Деловодна информация
00009
ОП-4 26/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00009-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Девин 000614895
ул.Дружба № 1
гр. Девин BG424 4800 България
инж. Антоанета Гаджакова - началник отдел Устройство на територията, икономика и общенска собстевност +359 30412174
obshtina@devin.bg +359 30412661

Интернет адрес/и

www.devin.bg

https://www.devin.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=290:ps2019-01-izpalnenie-na-inzhenering-na-obekt-remont-i-rehabilitatziya-na-tzentralna-gradska-chast-v-grdevin-&Itemid=113


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.devin.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=290:ps2019-01-izpalnenie-na-inzhenering-na-obekt-remont-i-rehabilitatziya-na-tzentralna-gradska-chast-v-grdevin-&Itemid=113
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на инженеринг /проектиране, авторски надзор и строителство/ на обект: „Ремонт и рехабилитация на централна градска част в гр.Девин “
45000000      
Строителство

Дейностите, които се предвиждат в предмета на поръчката: да се подновят всички настилки в предвидените зони; да се подменят настилките на около Домът на Културата, гр.Девин;при площад „Възраждане” да се запазят каменните стъпала;да се изготви проектно решение за централния площад, с решително осъвременена визия и характер на приятен събирателен градски център, акцентиран с атрактивна водна площ в кръстовището на ул. „Освобождение” и ул. „Орфей”;цветните клоцове северозападно и южно от Културния дом да се преработят във водни площи;водната площ да се разработи в съчетание с елементи на пластичния реалистичен скулптурен синтез. водните ефекти да съчетават няколко типа елементи, композирани на нива, с различна височина и форма на водните струи, обогатени с подходящо цветно осветление и други изброени в техческата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1496500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

гр. Девин, община Девин

Да се оформят устойчиви като композиция, достъпност, функционалност и естетика пешеходни зони;
- Да се подновят всички настилки в предвидените зони;
- Да се подменят настилките на около Домът на Културата, гр.Девин;
- При площад „Възраждане” да се запазят каменните стъпала;
- Да се изготви проектно решение за централния площад, с решително осъвременена визия и характер на приятен събирателен градски център, акцентиран с атрактивна водна площ в кръстовището на ул. „Освобождение” и ул. „Орфей”;
- Цветните клоцове северозападно и южно от Културния дом да се преработят във водни площи;
- Водната площ да се разработи в съчетание с елементи на пластичния реалистичен скулптурен синтез. Водните ефекти да съчетават няколко типа елементи, композирани на нива, с различна височина и форма на водните струи, обогатени с подходящо цветно осветление;
- Да се осигури възможност за събиране на по-големи групи хора на обновеното площадно пространство за провеждане на общоградски дейности, чрез премахване на цветни партери западно от Културен дом;
- Да се предвиди трибуна за зрители западно от площада, осигуряваща максимално площадно пространство, без да засяга високата дървесна растителност в парковата зона;
- Да се предвиди доставка и монтаж на видеостена.
- Да се търси единство между различните елементи на градското обзавеждане – пейки, кошчета, велостоянки, указателни табели, осветителни тела и др.;
- Създаване на достъпна архитектурна среда;
- Да се направи пълно обследване на състоянието на съществуващата дълготрайна декоративна дървесна растителност, с която да се съобрази проектното решение. Да се предвиди дообогатяване на видовото разнообразие;
- Да се проектира съвременна поливна система на необходимите места, съобразена с паркоустройственото решение, включително за площад „Възраждане” и зелената площ, попадаща в УПИ IV, кв.41 по регулационния план на гр. Девин;
- Да се предвиди реконструкция на осветителната инсталация и изграждането на ново осветление по пешеходната централна градска част, като се използват съвременни осветителни тела, с подходящ дизайн, енергоспестяващи, с LED- осветители ;
- Да се предвиди изграждане на система за видеонаблюдение.
- Да се предвидят противопожарни хидранти, съобразно предвижданията на Наредба № Із-1971 от 2009 г. за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар (ДВ, бр. 96 от 2009 г.).
- Проектът трябва да запази и съхрани традиционните качества на пространството и развие възможностите за нови композиции, материали и елементи на градското обзавеждане в иновативна концепция, обединена от единен планировъчен замисъл.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поректиране    30
Срок за изпълнение на строителство    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1496500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Минимален срок за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „техническа“: 10 календарни дни, максимален срок за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „техническа“ : 25 календарни дни. Минимален срок за изпълнение на строително-монтажните работи 45 календарни дни, максимален срок за изпълнение на строително-монтажните работи : 120 календарни дни.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от IV група (строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда), IV категория (строежи по чл.137, ал.1, т.4, буква „г” от Закона за устройство на територията – паркове, градини и озеленени площи до 1 хектар)) съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установено.
Забележка: При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т.1 от единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се попълва информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен, и се посочва дали съответният документ е на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващ/а документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП обстоятелството се доказва с представяне на документ, удостоверяващ, че участникът има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително е извършил съответна регистрация (притежава правоспособност) за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на вида на строежа, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му - единeн европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП)/декларация или сертификат/удостоверение за наличието на
регистрация за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на вида на строежa, предмет на обществената поръчка, както и на категорията му, издаден/о от компетентен орган съгласно съответния национален закон, или еквивалентен документ. В хода на процедурата е приложима възможността за доказване чрез представяне на всякакъв друг вид аналогичен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Доказва се със: Лицето или лицата попълват Част IV,раздел Б т.1а от ЕЕДОП
Определеният за изпълнител преди сключване на договор за обществена поръчка, представя документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП – доказателства за наличието на декларираните данни и обстоятелства относно посочените коефициени – Годишни финансови отчети или техни съставни части за последните 3 приключили финансови години.
На основание чл.67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да се възползва от правото си да поиска от участниците да представят всички или части от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП.


Участникът следва да е реализирал минимнален общ оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 приключили финансови години,в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, не по-малък от 1 495 000лв. без ДДС (един милион четиристотин деветдесети пет хиляди лева)
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т.1а от единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се попълва информация за строителните дейности от съответния вид през референтния период и се посочва дали съответният/те документ/и относно доброто изпълнение и резултат от най- важните строителни работи е/са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващ/и документа/ите и точно позоваване на документа/ите.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверение за добро изпълнение на строителството/всяко строителство, което съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т.1б от единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като участникът попълва информация за извършените през референтния период основни услуги от посочения вид с посочване на сумите, датите и получателите, независимо дали са публични или частни субекти.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство/а за извършената/ите услуга/и.
3.При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т.2 от единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се попълва информация за технически лица или органи при извършване на строителството, включително тези, отговарящи за контрола на качеството.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, както и лицата, които ще изпълняват строителството.
4.При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т.6 от единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като участникът попълва информация за притежаваната от персонала/ръководния състав на участника образователна и професионална квалификация.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
5.При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел Г от единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се попълва информация относно наличието на сертификати, изготвени от независими органи и доказващи, че икономическият оператор отговаря на стандартите за осигуряване на качеството и на задължителните стандарти или системи за екологично управление, и се посочва дали съответният/те документ/и е/са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващ/и документа/ите и точно позоваване на документа/ите. Ако за участника не са налице горепосочените сертификати, следва да обясни причината за това и посочва: какви други доказателства могат да бъдат представени относно схемата за гарантиране на качеството и относно стандартите или системите за екологично управление.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП изискването се доказва със Сертификати, издадени от акредитирани лица, удостоверяващи съответствие със съответните спецификации или стандарти – сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за управление на качеството и с определени системи или стандарти за опазване на околната среда.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция


1.Участниците трябва да са изпълнили точно и добросъвестно, съобразно нормативните изисквания не по-малко от 1 (един) обект строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Забележка: За строителство „сходно“ с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: СМР по изграждане и/или основен ремонт и/или рехабилитация на паркове, и/или градини и/или зелени площи, с четвърта категория или по-висока категория с обем миинмум 3 000 м2.
2.Участниците трябва да са изпълнили точно и добросъвестно, съобразно нормативните изисквания, в уговорените срокове поне 1 (една услуга) с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Забележка: Под услуга „сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира: Услуги по изработване на инвестиционни проекти за изграждане и/или основен ремонт и/или рехабилитация на паркове, и/или градини и/или зелени площи, с четвърта категория или по-висока категория.
3.Участникът трябва да разполага с ръководен състав, който ще изпълнява строителството, включващ минимум три специалисти, както следва:
а) Технически ръководител - със съответна квалификация или образователна степен по смисъла чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, или еквивалентна по реда на чл.163а, ал.3 от ЗУТ (за чуждестранните лица), с опит като технически ръководител минимум 3 години.
б) Координатор по здравословни и безопасни условия на завършен курс на обучение за длъжностно лице по безопасност и здраве или еквивалент, с професионален опит като длъжностно лице по безопасност и здраве – минимум 1 год. Чуждестранните лица могат да посочат, че притежават съответен еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установен (или еквивалентен документ за чуждестранните участници съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени);
в) Специалист по контрола на качеството- лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент, с доказан опит като специалист контрол на качеството минимум 1 год. Чуждестранните лица могат да посочат, че притежават съответен еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установен (или еквивалентен документ за чуждестранните участници съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени).
4. Участникът трябва да разполага с проектантски екип за изпълнение на поръчката, включващ минимум следните специалисти, както следва:
- Проектант по част: „Архитектурна“ – един брой.
- Проектант по част: „Паркоустройство“ – един брой.
- Проектант по част „Конструктивна“ – един брой.
- Проектант по част „Електрическа“- един
- Проектант по част „Водоснабдяване и канализация“- един брой.
- Проектант по част „Геодезия“ – един брой.
- Проектант по част „Пожарна безопасност” – един брой.
- да притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/, респ. призната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации /ЗППК/.
5.Участникът следва да прилага в строителната си дейност системи за управление на качеството и системи или стандарти за опазване на околната среда съответно по стандарти, както следва: EN ISO 9001:2015 и EN ISO 14001:2015, за което да има издадени валидни сертификати с предмет, съдържащ строителство, или еквивалентни.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за авансово предоставени средства за размера на аванса -50% по чл.4, ал. 1, буква "б", т. 1 от проект на договора в слединте форми:1.Парична сума;2.банкова гаранция;3. застраховка, която обедпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя. Участникът, избран за изпълнител, сам избира формата на гаранция.
Гаранция за изпълнение в размер на 3 %/три на сто/ от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:1.Парична сума;2.банкова гаранция;3. застраховка, която обедпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя. Участникът, избран за изпълнител, сам избира формата на гаранция.
Прогнозна стойност за проектиране - 30 000 лв. без ДДС; прогнозна стойност за упражняване на авторски надзор. 4 000 лв; прогнозна стойност СМР - 1462500 лв. без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Общинска администрация -Девин, гр. Девин, ул.Дружба № 1, ет. 3

Отварянето на офертите е публично и на заседанието могат да присъстват представители на участниците или техни упълномощени лица, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участника не трябва да са налице обстоятелствата:
- по чл. 54, ал. 1 от ЗОП;
- по чл. 55, ал. 1 от ЗОП -(съгласно разпоредбата на чл. 55, ал. 4 от ЗОП, основанието за отстраняване по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП не се прилага, ако се докаже, че участникът не епреустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложемите национални правила за продължаване на стопанска дейност в държавата, в която е установе;обстоятелството по чл. 55, ал. 1, т. 2 от ЗОП, включва лишаване от право участникът да упражнява определена професия /проектант или строител, респ. аналогична професия, предоставяне в друга съответна държава/ или дейност /проектиране, авторски надзор по време на строителството или строителство, респ. аналогична дейност, предоставяне в друга съответна държава)съгласно законодателството на държавата ,в която е извършено деянието);
- по чл. 107 от ЗОП;
- по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици освен ако не еналице изключение по чл. 4 от същия закон;
- по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1 и чл. 107, т. 4 от ЗОП, чл.3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част III, раздели А, Б, В и Г.
2. Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към строителството/услугите, предмет на поръчката, както следва:
2.1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите:
- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
- Интернет адрес: http://www.nap.bg/ .
2.2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите:
- Информационен център на МОСВ - всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
- София 1000, ул. У. Гладстон № 67,Телефон: 02/ 940 6331;
- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ .
2.3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика:
- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg ;
- София 1051, ул. Триадица № 2, Телефон: 02 / 81 19 443
Продължава от технически и професионални възможности/„Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието /ЗНАООС/.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини, като в този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Минимален срок за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „техническа“: 10 календарни дни, максимален срок за изготвяне на инвестиционен проект във фаза „техническа“ : 25 календарни дни. Минимален срок за изпълнение на строително-монтажните работи 70 календарни дни, максимален срок за изпълнение на строително-монтажните работи : 120 календарни дни.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва