Деловодна информация
00418
42-01-39-(1) 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00418-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Дупница 000261630
пл. Свобода 1
Дупница BG415 2600 България
Мария Пилева +359 70159270
admin_dupnitsa@dupnitsa.bg +359 70159257

Интернет адрес/и

http://www.dupnitsa.bg/

http://e-obp.eu/bp/Dupnitsa


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Document/%7BED10D3E3-A24F-4C9F-8D8C-68FE63009FED%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Рехабилитация и текущ ремонт на уличната мрежа на територията на Община Дупница през 2019 г. по четири обособени позиции
45233252      
Строителство

Описание на видовете работи, предвидени за изпълнение при ремонт на пътно платно (изкърпване на дупки) с гореща асфалтобетонова смес при 4см и 6см:
- машинно изрязване (фрезоване) на повредената асфалтова настилка до здрава повърхност в квадратни или правоъгълни форми с отвесни перпендикулярни и успоредни на пътната ос стени;
- подготовка и оформяне на мястото за изкърпване (премахване на изрязания и фрезован материал от дупката, встрани на банкета, така че да не пречи на движението на МПС);
- почистване с мотометла (компресор) на фрезованата площ и изрязаните ръбове на настилката;
- напръскване с битумна емулсия - машинно;
- превоз (доставка) на плътна асфалтова или асфалтово-бетонна смес;
- полагане плътен асфалтобетон
- валиране
- натоварване и извозване на отпадъци на табан, определен от възложителя;
- заливане фугите м/у старата и нова настилка;
- и други ремонтни работи, нуждата от извършването на които е възникнала в процеса на изкърпването.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
746238      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Рехабилитация и текущ ремонт на вътрешна улична мрежа в гр. Дупница – 2019 г. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

територията на Община Дупница

Обособената позиция обхваща рехабилитация и ремонт на вътрешната улична мрежа в гр. Дупница, предимно чрез изкърпване на дупки в асфалтова настилка, а на места преасфалтиране и цялостно асфалтиране на подобектите от поръчката с асфалтобетонова смес, без да се променя конструкция на пътното платно на пътя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
333333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на обособената позиция започва да тече от сключването на договора и е не повече от 45 (четиридесет и пет) календарни дни.

II.2) Описание 1

Рехабилитация и текущ ремонт на вътрешна улична мрежа в селата на територията на Община Дупница-2019 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

селата на територията на Община Дупница

Обособената позиция обхваща рехабилитация и ремонт на вътрешната улична мрежа в селата на територията на Община Дупница, предимно чрез изкърпване на дупки в асфалтова настилка, а на места преасфалтиране и цялостно асфалтиране на подобектите от поръчката с асфалтобетонова смес, без да се променя конструкция на пътното платно на пътя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
340000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на обособената позиция започва да тече от сключването на договора и е не повече от 45 (четиридесет и пет) календарни дни.

II.2) Описание 1

Рехабилитация и текущ ремонт на общински пътища – четвъртокласна пътна мрежа на територията на Община Дупница- 2019 г. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

територията на Община Дупница

Обособената позиция обхваща рехабилитация и ремонт на общински пътища - четвъртокласна пътна мрежа на територията на Община Дупница предимно чрез изкърпване на дупки в асфалтова настилка, а на места преасфалтиране и цялостно асфалтиране на подобектите от поръчката с асфалтобетонова смес, без да се променя конструкция на пътното платно на пътя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
41667      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на обособената позиция започва да тече от сключването на договора и е не повече от 20 (двадесет) календарни дни.

II.2) Описание 1

Рехабилитация и текущ ремонт на Републикански пътища в границите на гр. Дупница- 2019 г. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

границите на гр. Дупница

Обособената позиция обхваща рехабилитация и ремонт на републикански пътища в границите на гр. Дупница предимно чрез изкърпване на дупки в асфалтова настилка, а на места преасфалтиране и цялостно асфалтиране на подобектите от поръчката с асфалтобетонова смес, без да се променя конструкция на пътното платно на пътя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
31238      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на обособената позиция започва да тече от сключването на договора и е не повече от 20 (двадесет) календарни дни.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискванията по настоящия критерий за подбор се отнасят за всички обособени позиции.
Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България (КСБ), съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) за изпълнение на строежи от II (втора) група (строежи от транспортната инфраструктура), IV (четвърта) категория (строежи по чл.137, ал.1, т.4 буква "а" от Закона за устройство на територията - частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях), а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването за годност в Част IV, раздел А, „Годност“.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: Заверено копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи. В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя условия.

Възложителят не поставя условия.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изискванията по настоящиte критерий за подбор се отнасят за всички обособени позиции.
1. На основание чл.63, ал.1, т.1, б.“а“ от ЗОП участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 /пет/ години от датата на подаване на офертата, поне 1 /едно/ строителство, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.
!!! ВАЖНО: Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, този критерий за подбор се прилага кумулативно, толкова пъти за колкото обособени позиции се подава офертата.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (образец № 1), попълнен в съответната част, а именно: в Част IV, раздел В, точка 1а.
2. На основание чл.63, ал.1, т.5 от ЗОП, участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:
2.1. Технически ръководител
2.2. Координатор по безопасност и здраве
2.3. Отговорник за контрола върху качеството в строителството
ЗАБЕЛЕЖКА!!!: Едно лице не може да съвместява две и повече длъжности. Участниците следва да предложат за всяка обособена позиция различни лица.
При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности т. 2 и т. 6, буква „б“ от ЕЕДОП
3. На основание чл.63, ал.1, т.8 от ЗОП, участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва: асфалторазстилач, автогудронатор, фугорез, трамбовъчна машина, валяци и товарни автомобили.
ЗАБЕЛЕЖКА!!!: Участниците следва да предложат за всяка обособена позиция различни технически средства.


1. Под строителство, с предмет и обем, идентични или сходни, с тези на поръчката се разбира: "ремонт и/или реконструкция и/или асфалтиране и/или изкърпване на дупки с деб. 4 см уплътнен пласт, включително всички свързани с това дейности – минимум 1200 м2 и/или ремонт и/или реконструкция и/или асфалтиране и/или изкърпване на дупки, с деб. 6 см уплътнен пласт, включително всички свързани с това дейности – минимум 260 м2."
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката (по Образец на Възложителя), придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания по смисъла на чл.64, ал.1, т.1 ЗОП.
2. Професионална компетентност на ръководния състав:
2.1 Технически ръководител - Образователно-квалификационна степен: Минимум средно образование; да отговаря на изискванията на чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ и притежаващ професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ при изпълнение на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката или еквивалентна образователна степен/специалност, в случаите когато е придобита в чужбина. Опит по специалността: Участие в екип на позиция технически ръководител в минимум 2 (два) изпълнени и приети строителни обекта с предмет сходен с този на поръчката.
2.2. Координатор по безопасност и здраве - Образователно-квалификационна степен: Минимум средно образование; да притежава валидно удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве”, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно. Общо опит по специалността: Участие в екип на позиция Координатор по безопасност и здраве в минимум 1 (един) изпълнен и приет строителен обект с предмет сходен с този на поръчката.
2.3. Отговорник за контрола върху качеството в строителството - Образователно-квалификационна степен: Минимум средно образование; да притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентна образователна степен/специалност, в случаите когато е придобита в чужбина.
Общо години опит и/или общо години опит по специалността: Участие в екип на позиция Отговорник за контрола върху качеството в строителството в минимум 1 (един) изпълнен и приет строителен обект с предмет сходен с този на поръчката.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата - по образец на Възложителя.
2.1. Отговорник за контрола върху качеството в строителството
3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва:
- 2 бр. асфалторазстилач;
- 1 бр. автогудронатор;
- 1 бр. фугорез;
- 1 бр. трамбовъчна машина;
- 2 бр. валяци;
- 4 бр. товарни автомобили.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката - по образец на Възложителя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. При подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката той представя Гаранция за изпълнение, съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП, е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
• парична сума;
• банкова гаранция;
• застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/04/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

"Кръгла зала" на Община Дупница на адрес: гр. Дупница, пл. Свобода 1, ет.4

представители на участниците в процедурата или техни упълнмощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване съгласно чл.54, ал.2 от ЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


03.2020 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.196, ал.1, т.1 от ЗОП, във връзка с чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва