Деловодна информация
2314
126 27/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
27/02/2019 (дд/мм/гггг)
2314-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Институт по роботика „Свети Апостол и Евангелист Матей“ при Българска академия 175905481
гр. София 1113, ул. „Акад. Г. Бончев“, бл. 2
София BG411 1113 България
Ивета Цветанова +359 2870-3361
ivetan@abv.bg +359 2405-3061

Интернет адрес/и

http://ir.bas.bg/index.html

http://ir.bas.bg/profile/profile.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://ir.bas.bg/profile/profile.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ В ЛАБОРАТОРИИ, ЧАСТ ОТ ДВА ИНТЕГРИРАНИ СИМУЛАЦИОННИ ЦЕНТЪРА НА ЦК QUASAR, ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ“
45220000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ В ЛАБОРАТОРИИ, ЧАСТ ОТ ДВА ИНТЕГРИРАНИ СИМУЛАЦИОННИ ЦЕНТЪРА НА ЦК QUASAR, ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ“
Обособена позиция 1: „СМР по Модернизиране на лаборатории, част от интегриран симулационен център към ЦК QUASAR, на теритотията на ВВМУ-гр. Варна“
Обособена позиция 2: „СМР по Модернизиране на лаборатории, част от интегриран симулационен център към ЦК QUASAR, на теритотията на НВУ-гр. В. Търново“
Точните видове и количества работи, които се възлагат за изпълнение в настоящата процедура, както и пълно описание на предмета на поръчката са предоставени в приложената Техническа спецификация, за всяка от обособените позиции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
555000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„СМР по Модернизиране на лаборатории, част от интегриран симулационен център към ЦК QUASAR, на теритотията на ВВМУ-гр. Варна“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Място за изпълнение на поръчката е гр. Варна

Настоящата поръчка за изпълнение на СМР има за цел модернизация и обновяване на помещенията за създаване на симулационен център в съответствие с нормативната уредба и с оглед подобряване на условията за превеждане на научно-изследователска и учебно-тренировъчна дейност. Конкретните видове и количестава работи, предвидени за изпълнение, както и изискванията към тях, са разписани в одобрената и приложена Техническа спецификация за обособената позиция.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация и професионална компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
255000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането на поръчката е осигурено със средства, предоставени по ПРОЕКТ BG05M2OP001-1.002-0006, ФИНАНСИРАН ПО ОП НОИР 2014-2020, финансиран от Европейския съюз чрез ОП НОИР 2014-2020 г.

Няма

II.2) Описание 1

„СМР по Модернизиране на лаборатории, част от интегриран симулационен център към ЦК QUASAR, на теритотията на НВУ-гр. В. Търново“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Велико Търново

Настоящият поръчка е във връзка извършване на ремонтни и строителни работи на помещения за създаване на симулационен център за нуждите на Център за компетентност Quasar във НВУ „Васил Левски“, гр. Велико Търново. Точните видове и количества работи, предвидени за изпълнение са подробно описани в одобрената и приложена като част от документацията Техническа спецификация за настоящата обособена позиция.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка на офертата    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
300000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05M2OP001-1.002-0006 „Изграждане и развитие на Център за компетентност „Квантова комуникация, интелигентни системи за сигурност и управление на риска“ (Quasar”)

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - четвърта категория (отнася се и за двете обособени позиции).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние (и за двете обособени позиции):
Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителство.


Съгласно чл.171 ал.1(или член 171а) от ЗУТ и чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, застраховката „Професионална отговорност”, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи четвърта категория е в размер на 100 000 (сто хиляди) лева.
изискването чрез попълване на съответния раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка на основание член 67, ал.6 от ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи, актуални документи по чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП – доказателства за наличието на застраховка „Професионална отговорност“ за строителя, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват групата и категорията на строителството по обществената поръчка, или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Отнасят се и за двете обособени позиции:
1. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнен най-малко 1 (един) строителен обект, еднакъв или сходен с предмета на поръчката.
Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на еЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности от еЕЕДОП (предмет на дейността; период на изпълнение; стойност; получател).
При условията на чл.67, ал.6 от ЗОП преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага минимум със следния технически персонал за изпълнение на поръчката:
а) Технически ръководител; б) Специалист „Контрол на качеството“; в) Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“
Забележка: Едно физическо лице не може да изпълнява функциите на повече от един експерт в предложения в офертата на участника екип за изпълнение на строителството.
3. Участникът трябва да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството и на околната среда с предметен обхват в областта на строителството.


1. Под строителство в обхвата на поръчката следва да се разбира: изпълнение на строителни/ремонтни работи по административни или жилищни сгради, независимо от категорията, вкл. ново изграждане на сгради.
2. Изисквания към персонала за изпълнение на поръчката:
а) Технически ръководител: квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ.
б) Специалист „Контрол на качеството“: лице, притежаващо Удостоверение / Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
в) Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ - завършен курс на обучение за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен.
Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на еЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности от еЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател).
При условията на чл.67, ал.6 от ЗОП преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата, удостоверяващ декларираната информация за персонала в еЕЕДОП.
3.Участникът трябва да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството и на околната среда с предметен обхват в областта на строителството:
- ISO 9001:2008/2015 и/или еквивалентно;
- EMAS и/или ISO 14001: 2004/2015 и/или еквивалентно;
Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на еЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“.
При условията на чл.67, ал.6 от ЗОП преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи: Копия от сертификати или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/04/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София 1113, ул. „Акад. Г. Бончев“, бл. 2

Представителите на участниците следва да представят изрични, нотариално заверени пълномощни.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва