Деловодна информация
00009
ОП-7 27/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00009-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Девин 000614895
ул.Дружба № 1
гр. Девин BG424 4800 България
инж. Антоанета Гаджакова +359 30412174
obshtina@devin.bg +359 30412661

Интернет адрес/и

www.devin.bg

https://www.devin.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=293:ps2019-04-izpalnenie-na-inzhenering-qosnoven-remont-i-rekonstruktziya-na-obshtinski-gradski-baseinq&Itemid=113&layout=default


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.devin.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=293:ps2019-04-izpalnenie-na-inzhenering-qosnoven-remont-i-rekonstruktziya-na-obshtinski-gradski-baseinq&Itemid=113&layout=default
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР на обект: ” Основен ремонт и реконструкция на общински градски басейн, гр.Девин”
45200000      
Строителство

Обхват на проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор на обекта:
• Градски басейн, находящ се в ПИ 20465.502.248 по Кадастралната карта на гр.Девин, УПИ XXI, кв.62 по ПУП на град Девин.
• Обслужваща сграда, находяща се в ПИ 20465.502.248 по Кадастралната карта на гр.Девин, УПИ XXI, кв.62 по ПУП на град Девин.
• Външна връзка с уличната водопроводна мрежа.
• Външна връзка с топлопровод за минерална вода.
• Външна връзка с улична електроразпределителна мрежа.
Основни дейности
- Земни работи;
- Кофражни работи;
- Армировъчни работи;
- Бетонови работи;
- Хидроизолационни работи;
- Зидарски работи;
- Облицовъчни работи;
- Бояджийски работи;
- Направа на настилки;
- Доставка и монтаж на дограма;
- Топлоизолационни работи;
- Мазачески работи;
- Бояджийски работи;
- ВиК инсталации;
- Електроинсталации;
- Видеонаблюдение;
- Мълнеотводна инсталация ;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
544166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

гр. Девин, община Девин

Обхват на проектиране, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор на обекта:
• Градски басейн, находящ се в ПИ 20465.502.248 по Кадастралната карта на гр.Девин, УПИ XXI, кв.62 по ПУП на град Девин.
• Обслужваща сграда, находяща се в ПИ 20465.502.248 по Кадастралната карта на гр.Девин, УПИ XXI, кв.62 по ПУП на град Девин.
• Външна връзка с уличната водопроводна мрежа.
• Външна връзка с топлопровод за минерална вода.
• Външна връзка с улична електроразпределителна мрежа.
Основни дейности
- Земни работи;
- Кофражни работи;
- Армировъчни работи;
- Бетонови работи;
- Хидроизолационни работи;
- Зидарски работи;
- Облицовъчни работи;
- Бояджийски работи;
- Направа на настилки;
- Доставка и монтаж на дограма;
- Топлоизолационни работи;
- Мазачески работи;
- Бояджийски работи;
- ВиК инсталации;
- Електроинсталации;
- Видеонаблюдение;
- Мълнеотводна инсталация ;
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на проектиарнето    30
Срок за изпълнение на строителството    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
544166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
175

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от I група (строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения), IV категория (строежи по чл.137, ал.1, т.4, буква „б” от Закона за устройство на територията - жилищни и смесени сгради със средно застрояване; сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв.м или с капацитет от 100 до 200 места за посетители) съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установено.
Забележка: При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т.1 от единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се попълва информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен, и се посочва дали съответният документ е на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващ/а документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП обстоятелството се доказва с представяне на документ, удостоверяващ, че участникът има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително е извършил съответна регистрация (притежава правоспособност) за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на вида на строежа, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му - единeн европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП)/декларация или сертификат/удостоверение за наличието на регистрация за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на вида на строежa, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му, издаден/о от компетентен орган съгласно съответния национален закон, или еквивалентен документ. В хода на процедурата е приложима възможността за доказване чрез представяне на всякакъв друг вид аналогичен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Доказва се със: Лицето или лицата попълват Част IV,раздел Б т.1а от ЕЕДОП
Определеният за изпълнител преди сключване на договор за обществена поръчка, представя документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП – доказателства за наличието на декларираните данни и обстоятелства относно посочените коефициени – Годишни финансови отчети или техни съставни части за последните 3 приключили финансови години.
На основание чл.67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да се възползва от правото си да поиска от участниците да представят всички или части от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП.


1.Участникът следва да е реализирал минимнален общ оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 приключили финансови години,в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, не по-малък от 1 050 000лв. без ДДС (един милион и петдесет хиляди лева)
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т.1а от единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се попълва информация за строителните дейности от съответния вид през референтния период и се посочва дали съответният/те документ/и относно доброто изпълнение и резултат от най- важните строителни работи е/са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващ/и документа/ите и точно позоваване на документа/ите.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверение за добро изпълнение на строителството/всяко строителство, което съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т.1б от единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като участникът попълва информация за извършените през референтния период основни услуги от посочения вид с посочване на сумите, датите и получателите, независимо дали са публични или частни субекти.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство/а за извършената/ите услуга/и.
3.При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т.2 от единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се попълва информация за технически лица или органи при извършване на строителството, включително тези, отговарящи за контрола на качеството.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, както и лицата, които ще изпълняват строителството.
4.При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т.6 от единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като участникът попълва информация за притежаваната от персонала/ръководния състав на участника образователна и професионална квалификация.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
5.При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел Г от единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се попълва информация относно наличието на сертификати, изготвени от независими органи и доказващи, че икономическият оператор отговаря на стандартите за осигуряване на качеството и на задължителните стандарти или системи за екологично управление, и се посочва дали съответният/те документ/и е/са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващ/и документа/ите и точно позоваване на документа/ите. Ако за участника не са налице горепосочените сертификати, следва да обясни причината за това и посочва: какви други доказателства могат да бъдат представени относно схемата за гарантиране на качеството и относно стандартите или системите за екологично управление.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва със Сертификати, издадени от акредитирани лица, удостоверяващи съответствие със съответните спецификации или стандарти – сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за управление на качеството и с определени системи или стандарти за опазване на околната среда.


1.Участниците трябва да са изпълнилнили не по-малко от 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За дейност „сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР по изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на жилищни и смесени сгради със средно застрояване и/или сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв.м или с капацитет от 100 до 200 места за посетители, попадащи в обхвата на минимум четвърта категория, съгласно чл. 137 от ЗУТ.
2.Участниците трябва да са изпълнили не по –малко от 1 (една)дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под дейност „сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Услуги по изработване на инвестиционни проекти за изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на жилищни и смесени сгради със средно застрояване и/или сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв.м или с капацитет от 100 до 200 места за посетители, попадащи в обхвата на минимум четвърта категория, съгласно чл. 137 от ЗУТ.
3.Участникът трябва да разполага с ръководен състав, който ще изпълнява строителството, включващ минимум три специалисти, както следва:
а) Технически ръководител - със съответна квалификация или образователна степен по смисъла чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, или еквивалентна по реда на чл.163а, ал.3 от ЗУТ (за чуждестранните лица), с опит като технически ръководител минимум 3 години.
б) Координатор по здравословни и безопасни условия на завършен курс на обучение за длъжностно лице по безопасност и здраве или еквивалент, с професионален опит като длъжностно лице по безопасност и здраве – минимум 1 год. Чуждестранните лица могат да посочат, че притежават съответен еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установен (или еквивалентен документ за чуждестранните участници съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени);
в) Специалист по контрола на качеството- лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, с доказан опит като специалист контрол на качеството минимум 1 год. Чуждестранните лица могат да посочат, че притежават съответен еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установен (или еквивалентен документ за чуждестранните участници съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени).
4.Участникът трябва да разполага с проектантски екип за изпълнение на поръчката, включващ минимум следните специалисти, както следва:
- Проектант по част: „Архитектурна“ – един брой.
- Проектант по част „Конструктивна“ – един брой.
- Проектант по част „Електрическа“- един брой
- Проектант по част „ОВК“- един брой
- Проектант по част „Водоснабдяване и канализация“- един брой.
- Проектант по част „Геодезия“ – един брой.
- Проектант по част „Пожарна безопасност” – един брой.
- да притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/, респ. призната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации /ЗППК/.
5.Участникът следва да прилага в строителната си дейност системи за управление на качеството и системи или стандарти за опазване на околната среда съответно по стандарти, както следва: EN ISO 9001:2015 и EN ISO 14001:2015, за което да има издадени валидни сертификати с предмет, съдържащ строителство, или еквивалентни.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за авансово предоставени средства за размера на аванса -50% по чл.4, ал. 1, буква "б", т. 1 от проект на договора в слединте форми:1.Парична сума;2.банкова гаранция;3. застраховка, която обедпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя. Участникът, избран за изпълнител, сам избира формата на гаранция.
Гаранция за изпълнение в размер на 1 %/един на сто/ от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:1.Парична сума;2.банкова гаранция;3. застраховка, която обедпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя. Участникът, избран за изпълнител, сам избира формата на гаранция.
Прогнозна стойност за проектиране - 16 666.67 лв. без ДДС; прогнозна стойност за упражняване на авторски надзор. 3 333.33 лв; прогнозна стойност СМР - 524166.67 лв. без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Общинска администрация -Девин, гр. Девин, ул.Дружба № 1, ет. 3

Отварянето на офертите е публично и на заседанието могат да присъстват представители на участниците или техни упълномощени лица, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участника не трябва да са налице обстоятелствата:- по чл. 54, ал. 1 от ЗОП;- по чл. 55, ал. 1 от ЗОП -(съгласно разпоредбата на чл. 55, ал. 4 от ЗОП, основанието за отстраняване по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП не се прилага, ако се докаже, че участникът не епреустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложемите национални правила за продължаване на стопанска дейност в държавата, в която е установе;обстоятелството по чл. 55, ал. 1, т. 2 от ЗОП, включва лишаване от право участникът да упражнява определена професия /проектант или строител, респ. аналогична професия, предоставяне в друга съответна държава/ или дейност /проектиране, авторски надзор по време на строителството или строителство, респ. аналогична дейност, предоставяне в друга съответна държава)съгласно законодателството на държавата ,в която е извършено деянието);
- по чл. 107 от ЗОП;- по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици освен ако не еналице изключение по чл. 4 от същия закон;- по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.Информация относно липсата или наличието на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1 и чл. 107, т. 4 от ЗОП, чл.3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част III, раздели А, Б, В и Г.
2. Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към строителството/услугите, предмет на поръчката, както следва:2.1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите:Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; Интернет адрес: http://www.nap.bg/ .
2.2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите:Информационен център на МОСВ - всеки работен ден от 14 до 17 ч.;София 1000, ул. У. Гладстон № 67,Телефон: 02/ 940 6331;Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ .2.3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика:Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg ;София 1051, ул. Триадица № 2, Телефон: 02 / 81 19 44.Минимален срок за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „техническа“: 10 календарни дни, максимален срок за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „техническа“ : 25 календарни дни. Минимален срок за изпълнение на строително-монтажните работи 90 календарни дни, максимален срок за изпълнение на строително-монтажните работи : 150 календарни дни.
Поръчката е без осигурено финансиране и се открива под условие, че Възложителят ще осигури финансиране (поемане на дълг към финансова институция) за изпълнението му, като в посочения смисъл съгласно разпоредбата на чл.114 от ЗОП се предвижда клауза за отложено изпълнение. Отложеното изпълнение се състои в: липсата на осигурено финансиране за цялостно изпълнение на дейностите по Договора; обуславяне на изпълнението на строителството по Договора от осигуряването/получаването на финансиране за изпълнението му - започване на строителството, в това число извършване на подписване на протокол за започване на строителството /протокол за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво съгласно приложения № 2а от Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството/, само след осигуряване/получаване на финансиране за изпълнението на Договора; възможност при липса на финансиране на строителството всяка от страните да прекрати Договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва