Деловодна информация
00485
УД-02-20-195 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00485-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Завет 000505814
ул. Лудогорие, № 19
Завет BG324 7330 България
М. Адем - ст. експерт +359 84422020
zavet@zavet-bg.com +359 84422016

Интернет адрес/и

http://www.zavet-bg.com

http://pk.lakorda.com/profile.php?pagetype=user&profile=zavetob


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pk.lakorda.com/pp.php?pagetype=user&profile=zavetob&pp=138
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на улична и републиканска пътна мрежа в населени места на община Завет по 4 обособени позиции: Обособена позиция (ОП) №1: Обект:„Реконструкция и рехабилитация на (Продължава в раздел VI.3))
45000000      
Строителство

Избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да извърши строителни дейности, както следва:
По ОП № 1 - на улица с дължина 220,77 м.;
По ОП № 2 - на улица с дължина 360,00 м.;
По ОП № 3 - на улична мрежа в населени места на община Завет с приблизителна обща дължина 3910 м;
По ОП № 4 - на републикански пътища в границите на гр. Завет с обща дължина 6,189 км. (дължина след приравняване = 7,732 км.)
Обхватът на строителните дейности и изискванията към изпълнението на обществената поръчка (обособената позиция) са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обект: „Реконструкция и рехабилитация на улици в населени места на община Завет", Подобект 1: Улици в гр. Завет, 1.1: гр. Завет, улица „Хан Крум“ (ОК 149 – ОК 161) 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Завет, общ. Завет

Избраният за изпълнител на обособената позиция следва да извърши строителни дейности на улица с дължина 220,77 м. Видовете работи в обхвата на обособената позиция са, както следва:
1. Земни работи:
? Студено фрезоване на асфалтобетонова настилка, включително всички свързани с това разходи – 12.6 м3;
? Технологично фрезоване на асфалтобетонова настилка, включително всички свързани с това разходи – 669.8 м2.
2. Асфалтови работи:
? Първи битумен разлив за връзка върху добре почистена основа, включително всички свързани с това разходи – 315 м2;
? Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка, включително всички свързани с това разходи - 1795 м2;
? Доставка и полагане на порьозен асфалтобетон /биндер/, с дебелина след уплътняването 4 см. – 28.98 т.;
? Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 6 см, включително всички свързани с това разходи – 342.48 т.
3. Пътни работи:
? Доставка и полагане на материал за попълване зад бордюри и всички свързани с това разходи – 7.5 м3;
? Доставка и полагане на бетонови бордюри с размер 15/25/50, включително всички свързани с това разходи – 50 м.
4. Организация на движението:
? Доставка и полагане на ръчна маркировка от боя с перли, включително всички свързани с това разходи – 17.8 м2;
? Доставка на стандартни, рефлектиращи пътни знаци, включително стойки и всички свързани с това разходи – 10 бр.;
? Укрепване на стандартни знаци, включително всички свързани с това разходи – 10 бр.;
? Временна организация на движението, както и всички необходими изисквания, съгласно съгласуването с органите на РДВР-ПП (КАТ) – 1 бр.
Обхватът на строителните дейности и изискванията към изпълнението на обществената поръчка (обособената позиция) са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
73513.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Обект:"Реконструкция и рехабилитация на улици в населени места на община Завет" , Подобект 2: Улици в с. Брестовене, 2.10: с. Брестовене, улица „Хаджи Димитър” (ОК 90 - ОК 98) 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

с. Брестовене, общ. Завет

Избраният за изпълнител на обособената позиция следва да извърши строителни дейности на улица с дължина 360,00 м. Видовете работи в обхвата на обособената позиция са, както следва:
1. Земни работи:
? Технологично фрезоване на асфалтобетонова настилка, включително всички свързани с това разходи – 780.9 м2;
? Студено фрезоване на деформации, включително всички свързани с това разходи – 10 м3;
? Изкоп на неподходящ повърхностен пласт, включително натоварване, транспортиране на разстояние до 2 км., (на определени от Възложителя места), разтоварване на депо и оформянето му – 60 м3.
2. Асфалтови работи:
? Първи битумен разлив за връзка върху добре почистена основа, включително всички свързани с това разходи – 1290.25 м2;
? Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка, включително всички свързани с това разходи – 2310.75 м2;
? Доставка и полагане на порьозен асфалтобетон /биндер/, с дебелина след уплътняването 4 см. – 226.37 т.;
? Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 4 см, включително всички свързани с това разходи – 173.81 т.
3. Пътни работи:
? Доставка и полагане на трошен камък, фракция 0-40мм, включително всички съпътстващи разходи – 60 м3;
? Корекция нивото на РШ в настилката, включително всички свързани с това разходи – 2 бр.;
4. Организация на движението:
? Доставка и полагане на ръчна маркировка от боя с перли, включително всички свързани с това разходи – 18.9 м2;
? Доставка на стандартни, рефлектиращи пътни знаци, включително стойки и всички свързани с това разходи – 10 бр.;
? Укрепване на стандартни знаци, включително всички свързани с това разходи – 10 бр.;
? Временна организация на движението, както и всички необходими изисквания, съгласно съгласуването с органите на РДВР-ПП (КАТ) – 1 бр.
Обхватът на строителните дейности и изискванията към изпълнението на обществената поръчка (обособената позиция) са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
79181.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на улична мрежа в населени места на община Завет. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

Населени места на община Завет - гр. Завет, с. Брестовене, с. Острово.

Избраният за изпълнител на обособената позиция следва да извърши ремонтни дейности на приблизително 3 910 м. улична мрежа в населените места на община Завет, както следва:
- Ремонт на улици в гр. Завет с приблизителна дължина 1 480 м.;
- Ремонт на улици в с. Брестовене с приблизителна дължина 1 250 м.;
- Ремонт на улици в с. Острово с приблизителна дължина 1 180 м.
Възложителят по своя преценка определя участъците от уличната мрежа в горепосочените населени места и възлага изпълнението на конкретни строително-монтажни работи, включващи дейностите, посочени в Техническите спецификации.
Видовете дейности в обхвата на обособената позиция са, както следва:
1. Механизиран общ земен изкоп, включително натоварване и транспорт;
2. Награпяване на трошенокаменна настилка;
3. Фрезоване на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително изкопаване, натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформяне;
4. Изкърпване на единични дупки и деформации в настилката с гореща плътна асфалтова смес - ръчно с дебелина от 4 до 6 см, изрязване, оформяне, почистване, разлив за връзка, полагане, уплътняване и всички свързани с това разходи, в това число и транспорт;
5. Изкърпване на единични дупки и деформации в настилката с гореща неплътна асфалтова смес - ръчно с дебелина от 4 до 6 см, фрезоване, оформяне, почистване, разлив за връзка, полагане, уплътняване и всички свързани с това разходи, в това число и транспорт;
6. Изкърпване на единични дупки и деформации в настилката с гореща плътна асфалтова смес - машинно с дебелина от 4 до 6 см, изрязване, оформяне, почистване, разлив за връзка, полагане, уплътняване и всички свързани с това разходи, в това число и транспорт;
7. Изкърпване на единични дупки и деформации в настилката с гореща неплътна асфалтова смес - машинно с дебелина от 4 до 6 см, фрезоване, оформяне, почистване, разлив за връзка, полагане, уплътняване и всички свързани с това разходи, в това число и транспорт;
8. Студено изкърпване на асфалтобетонова настилка с битумна емулсия и фракция под налягане /тип Печматик/;
9. Доставка и полагане на неплътен асфалтобетон /биндер/ за изравнителни пластове и всички свързани с това разходи, в това число и транспорт;
10. Доставка и полагане на плътен асфалтобетон тип "А" и всички свързани с това разходи в това число и транспорт;
11. Доставка и полагане на трошен камък с подбрана зърнометрия, включително всички свързани с това разходи.
Обхватът на строителните дейности и изискванията към изпълнението на обществената поръчка (обособената позиция) са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
321517.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Изпълнението на договора за ОП № 3 започва, съответно срокът за изпълнение на СМР, предмет на ОП започва да тече, след осигуряване на финансиране от страна на Възложителя, за което Възложителят уведомява писмено Изпълнителя.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на републикански пътища в границите на гр. Завет 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Завет, общ. Завет

Избраният за изпълнител на обособената позиция следва да извърши ремонтни дейности на следните републикански пътища в границите на гр. Завет с обща дължина 6,189 км. (дължина след приравняване = 7,732 км.):
1. Път № 23, с начало гр. Завет при км. 61+052, ул.”Освобождение” и край гр. Завет при км. 64+581, с обща дължина в границите на града 3,529 км. (приравнена дължина = 5,072 км.);
2. Път № 4902, с начало гр. Завет при км. 19+500, ул.”Лудогорие” и край на гр. Завет при км. 22+160, с обща дължина в границите на града 2,660 км. (приравнена дължина = 2,660 км.).
Видовете дейности в обхвата на обособената позиция са, както следва:
1. Изкърпване на единични дупки и деформации в настилката с гореща плътна асфалтова смес - машинно с дебелина от 4 до 6 см, изрязване, оформяне, почистване, разлив за връзка, полагане, уплътняване и всички свързани с това разходи, в това число и транспорт;
2. Изкърпване на единични дупки и деформации в настилката с гореща неплътна асфалтова смес - машинно с дебелина от 4 до 6 см, фрезоване, оформяне, почистване, разлив за връзка, полагане, уплътняване и всички свързани с това разходи, в това число и транспорт;
3. Студено изкърпване на асфалтобетонова настилка с битумна емулсия и фракция под налягане /тип Печматик/.
Обхватът на строителните дейности и изискванията към изпълнението на обществената поръчка (обособената позиция) са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
25787.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За ОП № 1, № 2 и № 3: Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от „ІІ-ра (втора) група“ (строежи от транспортната инфраструктура), четвърта категория, като участниците – чуждестранни лица, следва да имат право, съгласно законодателството на държавата, в която са установени и осъществяват дейността си, да изпълняват строителство на строежи ІІ-ра група, четвърта категория*.
*строежи от четвърта категория са: частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „а“ от Закона за устройство на територията (ЗУТ). Видовете строежи от четвърта категория, буква „а“, са улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях - мостове, водостоци, подпорни стени, кръстовища, улични съоръжения за осветление, сигнализация, безопасност и др., съгласно чл. 8, ал. 1, т. 2 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
За обособена позиция № 4: Участникът следва да е вписан в ЦПРС, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от „ІІ-ра (втора) група“ (строежи от транспортната инфраструктура) като участниците – чуждестранни лица, следва да имат право, съгласно законодателството на държавата, в която са установени и осъществяват дейността си, да изпълняват строителство на строежи ІІ-ра група.
Указания за деклариране: При подаването на офертата, информацията относно изискването на Възложителя за правоспособност, участникът следва да посочи в Част IV: "Критерии за подбор", буква "А": "ГОДНОСТ", поле „Вписване в съответен професионален регистър“ от еЕЕДОП, като се посочва публичния регистър в който се съдържа информация за наличието на тази регистрация, съответната група и категория строежи; уеб-адрес на органа или службата, издаващи документ; орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа (№, валидност, обхват на регистрация – група и категория строежи), с който се удостоверява изпълнението на изискването за годност, съгласно категорията строеж на обекта, предмет на поръчката.
В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите се декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на еЕЕДОП, като посочи и публичния регистър в който се съдържа информация за наличието на тази регистрация в Част IV: Критерии за подбор, буква „А“: „ГОДНОСТ“, поле „Вписване в съответен професионален регистър“.
Доказване: При сключването на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи валидни към датата на сключване на договора документи, чрез които се доказва декларираната в еЕЕДОП информация – копие от валидно удостоверение за вписване на ЦПРС или се посочва дали съответните документи са налични в електронен формат, както и уеб-адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документ.
Участникът, избран за изпълнител – чуждестранно лице може да представи удостоверение за вписване на ЦПРС за изпълнение на строежи от ІІ-ра група, четвърта категория/ ІІ-ра група или удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретния строеж, обект на настоящата поръчка на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в ЦПРС за изпълнение на този строеж или се посочва дали съответните документи са налични в електронен формат, както и уеб-адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ за строителството, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.

Застрахователното покритие следва да съответства на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е втора група, четвърта категория, минималната застрахователна сума следва да е в размер на 100 000 лв., съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството). Минималното застрахователно покритие включва отговорността за смърт или за телесна повреда на други участници в строителството и/или на трети лица, както и за материални вреди върху имуществото на други участници в строителството или на трети лица, причинени от лицата, осъществяващи строителството. За чуждестранни лица - еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата в която са установени.
Изискването се прилага за ОП № 1, № 2 и № 3.
Указания за деклариране: При подаването на офертата участникът, следва да попълни Част IV: "Критерии за подбор", буква "Б": "ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ", поле „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност““ от еЕЕДОП, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството“ по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ, за строежи втора група, четвърта категория при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата, в която са установени).
В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите се декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на еЕЕДОП, с попълнена Част IV: "Критерии за подбор", буква "Б": "ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ", поле „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност““.
Доказване: При сключването на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи заверено копие на Валидна застрахователна полица или еквивалентен документ (за чуждестранните лица), съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица или еквивалентен документ (за чуждестранните лица).
При участие на обединение, което не е юридическо лице, както и в случаите на ползване на подизпълнител, изискването за застраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение и от подизпълнители, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка;
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


1.Под „дейности, сходни с предмета и обема на обществената поръчка“ следва да се разбира: За ОП №1-извършване на строително-монтажни дейности (СМД) по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа (УМ) с дължина мин.220,77 м; За ОП №2-извършване на СМД по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или УМ с дължина мин.360,00 м; За ОП №3-извършване на СМД по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътна и/или УМ с дължина мин.1180 м. За ОП №4- извършване на СМД по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътна мрежа с дължина мин.2,660 км. Участникът може да покрие изискването за извършени от него СМР с 1 или с няколко обекта. При подаване на оферта за повече от една ОП не се изисква натрупване по отношение на дължината на извършените идентични или сходни с тези на поръчката респ. ОП дейности на пътната и/или УМ. Изискването се прилага поотделно за всяка ОП.
Указания за деклариране: При подаването на офертата участникът попълва ЧастIV:"Критерии за подбор", Раздел"В":"ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ", поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от еЕЕДОП.
Доказване: При сключването на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, съобразно декларираното в еЕЕДОП, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение (оригинал/заверено копие), които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, включващ мин.:
? Технически ръководител на обекта – с висше образование, квалификация „строителен инженер”, специалност транспортно или пътно строителство, с образователно-квалификационна степен (ОКС) „магистър” или лице със средно образование с 4-годишен курс на обучение и придобита професионална квалификация (ПК) в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентна образователна/ПК за дипломи придобити извън РБ, да е изпълнявал длъжността „Технически ръководител” на най-малко 1 строителен обект;
? ДЛБЗ – с придобита ПК, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, притежаващ валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за завършен курс на обучение съгласно Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР (обн. ДВ бр. 37/2004 г.) или еквивалент при чуждестранни лица.
? Геодезист - ОКС „магистър“ с ПК инженер-геодезист или еквивалентна.
Изискването за персонал се прилага общо за всички обособени позиции. При подаване на оферта за повече от една ОП, не се изисква посочване на отделен персонал за отделната позиция. Едно лице може да съвместява функциите на повече от един експерт в екипа, в случай, че разполага с определената от Възложителя професионална компетентност за изпълнение на поръчката. Указания за деклариране: При подаването на офертата участникът попълва Част IV:"Критерии за подбор", Раздел "В":"ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ", поле „Образователна и професионална квалификация“ от еЕЕДОП, като представи списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка, с посочена професионалната компетентност на лицата в това число: •Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на поръчката); •Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); •ПК (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); •Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обекти, съобразно изискванията на възложителя и в случай, че с описанието на опита се покрива... Продължава в раздел VI.3.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без ДДС за всяка една от обособените позиции.
Същата може да се предостави в една от следните форми:
1.Парична сума;
2.Банкова гаранция;
3.Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя.
Условията по гаранцията за изпълнение (начин на представяне, освобождаване и др.) са описани в Раздел IV, т. 12 от документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/04/2019 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Заседателна зала № 201, в ет. 2, находяща се в сградата на община Завет, на адрес: гр. Завет, ул. Лудогорие, № 19.

Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

улици в населени места на община Завет", Подобект 1: Улици в гр. Завет, 1.1: гр. Завет, улица „Хан Крум“ (ОК 149 – ОК 161);
ОП №2: Обект:"Реконструкция и рехабилитация на улици в населени места на община Завет" , Подобект 2: Улици в с. Брестовене, 2.10: с. Брестовене, улица „Хаджи Димитър” (ОК 90 - ОК 98);
ОП №3: Текущ ремонт на улична мрежа в населени места на община Завет;
ОП №4: Текущ ремонт на републикански пътища в границите на гр. Завет.“
Продължава от Раздел III.1.3) изискване на възложителя за притежание на опит); •Отношение с участника (служител на трудов договор, нает за изпълнение чрез граждански договор или друго отношение – в случай, че експертите са наети на трудов договор или към момента на кандидатстване са наети чрез граждански договор, то тогава експертите не се явяват трети лица и за тях не е необходимо представяне на отделен еЕЕДОП). Доказване: При сключването на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява обществената поръчка, с посочена професионалната компетентност на лицата, съобразно декларираното в еЕЕДОП.
Финансиране - ОП №1, №2 и №4 се финансират от бюджета на община Завет. Изпълнението по ОП № 3 ще започне след осигуряване на финансиране от страна на Възложителя. Поръчката ще се финансира със собствени средства чрез бюджета на община Завет. Схема на плащане: съгласно условията в проекта на договор (за ОП №1, № 2 и № 3 - 40 % аванс от общата стойност на договора и окончателно плащане в размер на остатъка от цената на договора, за ОП №4-плащане след изпълнение на всички предвидени дейности - виж Раздел IV, т.11 и Раздел VIII от документацията за участие (ДУ)).
Основания за отстраняване на участниците в процедурата:
1.Наличие на основанията по чл. 54, ал.1, т.1-т.7 от ЗОП (виж Раздел V, т.1 и т.2 от ДУ);
2.Наличие на специфични национални основания за отстраняване (виж Раздел V, т.2.8 и Раздел VI, т.2, 3) от ДУ);
3.Представяне на оферта с по–кратък срок за валидност и отказ за удължаване на срока, при поискване от Възложителя(виж Раздел IV, т.7 от ДУ);
4.Предложена цена, надвишаваща прогнозната стойност за съответната ОП (виж Раздел IV, т.9 от ДУ);
5.Констатирани неточности при прилагането на нормативно изискуемите разходни норми за труд, материали и механизация(виж Раздел IV, т.9 от ДУ);
6.Не е представено Техническо предложение (ТП) и/или някое от приложенията към него или представените не съответстват на изискванията на Възложителя(виж Раздел VI, т.2, 5) от ДУ);
7.Ако в ТП и/или в някое от приложенията е допуснато вътрешно противоречие, касаещо последвателността и взаимообвързаността на предлаганите дейности по изпълнение на поръчката, както и в които има наличие на паразитни текстове, показващи непредназначеност към предмета на поръчката(виж Раздел VI, т.2, 5) от ДУ);
8.Ако строителната програма и/или ЛКГ имат липсващи изискуеми показатели, показват технологична несъвместимост на отделните строителни операции, както и противоречие с Техническите спецификации или други условия, заложени в процедурата или нормативен документ, уреждащ строителните процеси(виж Раздел VI, т.2, 5) от ДУ);
9.ТП не съответства на Ценовото предложение, по отношение на дейностите за изпълнение на поръчката(виж Раздел VI, т.2, 5) от ДУ);
10. Не са представени единични анализни цени за всички отделни видове работи(виж Раздел VI, т.2, 6) от ДУ);
11. По какъвто и да е начин някъде в офертата извън плика „Предлагани ценови параметри“ са включени елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея)(виж Раздел VI, т.2, 6) от ДУ).
Инвестиционните проекти във фаза технически проект (за ОП № 1 и № 2) могат да бъдат разгледани всеки работен ден в ст. 204 на Общинска администрация на адрес: гр. Завет, ул. „Лудогорие” № 19.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срок за обжалване - съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва