Деловодна информация
00814
2400-484 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00814-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Враца 000193115
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца BG313 3000 България
Николай Петров, експерт тръжни процедури +359 876966822
npetrov@vratza.bg +359 876966822

Интернет адрес/и

http://www.vratza.bg/

http://www.vratza.bg/?category=18


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vratza.bg/?category=18&obiavi=733
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с процедура ВG16RFOP001-5.002 „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги...Продължава в II.1.4.
45210000      
Строителство

Продължава от II.1.1....за възрастни и хора с увреждания“, и реализацията на проект ВG16RFOP001-5.002-0005 „Нова възможност за възрастни и хора с увреждания в община Враца“ по оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 година по три обособени позиции“
Настоящата обществена поръчка обхваща проектиране - изготвяне на инвестиционни проекти във фаза „технически проект”, изпълнение на строителство - ремонтни дейности, за преустройство и смяна предназначението на бивша детска градина в „Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства, с капацитет 30 места, за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги”, на първи етаж и „Център за обществена подкрепа (ЦОП) / (до 4 места за спешно настаняване) и капацитет 100 места”, на втори етаж с административен адрес: гр. Враца, ж.к. „Медковец“, ул. „Огоста“ № 3, въз основа на одобрения инвестиционен проект и извършване на авторски надзор по време на строително-монтажните работи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1576000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с ново изграждане на две сгради за „Център за грижа за лица с психични разстройства..Продължава в II.2.4)... 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
71315000      
71530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ж. к. „Толбухин - юг“, ул. „Беласица“, гр. Враца

...Продължава от II.2.1) Наименование.....разстройства (с капацитет 15 места)”в УПИ IX – 288, кв. 301, ж. к. „Толбухин - юг“, ул. „Беласица“, гр. Враца“.
В поземлен имот УПИ IX – 288, кв. 301, ж. к. „Толбухин - юг“, ул. „Беласица“, гр. Враца с площ 1800,00 кв.м. ще бъдат построени две сгради за „Център за грижа за лица с психични разстройства (с капацитет 15 места)”. Имотът е общински, съгласно акт за Общинска собственост № 3227 / 23.07.2018. Застрояването в имота е предвидено „свободно” за „ниско застрояване” с височина h до 10,00 м., плътност Пл до 40 %, озеленяване Оз до 60% и Кинт до 1,2 в устройствена зона „Жм1“ (Жилищно застрояване с малкоетажна височина в природна среда), с начин за трайно ползване „Център за грижа за лица с психични разстройства”.
Критериите по-долу
 
ДА П1 -Предлаган гаранционен срок за всички видове строителни,монтажни и довършителни работи (подови и стенни покрития,тенекиджийски,железарски,дърводелски и др.) както и за вътрешни инсталации на сгради    20
П2 - Срок за проектиране    10
П3 - Срок за проектиране    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
788000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
№ BG16RFOP001-5.002-0005–С01 „Нова възможност за възрастни и хора с увреждания в община Враца“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020

Предложената цена от участниците не следва да надвишава максимално допустимата стойност.
Участник, предложил по-висока цена от обявената за максимално допустима стойност, ще бъде отстранен от последващо оценяване и класиране в обществената поръчка!

II.2) Описание 1

„Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с ново изграждане на „Център за грижа за лица с умствена изостаналост...Продължава в II.2.4)... 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
71315000      
71530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ж. к. „Медковец“, ул. „Райна Княгиня“, гр. Враца

...Продължава от II.2.1)...Наименование...(с капацитет 15 места)” в УПИ XXI – 606, 607, кв. 19, ж. к. „Медковец“, ул. „Райна Княгиня“, гр. Враца“
В поземлен имот УПИ XXI – 606, 607, кв. 19, жк. „Медковец“, ул. „Райна Княгиня“, гр. Враца с площ 969,00 кв.м. ще бъде построена сграда за „Център за грижа за лица с умствена изостаналост (с капацитет 15 места)”. Имотът е общински, съгласно акт за Общинска собственост № 3224 / 23.07.2018. Застрояването в имота е предвидено „свободно” за „ниско застрояване” с височина h до 10,00 м., плътност Пл до 60 %, озеленяване Оз до 40% и Кинт до 1,2 в устройствена зона „Жм“ (Жилищно застрояване с малкоетажна височина), с начин за трайно ползване „Център за грижа за лица с умствена изостаналост”
Критериите по-долу
 
ДА П1-Предлаган гаранционен срок за всички видове строителни, монтажни и довършителни работи (подови и стенни покрития,тенекиджийски,железарски,дърводелски и др.) както и за вътрешни инсталации на сгради    20
П2 - Срок за проектиране    10
П1 - - Срок за изпълнение на строително-монтажните работи    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
394000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
№ BG16RFOP001-5.002-0005–С01 „Нова възможност за възрастни и хора с увреждания в община Враца“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020

Предложената цена от участниците не следва да надвишава максимално допустимата стойност.
Участник, предложил по-висока цена от обявената за максимално допустима стойност, ще бъде отстранен от последващо оценяване и класиране в обществената поръчка!

II.2) Описание 1

„Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с ново изграждане на „Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за ...Продължава в II.2.4).. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
71315000      
71530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

УПИ III – 266, кв. 1, ж. к. „Медковец“, гр. Враца“

Продължава от II.2.1) Наименование..самообслужване (с капацитет 15 места)” в УПИ III – 266, кв. 1, ж. к. „Медковец“, гр. Враца“
В поземлен имот УПИ III – 266, кв. 1, жк. „Медковец“, гр. Враца с площ 1001,00 кв.м. ще бъде построена сграда за „Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване (с капацитет 15 места)”. Имотът е общински, съгласно акт за Общинска собственост № 3225 / 23.07.2018. Застрояването в имота е предвидено „свободно” за „средно застрояване” с височина h до 15,00 м., плътност Пл до 60 %, озеленяване Оз до 40% и Кинт до 1,2 в устройствена зона „Жс“ (Жилищно застрояване с преобладаващо средно застрояване), с начин за трайно ползване „Център за грижа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване“
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Предлаган гаранционен срок за всички видове строителни,монтажни и довършителни работи(подови и стенни покрития,тенекиджийски,железарски,дърводелски и др.) както и за вътрешни инсталации на сгради    20
П2 - Срок за проектиране    10
П3 -Срок за изпълнение на строително-монтажните работи    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
394000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
№ BG16RFOP001-5.002-0005–С01 „Нова възможност за възрастни и хора с увреждания в община Враца“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020

Предложената цена от участниците не следва да надвишава максимално допустимата стойност.
Участник, предложил по-висока цена от обявената за максимално допустима стойност, ще бъде отстранен от последващо оценяване и класиране в обществената поръчка!
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да имат регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България - Първа група, минимум V-та (пета) категория, а за чуждестранните лица в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка в която са установени или на друга държава: страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, същите трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя в съответствие с видовете строително-ремонтни работи, които ще извършват като подизпълнители.
При подаване на оферта, участниците попълват тази информация в Раздел алфа от част ІV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), без да трябва да я попълват в друг раздел в ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
Копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, за изпълнение на строежи от категорията строежи, в които попада обекта на поръчката, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да притежават застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
При подаване на оферта, участниците попълват тази информация в Раздел алфа от част ІV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), без да трябва да я попълват в друг раздел в ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
- Документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


Участниците трябва да притежават застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, на стойност:
-Минималната застрахователна сума за проектирането, за строежи пета категория, съгласно чл. 137, ал.1, т. 5 от ЗУТ е 35 000.00 (тридесет и пет хиляди лева и нула стотинки).
-Минималната застрахователна сума за строителството, за строежи пета категория, съгласно чл. 137, ал.1, т. 5 от ЗУТ е 70 000.00 (седемдесет хиляди лева и нула стотинки).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под проектиране „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира:
За Обособена позиция № 1 – Изготвяне на поне един проект за ново строителство и/или реконструкция и/или ремонт на сгради и съоръжения за обществено обслужване с РЗП: минимум 360 кв. м, поне пета категория, и/или по-висока.
За Обособена позиция № 2 – Изготвяне на поне един проект за ново строителство и/или реконструкция и/или ремонт на сгради и съоръжения за обществено обслужване с РЗП: минимум 360 кв. м, поне пета категория, и/или по-висока.
За Обособена позиция № 3 – Изготвяне на поне един проект за ново строителство и/или реконструкция и/или ремонт на сгради и съоръжения за обществено обслужване с РЗП: минимум 360 кв. м, поне пета категория, и/или по-висока.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в Раздел алфа от част ІV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, без да трябва да я попълват в друг раздел в ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
–Списък на проектирането, идентично или сходно с предмета на поръчката, за последните 3(три) години, считано от датата на подаване на офертата,с посочване на стойностите, датите и получателите на проектирането, придружен с удостоверения за добро изпълнение.
Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите.
За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира:
За Обособена позиция № 1 - строителство или проектиране и изпълнение на ново строителство и/или реконструкция и/или ремонт на сгради и съоръжения за обществено обслужване с РЗП: минимум 360 кв. м, поне пета категория, и/или по-висока
За Обособена позиция № 2 - строителство или проектиране и изпълнение на ново строителство и/или реконструкция и/или ремонт на сгради и съоръжения за обществено обслужване с РЗП: минимум 360 кв. м, поне пета категория, и/или по-висока.
За Обособена позиция № 3 - строителство или проектиране и изпълнение на ново строителство и/или реконструкция и/или ремонт на сгради и съоръжения за обществено обслужване с РЗП: минимум 360 кв. м, поне пета категория, и/или по-висока
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в Раздел алфа от част ІV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, без да трябва да я попълват в друг раздел в ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
–Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.Участниците трябва да са сертифицирани по следният стандарт:
- Стандарт БДС EN ISO 9001:2015 Система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват в областта на строителството.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в Раздел алфа от част ІV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, без да трябва да я попълват в друг раздел в ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
- Копие на сертификата, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за......Продължава в VI.3..


Участниците трябва да са сертифицирани по Стандарт БДС EN ISO 9001:20015 Система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват в областта на строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключването на договора, участникът определен за изпълнител, следва да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата съгласно чл.54, ал.1 и чл.55,ал.1,т.1, т.3, т.4, т.5 във връзка с чл.58 ЗОП, съгласно чл. 107 от ЗОП, както и за обстоятелствата по чл. 3 от Закона за икономическите и финансови както и съответствието с поставените критерии за подбор съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, както и за обстоятелствата по чл. 69, ал. 1 и 2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора e 5% (пет на сто) от стойността му.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/04/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Враца с административен адрес: гр. Враца, ул. Стефанаки Савов № 6

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Предложената цена от участниците не следва да надвишава максимално допустимата стойност за съответната обособена позиция!
Участник, предложил по-висока цена от обявената за максимално допустима стойност за съответната обособена позиция, ще бъде отстранен от последващо оценяване и класиране в обществената поръчка!
В техническото предложение участниците декларират, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо.
Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация са:
- НАП - http://nap.bg
- Министерство на околната среда и водите - http://www.moew.government.bg,
- Агенция по заетостта - http://www.az.government.bg, http://www.mlsp.government.bg
- Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ - http://www.gli.government.bg.
Срокът за изпълнение на строително-монтажните работи следва да бъде не по- кратък от 180 (сто и осемдесет) календарни дни и не по-дълъг от 300 (триста) календарни дни. Предложеният срок за изпълнение на строителството следва да бъде цяло число!
Срокът за изготвяне на технически проект не следва да бъде по-дълъг от 30 календарни дни. Предложеният срок за изпълнение на проектирането следва да бъде цяло число! Участник, в чиято оферта е предложен по-дълъг срок за изпълнение на строителството и за изготвяне на техническия проект от обявените от Възложителя, ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура. Възложителят изисква от определения изпълнител, в случаите на получен аванс да предостави гаранция, която да обезпечи авансово предоставените средства в пълен размер, а именно: в размер на 30 % (тридесет процента) от стойността на договора. Продължава от III.1.3).. националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят ще приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини съгласно чл. 64, ал. 7 от ЗОП, при спазване на чл. 64, ал. 8 от ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват тази информация в Раздел алфа от част ІV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, без да трябва да я попълват в друг раздел в ЕЕДОП.
4. Участниците следва да разполагат минимум със следните технически лица, притежаващи съответната професионална квалификация:
За изпълнение на проектирането и авторския надзор, участникът следва да разполага със следния екип:
Ръководител на проектантския екип – Архитект с пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; да е бил ръководител на проектантски екип на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
Строителен инженер – Конструктор по част „Конструкции“ с пълна проектантска правоспособност технически контрол по част "Конструкции" или еквивалентна; да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
Експерт „Електро-инженер“ – с пълна проектантска правоспособност по част „Електро” или еквивалентна; да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
Строителен инженер „ВиК“ - с пълна проектантска правоспособност по част „ВиК” или еквивалентна; да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
Експерт „ОВК“ – с пълна проектантска правоспособност по част „ОВК” или еквивалентна; да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
Експерт „ЕЕ“ - с пълна проектантска правоспособност по част „Енергийна ефективност” или еквивалентна; да е участвал в..Продължава в VI.4.3)..

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
Прод. от VI.3. Разраб. на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка.
Експерт „Геодезист“–с пълна проектантска правоспособност по част „Геодезия”, „Картография“ или еквивалентна; да е участвал в разраб. на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка.
Експерт „Инженерна геология“ – с пълна проектантска правоспособност по част „Инженерна геология“ или еквивалентна; да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка.
Експерт „ПБ“ – с пълна проектантска правоспособност по част „Пожарна безопасност” или еквивалентна; да е участвал в разраб. на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка.
Експерт „ПБЗ“ - с пълна проектантска правоспособност и/или съответно удостоверение; да е участвал в разраб. на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка.
Експерт „ПУСО“ – с пълна проектантска правоспособност; да е участвал в разработването на поне един проект с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка.
*Под „проект с предмет и обем, идентичен или сходен, с тези на поръчката“ се разбира изготвяне на инвестиционен проект за ново строителство и/или реконструкция и/или ремонт на сгради и съоръжения за обществено обслужване с РЗП: минимум 360 кв. м, поне пета категория, или по-висока.
За изпълнение на строителството, участникът следва да разполага със следните технически лица:
Технически ръководител, с образователна степен, удостоверена с диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер" и/или "инженер" и/или "архитект", и/или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и/или "Техника" /съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ/ и специфичен професионален опит като технически ръководител на поне два обекта с предмет и обем, идентичен или сходен, с тези на поръчката.
Експерт „Контрол по качеството“ - да притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, с професионален опит като експерт „Контрол по качеството“ на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с тези на поръчката.
Експерт по безопасност и здраве в строителството - Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно, с професионален опит като експерт „БЗС“ на поне един обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с тези на поръчката.
* Под „обект с предмет и обем, идентичен или сходен, с тези на поръчката“ се разбира строителство или проектиране и изпълнение на ново строителство и/или реконструкция и/или ремонт на сгради и съоръжения за обществено обслужване с РЗП: минимум 360 кв. м, поне пета категория, или по-висока;
Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
- Списък на лицата за изпълнение на обществената поръчка с посочване на следната информация: експерт (трите имена), позиция (съгласно изискванията на възложителя), образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение), професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател, ППП – където се изисква), професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Враца
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца 3000 България
npetrov@vratza.bg +359 876966822
http://www.vratza.bg/ +359 876966822

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва