Деловодна информация
02849Главна дирекция Гранична полиция /ГДГП/ - МВР
328200-3573 27/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
02849-2019-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Главна дирекция Гранична полиция /ГДГП/ - МВР 129010125
бул. Княгиня Мария Луиза № 46
София BG411 1202 България
Ани Илиева, Виктория Асенова, Ваня Аврамова, Станчо Димитров +359 29824176/+359 29824399/+359 29824960/+359 29823321
nsgp@mvr.bg +359 29885867

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/gdgp

https://mvr.bg/gdgp/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://mvr.bg/gdgp/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/преглед/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/2019-Remont2-GDGP
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Главна дирекция Гранична полиция /ГДГП/ - МВР 129010125
бул. Княгиня Мария Луиза № 46
София BG411 1202 България
служител в деловодство +359 29823247
nsgp@mvr.bg +359 29885867

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/gdgp

https://mvr.bg/gdgp/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство на обект „Основен ремонт на административна сграда № 2 на ГДГП”
45240000      
Строителство

Изготвяне на инвестиционен проект за основен ремонт на административна сграда № 2 на ГДГП, авторски надзор и извършване на строително-монтажни работи, съгласно одобрения инвестиционен проект.
Изготвянето на инвестиционен проект е съгласно задание за проектиране и упражняване на авторски надзор, като са предвидени следните дейности: ремонт на покрив; премахване на зидарии; обособяване на санитарни възли на всеки етаж; затваряне на отвори; подмяна на външна и вътрешна дограма; подмяна на ел. инсталация; подмяна на ВиК инсталация; подмяна на отоплителна инсталация; частично изкърпване на вътрешни мазилки и мазилки по фасадата; частично възстановяване на корнизи по фасадата, облицовки, настилки; боядисване по стени и фасади.
В ТС (Заданието за проектиране) /Прил. №1/ към док-ята за общ. поръчка са описани подробно всички мин. изисквания на Възложителя и хар-ки на услугата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
287140.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71300000      
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административна сграда № 2 на Главна дирекция „Гранична полиция” – гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза” № 46.

Изготвяне на инвестиционен проект за основен ремонт на административна сграда № 2 на ГДГП, авторски надзор и извършване на строително-монтажни работи, съгласно одобрения инвестиционен проект.
Изготвянето на инвестиционен проект е съгласно задание за проектиране и упражняване на авторски надзор, като са предвидени следните дейности: ремонт на покрив; премахване на зидарии; обособяване на санитарни възли на всеки етаж; затваряне на отвори; подмяна на външна и вътрешна дограма; подмяна на ел. инсталация; подмяна на ВиК инсталация; подмяна на отоплителна инсталация; частично изкърпване на вътрешни мазилки и мазилки по фасадата; частично възстановяване на корнизи по фасадата, облицовки, настилки; боядисване по стени и фасади.
В ТС (Заданието за проектиране) /Прил. №1/ към док-ята за общ. поръчка са описани подробно всички мин. изисквания на Възложителя и хар-ки на услугата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
287140.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
210

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата поръчка е финансирана с непреки разходи по Грантови споразумения - Спешни мерки HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0033, HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0035 и HOME/2016/ISFB/AG/EMAS/0046.

Срок за изпълнение на ОП: до 210 (двеста и десет) календарни дни, в това число:
- за изготвяне на инвестиционен проект – до 30 (тридесет) календарни дни;
- за изпълнение на СМР (строително – монтажни работи) и авторски надзор – до 180 (сто и осемдесет) календарни дни.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), съответстващо на категорията на обекта (съгласно чл. 161, ал. 4, т. 4 от ЗУТ), а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Доказателство за съответствие с този критерий за подбор е заверено копие от удостоверение за вписване в ЦПРС.
Ако избраният Изпълнител е чуждестранно лице, същият следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява строителство на територията на Република България, включително, че е извършил съответната регистрация, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на съответното поле в Част IV, Критерии за подбор, буква А “Годност” от Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) (по приложение № 5, приложен към настоящата документация).
Доказателството се представя при сключване на договор или в случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 104, ал. 4 от ЗОП.
2. Участникът да разполага с проектанти с пълна проектантска правоспособност по всички части на проекта съгласно заданието за проектиране.
Доказателства за съответствие с този критерий за подбор са заверени копия от удостоверения за пълна проектантстка правоспособност, издадени от Камарата на архитектите в България (КАБ) или еквивалентно и Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) или еквивалентно, за декларираните в еЕЕДОП проектанти.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на съответното поле в Част IV, Критерии за подбор, буква А “Годност” от Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) (по приложение № 5, приложен към настоящата документация).
Доказателството се представя при сключване на договор или в случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 104, ал. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Обектът е приравнен на ІV категория строежи;
Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 1, т. 4 и ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за проектиране и строежи приравнени на четвърта категория.
Съгласно чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Възложителят поставя изискване съгласно чл. 171а, ал. 2 от ЗУТ, в случай по чл. 171а, ал. 1 от ЗУТ, когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, участникът да има валидна допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.


Доказателства за съответствие с този критерий за подбор са заверени копия от валидни застрахователни полици „Професионална отговорност“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ и чл. 5, ал. 1, т. 4 и ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на съответното поле в Част IV: Критерии за подбор, буква Б “Икономическо и финансово състояние” от Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) (по приложение № 5), приложен към настоящата документация.
Доказателството се представя при сключване на договор или в случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 104, ал. 4 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил най-малко една дейност с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на офертата.
Под сходна дейност с предмета и обема на обществената поръчка следва да се разбира изпълнение на минимум един обект, който включва проектиране и изпълнение на строителство.
По отношение на изискването за обем възложителя ще приеме всяка една изпълнена дейност с идентичен или сходен предмет с този на поръчката.
2. Участникът да прилага Система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и, с обхват в сферата на проектиране и строителство.


Доказателства за съответствието с критериите за подбор по отношение на Технически и професионални способности са:
По т. 1: Списък на строителството, включващо проектиране и изпълнение на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на съответното поле в Част IV, раздел В от Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) (по приложение № 5, приложен към настоящата документация).
Доказателството се представя при сключване на договор или в случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 104, ал. 4 от ЗОП.
По т. 2: Заверено копие от валиден сертификат за система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентно/и с обхват в сферата на проектиране и строителство.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с този критерии за подбор чрез попълване на съответното поле в Част IV, раздел раздел Г от Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) (по прил. № 5 към документацията).
Доказателството се представя при сключване на договор или в случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 104, ал. 4 от ЗОП.
На основание чл.67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители посочените критерии за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват, съгласно чл. 66, ал. 2 от ЗОП.
В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ползва капацитета на трети лица, последните следва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата, съгласно чл.65, ал.4 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Всички условия и изисквания за изпълнение на поръчката са описани в заданието (Техническата спецификация), документацията за обществената поръчка и проекта на договор, които са публикувани в интернет страницата на Възложителя, рубрика "Профил на купувача" в електронната преписка на настоящата обществена поръчка на следния Интернет адрес: https://mvr.bg/gdgp/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/преглед/процедури-по-зоп---чл18-ал1-т1-13-от-зоп/2019-Remont2-GDGP
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 9

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Главна дирекция Гранична полиция /ГДГП/ - МВР, гр. София 1202, бул. Княгиня Мария Луиза № 46, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично ина него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване след тяхната легитимация. Преди отваряне на офертите упълномощените лица представят на комисията пълномощно /оригинал или заверено копие/ даващо им възможност да присъстват.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник:
- за който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 2 и т. 4 и чл. 107 от ЗОП;
- за който са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и т. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
- за който са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;
- чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички условия на Техническата спецификация (задание за проектиране) към документацията за обществена поръчка;
- в случай, че не удължи срока на валидност на офертата си, след поискване от Възложителя, същият ще бъде отстранен на основание чл. 107 ЗОП.
2. Възложителят определя ограничен финансов ресурс в размер до прогнозната стойност на съответната обособена позиция. В случай, че участник предложи цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определения от Възложителя финансов ресурс, на основание чл. 107, т. 2, буква а от ЗОП ще бъде отстранен от участие в процедурата.
3. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението, разпределението на отговорността между членовете на обединението, дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.
4. Гаранцията, която обезпечава изпълнението на договора е в размер 5 (пет) % от стойността му в лева без ДДС. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
- парична сума;- банкова гаранция; - застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
5. Възложителят изисква от участниците да декларират, че офертите им са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната или в държавата, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; за опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg; за закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги.
6. Възложителят предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп до всички документи по поръчката. Документацията за обществена поръчка е публикувана на интернет страницата на ГД "Гранична полиция" - МВР в рубрика "Профил на купувача" в електронната преписка на настоящата поръчка.
7. При промяна в датата, часа или мястото за отваряне на офертите участниците ще бъдат уведомени чрез "Профил на купувача" в електронната преписка на поръчката най-малко 48 часа преди новоопределения час.
8. Офертите се разглеждат по реда на чл. 181, ал. 2 от ЗОП и чл. 61 от ППЗОП.
9. Съгласно чл. 47, ал. 6 от ППЗОП, ценовите предложения могат да не се представят в запечатан плик.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
отдел Управление на собствеността и отдел Правно нормативно обслужване при ГДГП - МВР
бул. Княгиня Мария Луиза № 46
София 1202 България
nsgp@mvr.bg +359 29823260
https://mvr.bg/gdgp +359 29885867

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва