Деловодна информация
1387
12-00-41 26/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
1387-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Никола Козлево 000931568
пл. 23-ти Септември № 5
с. Никола Козлево BG333 9955 България
Петър Димитров - Секретар на Община Никола Козлево +359 53282002
obankozlevo@abv.bg +359 53282020

Интернет адрес/и

http://nikolakozlevo.bg/

https://profilnakupuvacha.com/1464,12903


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://profilnakupuvacha.com/1464,12903
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Основен ремонт на ул. „Камчия“ – с. Крива река, общ. Никола Козлево“
45233252      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „a” от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е строителство. Предметът на обществената поръчка е „Основен ремонт на ул. „Камчия“ – с. Крива река, общ. Никола Козлево“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
335723.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45233330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

с. Крива река, община Никола Козлево

1. Ситуационно и нивелетно решение: Проектът се изготвя с технически елементи в ситуация и надлъжен профил, съответстващи на улици V-ти клас, съгласно изискванията на Наредба № 2 от 29 юни 2004 г. за планиране и проектиране на комуникационно-транспортните системи на урбанизираните територии, при условие за максимално придържане към съществуващия пътен участък.Предвиждат се нови бордюри двустранно, като радиусите на закръгляне към страничните улици да не са по-малки от 1.0 м /допуснат за да се избегне реконструкция на бетонов стълб/.Проектната скорост е 50 км/ч. 2. Напречен профил: Приетия напречен наклон на настилката е едностранен 2.5%. Ширина на настилката е съобразена с регулационния план на населеното място. Полагат се нови бордюри. Височината им е 15 см над настилката, с оглед на доброто отводняване.
Поради специфичната конфигурация на улицата и големия водосбор от околни терени, се предвижда изграждане на отводнителна система в ляво -облицован окоп. Всички подходи към имоти и странични улици се осигуряват с покрит окоп. 3. Настилка: Поради частично нарушаване на трошенокаменната настилка се налага предварително премахване на съществуващите от тлак, отпадъци и остатъци от компрометирана настилка. Оформяне на земно легло и изграждане на нова асфалтобетонова конструкция за категория на движението „леко": - плътен асфалтобетон - 4 см.; - неплътен асфалтобетон - 4 см.; - трошенокаменна настилка - 35 см.; Общо: 43 см. 4. Отводняване: В района няма изградена дъждовна канализация. Отводняването е решено повърхностно чрез подходящи наклони и отвеждане с помоща на новопроектираната отводнителна система в ляво - облицован окоп. 5. Кръстовища: Началото на обекта е при кръстовище с ул. "Георги Димитров". Предвижда се заустване на страничните улици на разстояние 10 м. и ширина съответстваща на съответната улица. Пълно описание на предвиденото СМР се съдържа в Приложение № 1 – Техническа спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
335723.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП е определена в размер на 1% от стойността на договора без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците в обществената поръчка трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ), а за чуждестранните лица - в аналогичен регистър съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът трябва да има право да изпълнява строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката – четвърта категория (за Обособена позиция 1 и 2), съгласно чл.137, ал.1, т.4, буква „а“ от ЗУТ и чл.8, ал.1, т.2 от Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи или по-висока категория /първа или втора/.
Удостоверяване: Обстоятелството се удостоверява с посочване в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност на данните за вписването в ЦПРС, респ. в аналогичен регистър посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП - чрез представяне на заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, за изпълнение на строежи от категорията строежи, в който попада обекта на поръчката, включително че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
* При участие на обединение, което не е юридическо лице доказването на поставеното изискване се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от тези членове на обединението, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности.
* Когато участникът предвижда участие на подизпълнители доказването на годността се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от подизпълнителя/те, за които е посочено, че ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. За последните три приключили финансови години, в зависимост от датата на която е създаден или е започнал дейността си, участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката/строителство/, изчислен на база годишните обороти , в размер на 600 000,00 лева, изчислени на база годишните обороти . За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2. 2. Участниците в обществената поръчка следва да имат застраховка „Професионална отговорност“ за „строител“ с минимална застрахователна сума на застрахователната полица, съответстваща на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството). Обектът, предмет на поръчката е строеж четвърта категория.
За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171. ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.


1. При подаване на офертата, участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва част IV, раздел Б, т.2a) от ЕЕДОП с данни за общия оборот и оборота в сферата на обхвата на поръчката за съответните финансови години съгласно годишните си финансови отчети.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - чрез представяне на заверени копия на годишните финансови отчети за последните приключили 3 (три) финансови години или техните съставни части, когато публикуването им се изисква.
2. Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа - №, дата на издаване, вида на застрахованата дейност и период на валидност) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП – чрез представяне на заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка.
За „строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“ се приемат строителни дейности (изпълнени на един или няколко обекта), „изграждаен/ремонт/рехабилитация на улична мрежа“.
Строителството се приема за изпълнено, когато за строителния обект има съставен и подписан акт/протокол за предаване на строежа и съответно приемането му от Възложителя.
2. 2. Участникът следва да разполага със следния Ръководен състав от лица с определена професионална компетентност, отговорни за изпълнение на строителството, а именно:
Участникът следва да разполага със следния минимален технически екип за изпълнение на поръчката:
а) Технически ръководител:
- да притежава степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно;
- да има опит като технически ръководител при изпълнение на поне един строеж от пътната техническа инфраструктура, попадащ в обхвата на чл. 137, ал.1, т.1 буква „а“ и/или чл. 137, ал.1, т.2 буква „а“ и/или чл.137, ал.1, т.3 буква „а“ от ЗУТ
б) Длъжностно лице по безопасност и здраве:
- да притежава степен на образование не по-ниска от средно специално или еквивалент;
- да притежава валидно удостоверение или сертификат за преминато обучение като длъжностно лице по безопасност и здраве или еквивалентно.
в) Специалист по контрол върху качеството:
- да притежава най-малко образователно-квалификационна степен „бакалавър” или еквивалент по строителна специалност;
- да притежава удостоверение или сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
Забележка: Под „еквивалентно образование” следва да се разбира специалност, получена в чуждестранно учебно заведение в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления. Под „еквивалентно обучение“ следва да се разбира обучение, проведено от чуждестранен обучител на теми, еквивалентни на изискваните за съответните позиции.


1. Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП – чрез представяне на Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, съобразно декларираното в еЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Удостоверяване: При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 6, буква “б” от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея. - специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка с посочване на :
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка)
• Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
• Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател)
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в изпълнението на сходни с предмета на поръчката строителни обекти.
Доказване: При условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП – чрез представяне на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на ръководния състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, съобразно декларираните в еЕЕДОП обстоятелства.
Забележка: Един експерт не може да съвместява две или повече позиции от изискуемия технически екип за изпълнение.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% (един процент) от стойността на договора за обществена поръчка, без включен ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/03/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/03/2019 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Никола Козлево, с. Никола Козлево 9955, пл. "23-ти Септември" № 5

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, участник, за който са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията по чл.54, ал.1, т.1, т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 и определените от възложителя обстоятелства по чл.55, ал.1, т.1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 , ал.1 от ЗОП (доп. – ДВ, бр. 49 от 2018 г. ), жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от :
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата, решението за създаване на квалификационна система и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. изтичането на срока по чл. 179 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва