Деловодна информация
00166
85 -роп 26/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00166-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Доспат 000614906
ул. Първи май №3
Доспат BG424 4831 България
Николай Велинов +359 30452310
obshtinadospat@abv.bg +359 30452312

Интернет адрес/и

http://dospat.bg

http://dospat.bg/Remont_rekostr_sgrada_23025.501.250_i_pril_teren.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://dospat.bg/Remont_rekostr_sgrada_23025.501.250_i_pril_teren.aspx
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт и реконструкция на сграда попадаща в имот с идентификатор
45300000      
Строителство

Във връзка с съществуващото положение и установеното е необходимо да се извършат следните дейности:Изграждане на система за видео наблюдение, която да включва : камери и консумативи – 20 бр. ; ДВР окомплектовка – 1 комплект / захранване, ЮПС, памет и PFM /; периферия за камери / антени с комутатор и захранване / ; свързващи кабели – 1500м. ; Доставка и подмяна на съществуващ асансьор с нов такъв – 1бр. с параметри 1.50 / 1.30м. светъл отвор на шахтата; 10 бр. спирки; демонтаж на съществуващ; доставка и монтаж на нов; Изграждане на поливна система на терена на сградата включваща доставка и монтаж на хидранти, дюзи, ротатори, клапани, програматор, сензор за дъжд, шахти, изкопи, транспорт, помпи, пръскала, капково напояване, датчици, маркучи .Изграждане на парково осветление в имота на сградата с дължина 177 л.м. с 11 броя алуминиеви LED светещи стълбове с височина 3.5 м. . Детайлно описание за поръчката съгласно заданието и техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
189167.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

град Доспат

Изграждане на система за видео наблюдение, която да включва : камери и консумативи – 20 бр. ; ДВР окомплектовка – 1 комплект / захранване, ЮПС, памет и PFM /; периферия за камери / антени с комутатор и захранване / ; свързващи кабели – 1500м. ; Доставка и подмяна на съществуващ асансьор с нов такъв – 1бр. с параметри 1.50 / 1.30м. светъл отвор на шахтата; 10 бр. спирки; демонтаж на съществуващ; доставка и монтаж на нов; Изграждане на поливна система на терена на сградата включваща доставка и монтаж на хидранти, дюзи, ротатори, клапани, програматор, сензор за дъжд, шахти, изкопи, транспорт, помпи, пръскала, капково напояване, датчици, маркучи
Изграждане на парково осветление в имота на сградата с дължина 177 л.м. с 11 броя алуминиеви LED светещи стълбове с височина 3.5 м. осветеност 3100 лумена и мощност 30 вата, доставка и монтаж на светещ часовник с термометър, лабораторно изпитване на изграденото осветление.
Изграждане на светещи указателни съоръжения на фасадата и входа на сградата с релефни надписи върху еталбонд; изработка и монтаж на надпис Община Доспат на южната част на фасадата на сградата / козирка на покрива / включваща герб с размери 200 / 140 и надпис Община Доспат с размери – 1150 / 110 с обемни детайли , алуминиев корпус, плексиглас, диодно засветяване ; централен вход / козирка / – герб на Община Доспат с размер 60х80см.; 2бр. надписи с текст Община Доспат с размери 300х30 см. с обемни детайли , алуминиев корпус, плексиглас, диодно засветяване с обшивка еталбонд
Изграждане на пропускателен режим на имота чрез закупуване и монтаж на електронна бариера, която да бъде автоматична с издаване на билетче за вход , което билетче ще служи и за изход с възможност за заключване в почивни дни и официални празници от дежурен по ОСС.
Подмяна включваща демонтаж на стари радиатори и монтаж на нови алуминиеви такива на втори и трети етаж на сградата
Ремонт на две помещения на кота – 3.60м. включващ : облицоване с гипсокартон на таван и стени; къртене на бетон под перални и мивки ; демонтаж на стара пералня и сушилня; полагане на замазка; доставка монтаж на 2 бр. врати ; зазиждане на отвор; доставка и монтаж на 6 броя решетки на прозорци; доставка и монтаж на 2 броя врати с решетки;
Ремонт на ограда включваща : демонтаж на стара; доставка и монтаж на нова с дължина 100м.
Укрепване на тераса включващо : СМР - укрепване на терасата със стоманобетонови колони; измазване двустранно на парапета тераса и стълбище с водоустойчива мазилка; доставка и монтаж на шапка на парапета с гранит или мрамор;доставка и монтаж на алуминиева ръкохватка върху шапка на тераса и стълбище ; заветрене на южна и западна част на терасата с плъзгаща ПВЦ дограма; монтаж на керемиди на навес на тераса; изграждане на указателен надпис на челото на покрив на терасата с еталбонд.
Повдигане на водопровод и отоплителна инсталация на партерен етаж под нивото на тавана на плочата /повдигане тръби за отопление включително фасони части ; повдигане на водопровод на сградата включително и на фасони части;
Направа на тоалетна на партерен етаж включваща – зидария, настилка с теракот, облицовка с фаянс, доставка и монтаж на гипсокартон, доставка и монтаж на тоалетно седало, умивалник, сифон, смесителна батерия, врата, растерен окачен таван, канализационни и водопроводни тръби.
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
189167.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/07/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи четвърта категория съгласно член 137 от ЗУТ .Обстоятелството се декларира в ЕЕДОП част Част IV: Критерии за подбор А: Годност т.1. При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация .
При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи, през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 360 000 лева. 2.Да имат застраховка „Професионална отговорност ” с покритие съответстващо на обема и характера на поръчката.

1. Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи, през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на 360 000 лева./ декларира се в ЕЕДОП част Част IV: Критерии за подбор раздел Б Икономическо и финансово състояние т. 2а . Уточнение: Изискуемия оборот се изчислява на база годишните обороти по смисъла на § 2, т. 67 от ДР на ЗОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация.
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.2, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”.
При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.

През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката. Под „дейности с предмет и обем идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи поръчката за изграждане или ремонт на сгради за обществено обслужване с акт образец 15.Участникът декларира и попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП като предостави информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора избрания изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 5 / пет / % от стойноста на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/04/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

сграда № 1 ; общинска администрация Доспат ; етаж 2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва