Деловодна информация
00604
Л-815 26/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00604-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Любимец 000903686
ул. „Републиканска“ № 2
Любимец BG422 6550 България
Радко Илиев - гл. специалист ИДОП +359 03751-8909
oba@lyubimets.org +359 03751-8378

Интернет адрес/и

http://www.lyubimets.org/

http://46.47.84.64/procurement/list/9816b056-9743-4a38-b1d9-0b1eff8cf1a1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.47.84.64/procurement/view/9816b056-9743-4a38-b1d9-0b1eff8cf1a1/f46703b5-1ef5-4cfb-bb0e-2282ad9b05fd
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНО – МОНТАЖНИ / СТРОИТЕЛНО – РЕМОНТНИ РАБОТИ НА ОБЕКТ: „Сграда - „Младежки център”, находяща се в гр. Любимец, общ. Любимец, обл. Хасково”
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката обхваща строително-монтажни/строително-ремонтни работи предимно вътре в сградата: Ремонтни дейнсти по Стълбище фоайета и главен вход, Зала I-ви етаж, Стая I-ви етаж под стълбище, II-ри етаж-зала, сцена, Открита тераса, Стая югозапад , Стълбище юг, Стаи в мазе и площадка пред стаи, Стая II-ри етаж над стълбище север, WC за неравностойно положение, Стая за хигиенистка, WC - изток I-етаж, WC в мазе, ВиК мивки в стаи I, II етаж и зала I етаж, доставка и монтаж на дограма, Направа на рампа за хора в неравностойно положение до главен вход, Ремонтни дейности по външно стълбище, част електро, отоплителна инсталация, пожароизвестяване, почистване на строителни отпадъци на сграда – Младежки център. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложенaта към документацията техническа спецификация и КС.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
270833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Мястото за изпълнение на поръчката е сграда – Младежки център, разположена в гр. Любимец, кв. 42, УПИ XX, общ. Любимец, обл. Хасково.

Предметът на поръчката обхваща строително-монтажни/строително-ремонтни работи предимно вътре в сградата: Ремонтни дейнсти по Стълбище фоайета и главен вход, Зала I-ви етаж, Стая I-ви етаж под стълбище, II-ри етаж-зала, сцена, Открита тераса, Стая югозапад , Стълбище юг, Стаи в мазе и площадка пред стаи, Стая II-ри етаж над стълбище север, WC за неравностойно положение, Стая за хигиенистка, WC - изток I-етаж, WC в мазе, ВиК мивки в стаи I, II етаж и зала I етаж, доставка и монтаж на дограма, Направа на рампа за хора в неравностойно положение до главен вход, Ремонтни дейности по външно стълбище, част електро, отоплителна инсталация, пожароизвестяване, почистване на строителни отпадъци на сграда – Младежки център.
Включват се следните основни дейности:
Ремонтни дейности включващи доставка и полагане на бетонконтакт, циментопясъчен разтвор, настилка от гранит, направа на первази, изчукване стара мазилка и боя, доставка и полагане на дълбокопроникващ грунд, гипсома мазилка, фина гипсова шпакловка, латекс, гранитогрес, фаянс, доставка и монтаж на алуминиеви врати, витрини, доставка и направа на дюшеме с дъски, доставка и направа на окачен таван тип "Армстронг", направа на отоплителна инсталация, пожароизвестяване, част електро и др.
Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложенaта към документацията техническа спецификация и КС.
Критериите по-долу
 
ДА Управление на критични точки    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
270833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансовите средства по настоящата обществена поръчка са осигурени от централния бюджет, като целево предоставяне за изпълнение на предвидените видове работи и собствени средства.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи първа група, пета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). В случай че определения изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е извършил регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи от съответната група и категория.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителни дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”. При условията на чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителни дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към финансовото и икономическото състояние, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на поръчката или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП като посочи и вида, номера, датата на валидност и обхвата на съответните сертификати.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация- копия на валидни сертификати за система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен и система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват включващ строително монтажни работи.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и управление на околната среда, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случаи участника трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.


1. Участникът трябва да има внедрени следните системи:
• система за управление на качеството съгласно стандарта БДС ENISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват включващ строително монтажни работи.
• система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС ENISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват включващ строително монтажни работи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Договорът за обществена поръчка се сключва при условие, че при подписването му определеният изпълнител представи определената гаранция за изпълнение на договора.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията за изпълнение на договора може да се представят под формата на:
• банкова гаранция (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);
• парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Любимец:
• IBAN: BG74UBBS80023300145633
BIC: UBBSBGSF
Банка: ОББ – АД, гр. Любимец.
• застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала в административната сграда на община Любимец, гр. Любимец, ул. "Републиканска" №2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички заинтересовани български или чуждестранни физически и/или юридически лица или техни обединения, както и всяко друго образувание, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки на Република България и предварително обявените от Възложителя условия в настоящите указания и документацията за обществена поръчка.
Участниците трябва да проучат всички указания и условия за участие, дадени в документацията за обществената поръчка;
Подаването на офертата задължава участниците да приемат напълно всички изисквания и условия, посочени в документацията, при спазване на ЗОП и другите нормативни актове, свързани с изпълнението на предмета на поръчката. Поставянето на различни от тези условия и изисквания от страна на участника ще доведе до отстраняването му.
Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта;
Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.
В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
Възложителя отстранява от процедурата:
1. Участник (У-к), за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 и определените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 5 от ЗОП;
2. У-к, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществената поръчка или в документацията;
3. У-к, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката;
4. У-к, който е представил оферта, която не отговаря на правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудово право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП;
5. У-к, който не е представил в срок обосновката касаеща предложение, свързано с цена или разход, което подлежи на оценка и е с повече от 20 (двадесет) на сто по-благоприятно от средната стойност на съответните предложения в останалите оферти или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП;
6. Участници, които са свързани лица.
Участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 и 14 от допълнителните разпоредби на Закона за публичното предлагане на ценни книжа не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. Посоченото основание не се прилага за подизпълнителите и третите лица, които участникът предвижда да ползва. Забележка: В случай че по време на провеждане на процедурата настъпи подобно обстоятелство участникът е длъжен да уведоми писмено възложителя в 3-дневен срок от настъпването му.
Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка пряко и/или косвено, участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и контролираните от тях лица. (чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮДРСЛТДС), освен когато не са налице условията по чл. 4 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС.
Забележка: Към настоящия момент е осигурено частично финансиране за изпълнение предмета на поръчката, в размер на 240 000 лева с ДДС, за точния наличен ресурс за изпълнение на поръчката, Възложителят ще уведомява Изпълнителя с възлагателни писма и указания. За останалата част от предмета на поръчката, договорът се сключва при условията на чл.114 от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията с копие и до кмета на община Любимец.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва