Деловодна информация
4147Институт по информационни и комуникационни технологии при БАН
190 27/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
4147-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Институт по информационни и комуникационни технологии при БАН 175905727
ул. акад. Георги Бончев бл. 25А
София BG411 1113 България
доц. Иван Илиев +359 29792915
zopiict@bas.bg +359 29807273

Интернет адрес/и

www.iict.bas.bg

https://sop.bg/iict.bas-739/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/iict.bas-739/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

научна дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущ ремонт (подготовка) на помещения за лаборатория за 3D дигитализация и микроструктурен анализ в западната част на сутерена в блок 2 на ИИКТ-БАН на ул. "акад. Г. Бончев", гр. София проект BG05M2O
45000000      
Строителство

Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде избран Изпълнител, притежаващ професионална квалификация и опит, на който ИИКТ-БАН да възложи изпълнението на дейности по извършване на „Текущ ремонт (подготовка) на помещения за лаборатория за 3D дигитализация и микроструктурен анализ в западната част на сутерена в блок 2 на ИИКТ-БАН на ул. "акад. Г. Бончев", гр. София по проект BG05M2OP001-1.001-0003 "Център за върхови постижения по Информатика и информационни и комуникационни технологии.“ в качеството му на бенефициент по проекта.
Предметът на обществената поръчка попада в обхвата на разпоредбата на чл. 151 от ЗУТ. В обхвата на обществената поръчка са включени дейности по следните части: Архитектура, Електро, СКС, Контрол на достъпа, Видеонаблюдение, СОТ, Пожароизвестяване, ОВК, ВиК.
Обекта на обществената поръчка е със следните показатели: Застроена площ – 608.55 кв.м.; Разгъната застроена площ – 608.55 кв.м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
157926.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45450000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ул. акад. Георги Бончев, бл. 2

„Текущ ремонт (подготовка) на помещения за лаборатория за 3D дигитализация и микроструктурен анализ в западната част на сутерена в блок 2 на ИИКТ-БАН на ул. "акад. Г. Бончев", гр. София по проект BG05M2OP001-1.001-0003 "Център за върхови постижения по Информатика и информационни и комуникационни технологии.“
Целта на настоящата обществена поръчка е да бъде избран Изпълнител, притежаващ професионална квалификация и опит, на който ИИКТ-БАН да възложи изпълнението на дейности по извършване на „Текущ ремонт (подготовка) на помещения за лаборатория за 3D дигитализация и микроструктурен анализ в западната част на сутерена в блок 2 на ИИКТ-БАН на ул. "акад. Г. Бончев", гр. София по проект BG05M2OP001-1.001-0003 "Център за върхови постижения по Информатика и информационни и комуникационни технологии.“ в качеството му на бенефициент по проекта.
Предметът на обществената поръчка попада в обхвата на разпоредбата на чл. 151 от ЗУТ. В обхвата на обществената поръчка са включени дейности по следните части: Архитектура, Електро, СКС, Контрол на достъпа, Видеонаблюдение, СОТ, Пожароизвестяване, ОВК, ВиК.
Обекта на обществената поръчка е със следните показатели: Застроена площ – 608.55 кв.м.; Разгъната застроена площ – 608.55 кв.м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
157926.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG05M2OP001-1.001-0003: „Център за върхови постижения по Информатика и информационни и комуникационни технологии“ Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за първа група пета категория строеж, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за пета категорията строителство покриваща минималната застрахователна сума за строежи пета категория съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за пета категорията строителство покриваща минималната застрахователна сума за строежи пета категория съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да има опит за изпълнение на строителството. През последните 3 години считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една дейност идентична или сходна с тази на поръчката.
2. Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата му, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, включително лицата, които ще изпълняват строителството, както следва:
• Ключов експерт 1: Технически ръководител на обекта;
• Ключов експерт 2: Ключов експерт по част „Архитектура“;
• Ключов експерт 3: Ключов експерт по част „Конструктивна“;
• Ключов експерт 4: Ключов експерт по част: „ВиК“;
• Ключов експерт 5: Ключов експерт по част: „Електрическа“;
• Ключов експерт 6: Ключов експерт по части: „ОВК“;
• 1 бр. ключов експерт – Координатор по безопасност и здраве“ ;
• 1 бр. ключов експерт - Отговорник по контрола на качеството.
3. Участникът да има внедрени следните системи:
• система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001: 2008/2015 или еквивалентен с обхват включващ строително-монтажни работи на жилищни и смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване;
• система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват включващ строително-монтажни работи;
• система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта БДС BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват включващ строително-монтажни работи.


1. Участникът трябва да има опит за изпълнение на строителството. През последните 3 години считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една дейност идентична или сходна с тази на поръчката.
2. Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата му, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, включително лицата, които ще изпълняват строителството, както следва:
• Ключов експерт 1: Технически ръководител на обекта;
• Ключов експерт 2: Ключов експерт по част „Архитектура“;
• Ключов експерт 3: Ключов експерт по част „Конструктивна“;
• Ключов експерт 4: Ключов експерт по част: „ВиК“;
• Ключов експерт 5: Ключов експерт по част: „Електрическа“;
• Ключов експерт 6: Ключов експерт по части: „ОВК“;
• 1 бр. ключов експерт – Координатор по безопасност и здраве“ ;
• 1 бр. ключов експерт - Отговорник по контрола на качеството.
3. Участникът да има внедрени следните системи:
• система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001: 2008/2015 или еквивалентен с обхват включващ строително-монтажни работи на жилищни и смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване;
• система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват включващ строително-монтажни работи;
• система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта БДС BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват включващ строително-монтажни работи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.В откритата процедура може да участва всяко българско или чуждестранно ФЛ или ЮЛ, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, предвидени в ЗОП, ППЗОП и в др. нормативни актове, приложими към предмета на обществената поръчка, както и на изискванията на Възложителя, посочени в документацията.
2.Описанието на предмета на поръчката и изискванията за изпълнение на поръчката на възложителя са посочени в документацията, техническите спецификации, проект на договор;
3.Условията, при които ще се реализира предметът на поръчката, правата и задълженията на страните, финансовите условия и начин на плащане, са подробно описани в проекта на договор към документацията.
4.Гаранция за изпълнение на договора e 5% от стойността му без ДДС и следва да бъде в една от формите, предвидени в чл.111, ал.5 от ЗОП. Гаранцията може да бъде под формата на:парична сума, банкова гаранция или застраховка. Всички условия за гаранцията са подробно описани в документацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София 1113, ул. акад. Героги Бончев, бл. 25А, зала 218

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Основания за отстраняване на участниците:
1. При наличие на обстоятелствата по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП.Липсата на горепосочените обстоятелства (по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП) се декларира в единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП).
2.При наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал.1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС), а ако процедурата е приключила и е сключен договор, то последиците за Изпълнителя по договора са съгл. чл.5, ал.1, т.3, букви "б" и "в" и ал.2 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС. Тези обстоятелствата се декларират в част III, раздел „Г” от еЕЕДОП.
3.Не могат да участват в процедурата и ще бъдат отстранявани участници, които са свързани лица по смисъла на §2, т.45 от ДР на ЗОП. Отсъствието на това обстоятелство следва да се декларира в част трета раздел „Г“ от еЕЕДОП.
4.Възложителят отстранява от процедурата участник при наличие на основание по чл.107 от ЗОП.
5. Посочената в настоящата документация прогнозна стойност на поръчката е максимална. Участник, посочил стойност над максималната, ще бъде отстраняван от процедурата.
Доставената стока следва да бъде нова, неупотребявана, нерециклирана и не спряна от производство.
Указанията за попълване на еЕЕДОП се съдържат в документацията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва