Деловодна информация
00191
24-00-73 27/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00191-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кметът на Община Хаджидимово 000025014
пл. „Димо Хаджидимов“ №46
Хаджидимово BG413 2933 България
Вергиния Попилиева +359 882808474
obshtina_Hadjidimovo@mail.bg +359 882808466

Интернет адрес/и

www.hadzhidimovo.com

www.hadzhidimovo.com/?view=adm_obpr


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.hadzhidimovo.com/?view=adm_obpr
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Благоустрояване на улици и прилежащите им съоръжения на територията на Община Хаджидимово“.
45233252      
Строителство

В предметния обхват на възлагане с настоящата обществена поръчка, с цел ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, са включени следните три обособени позиции:
Обособена позиция №1: „Благоустрояване на улцици и прлежащите им съоръжения в град Хаджидимово община Хаджидимово,"; Обособена позиция №2: „Благоустрояване на улцици и прлежащите им съоръжения в село Копривлен, община Хаджидимово"; Обособена позиция №3: „Благоустрояване на улцици и прлежащите им съоръжения в село Ново Лески, община Хаджидимово "
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
353017.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
3

II.2) Описание 1

„Благоустрояване на улцици и прлежащите им съоръжения в град Хаджидимово община Хаджидимово" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Гр. Хаджидимово, община Хаджидимово

Поръчката обхваща в предмета си изпълнението на строително-монтажни работи на следните подобекти: Подобект 1: „Благоустрояване на улица "Даме Груев" от о.т. 311 до о.т.313, с дължина150 м. в гр. Хаджидимово, община Хаджиидмово“
Подобект 2: "Благоустрояване околовръстен път от о.т. 42 до о.т.45 в гр. Хаджидимово, община Хаджиидмово“.
Определеният Изпълнител, следва да извърши строително-ремонтни и строително-монтажни работи, включващи комплекс от планирани и икономически ефективни дейности за възстановяване и рехабилитация на отделни компрометирани участъци от уличната мрежа на гр. Хаджидимово, с цел удължаване на техния експлоатационен срок, в което число, общоважимо за всички пообекти на строителна интервенция е:
(1) извършване на демонтажни и земни работи,
(2) асфалтови работи и полагане на настилки,
(3) ремонтни и възстановителни работи по прилежащите на отделните улици съоръжения (шахти, решетки, бордюри и др.),
(4) осигуряване от страна на определения Изпълнител на необходимия човешки и технически ресурс (работна ръка, техника, механизация, съоръжения и материали) за изпълнението на строителните дейности;
(5) отстраняване на всички неподходящи материали, почистване на обектите и всички свързани с това предвидени и непредвидени дейности за приключване на работата.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на ръководния състав    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
92806      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Благоустрояване на улцици и прлежащите им съоръжения в село Копривлен, община Хаджидимово" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

с. Копривлен, общ. Хаджидимово

Определеният Изпълнител, следва да извърши строително-ремонтни и строително-монтажни работи, включващи комплекс от планирани и икономически ефективни дейности за възстановяване и рехабилитация на отделни компрометирани участъци от уличната мрежа на с. Копривлен, с цел удължаване на техния експлоатационен срок, в което число:
(1) извършване на демонтажни и земни работи,
(2) асфалтови работи и полагане на настилки,
(3) ремонтни и възстановителни работи по прилежащите на отделните улици съоръжения (шахти, решетки, бордюри и др.),
(4) осигуряване от страна на определения Изпълнител на необходимия човешки и технически ресурс (работна ръка, техника, механизация, съоръжения и материали) за изпълнението на строителните дейности;
(5) отстраняване на всички неподходящи материали, почистване на обектите и всички свързани с това предвидени и непредвидени дейности за приключване на работата.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на ръководния състав    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
116926.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Благоустрояване на улцици и прлежащите им съоръжения в село Ново Лески, община Хаджидимово " 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

село Ново Лески, община Хаджидимово

Подлежащите на изпълнение строителни интервенции, формиращи предмета на тази от обособените позиции на обществената поръчка, касаят следните подобекти: Подобект 1: „Благоустрояване на улица от о.т. 34 до о.т.35, с дължина 120 м.в с. Ново Лески, община Хаджидимово"
Подобект 2: "Благоустрояване на улица от о.т. 47 до о.т. 34 с дължина 140 м. в с. Ново Лески, община Хаджидимово"
Подобект 3: „Благоустрояване на улица от о.т.148 до о.т. 57 в с. Ново Лески, община Хаджидимово"
Подобект 4: „Благоустрояване на улица от о.т. 57 до о.т. 58 с дължина 130 м в с. Ново Ляски, община Хаджидимово"
Подобект 5: „Благоустрояване на улица от о.т. 56 до о.т. 46 с дължина 100 м в с. Ново Ляски, община Хаджиидмово“
Подобект 6: „Благоустрояване на улица от Моста до Църквата с дължина 160 м в с. Ново Ляски, община Хаджидимово".
Определеният Изпълнител, следва да извърши строително-ремонтни и строително-монтажни работи, включващи комплекс от планирани и икономически ефективни дейности за възстановяване и рехабилитация на отделни компрометирани участъци от уличната мрежа на с. Ново Лески, общ. Хаджидимово, с цел удължаване на техния експлоатационен срок, в което число, общоважимо за всички подобекти на строителна интервенция е:
(1) извършване на демонтажни и земни работи,
(2) асфалтови работи и полагане на настилки,
(3) ремонтни и възстановителни работи по прилежащите на отделните улици съоръжения (шахти, решетки, бордюри и др.),
(4) осигуряване от страна на определения Изпълнител на необходимия човешки и технически ресурс (работна ръка, техника, механизация, съоръжения и материали) за изпълнението на строителните дейности;
(5) отстраняване на всички неподходящи материали, почистване на обектите и всички свързани с това предвидени и непредвидени дейности за приключване на работата.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на ръководния състав    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
143285.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За доказване наличие на годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност, независимо за коя от обособените позиции подава оферта, Участникът трябва да има валидна регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя, поддържан от Камарата на строителите в Република България, а за чуждестранни лица - в аналогичен регистър, съгласно националното им законодателство и при условията на взаимно признаване, за изпълнение на строежи от: II-ра (втора) група, ІV-та (четвърта) категория, по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.4.1. и т. 2.4.2. от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „а“ и буква „д“ от ЗУТ.
За съответстващ с поставеното изискване и на основание чл. 9, ал. 6 от ПРВВЦПРС, Възложителят ще приеме и Участник, който е вписан за строежи втора група и категория, по-висока от четвърта.
При подаването на офертата си, независимо за коя от обособените позиции участва, Участникът декларира съответствие с този от критерите за подбор и поставените с него минимални изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност, само като попълни изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел А „Годност“, поле първо, респ. т. 1 (в зависимост от формата, в който се подава ЕЕДОП – чрез използване на осигурената от Европейската комисия информационна система еЕЕДОП или чрез попълване на приложения формуляр, подготвен с текстообработваща програма Word) на представения от него Единен европейски документ за обществени поръчки. На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, в хода на процедурата или преди сключване на договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка/конкретната обособена позиция, за доказване съответствие с поставения критерий за подбор се представя следния документ, чрез който се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС или валиден еквивалентен документ, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство – при чуждестранни лица) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с първото от поставените минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, само като попълва изискуемата информация в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, поле трето, респ. т.2а на представяния от него ЕЕДОП (в зависимост от формата, в който се подава документа – чрез използване на осигурената от Европейската комисия информационна система еЕЕДОП или чрез попълване на приложения формуляр, подготвен с текстообработваща програма Word), включваща данни за реализирания оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката/съответната обособена позиция, съобразно изведената по-долу дефиниция.
Данните за оборота трябва да обхващат последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която Участникът е създаден или е започнал дейността си. За Участник – чуждестранно лице, оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута, в лева към датата на подаване на офертата. На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, в хода на процедурата или преди сключване на договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка/ съответната обособена позиция, за доказване съответствие с поставения критерий за подбор се представят документите по чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: (1) Копия на годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години, или техни съставни части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен, както и (2) Справка за оборота от изпълнени СМР/СРР в сферата, попадаща в обхвата на съответната обособена позиция (с предметен обхват, дефиниран по-долу).
2. При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с второто от минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, поле седмо, респ. т. 5 на представяния от него ЕЕДОП, (в зависимост от формата, в който се подава документа – чрез използване на осигурената от Европейската комисия информационна система еЕЕДОП или чрез попълване на приложения формуляр, подготвен с текстообработваща програма Word), предоставяйки данни и информация относно: (1) застрахователната полица/еквивалентен документ - вид, номер и дата на издаване; (2) застрахованото лице; (3) професионалната дейност, която е предмет на застраховката; (4) срок/валидност на застраховката; (5) общ лимит на отговорност и валута.
На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, в хода на процедурата или преди сключване на договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка/конкретната обособена позиция, за доказване съответствие с поставения критерий за подбор се представя следния документ по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, чрез който се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Заверено копие на валидна застрахователна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (или еквивалентен документ), с изискуемото покритие.


1. През последните 3 приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сфера, попадаща в обхвата на поръчката/съответната обособена позиция, в размер на: 1.1. не по-малко от 216 000.00 лв. (двеста и шестнадесет хиляди лева) - при участие по обособена позиция №1;1.2. не по-малко от 233000.00 лв. (двеста тридесет и три хиляди лева) - при участие по обособена позиция №2;
1.3. не по-малко от 286000.00 лв. (двеста осемдесет и шест хиляди лева) - при участие по обособена позиция №3;
Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката/съответната обособена позиция“ (важимо за всички обособени позиции), ще се приема оборота от изпълнение на СМР или СРР – изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на улици в населени места и съоръженията към тях. В случай, че Участник подава оферта за участие в повече от една обособена позиция, той следва да докаже за всяка отделна обособена позиция, че е реализирал съответния минимално изискуем оборот в сферата, попадаща в обхвата на възлагане по конкретната обособена позиция.
2. Всеки Участник, подаващ оферта в процедурата, независимо за коя от обособените позиции участва, трябва да е застрахован с валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ (клауза „строител“), с покритие, съответстващо на категорията на строежа, обект на всяка от обособените позиции, а именно: в размер не по-малък от 100 000 лв. (сто хиляди лева), каквато е минималната застрахователна сума за строител, изпълняващ обекти IV-та категория по чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, съобразно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За Участник или партньор в Обединение – Участник, който е установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанския субект.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с първото от минималните изисквания, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, поле първо, респ. т. 1а) от ЕЕДОП (в зависимост от формата, в който се подава ЕЕДОП – чрез използване на осигурената от Европейската комисия информационна система еЕЕДОП или чрез попълване на приложения формуляр, подготвен с текстообработваща програма Word), като за всяко, посочено като изпълнено от него строителство предостави данни и информация относно: (1) строителните работи, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета на поръчката/съответната обособена позиция, чрез посочване на обекта на строителство и вида на изпълнените строителни интервенции; (2) лицето, получило резултата от строителните дейности (Възложител/Инвеститор); (3) стойност на изпълнените строителни работи; (4) датата, на която е приключило изпълнението на строителните дейности (датата, на която е съставен Констативния акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване на годността за приемане на строежа – обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, с индивидуализиране на конкретния акт). На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, в хода на процедурата или преди сключване на договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка/съответната от обособените позиции, за доказване съответствие с поставеното минимално изискване се представят документите по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: (1) Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката/съответната обособена позиция, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите; (2) Удостоверение/я за добро изпълнение за всяко съответно строителство, посочено в Списъка по предходната точка, съдържащо/и посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството (СМР/СРР), както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът доказва съответствието си с поставените в т. 2. и т. 3. по-долу минимални изисквания, единствено попълвайки съответните полета в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, респ. „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП (в зависимост от формата, в който се подава ЕЕДОП – чрез използване на осигурената от Европейската комисия информационна система еЕЕДОП или чрез попълване на приложения формуляр, подготвен с текстообработваща програма Word), като по отношение на всеки притежаван от него Сертификат за прилагане на съответен от горепосочените Стандарти, впише информация относно: (1) наименование на Стандарта, който прилага, (2) неговия обхват, (3) дата на издаване, (4) срокът му на валидност и (5) публичния регистър, в които се съдържа информация за наличието на тези сертификати (в случай на приложимост).
На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, в хода на процедурата или преди сключване на договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка/конкретна от обособените позиции, за доказване съответствие с поставеното минимално изискване се представят документите по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Копия на валидни Сертификати за разработени и внедрени от Участника системи за: (1) управление на качеството и (2) управление на околната среда, или еквивалентни, с предметен обхват в областта на строителството на обекти от транспортната инфраструктура.


За доказване наличие на изискуемите технически и професионални способности, Участникът, независимо за коя от обособените позиции подава оферта, трябва да покаже съответствие със следните минимални изисквания:
1. През предходните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, е изпълнил поне 2 строителни дейности, с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка/съответната обособена позиция. Под „строителна дейност с предмет, идентичен или сходен“ с предмета на настоящата обществена поръчка и всяка от обособените ? позиции, следва да се разбира: изпълнение на СМР или СРР – изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на улици в населени места и съоръженията към тях.
Възложителят не поставя изискване за изпълнени от Участниците дейности с конкретен обем на дейността, който да се приема като идентичен или сходен с обема на настоящата обществена поръчка. Дейностите (строителството), се считат за „изпълнени”, когато за завършения строеж, по реда на чл. 176, ал. 1 от ЗУТ е съставен Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя.
2. Участниците, независимо за коя от обособените позиции подават оферта, следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по Стандарт EN ISO 9001:2008 (9001:2015), или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството на обекти от транспортната инфраструктура.
3. Участниците, независимо за коя от четирите обособени позиции участват, трябва да имат разработена, внедрена и сертифицирана интегрирана система за управление на околна среда по Стандарт EN ISO 14001:2004 (14001:2005), или еквивалент, с предметен обхват в областта на строителството на обекти от транспортната инфраструктура.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на ОбС - Хаджидимово, находяща се на първия етаж в административната сграда на Община Хаджидимово, на адрес: гр. Хаджидимово, пл. „Димо Хаджидимов“ №46

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:
- Участници, за които са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и по чл. 55, ал.1, т.1-5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. По отношение условията на чл. 55, ал. 1, т. 2 от ЗОП, Участникът не трябва да е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност в областта на строителството, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
- Участник - Обединение от физически и/или юрид. лица, когато за член на обединението е налице някое от обстоятелствата за отстраняване по чл.54,ал.1,т.1-7 и/или по чл. 55, ал.1, т. 1-5 от ЗОП.
- Участник, който е посочил, че ще използва подизпълнители и/или капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор при изпълнение на поръчката и за тях е налице някое от обстоятелствата за отстраняване по чл. 54, ал.1, т.1-7 и/или по чл.55, ал.1, т.1-5 от ЗОП.
При подаване на офертата за участие, Участникът декларира липсата на основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т.1-7 и/или по чл. 55, ал.1, т.1-5 от ЗОП, чрез представяне на ЕЕДОП. Когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица, при подаване на офертата за участие, за всеки член на обединението се представя отделен ЕЕДОП. Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор и/или че ще използва подизпълнители, при подаване на офертата за участие, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП. Участник, за когото са налице обстоятелства по чл.54, ал.1, т.1-7 и/или по чл. 55, ал.1, т.1-5 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност.
Участникът попълва Част ІІІ, Раздел Г на ЕЕДОП, предвид обстоятелството, че в Документацията по процедурата Възложителят е посочил специфични национални основания за изключване от участие в процедурата, с оглед което, в този Раздел на ЕЕДОП, Участникът трябва да декларира:
- липса на основанията по чл. 108а, чл. 172, чл. 194-208, чл. 213а-217, чл. 219-252 и чл. 254а-260 от НК;
- налице ли е спрямо него обстоятелство на свързаност с друг/и Участник/ци в съответната обособена позиция, предвид, че наличието на подобна свързаност е основание за отстраняване от участие, на основание чл. 107, т. 4, във връзка с чл. 101, ал. 11 от ЗОП;
- дали е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим. В случай че, Участникът е регистриран в юрисдикция с преференциален данъчен режим, но са приложими изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, се посочва конкретното изключение;
- налице ли са спрямо него обстоятелствата по чл. 101, ал. 9 от ЗОП;
- налице ли са спрямо него обстоятелствата по чл. 101, ал. 10 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва