Деловодна информация
4128
128 26/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
26/02/2019 (дд/мм/гггг)
4128-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Общинска фондация Пловдив 2019 176182033
ул. Екзарх Йосиф № 16
Пловдив BG421 4000 България
Радост Иванова +359 32632970
info@plovdiv2019.eu +359 32632970

Интернет адрес/и

http://plovdiv2019.eu/bg/procurements

https://plovdiv2019.eu/bg/procurements/1309-изработване-на-рекламно-информационни-материали-за-нуждите-на-общинска-фондация-пловдив-2019-по-три-обособени-позиции


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://plovdiv2019.eu/bg/procurements/1309-изработване-на-рекламно-информационни-материали-за-нуждите-на-общинска-фондация-пловдив-2019-по-три-обособени-позиции
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Отдих, култура и вероизповедание

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изработване на рекламно-информационни материали за нуждите на Общинска фондация Пловдив 2019 по три обособени позиции”
22462000      
Услуги

Предмет на настоящата обществена поръчка е изработването на рекламно-информационни материали за нуждите на Общинска фондация Пловдив 2019 по три обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1: „Печат на хартия“;
Обособена позиция № 2: „Изработване на готови изделия/формати и брандиране на готови рекламни продукти“;
Обособена позиция № 3: „Широкоформатен печат и довършителни и монтажни услуги към него“.
Видовете рекламно-информационни материали, както и конкретните изисквания по отношение на всеки един от материалите са посочени в Техническа спецификация – Приложение № 2 към документацията за участие в процедурата.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
233333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Печат на хартия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22462000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Видовете рекламно-информационни материали, както и конкретните изисквания по отношение на всеки един от материалите са посочени в Техническа спецификация – Приложение № 2 към документацията за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
125000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Изработване на готови изделия/формати и брандиране на готови рекламни продукти 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22462000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Видовете рекламно-информационни материали, както и конкретните изисквания по отношение на всеки един от материалите са посочени в Техническа спецификация – Приложение № 2 към документацията за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
41666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Широкоформатен печат и довършителни и монтажни услуги към него 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22462000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив

Видовете рекламно-информационни материали, както и конкретните изисквания по отношение на всеки един от материалите са посочени в Техническа спецификация – Приложение № 2 към документацията за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
66666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за правоспособност за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си:
1. По Обособена позиция № 1 в размер на 125 000 лв.;
2. По Обособена позиция № 2 в размер на 41 000 лв.;
3. По Обособена позиция № 3 в размер на 66 000 лв.
Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (и за трите обособени позиции) е оборот, който е реализиран от изработване/отпечатване на текстилни, печатни и други рекламно-информационни материали.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП (поле 2а) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“).
Избраният изпълнител предста Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – Образец № 7 към документацията за участие в процедурата.


Участникът трябва да има реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си:
1. По Обособена позиция № 1 в размер на 125 000 лв.;
2. По Обособена позиция № 2 в размер на 41 000 лв.;
3. По Обособена позиция № 3 в размер на 66 000 лв.
Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (и за трите обособени позиции) е оборот, който е реализиран от изработване/отпечатване на текстилни, печатни и други рекламно-информационни материали.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да има опит при изпълнението на услуги, идентични или сходни с предмета и обема на обособената позиция, за която подава оферта, включително да е изпълнил една или няколко услуги, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка през последните три години от датата на подаване на офертата на обща стойност не по-малко от:
1. За обособена позиция 1: 125 000 лв. без ДДС;
2. За обособена позиция 2: 41 000лв. без ДДС.;
3. За обособена позиция 3: 66 000лв. без ДДС.
Забележка: Под „услуга, идентична или сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира: изработване/отпечатване на текстилни, печатни и други рекламно-информационни материали.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV. „Критерии за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности”, т. 1 б) от ЕЕДОП – списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката. Списъкът следва да съдържа следното: стойностите, датите и получателите.
Избраният изпълнител представя Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка /Образец № 6 към документацията/, придружен с доказателства за извършената услуга.


Участникът трябва да има опит при изпълнението на услуги, идентични или сходни с предмета и обема на обособената позиция, за която подава оферта, включително да е изпълнил една или няколко услуги, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка през последните три години от датата на подаване на офертата на обща стойност не по-малко от:
1. За обособена позиция 1: 125 000 лв. без ДДС;
2. За обособена позиция 2: 41 000лв. без ДДС.;
3. За обособена позиция 3: 66 000лв. без ДДС.
Забележка: Под „услуга, идентична или сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира: изработване/отпечатване на текстилни, печатни и други рекламно-информационни материали.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/04/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/04/2019 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Сградата на Общинска фондация "Пловдив 2019", находяща се на адрес в гр. Пловдив, ул. "Екзарх Йосиф" № 16

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Освен на посочените основания, Възложителят отстранява от процедурата: 1. кандидат или участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката или на правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10; 3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 4. кандидати или участници, които са свързани лица; 5. кандидати или участници, за които са налице ограничения след освобождаване от висша публична длъжност, на основание чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемана на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ); 6. кандидати или участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и свързаните с тях лица включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим.
2. Тъй като услугите по настоящата поръчка попадат в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1 от ЗОП, Възложителят обявява обществената поръчка запазена на основание чл. 12 от ЗОП за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. В нея могат да участват специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. Лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка. Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват в обществената поръчка, при условие че могат да изпълнят най-малко 80 на сто от нейния предмет по съответната обособена позиция със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. За изпълнение на условието те могат да ползват подизпълнители или да се позовават на капацитета на трети лица, ако подизпълнителите или третите лица са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
В процедурата могат да участват и други заинтересовани лица, но на основание разпоредбата на чл. 12, ал. 7 от ЗОП офертите им ще се разглеждат, само ако няма допуснати оферти на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва