Деловодна информация
00383
12-24-32 27/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
27/02/2019 (дд/мм/гггг)
00383-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община град Добрич 000852932
ул.България №12
Добрич BG332 9300 България
Елена Анастасова и Маргарита Илиева +359 58600050
dobrich@dobrich.bg +359 58600166

Интернет адрес/и

http://www.dobrich.bg/

http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/b5ed3d28-c085-4e7b-9e09-09a97b236e61


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/b5ed3d28-c085-4e7b-9e09-09a97b236e61
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община град Добрич 000852932
гр.Добрич, ул.България №12
Добрич BG332 9300 България
Пенка Илиева и Севдалина Борисова +359 58600395
dobrich@dobrich.bg +359 58600166

Интернет адрес/и

http://www.dobrich.bg

http://egateway.dobrich.bg/procurement/view/92e44767-d947-4aa1-9695-3cb81099318f/b5ed3d28-c085-4e7b-9e09-09a97b236e61

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на балансираща група за захранване на обекти, собственост на Община град Добрич
09310000      
Доставки

Процедурата се провежда с цел избор на доставчик на активна електрическа енергия ниско напрежение и координатор на стандартна балансираща група за захранване на 58 броя обекти, собственост на Община град Добрич, съгласно Закона за енергетиката (ЗЕ), Правилата за търговия с електрическа енергия (ПТЕЕ) и Закона за обществени поръчки (ЗОП).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
340000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

Поръчката се изпълнява в местата на доставка на територията на Община град Добрич, към включените в електроразпределителната мрежа обекти на Възложителя.

Изпълнителят извършва доставка за период от 12(дванадесет) месеца, на нетна активна електрическа енергия и координатор на балнсираща група за 58 (петдесет и осем) броя обекти на ниско напрежение, за нуждите на Община град Добрич.
За срока на договора, възложителят ще разполага с правото да присъединява и нови обекти, при наличие на техническа възможност и финансов ресурс.
Общото прогнозно количество на електрическа енергия за период от една година е 1 900 MWh/год.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
340000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


За срока на договора, възложителят ще разполага с правото да присъединява и нови обекти, при наличие на техническа възможност и финансов ресурс.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от бюджета на Община град Добрич.
Към момента на откриване на процедурата Възложителят не разполага с целия финансов ресурс, същият ще се осигурява ежегодно в рамките на бюджета на Община град Добрич, съобразно потребностите за съответната дейност.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са лицензирани като търговци на електрическа енергия, съгласно чл.39 във връзка с чл.69 и чл.69а от Закона за енергетиката(ЗЕ) и координатор на балансираща група.
Участникът попълва (декларира) в част IV: "Критерии за подбор", Раздел "А" Годност, поле "За поръчки за доставки" необходимо е специално разрешение - при попълване на предоставения от възложителя XML формат на ЕЕДОП.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, следва да се представи:заверено копие от валиден лиценз, издаден от КЕВР за търговия с електрическа енергия и за координатор на балансираща група.В случаите, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентните органи на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.Посочените документи не се представят в случай, че вече са били предоставени на Възложителя или са му били служебно известни или са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такъв лиценз трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва дейности по предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил през последните три тодини, считано от датата на подаване на офертата, поне една доставка, чийто предмет и обем е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка.
Участникът следва да предостави (декларира) в Част IV:"Критерий за подбор", буква "В" "Технически и професионални способности", буква 1б от Единния европейски документ за обществени поръчки(ЕЕДОП) на предоставения от възложителя XML формат, тези изисквания.
Преди сключването на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основание за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.Документи чрез които се доказва съответствието с изискването:списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, задно с доказателства за извършените доставки.Посочените документи не се представят в случай, че вече са били предоставени на Възложителя или са му били служебно известни или са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
2.Участникът следва да има въведена система за управлевие на качеството EN ISO 9001:2015 (или еквивалентна) с обхват търговия с електрическа енергия и координатор на балансираща група, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Участникът попълва (декларира) в раздел "Г":Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, поле "Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството" на представения от Възложителя XML формат на ЕЕДОП.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представят:заверено копие на валиден сертификат (или еквивалент) за съответствие на СУК или други доказателства на еквивалентни мерки или стандарти за управление на качеството с обхват търговия с електрическа енергия и координатор на балансираща група.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.Посочените документи не се представят в случай, че вече са били предоставени на Възложителя или са му били служебно известни или са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


1.Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подавене на офертата, поне една доставка, чийто предмет и обем е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка.
Забележка: Идентична или сходна с предмета на обществената поръчка се счита извършена доставка на електрическа енергия в размер на не по-малко от 1 900 MWh.
2.Участникът да има въведена система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 (или еквивалентна) с обхват търговия с електрическа енергия и координатор на балансираща група.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


С настоящата обществена поръчка Община град Добрич, в качеството си на краен клиент, по смисъла на Закона за енергетиката, има за цел избор на:
1.доставчик на електрическа енергия - ниско напрежение за обектите, посочени в Техническата спецификация, представляващо неразделна част от настоящата документация и
2.координатор на стандартна балансираща група.
При изпълнение на поръчката следва да се извършва при необходимост енергиен мониторинг със собствени или наети средства за измерване и комуникация и да се представят на възложителя необходимите графици и справки.
Избраният изпълнител на настоящата поръчка следва да поеме разходите за небаланси за обектите на Община град Добрич.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община град Добрич, ул.България №12, Община град Добрич, Заседателна зала

Внасянето на комплекта офертни документи се извършва на адрес:гр.Добрич, 9300, ул.България №12, Община град Добрич, Център за услуги и информация, ет.1.
На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно.
Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участник в процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физ.или юрид.лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява услуги, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за общ.поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.
Изисквания към личното състояние на участниците - от участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице, което и да е от обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП.Освен на посочените основания, възложителят отстранява от процедурата участници, при условията на чл.107 ЗОП.За участникът не трябва да са налице и специфичните основания за изключване, посочени в Указанията за подготовка на офертите - част от Документацията за обществената поръчка.Участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП и липсата на специфичните основания за изключване с попълване на Част III Основания за изключване на ЕЕДОП, в приложимите полета.Документите, доказващи липсата на основанията за отстраняване са посочени в чл.58 от ЗОП и се представят от участника, избран за изпълнител преди сключването на договора.
Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС.Гаранциите се представят в една от следните форми:депозит на парична сума по банкова сметка на Възложителя; банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя;Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Валидността на банковите гаранции/застраховките следва да бъде не по-рано от 30 дни след изтичане на срока на договора.
Органите, предоставящи информация за данъци са: НАП, МОСВ, АЗ и ИА "ГИТ".
Критерият за оценка на офертите е "Икономически най-изгодна оферта" и се определя въз основа на критерия за възлагане - най-ниска цена, съгласно чл.70, ал.2, т.1 от ЗОП:
Предлагана цена за един MWh.
Участникът предложил най-ниска цена се класира на първо място, а останалите се класират съобразно техните предложения.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10 - дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.1 ЗОП - в 10 дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва