Деловодна информация
00662
1400279 26/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00662-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Раднево 000817956
Община Раднево, ул. Митьо Станев № 1
Раднево BG344 6260 България
Николай Добрев - Нач. отдел “Обществени поръчки“ +359 41781242
obshtina@obshtina.radnevo.net +359 41782280

Интернет адрес/и

http://radnevo.acstre.com

http://46.40.124.24:81/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.40.124.24:81/ZopView.aspx?DosieID=274
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Благоустрояване на централен градски парк, гр. Раднево“
45000000      
Строителство

Предмета на поръчката включва строително-ремонти дейности във връзка с благоустрояване на Централен градски парк, находящ се в гр Раднево. Изпълнението им следва да се осъществява съгласно предвидените проектни решения в одобрения тенически проект и съгласно всички действащи и приложими нормативни актове, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката. Територията на парка е с обща площ от 30 105м2. Предвижда се централната пешеходна алея на парка да се изгради с настилки от цветни павета с размер 20/10/6 см, а второстепенните алеи – с асфалтова настилка, като в по-голямата си част ще са успоредни на главната алея по цялото протежение на обекта. Предвидено е изграждане на нова пешеходна връзка - рампа с наклон до 5%, както и на два броя детски площадки и един фитнес кът. Предвижда се възстановяване и актуализация на осветителите и стълбове, залесяване и реконструкция на водопровод съгласно одобрения технически продект.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
935182.21      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Място на изпълнение на поръчката е Централен градски парк на територията на град Раднево.

Предмета на поръчката включва строително-ремонти дейности във връзка с благоустрояване на Централен градски парк, находящ се в гр Раднево. Изпълнението им следва да се осъществява съгласно предвидените проектни решения в одобрения тенически проект и съгласно всички действащи и приложими нормативни актове, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката.
Територията на парка е с обща площ от 30 105м2. Предвижда се централната пешеходна алея на парка да се изгради с настилки от цветни павета с размер 20/10/6 см, а второстепенните алеи – с асфалтова настилка, като в по-голямата си част ще са успоредни на главната алея по цялото протежение на обекта. Предвидено е изграждане на нова пешеходна връзка - рампа с наклон до 5%, както и на два броя детски площадки и един фитнес кът. На всички площадки ще се изгради и армирана бетонова настилка, на която ще се залепят каучоковите ударопоглъщащи плочи. Предвижда се възстановяване и актуализация на осветителите и стълбовете на парковото осветление. За отводняване на парковата площ, включваща зелени площи, алеи и детски площадки са предвидени 12 бр. дъждоприемни шахти - 9 бр. с единични оттоци и 3 бр. с двойни оттоци. Оттоците ще се заустват в съществуващ. Избрани са енергоспестяващи лампи LED с мощност 70W, които ще се монтират на стоманотръбни стълбчета с височина 3.5 м в бетонов фундамент в земята. В парка стълбовете ще се подновят с нови, както и осветителите и ще се проведе полагане на кабели в земята в ПВЦ тръби.
Предвидени се дървесна и храстова растителност, подходяща за детски площадки, която е разположена така, че допринася за цялостната завършеност на площадките. За новопроектираните зелени площи ще се изгради нова поливна система, която да обезпечава необходимото количество вода и правилният растеж на дървесно-храстовата растителност и тревните площи. Предвидена е автоматизирана подземна система, която ще напоява растителността на територията на парка, посредством капково напояване и модерни роторни и ротаторни разпръсквачи.
Подробно описание на всички дейности по изпълнение на поръчката се съдържа в техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация за обществена поръчка (Приложение № 1).
В съответствие с разпоредбите на чл. 48, ал. 2 от Закона за обществените поръчки в случай, че в Техническа спецификация или в друг документ са посочени стандарт, спецификация, техническа оценка, техническо одобрение или технически еталон следва да се чете и разбира „ИЛИ ЕКВИВАЛЕНТНО/И”!
Критериите по-долу
 
ДА К2 - Организация за качествено изпълнение на поръчката    50т.
Цена
50т.
II.2.6) Прогнозна стойност
935182.21      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показатели за оценка:К1 – Предложена цена - max=50 т. К1 = (Цена мин. / Цена участ.)*50, където Цена мин. е най-ниската предложена цена от участник. Цена участ. е цената, предложена от даден участник съгл. ценовоте му предл.
К2 – Организ-я за качествено изп. на поръчката - max=50т.
КО = К1 + К2, съгласно приложената Методика за оценка на офертите.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) и да имат издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи от IV група, III категория (или по-висока категория от същата група) или еквивалент, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Забележки:
• При подаване на офертата съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност .
• В случаите по чл. 67, ал. 5 съответствието с критерия за подбор се доказва с представяне на копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на обществената поръчка. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
• В случаите по чл. 67, ал. 6, преди сключване на договора, участникът определен за изпълнител, представя заверено копие на удостоверение за вписване в ЦПРС. В случай на участник чуждестранно лице - при сключването на договор, избраният за изпълнител следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е извършил съответна регистрация, когато е необходимо (чл. 112, ал. 1, т. 4 ЗОП).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, както следва: минимален общ оборот (по смисъла на § 2, т. 66 от Допълнителните разпоредби на ЗОП) не по-малко от 1 000 000,00лв. (един милион лева), в това число минимален оборот, в сферата попадаща в обхвата на поръчката, а именно строително-монтажни работи, изчислен на база годишните обороти, в размер не по-малко от 500 000,00 лева (петстотин хиляди лева).
• При подаване на офертата, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, Раздел Б : Икономическо и финансово състояние, „Общ годишен оборот“ и „Конкретен годишен оборот“.
• В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, обстоятелството се доказва с документи, съгласно чл. 62, ал. 1, т. 1, т. 3 и/или т.4 от ЗОП. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, съотвeстваща за III-та категория строежи, а за чуждестранни лица от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България – еквивалентна застраховка или гаранция, съгласно чл. 171а от ЗУТ.
• При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ от електронен ЕЕДОП
• В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 съответствието с критерия за подбор се доказва и се представя при подписване на договора, с копие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, с изискуемото покритие, а за чуждестранни лица от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България - еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.


1. Участникът следва да е реализирал през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, както следва: минимален общ оборот (по смисъла на § 2, т. 66 от Допълнителните разпоредби на ЗОП) не по-малко от 1 000 000,00лв. (един милион лева), в това число минимален оборот, в сферата попадаща в обхвата на поръчката, а именно строително-монтажни работи, изчислен на база годишните обороти, в размер не по-малко от 500 000,00 лева (петстотин хиляди лева).
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, съотвeстваща за III-та категория строежи, а за чуждестранни лица от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България – еквивалентна застраховка или гаранция, съгласно чл. 171а от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има опит в изпълнението на строителство, с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно“ с предмета на общесвената поръчка, следва да се разбира изпълнени дейности по благоустрояване и/или изграждане и/или реконструкция на паркове и/или градини.
• При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в Част IV „Критерии за подбор“, раздел В технически и професионални способности, „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от ЕЕДОП с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълнените дейности.
•В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, обст. се доказва с документи, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП – Списък на дейностите, идент. или сходни с предмета на поръчката, придружен с удостов-я за добро изпълнение, които съдържат стойностите, датата на която е приключило изпълнението, мястото вида и обема, както и дали е изпълнено в съотв. с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, състоящ се от минимум:
?Технически ръководител: техн. правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалиф. "строителен инженер", или "архитект", или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или еквивалент.
? Координатор по безоп. и здраве: лице, притежаващо удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентен документ за чуждестранни лица.
? Контрол по качество: лице, притежаващо удостов-е за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивал. документ.
• При подаване на офертата, съответствието с изискването участникът декларира в Част IV „Критерии за подбор“, раздел В:„Технически и професионални способности“, „Технически лица или органи за контрол на качеството“ от ЕЕДОП.
• В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, обстоятелството се доказва с документи, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата
3. Участникът следва да прилага:
? система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивал. с обхват на сертификация, включващ строително-монтажни работи;
? система за управление на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2015 или еквивал. с обхват на сертификация, включващ строително-монтажни работи;.
• При подаване на офертата, съответствието с изискването участникът декларира в част IV, раздел Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП.
• В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, обстоятелството се доказва с представяне на заверено копие на валидни сертификати, удостоверяващ съответствие със система за управление на качеството, съгласно ЕN ISO 9001:2015 (или еквивалент) и EN ISO 14001:2015 (или еквивалент), с обхват на сертификация, включващ строително-монтажни работи;
• Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за управление на околната среда, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини, като в този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


1. Участникът следва да има опит в изпълнението на строителство, с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно“ с предмета на общесвената поръчка, следва да се разбира изпълнени дейности по благоустрояване и/или изграждане и/или реконструкция на паркове и/или градини.
2. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, състоящ се от минимум:
? Технически ръководител: технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", или "архитект", или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или еквивалент.
? Координатор по безопасност и здраве: лице, притежаващо удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентен документ за чуждестранни лица.
? Контрол по качество: лице, притежаващо удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
3. Участникът следва да прилага:
? система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация, включващ строително-монтажни работи;
? система за управление на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация, включващ строително-монтажни работи;.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Към датата на откриване на настоящата процедура не е осигурено финансиране, предвид което в проекта на договор е предвидена клауза за отложено изпълнение до получаване от страна на Изпълнителя на уведомление, че е осигурено финансиране за изпълнение на поръчката. В случай, че уведомлението не е получено до изтичането на 3-месечен срок от скл. на договора, всяка от страните по него може да поиска прекратяването му без предизвестие, на основание чл. 114 от ЗОП. Преди сключване на договор, участникът определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора по всяка обособена позиция в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: Парична сума; Банкова гаранция; Застраховка обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на Изпълнителя; Участникът, определен за Изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Условията по задържане и освобождаване на гаранцията са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/04/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Раднево, Общинста администрация, ет. 3, зала 315

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко български или чуждестранно лице, за което не са на лице основанията за отстраняване по чл. 54 ал. 1 от ЗОП. Документите, свързани с участието в процедурата, се представят от участника, или чрез упълномощен от него представител - лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес: гр. Раднево, Община Раднево, Област Стара Загора, п.к. 6260, ул. „Митьо Станев" № 1, стая 204 - деловодство.Документите се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочват: наименов. на участника, вкл. участниците в обединението, когато е приложимо; адрес за кореспо., телефон и по възможност - факс и електронен адрес; наименов. на поръчката.
Съгл. чл. 67, ал. 4 от ЗОП, във вр. с § 29, т. 5, б. „а" от ПЗР на ЗОП, в сила от 01.04.2018г. ЕЕДОП се представя задължително в електронен вид. Същият следва да бъде цифрово подписан от всички задължени лица и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание. За нуждите на настоящата обществена поръчка, Община Раднево е създала образец на ЕЕДОП (Образец № 2) към настоящата документация, публикуван в електронната преписка на настоящата обществена поръчка, чрез използване на безплатна услуга чрез информационната система еЕЕДОП. Системата е достъпна на следния адрес:
https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=en.
Основания за отстраняване:
- участник по отношение, на когото са налице обст. по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, участник, за който важат забраните по чл. 3, т. 8 от
ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон, участници, които са свързани лица и участници за които важи забраната по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
- участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществената поръчка или в документацията за участие.
- участник, който е представил оферта, която не отговаря на предвар. обявените условия на поръчката.
- участник, който е представил оферта, която не отговаря на правила и изисквания, свързани с опазване на ок.а среда, соц. и трудово право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на междунар. екологично, социално и трудово, право, изброени в приложение №10 от ЗОП.
- участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва:
• Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: www.nap.bg
Национален осигурителен институт (НОИ)
Контактен център: 0700 14 802
Адрес: гр.София, 1303, бул."Александър Стамболийски" № 62-64
Интернет адрес: www.noi.bg
• Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите
Информационен център на МОСВ:
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 всеки работен
ден от 14:00 ч. до 17:00 ч.
Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/
• Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва