Деловодна информация
00047
12-00-74 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00047-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сунгурларе 000057250
ул. Георги Димитров № 2
Сунгурларе BG341 8470 България
Ирина Ружева; Петър Мушиев +359 55715183
zamkmet_sungurlare@abv.bg +359 55715585

Интернет адрес/и

www.sungurlare.org

http://e-obp.eu/bp/Document/8715a312-6192-4474-9be0-1cf98ab381c5


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Document/8715a312-6192-4474-9be0-1cf98ab381c5
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Сунгурларе, Фронт - офис 000057250
ул. Георги Димитров № 10
Сунгурларе BG341 8470 България
Марияна Петкова +359 55715112
zamkmet_sungurlare@abv.bg +359 55715585

Интернет адрес/и

www.sungurlare.org

http://e-obp.eu/bp/Document/8715a312-6192-4474-9be0-1cf98ab381c5

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за ТБО на територията на Община Сунгурларе“.
45112350      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е избор на изпълнител за извършване на строителни и рекултивационни работи във връзка с реализация на проект: „Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за ТБО на територията на Община Сунгурларе“. Предметът на обществената поръчка включва и гаранционно поддържане на обекта, в съответствие с предложения от избрания изпълнител План за осигуряване на гаранционната поддръжка и устойчивост на изпълнения обект, в рамките на предложените от него гаранционни срокове.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
638882.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45112350      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

общинско депо за неопасни ТБО, находящо се с. Балабанчево (ЕКАТТЕ 02322), поземлени имоти –197003 и 197004 (обща площ 25 557 m2).

Предмет на обществената поръчка е избор на изпълнител за извършване на строителни и рекултивационни работи във връзка с реализация на проект: „Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за ТБО на територията на Община Сунгурларе“. Предметът на поръчката включва: - изпълнение на СМР и рекултивационни работи въз основа на одобрен проект във фаза "работен проект" за закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за ТБО с горен изолиращ екран.
Изпълнението ще се извършва съгласно изискванията на ЗУТ, подзаконовите му нормативни актове и Наредба № 26 за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт.
Предметът на обществената поръчка включва и гаранционно поддържане на обекта, в съответствие с предложения от избрания изпълнител План за осигуряване на гаранционната поддръжка и устойчивост на изпълнения обект, в рамките на предложените от него гаранционни срокове. Строежът е втора категория съгласно чл. 137, ал.1, т.2, б. „г“ от Закон за устройство на територията (ЗУТ).
Критериите по-долу
 
ДА Срок    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
638882.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Съгласно Решение на Управителния съвет на ПУДООС от заседание, проведено на 06.11.2018 г., за финансирането на техническата рекултивация ще бъдат осигурени средства от ПУДООС, а тригодишната биологичната рекултивация ще се финансира от Общината. Обществената поръчка се провежда при условията на чл. 114 ЗОП - при откриване на процедурата не е осигурено финансиране.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 4 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Доказателството се представя под формата на заверено от участника копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС или валиден еквивалентен документ, или декларация, или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон, или чрез посочване на препратка към публичен регистър. Чуждестранните лица трябва да бъдат вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице и не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава еквивалентен документ, то същият декларира, че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС (http://register.ksb.bg/), или еквивалентен регистър, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните от Възложителя документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС, или съответен регистър, съобразно националното му законодателство, което е еквивалентно на вписването в ЦПРС, в случай, че в страната, в която участника е установен не е въведено аналогично изискване и задължение за първоначално вписване в еквивалентен регистър.
Регистрацията трябва да отговаря на категорията на строежа, предмет на обществената поръчка: обектът е Втора категория, буква „г“, съгласно чл. 4, ал. 4 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи ІV група - строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда, ІІ категория или по – висока - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 2, буква "г" от ЗУТ – съоръжения и инсталации за третиране на отпадъци и закриване на депа за отпадъци чрез повърхностно запечатване с горен изолиращ екран.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на Част ІV: Критерии за подбор, раздел А „Годност“, т.1) в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт. Доказателството се представя под формата на заверено от участника копие на застраховка „Професионална отговорност“, или валиден еквивалентен документ, или декларация, или удостоверение за наличието на такава застраховка от компетентните органи, съгласно националния му закон, или чрез посочване на препратка към публичен регистър в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. 5) в ЕЕДОП.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ (минималната застрахователна сума за строител за строежи втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 ЗУТ е в размер на 400 000 лв., съгласно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството).
Чуждестранните участници, представят заверено копие на еквивалентна застраховка с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентичен или сходен с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата. Документът, с който се доказва изискването е Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 1а) в ЕЕДОП.
2.Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката. Документът, с който се доказва изискването е Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 6) в ЕЕДОП.
3. Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Документът, с който се доказва изискването е Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В: Технически и професионални способности, т. 9) в ЕЕДОП.


1. Участниците да имат опит в извършване на строителство, което е идентично или сходно с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
*** Под „строителство, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка да се разбира извършване на СМР/СРР по изграждане и/или рекултивация и/или закриване на съоръжения и инсталации за третиране на отпадъци и/или депа за отпадъци“.
2.Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
• 1 (един) технически ръководител обект, отговарящ на изискванията на чл. 163а ЗУТ, с опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 3 (три) години като ръководител обект или технически ръководител;
• 1 (един) строителен техник с опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 3 (три) години;
•1 инженер със специалност „Геодезия“ или „еквивалент“ с опит в изпълнението на обекти от подобен характер;
• 1 (един) специалист по контрол на качеството - строителен инженер и/ или специалист със средно специално образование, завършил обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството или „еквивалент“;
•1 (един) специалист, отговорен за безопасността на труда – правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо валидно удостоверение за завършен курс за координатор по безопасност и здраве в строителството или „еквивалентно“;
•изпълнителският персонал, който ще участва в изпълнението на СМР и рекултивацията: всички лица, с изключение на общите работници да притежават необходимата професионална квалификация, съобразно дейностите, които ще извършват.
3. Участникът трябва да разполага с:
1.Верижен булдозер – 1бр.;
2.Самосвал – 3бр;
3.Верижен багер – 1бр;
4.Комбиниран багер товарач или челен товарач – 1бр;
5.Валяк – 1бр. - минимум 5 тона;
На основание чл. 67, ал. 6 ЗОП преди сключване на договор, избраният за изпълнител участник представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.
Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Срок за изпълнение на поръчката: до 36 месеца; 2. Общата прогнозна стойност представлява максимален финансов ресурс за изпълнение на обществената поръчка. 3. Начин на плащане: авансово плащане не се предвижда; предвиждат се текущи и междинно плащане за техническата и биологична рекултивация. Окончателно плащане след Акт обр. 16. 4. Гаранция за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. 5. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП, чл. 107 от ЗОП, както и при наличие на други национални основания за изключване, посочени в документацията. 6. Обществената поръчка се провежда при условията на чл. 114 ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Сградата на Община Сунгурларе, ул. "Георги Димитров" № 10, ет. 2, зала на ОС

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва