Деловодна информация
00425
РД-00-587 26/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00425-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Многопрофилна болница за активно лечение Света Петка АД 105515902
ул. Цар Симеон Велики 119
гр. Видин BG311 3700 България
Силвия Дамянова +359 94600691
mbal_vidin@abv.bg +359 94600691

Интернет адрес/и

http://www.mbal-vidin.com

http://www.mbal-vidin.com/?action=public_procurements


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mbal-vidin.com/?action=public_procurements
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Лечебно заведение по чл. 9, ал. 1, т. 1 от ЗЛЗ

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Приготвяне и ежедневна доставка на храна за пациенти на МБАЛ "Света Петка" АД, гр. Видин
55523000      
Услуги

Предмет на възлагане с настоящата поръчка е „Приготвяне и ежедневна доставка на храна за пациенти на МБАЛ „Света Петка” АД, гр.Видин”.
Пълно описание на предмета на поръчката е подробно представен в Раздел II.Техническа спецификация, част от документацията и в обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
153700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55523000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

МБАЛ „Света Петка“ АД, гр. Видин, находяща се в гр. Видин – 3700, ул. „Цар Симеон Велики“ № 119

Предмет на възлагане с настоящата поръчка е „Приготвяне и ежедневна доставка на храна за пациенти на МБАЛ „Света Петка” АД, гр.Видин”.
Пълно описание на предмета на поръчката е подробно представен в Раздел II.Техническа спецификация, част от документацията и в обявлението за откриване на процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Време за реакция за замяна    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
153700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е регистриран в НАЦИОНАЛЕН РЕГИСТЪР НА ОБЕКТИТЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ И ТЪРГОВИЯ НА ДРЕБНО С ХРАНИ, Сектор „Обекти за обществено хранене“, съгласно чл. 12 и 14 от Закона за храните или еквивалентна регистрация.
За доказване на съответствието с горепосоченото изискване Участникът попълва в еЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, подраздел „А: Годност“.
За доказване на придобита правоспособност за упражняване на професионална дейност, участникът следва да представи /при сключване на договора/ следния документ: копие от валидно удостоверението или еквивалентния документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическото и финансовото състояния на участника и не предвижда представянето на никой от предвидените в чл. 62 от ЗОП документи за доказване на икономическо и финансово състояние.

Възложителят не поставя изисквания за икономическото и финансовото състояния на участника.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

3.3.1. Участникът да е изпълнил поне три дейности, идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, т.е. изпълнени три договора за която участва, и са изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
Минимално изискване:
Участникът да е изпълнил поне три дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под „дейности, идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка“ се разбира дейности, свързани с приготвяне и доставка на готова храна в болнично заведение по диети.
За доказване на съответствието с това изискване, Участникът посочва дейностите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата чрез попълване на еЕЕДОП, част IV „Критерий за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“, поле 1б.
3.3.2. Участниците трябва да разполагат със собствена или наета материална база – поне един обект за приготвяне на готова храна (обект тип- кухня - майка, кетеринг) за производство на храна, регистрирана за производство в списъка за групите храни и ястията, които се произвеждат към удостоверението за храни/ястия, категоризирани съгласно § 1, т. 12, буква „ф“ от Закона за храните.
Това съответствие се доказва чрез попълване на ЕЕДОП, част IV „Критерий за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.3.
3.3.3. Участниците следва да разполагат с техническо оборудване и транспортни средства, собствени или наети - минимум един брой автомобил с разрешително за превоз на готова храна, притежаващо Удостоверение за регистрация/пререгистрация на транспортните средства, предназначени за превоз на готова храна, издадено от органите на съответната ОДБХ към БАБХ.
Това съответствие се доказва чрез попълване на ЕЕДОП, част IV „Критерий за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.9.
3.3.4. Участниците трябва да разполагат с един диетолог и/или инструктор по хранене, който има поне две годишен стаж по специалността; Да разполага с един калкулант, който има поне три годишен стаж по специалността; Да разполага с един специалист формиране на хранителни продукти, който има поне пет години стаж по специалността; Да разполага с четири готвачи, със завършено средно образование специалност ”Готвач”, „Технология на храните” или еквивалент, с не по-малко 5 години стаж по специалността.
Това съответствие се доказва чрез попълване на ЕЕДОП, част IV „Критерий за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности”, т.6.
3.3.5. Участниците трябва да притежават сертификати за системи за управление на:
? системи за управление на качеството: EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификата, съответен на предмета на поръчката;
? EN ISO 22000:2005 или еквивалент за въведена система за управление на безопасността на хранителните продукти в стопанисваните от него обекти за производство и/или търговия с храни;
? EN ISO 14001:2004 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда, издаден на името на участника от компетентен орган, с обхват еднакъв или сходен с предмета на настоящата поръчка;
? BS OHSAS 18000:2007 или еквивалент за внедрена система за управление на безопасността на здравето при работа, издаден на на участника от компетентен орган, с обхват еднакъв или сходен с предмета на настоящата поръчка.
Това съответствие се доказва чрез попълване на ЕЕДОП, част IV „Критерий за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности”.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Задължение за представяне на гаранция,обезпечаваща изпълнението възниква само за участника, определен за изпълнител.
Гаранцията,обезпечаваща изпълнението е в размер на 2 % (две на сто) от стойността на договора за обществената поръчка.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Правилата за представяне, задържане и освобождаване на гаранцията са описани в документацията и договора. Заплащането на стоките по договора се извършва по банков път, отложено – до 60 дни след доставката и представяне на описаните в документацията документи.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/03/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

МБАЛ "Света Петка" - АД, гр. Видин, гр.Видин, ул. „Цар Симеон Велики” № 119

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което имат право да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява задължително от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка, Участник, за когато са възникнали преди или по време на процедурата обстоятелствата, посочени в чл. 54, ал. 1 от ЗОП.
Възложителят може да отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка, Участник, за когато са възникнали преди или по време на процедурата обстоятелствата, посочени в чл. 55, ал. 1 от ЗОП.
Други основания за отстраняване, произтичащи от националното законодателство:
2.3.1. Участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 и 14 от допълнителните разпоредби на Закона за публичното предлагане на ценни книжа не могат да бъдат самостоятелни Участници в една и съща процедура;
2.3.2. На дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и на контролираните от тях лица се забранява пряко и/или косвено участие в процедура по обществени поръчки по Закона за обществените поръчки и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим;
2.3.3. Забраната по предходната буква не се прилага, когато дружеството, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, е местно лице за данъчни цели на държава - страна по Споразумението за държавните поръчки на Световната търговска организация, както и на държава, с която Европейският съюз има сключено двустранно споразумение, гарантиращо достъпа до пазара на обществени поръчки в Европейския съюз, и неговите действителни собственици - физически лица, са вписани в регистъра по чл. 6 от Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици - за дейностите, за които се прилага споразумението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва