Деловодна информация
00425
РД-00-596 27/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00425-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Многопрофилна болница за активно лечение Света Петка АД 105515902
ул. Цар Симеон Велики 119
гр. Видин BG311 3700 България
Силвия Дамянова +359 94600691
mbal_vidin@abv.bg +359 94600691

Интернет адрес/и

http://www.mbal-vidin.com

http://www.mbal-vidin.com/?action=public_procurements


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mbal-vidin.com/?action=public_procurements
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Лечебно заведение по чл. 9, ал. 1, т. 1 от ЗЛЗ

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на медицински изделия необходими за провеждане на диализно лечение в МБАЛ „Света Петка” АД, гр. Видин”
33140000      
Доставки

Предмет на възлагане с настоящата поръчка е „Доставка на медицински изделия необходими за провеждане на диализно лечение в МБАЛ „Света Петка” АД, гр. Видин”.
Предметът на поръчката включва периодични доставки на медицински изделия, необходими за провеждане на диализно лечение в МБАЛ „Света Петка” АД, гр. Видин за период от 12 месеца по предварителни писмени заявки, съгласно условията на Закон за обществените поръчки и настоящата документация за обществена поръчка.
Пълно описание на предмета на поръчката е подробно представен в Раздел II.Техническа спецификация, част от документацията и в обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
155000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Диализатори 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

болнична аптека в Многопрофилна болница за активно лечение (МБАЛ) „Света Петка“ АД – гр. Видин, находяща се в гр. Видин 3700, ул. „Цар Симеон Велики“ № 119.

Вида и количеството на медицинските изделия са подобробно описани в техническата спецификация по обособената позиция.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на предлаганите медицински изделия    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
87000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Съгласно чл. 30, ал. 1 от ППЗОП, предметът на обособената позиция включва номенклатурни единици. Участниците могат да оферират една, няколко или всички номенклатурни единици. Липсата на предложение за доставка на някоя от номенклатурните единици, не е основание за отстраняването на офертата от участие в процедурата.

II.2) Описание 1

Кръвни линии 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

болнична аптека в Многопрофилна болница за активно лечение (МБАЛ) „Света Петка“ АД – гр. Видин, находяща се в гр. Видин

Вида и количеството на медицинските изделия са подобробно описани в техническата спецификация по обособената позиция.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на предлаганите медицински изделия    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
32000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Съгласно чл. 30, ал. 1 от ППЗОП, предметът на обособената позиция включва номенклатурни единици. Участниците могат да оферират една, няколко или всички номенклатурни единици. Липсата на предложение за доставка на някоя от номенклатурните единици, не е основание за отстраняването на офертата от участие в процедурата.

II.2) Описание 1

Фистулни игли 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

болнична аптека в Многопрофилна болница за активно лечение (МБАЛ) „Света Петка“ АД – гр. Видин, находяща се в гр. Видин

Вида и количеството на медицинските изделия са подобробно описани в техническата спецификация по обособената позиция.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на предлаганите медицински изделия    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
4500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Съгласно чл. 30, ал. 1 от ППЗОП, предметът на обособената позиция включва номенклатурни единици. Участниците могат да оферират една, няколко или всички номенклатурни единици. Липсата на предложение за доставка на някоя от номенклатурните единици, не е основание за отстраняването на офертата от участие в процедурата.

II.2) Описание 1

Централни венозни катетри 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

болнична аптека в Многопрофилна болница за активно лечение (МБАЛ) „Света Петка“ АД – гр. Видин, находяща се в гр. Видин

Вида и количеството на медицинските изделия са подобробно описани в техническата спецификация по обособената позиция.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на предлаганите медицински изделия    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
2000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Съгласно чл. 30, ал. 1 от ППЗОП, предметът на обособената позиция включва номенклатурни единици. Участниците могат да оферират една, няколко или всички номенклатурни единици. Липсата на предложение за доставка на някоя от номенклатурните единици, не е основание за отстраняването на офертата от участие в процедурата.

II.2) Описание 1

Дезинфекционни разтвори и Апирогенни филтри 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

болнична аптека в Многопрофилна болница за активно лечение (МБАЛ) „Света Петка“ АД – гр. Видин, находяща се в гр. Видин

Вида и количеството на медицинските изделия са подобробно описани в техническата спецификация по обособената позиция.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на предлаганите медицински изделия    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
29500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Съгласно чл. 30, ал. 1 от ППЗОП, предметът на обособената позиция включва номенклатурни единици. Участниците могат да оферират една, няколко или всички номенклатурни единици. Липсата на предложение за доставка на някоя от номенклатурните единици, не е основание за отстраняването на офертата от участие в процедурата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да притежават валидно Разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от ИАЛ в случаите, когато са търговци. Такъв документ не се изисква, когато участниците са производители, установени на територията на Република България, съгласно чл. 77, ал. 2 от ЗМИ.
За доказване на съответствието с горепосоченото изискване Участникът попълва в еЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, подраздел „А: Годност“.
За доказване на придобита правоспособност за упражняване на професионална дейност, участникът следва да представи /при сключване на договора/ следния документ: валидно Разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от ИАЛ в случаите, когато са търговци. Такъв документ не се изисква, когато участниците са производители, установени на територията на Република България, съгласно чл. 77, ал. 2 от ЗМИ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическото и финансовото състояния на участника и не предвижда представянето на никой от предвидените в чл. 62 от ЗОП документи за доказване на икономическо и финансово състояние.

Възложителят не поставя изисквания за икономическото и финансовото състояния на участника.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

3.3.1. Участникът да е изпълнил поне три дейности, идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, т.е. изпълнени три договора за която участва, и са изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
Минимално изискване:
Участникът да е изпълнил поне три дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под „дейности, идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка“ се разбира дейности, свързани с доставка на мециниски изделия, необходими за провеждане на диализно лечение.
За доказване на съответствието с това изискване, Участникът посочва дейностите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата чрез попълване на еЕЕДОП, част IV „Критерий за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“, поле 1б.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Задължение за представяне на гаранция,обезпечаваща изпълнението възниква само за участника, определен за изпълнител.
Гаранцията,обезпечаваща изпълнението е в размер на 2 % (две на сто) от стойността на договора за обществената поръчка.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Правилата за представяне, задържане и освобождаване на гаранцията са описани в документацията и договора. Заплащането на стоките по договора се извършва по банков път, отложено – до 60 дни след доставката и представяне на описаните в документацията документи.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/03/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

МБАЛ "Света Петка" - АД, гр. Видин, гр.Видин, ул. „Цар Симеон Велики” № 119

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което имат право да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява задължително от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка, Участник, за когато са възникнали преди или по време на процедурата обстоятелствата, посочени в чл. 54, ал. 1 от ЗОП.
Възложителят може да отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка, Участник, за когато са възникнали преди или по време на процедурата обстоятелствата, посочени в чл. 55, ал. 1 от ЗОП.
Други основания за отстраняване, произтичащи от националното законодателство:
2.3.1. Участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 и 14 от допълнителните разпоредби на Закона за публичното предлагане на ценни книжа не могат да бъдат самостоятелни Участници в една и съща процедура;
2.3.2. На дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и на контролираните от тях лица се забранява пряко и/или косвено участие в процедура по обществени поръчки по Закона за обществените поръчки и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим;
2.3.3. Забраната по предходната буква не се прилага, когато дружеството, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, е местно лице за данъчни цели на държава - страна по Споразумението за държавните поръчки на Световната търговска организация, както и на държава, с която Европейският съюз има сключено двустранно споразумение, гарантиращо достъпа до пазара на обществени поръчки в Европейския съюз, и неговите действителни собственици - физически лица, са вписани в регистъра по чл. 6 от Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици - за дейностите, за които се прилага споразумението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва