Деловодна информация
00138
ЗОП 12-02 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2019 (дд/мм/гггг)
00138-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Шумен 000931721
бул. Славянски № 17
Шумен BG333 9700 България
Цвета Николова +359 54857747
ts.stilianova@shumen.bg +359 54800400

Интернет адрес/и

http://www.shumen.bg

http://mdt.shumen.bg/ImeonWEB/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=x8LxGops8Q0%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://mdt.shumen.bg/ImeonWEB/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=x8LxGops8Q0%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Сключване на рамково споразумение за изв.на строителство,осн.ремонт,реконструкция,рехабил.и текущ ремонт на пътна и ул.мрежа,пътни съоръжения и елементи на техн.инфрастр.за нуждите на Община Шумен"
45000000      
Строителство

За осъществяване на предмета на поръчката възложителят предвижда сключване на рамково споразумение. Обхватът и обемът на отделните поръчки, възлагани въз основа на рамковото споразумение, ще зависи от конкретната необходимост на Възложителя, както и от изискванията на нормативната уредба в срока на рамковото споразумение.
Целта на процедурата е да бъде сключено рамково споразумение, в което не са определени всички условия за възлагане на договори за обществени поръчки за изпълнение на строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и текущ ремонт на общинска пътна и улична мрежа, пътни съоръжения и елементи на техническата инфраструктура.
С възлагане на настоящата поръчка, Възложителят цели да избере един потенциален изпълнител на предмета на поръчката, притежаващ професионална квалификация и практически опит в областта на пътното строителство, на който да възложи изпълнението на дейностите по предмета на обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
20000000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233000      
45233200      
45233252      
45220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Територията на Община Шумен

1. Предмет на настоящата обществена поръчка е „Сключване на рамково споразумение за извършване на строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и текущ ремонт на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения и елементи на техническата инфраструктура за нуждите на Община Шумен“.
За осъществяване на предмета на поръчката възложителят предвижда сключване на рамково споразумение. Обхватът и обемът на отделните поръчки, възлагани въз основа на рамковото споразумение, ще зависи от конкретната необходимост на Възложителя, както и от изискванията на нормативната уредба в срока на рамковото споразумение.
Целта на процедурата е да бъде избран един изпълнител, с когото да бъде сключено рамково споразумение и който да осигури качествено и точно изпълнение при извършване на строително-ремонтни работи, възложени от Община Шумен, при условията на договора и тази документация.При изпълнение на поръчката следва да се извърши проектиране при необходимост, строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и текущ ремонт на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения и елементи на техническата инфраструктура за нуждите на Община Шумен.
2. При изпълнение на поръчката следва да се извърши :
2.1. Текущ ремонт на :
-пътна и улична мрежа- общинската пътна и улична мрежа, участъци от републиканските пътища преминаващи през Община Шумен;
- пътни съоръжения-мостове, пасарелки, водостоци, пешеходни и автомобилни подлези и надлези, и други съобразно предмета на настоящата поръчка;
- тротоари;
- елементи на техническата инфраструктура-съобразно предмета на настоящата поръчка.
Текущия ремонт се осъществява чрез отстраняване на отделни повреди по пътното платно; възстановяване на разрушени тротоари, бордюри, отводнителни съоръжения в отделни участъци; ремонт на отделни разрушения – дупки, пукнатини, обрушени ръбове и др; отстраняване на отделни деформации – вълни, коловози и други неравности; ремонт и запълване на фуги и други на пътни съоръжения; при необходимост извършване на ремонт на елементи от техническата инфраструктура;
2.2.Проектиране, строителство, основен ремонт, рехабилитация и реконструкция на:
-пътна и улична мрежа- общинската пътна и улична мрежа, участъци от републиканските пътища преминаващи през Община Шумен;
- пътни съоръжения-мостове, пасарелки, водостоци, пешеходни и автомобилни подлези и надлези, и други съобразно предмета на настоящата поръчка;
- тротоари;
-елементи на техническата инфраструктура-съобразно предмета на настоящата поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение “ - П1    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
20000000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителите (ЦПРС) на Камарата на строителите в България (КБС) за ІI-ра група, от втора до пета категория строежи или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено.
*Удостоверение за регистрация в ЦПРС или в аналогичен професионален или търговски регистър на държава членка на ЕС или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, следва да се представи от всеки участник, член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват СМР, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката, предвидено в договора за създаване на обединение/консорциум или предвижданото участие на подизпълнител.
Съответствието с този критерий за подбор се доказва по следния начин:
Участникът попълва поле 1) от раздел А: Годност в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, като се посочва № и дата на удостоверението, издател, категория на строежите, включеви в обхвата му.
* При подаване на оферта се попълва само съответния раздел в ЕЕДОП.
Доказване: Преди сключване на рамковото споразумение, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
Заверено от участника копие на Удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителите (ЦПРС) на Камарата на строителите в България (КБС) за ІI-ра група, от втора до пета категория строежи или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

2.2.1) Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска „Професионална отговорност на строителя“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна.
2.2.2) Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска „Професионална отговорност в проектирането“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл.5, ал.1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна.


за строителство:
Съответствието с този критерий за подбор се удостоверява по следния начин:
Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, като се посочва Застраховател, застрахователна сума, обхват на застраховката, № на застрахователната полица, дата на издаване и дата на валидност на застрахователната полица.
Доказване: Преди сключване на рамковото споразумение, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
Доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна. В случай че към датата на сключването на договора е изтекла валидността на посочената в ЕЕДОП застраховка, то изпълнителят се задължава да представи доказателства за валидна такава.
за проектиране:
Съответствието с този критерий за подбор се удостоверява по следния начин:
Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, като се посочва Застраховател, застрахователна сума, обхват на застраховката (проектиране), № на застрахователната полица, дата на издаване и дата на валидност на застрахователната полица.
Доказване: Преди сключване на рамковото споразумение, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
Доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в проектирането”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл.5, ал.1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.) Участникът да е изпълнил следните дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката.Възложителят не поставя изискване за обем.
2.Участникът трябва да разполага с изпълнителски състав, необходим за изпълнението на предмета на поръчката
3.Участникът следва да разполага с инструменти,съоръжения и техн.оборудване, необх.за изпълнение на поръчката.
4.Участникът да разполага с мат.-техн.база, за съхранение на материали и смеси, престой, ремонт и почистване на автомоб.парк.
5.Участниците да разполагат с акр.пътна лаб.или рам.спораз.,скл.с лице,притеж.или ползващо акр.пътна лаб.,придружена от зав.от участника копие на док.за собственост,договор за наем или рам.споразумение.
6.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с опр.професионална компетентност за изпълнението на поръчката
7.Участникът следва да с вал.серт.EN ISO 9001:ХХХ или екв.за внедрена система за упр.на качеството.
8.Участникът следва да с вал.серт.EN ISO 14001:ХХХ или екв.за внедрена система за упр.на ок. среда.


1.1.Участникът,през посл.3 г.,сч.от подаване на офертата да е изпълнил успешно поне 1проект.(независимо от фазата) на мин.1 обект,идент.или сх.с този на поръчката.Под„дейности,сх.с предмета”на поръчката следва да се разбира дейностите по проект.(независимо от фазата).Съотв.с този кр.за подбор се уд.:чрез попълване на ЕЕДОП,Част IV: Кр.за подбор,раздел,В.Техн.и проф.способности,с посочване на стойности,дати и получатели,както и вкл.в заявените проекти по части.Док.Преди скл.на рамк.споразумение участникът,опр.за изпълнител представя:Списък на проект.,което е ид.или сх.с предмета на общ.поръчка съобр.деклар.в ЕЕДОП,с пос.на стойности,дати и получатели,заедно с документи,които доказват изв.услуга.1.2.Участникът,през посл.5 г.,от подаване на офертата следва да е изп.успешно СМР и/или инженеринг на мин.1 обект,ид.или сх.с тези на поръчката.Заб.: Под„строит.,сх.с предмета” на поръчката,следва да се разбира изп.на пътно стр.работи,свър.с отстраняване на повреди по пътното платно,тротоарите и банкетите на улиците и пътищата,вкл.строит.на обекти от ел.мрежа или отд.електроразпр.мрежи.Строит.в процес на изпълн.не се приема!ЗАБ.:Изискването за изп.проектиране и стр.се счита за покрито при изпълн.на инженеринг.Съотв.с този кр.за подбор се удост.чрез попълване ЕЕДОП,Част IV:Кр.за подбор,раздел,В.Техн.и проф.способности,с посоч.на стойност,дата,на която е прик.изпълн.,място,вида и категорията.Док.:Преди скл.на рамк.спор.,участникът,опр.за изпълнител:Списък на строит.,идент.или сходно с предмета на общ.поръчка,съобр.деклар.в ЕЕДОП,заедно с удост-я за добро изпълн.,съдържащи стойност,дата на прикл. на изпълн.,мястото, вида и катег.на строежа,както и дали е изпълнено в съотв.с нормат.изисквания.
2.Участникът да разполага с изпъл.състав,необх.за изпълн.на предмета на поръчката,а именно:Шофьори и оператори за вс.машина,необх.за изпълн.на поръчката(валяци,камиони,багери,фрези и др.);Работници и необх.персонал за изв.на всички видове работи работи,описани в поръчката;електротехн.персонал, от които най-малко 3-ма с пета квалиф.група по безоп.,а остан.с 3-та или 4-рта квалиф.група по безоп.;неел.персонал/стр.работници/-с 2-ра или 3-та квалиф.група по безоп.;най-малко 1 правосп.заварчик.3.1.Участникът следва да разполага с асфалтополагач с ел.устр.за нивелация–най-малко 1бр.;Валяци за път.и асф.настилки–най-малко 2бр.,от които 1бр вибр.и 1бр.бандажен;Малки валяци до 3т.–най-малко 1 бр.;Компресор за въздух или мех.четка–най-малко 1бр.Пътна фреза с мин.широчина на работа 1м–най-малко 1бр.;Фугорез–най-малко 1 бр.;Трансп.МПС за превоз на асфалт–най-малко 2бр.;Трансп.автомобил,с пол.товар не по-малко от 3,5 t-мин.2 бр.;Тов.автомобил,с пол.товар над 3,5t,с възможност да извозва отпадъци-мин.2 бр.;Колесен багер,вкл.с възможност за използване на кофа и гребло-мин.2бр.;Автомобил тип автовишка-мин.1бр.;Машина за фрезоване/вадене/-мин.1бр.Съотв.с този кр.за подбор се уд. чрез: попълване на поле 2) и 6), б. „б”) на раздел В:Техн.и проф.способности в Част IV:Кр.за подбор от ЕЕДОП,с посочване на 3 имена,образование,свидетелства за упр.на съотв.вид машина,отношения с участника.Док.:Преди скл.на рамк.споразумение,участникът,опр.за изпълнител представя Списък на техн.лица,вкл.или не в структурата на участника, с описани данни, съобразно декл.в ЕЕДОП.
4.Участникът да разполага с най-малко 1 мат.-техн.база.Съотв.с този кр.за подбор се уд.чрез попълване на поле 9) на разделВ:Техн.и проф.способности в Част IV:Кр.за подбор от ЕЕДОП, с пос.на местонахождение на базата,ид.№,адрес,кв-ура,пр.основание за ползването й.Док.Преди скл.на рамк.спор-е:Декл.за инстр.,съоръженията и техн.оборудване съобр.декл.в ЕЕДОП.5.Лаб.за изпитв.и контрол на стр.мат.и продукти да е серт.съгл.БДС EN ISO/IEC 17025 или екв.Серт.за акр.да са изд.от ИА„БСА" или от др.нац.орган по акр., който е страна по Многостр.споразумение за взаимно признаване съгл.чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООЦ. ........продължава в раздел VI.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1% от стойността на всеки конкретен договор. Възложителят не поставя условие за задължително обезпечаване на авансово предоставените средства. За гаранциите важат разпоредбите на чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
2. Възложителят поставя изисквания към участниците да удостоверяват липса на основания за отстраняване по смисъла на чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 4 от ЗОП. Обхватът и обемът на конкретните договори, възлагани въз основа на рамковото споразумение, ще зависи от конкретната необходимост на Възложителя, както и от изискванията на нормативната уредба в срока на рамковото споразумение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с един оператор
  
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на Община Шумен, заседателна зала 304, ет. 3

Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Съотв.с този кр.за подбор се уд.по сл.начин:Участникът попълва поле 9) на раздел В: Техн.и проф.способности в Част IV: „Кр.за подбор“ от ЕЕДОП, с пос.на местонах.на лабор.,адрес,пр.основание за ползването й,с посочване на №,наим.. и дата на документ, уд. наличието на съотв.акредитация и обхват.Док:Преди скл.на рам.споразумение,участникът,опр.за изпълнител представя декл. за наличие на лаборатория, с посочване на данни,съгл.декларираното в ЕЕДОП.
6.Ръководител екип-образование и квал.:висше образование, спец.„Трансп.строит.“, „Пътно строит.“,„Желез.строителство“ или „Строит.на сгради и съоръжения“.Проф.опит: мин.5 години опит при изпъл.на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или осн.ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици.
Технически ръководител-Образ.и квалиф.:висше образование с квал. „стр.инженер“ или средно образование с 4годишен курс на обучение и придобита проф.квал.в областите „Арх.и стр.“Проф.опит:мин.3 години при изпълнение на обекти в обл.на стр. и/или поддържане и/или реконстр.и/или осн.ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици.Отг.по „ЗБУТ“ (дл.лице)Квалиф.: Отговорникът по ЗБУТ следва да притежава уд. за завършен курс за дл.лице по безопасност и здраве в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или екв.Проф.опит: мин.2 години опит като дл.лице по „ЗБУТ“.Отг-ник по конт.на качеството
Образ. и квал.: Отговорникът по контрола на кач.да има придобита проф. квалиф.,отговаряща на изискв.на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ;Да има вал.серт.за преминат курс за контрол на качеството в строит.или екв.;Проф.опит:мин.2 години опит като контрол по кач. в строителството.съотв.с този кр.за подбор се уд- чрез попълване на раздел В: Техн. и проф.способности в Част IV:„Кр. за подбор“ от ЕЕДОП, с посочване на 3 имена, данни за образование, придобита образ.-квалиф.степен, специалност, № на документ, дата на издаване, издател, № и дата на удостоверение за преминато обучение по ЗБУТ, съотв.№ и дата на уд.за преминато обучение по контрол на качеството, проф. опит на лицата.Док: Преди скл.на рамк.споразумение, възложителят изисква от участника, опр.за изпълнител: Списък на техн.лица и/или организации, включени или не в структурата на кандидата или участника, вкл.тези, които отговарят за контрола на качеството, както и лицата, които ще изпълняват строителството и контрола по ЗБУТ. Във всеки списък се описват данните, съгл. декларираното в еЕЕДОП.
7. Издаденият сертификат да е с обхват строителство, реконструкции, ремонтни работи.Съотв.с този кр. за подбор се уд.чрез попълване на раздел В:Техн. и проф. способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, с посочване на № на сертификата, дата на издаване и дата на валидност, обхват, серт.орган.Док.:Преди скл.на рамк.споразумение, възложителят изисква от участника, опр.за изпълнител:Зав.копие на вал. сертификат EN ISO 9001:ХХХ или екв.за внедрена сис-ма за упр.на кач.с обхват строителство, реконструкции, ремонтни работи.
8.Издаденият сертификат да е с обхват строителство, реконструкции, ремонтни работи.Съотв.с този кр. за подбор се уд.чрез попълване на раздел В:Техн. и проф. способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, с посочване на № на сертификата, дата на издаване и дата на валидност, обхват, серт.орган.Док.:Преди скл.на рамк.споразумение, възложителят изисква от участника, опр.за изпълнител:Заверено копие на валиден сертификат EN ISO 14001:ХХХ или екв.за внедрена система за управление на околната среда с обхват строителство, реконструкции, ремонтни работи.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, Жалба срещу решението за откриване може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата, решението за създаване на квалификационна система и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва