Деловодна информация
00283Община Банско
08-19-80 26/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00283-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Банско 000024663
пл. Никола Вапцаров № 1
Банско BG413 2770 България
Цветанка Обецанова - началник отдел ОПП, Община Банско +359 74988650
ts.obetsanova@bansko.bg +359 74988633

Интернет адрес/и

http://bansko.bg

http://bansko.bg/bg/Профил-на-купувача/Процедури-след-15-04-2016-г/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://bansko.bg/bg/Профил-на-купувача/Процедури-след-15-04-2016-г/9124-Публично-състезание-за-сключване-на-рамково-споразумение-с-предмет-Поддържане,-основен-ремонт-и-реконструкция-на-улици,-тротоар
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Поддържане (превантивно, текущо и аварийно-възстановителни работи при аварийни ситуации), основен ремонт (рехабилитация) и реконструкция на улици, тротоари и площадни пространства в населените мест
45000000      
Строителство

Въз основа на резултатите от провеждането на настоящата процедура, с лицата, определени за потенциални Изпълнители по отделните договори, ще бъде сключено Рамково споразумение, в което не са определени всички условия за възлагане на конкретните договори. В рамките на Рамковото споразумение ще бъдат възлагани дейности, които са свързани с извършването на поддържане (превантивно, текущо и аварийно-възстановителни работи при аварийни ситуации), основен ремонт /рехабилитация/, реконструкция на улици, тротоари и площадни пространства.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4000000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Община Банско

Въз основа на резултатите от провеждането на настоящата процедура, с лицата, определени за потенциални Изпълнители по отделните договори, ще бъде сключено Рамково споразумение, в което не са определени всички условия за възлагане на конкретните договори. В рамките на Рамковото споразумение ще бъдат възлагани дейности, които са свързани с извършването на поддържане (превантивно, текущо и аварийно-възстановителни работи при аварийни ситуации), основен ремонт /рехабилитация/, реконструкция на улици, тротоари и площадни пространства.
Конкретните поръчки, възлагани в изпълнение на Рамковото споразумение, ще се възлагат на основание и по реда на чл. 82, ал. 3 – 6 от ЗОП, след провеждане на вътрешен конкурентен избор - отправяне на писмена покана до всички страни по него с посочване на конкретните дейности, обект и обхват на изпълнение по съответния договор, както и въз основа на определения критерий за оценка на офертите. В отправената покана, Възложителят изисква от потенциалните Изпълнители да представят в офертата си конкретно ценово и техническо предложение в съответствие с изискванията, определени в поканата и в Рамковото споразумение.
В изпълнение на възлагането по настоящата обществена поръчка, лицата, сключили Рамково споразумение за изпълнение на дейностите от така индивидуализирания му предмет, следва да съобразят количеството, вида, качеството и предназначението на предложените от тях при сключването на конкретен договор СМР, по начин да отговарят напълно на изискванията на описанието на предмета на поръчката, техническото задание и условията за изпълнение на поръчката, разписани в настоящите указания и документацията за участие.
Сключването на отделните договори по Рамковото споразумение и финансирането за изпълнението на поръчката ще се осъществява от Възложителя за период от 4 години след датата на сключване на Рамковото споразумение при възникване необходимостта от извършване на СМР, а конкретизация на обхвата на предмета на всеки отделен договор ще се извършва в конкретно отправената покана за представяне на оферта към страните по Рамковото споразумение.
При откриване на последваща конкурентна процедура (вътрешен конкурентен избор) въз основа на сключеното Рамково споразумение потенциалните изпълнители по Рамковото споразумение не може да предлагат по-висока цена от заявената в първоначалната оферта.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката    55
Подпоказател К1 е Организация за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, включително управление на процесите и вътрешен контрол    35
Подпоказател К2 е Характеристики, свързани с опазване на околната среда по време на изпълнението на предмета на договора    20
Цена
45
II.2.6) Прогнозна стойност
4000000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В рамките на вътрешния конкурентен избор Оценяването на офертите ще се извършва въз основа на икономически най-изгодна оферта, която се определя въз основа на критерия за възлагане: „най-ниска цена“, съгласно чл. 70, ал. 2, т.1 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строителство от II (втора) група, III (трета) / IV (четвърта) категория към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на еЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците трябва да притежават застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането“ по чл. 171 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Минималната застрахователна сума на застраховката следва да бъде съобразена с категорията на обекта/строежа по чл. 137, ал. 1 от ЗУТ, който е предмет на настоящата поръчка, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004г. Обн. ДВ. бр.17 от 2 Март 2004г.) и в съответствие. За участник, установен/ регистриран извън Република България, застрахователна сума следва да съответства на тази посочена за категория на обекта/строежа предмет на настоящата поръчка, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., Обн. ДВ. бр.17 от 2 Март 2004г.).

1. Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 5 от еЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена. Към декларираните данни, участникът следва да приложи декларация в свободен текст, че ако бъде определен за изпълнител, за целия срок на изпълнение на договора ще осигури валидна застраховка по чл.171 ЗУТ, отговаряща на предмета на настоящата поръчка.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност в строителството и проектирането“ или еквивалентен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има изпълнено поне едно строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка.
Под „строителство, идентично или сходно” с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: възстановяване на експлоатационните характеристики на улица или път или площад или алея или обществен паркинг или еквивалентно пространство/обект и/или ремонт и/или реконструкция и/или изграждане на някое от изброените пространства/обекти и/или прилежащите им съоръжения.
2. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко: - Технически ръководител: Образователна степен:„пътен инженер (комуникатор) или еквивалент,степен магистър;Професионален опит:Опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ при изпълнение на строителство на минимум 2 (два) строителни обекти с обхват, сходен с предмета на поръчката. -Специалист – контрол на качеството:Образователна степен:висше или средно образование със специалност инженер или техник,притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ; Професионален опит:
Опит при изпълнение на строителство на минимум 2 (два) строителни обекти с обхват, сходен с предмета на поръчката. - Координатор по безопасност и здраве:Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 /16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.Професионален опит:Опит като „Експерт за безопасност и здраве“ в най-малко 2 (два) строителни обекти.
3. Участникът следва да разполага минимум със следното техническо оборудване, необходимо за целия срок на изпълнение на поръчката, а именно: Багер верижен – 1 бр; Багер колесен с обем на кофата до 1 м3- 1 бр; Багер, челен товарач (фадрома) – 1 бр;Kолесен багер- товарач с хидравличен чук - 1 бр;Комбиниран багер – 1бр;Мини челен товарач-1 бр;Самосвали – 4 бр;Автокран –1 бр;Бандажен валяк вибрационен 8-10 т -1 бр;Двубандажен вибрационен валяк 3 т – 1 бр;Валяк с пневматични гуми -1 бр;Пътна фреза – 1 бр;Автогрейдер – 1 бр;Моторна пръскачка за битум – 1 бр;Ръчна трамбовка – 1 бр;Асфалтополагаща машина - 1 бр;Aвтогудронатор- 1 бр;Асфалторезачка – 1 бр;Водоноска / за измиване/ -1 бр;Компресор - подвижен – 1 бр;Къртач - пневматичен – 1 бр;Ел. Агрегат – 1 бр;Иглен вибратор – 1 бр;Бетоновоз – 1 бр;Автовишка – 1бр;
4.Участникът следва да разполага с асфалтова база или да има сключен договор за наем с такава база (сертифицирана за производствен контрол за произвеждане на асфалтобетонови смеси в съответствие с Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти или с еквивалентен сертификат за качество);
5. Участникът следва да притежава валиден сертификат ISO 9001:2008 / ISO 9001:2015 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството.


1. Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от еЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Професионалната компетентност на екипа за изпълнение на поръчката се посочва в Част IV, Раздел В, т. 6 от еЕЕДОП, като трябва да се посочат изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
Важно: Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от експертния състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен състав).
3. Обстоятелството се удостоверява в Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел „В“ – „Технически и професионални способности“, т. 9 от ЕЕДОП, където посочва техническите параметри (характеристиките) на разполагаемото техническо оборудване, както и основанието, по силата на което участникът разполага с това оборудване.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с посочения критерий за подбор се доказва от обединението участник като цяло.
*В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 67, ал. 6 от ЗОП, следва да се представи Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката, с посочени в нея технически параметри(характеристики) - марка, модел, както и основанието, по силата на което участникът разполага с посоченото оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката;
4. Обстоятелството се удостоверява в Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел „В“ – „Технически и професионални способности“, т. 9 от ЕЕДОП, където посочва точен адрес (местоположение) на асфалтовата база, както и основанието, по силата на което участникът разполага с тази база.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с посочения критерий за подбор се доказва от обединението участник като цяло.
*В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 67, ал. 6 от ЗОП, следва да се представи Декларация за посоченото съоръжение (асфалтовата база),с посочени в декларацията точен адрес (местоположение) на базата, както и основанието, по силата на което участникът разполага с тази база.
5. Обстоятелството се удостоверява в Част IV:„Критерии за подбор“, Раздел „Г“ –„Стандарти за осигуряване качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП с посочване на дата на издаване, дата на валидност, сертифициращ орган и обхват на сертификата.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, се прилага чл. 59, ал. 6 от ЗОП.
*В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 67, ал. 6 от ЗОП, следва да представи заверено копие на сертификата, издаден от акредитирани лица за контрол на качеството, удостоверяващ съответствието с посочените критерии за подбор.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участници в настоящата обществената поръчка могат да бъдат всички български или чуждестранни физически или юридически лица, или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява обекта на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящата документация и обявление за обществена поръчка. Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват при възлагането на поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  3
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Заседателна зала в сградата на Община Банско, град Банско, пл. "Н. Вапцаров" 1.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. След провеждане на процедурата с участниците, определени за изпълнители, ще бъде сключено рамково споразумение, а не договор за възлагане на обществена поръчка. Възложителят сключва рамково споразумение за изпълнение предмета на поръчката с първите трима класирани участници, при наличие на достатъчен брой оферти и/или на достатъчен брой потенциални Изпълнители, които отговарят на критериите за подбор, съобразно предварително обявените условия на Възложителя.
2. Най-късно към датата на сключване на Рамковото споразумение участниците, определени за изпълнители, представят всички изискуеми документи по чл. 67, ал. 6 и чл. 112, ал. 1, т. 1 и 4 от ЗОП.
3. При откриване на последваща процедура по вътрешен конкурентен избор въз основа на сключеното рамково споразумение потенциалните изпълнители по рамковото споразумение не могат да предлагат по-неблагоприятни за възложителя условия от първоначалната оферта;
4. Гаранции
4.1. За сключване на рамковото споразумение изпълнителят не представя гаранция за изпълнение.
4.2. При подписване на всеки конкретен договор, сключен в резултат на рамковото споразумение изпълнителя представя:
4.2.1. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията може да бъде под формата на:
- парична сума, преведена по банкова сметка на Възложителя:
IBAN:BG36FINV915033BGN0M1YP;
BIC: FINVBGSF;
ПРИ БАНКА: „Първа инвестиционна банка” АД;
или
- безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора.
или
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Забележка: Когато участникът, определен за изпълнител избере да представи гаранция под формата на Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, то застраховката следва да отговаря на следните изисквания:
- застрахователната сума по застраховката следва да бъде равна на 3 % от стойността на договора без ДДС;
- застраховката трябва да бъде сключена за конкретния договор и в полза на Възложителя;
- застрахователната премия трябва да е платима еднократно;
- със срок на валидност най-малко 30 дни след срока на изпълнение на договора;
4.3. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
4.4. Когато гаранцията е представена под формата на парична сума или банкова гаранция, то тогава тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
4.5. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
4.6. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора или застрахователната полица преди подписването на договора за възлагане на обществената поръчка.
4.7. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Забележка: Участникът/изпълнителят трябва да предвидят и заплатят таксите по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в процедурата/договора размер.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т . 1 от Закона за обществените поръчки жалба може да се подава в 10 - дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата.
Жалба може да се подава в 10 дневен срок от получаването на решенията за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедура съгласно чл. 197, ал. 1, т. 7 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва