Деловодна информация
00672
0400-30 25/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00672-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кнежа 000193243
ул. Марин Боев № 69
Кнежа BG314 5835 България
Цветелина Калчева-Директор СА; Цветомир Миловски- зам. кмет +359 91093571/+359 91327688
obstina_kneja@abv.bg +359 91327007/+359 91327255

Интернет адрес/и

www.kneja.acstre.com

http://www.kneja.acstre.com/section-183-content.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.kneja.acstre.com/section-183-content.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Асфалтиране на улици от капиталовата програма на община Кнежа за 2019 г. 00672-2019-0002
45233252      
Строителство

Предметът на настоящата поръчка е „Асфалтиране на улици от капиталовата програма на община Кнежа за 2019 г.“ и включва изпълнение на строително-монтажни работи на следните улици на територията на три от съставните селища на община Кнежа - гр.Кнежа, с Еница и с.Бреница:
- ул. „Цанко Церковски” (в отсечката от ул. „Хаджи Димитър“ до ул. „Петко Напетов“), гр.Кнежа;
- ул. „Васил Левски“ (в отсечката от ул. „Шипка“ до ул. „Опълченска“), гр.Кнежа;
- ул. „Батак“ (в отсечката от ул. „Васил Левски“ до ул. „Райна Княгиня“), гр.Кнежа;
- ул. „Димитър Благоев“ (в отсечката от ул. „Георги Димитров“ до ул. „Янко Сакъзов“), гр.Кнежа;
- ул. „П.Д.Петков“ и ул. „Райна Княгиня“ (в отсечката от ул. „Димитър Бутански“ до ул. „Георги Михайлов“), гр.Кнежа;
- ул. „Коста Гергов“ (в отсечката от ул. „Георги Димитров“ до ул. „Йорданка Николова“), с. Еница;
- ул. „Кочо Чистеменски“ – площад (кръстовище между ул. „Стефан Кратунски“ , ул. „Кочо Чистеменски“ и ул. „Неофит Бозвели“), с. Бреница.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
359501.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Територията на гр.Кнежа, с.Еница и с.Бреница, община Кнежа.

Предметът на настоящата поръчка е „Асфалтиране на улици от капиталовата програма на община Кнежа за 2019 г.“ и включва изпълнение на строително-монтажни работи на следните улици на територията на три от съставните селища на община Кнежа - гр.Кнежа, с Еница и с.Бреница:
- ул. „Цанко Церковски” (в отсечката от ул. „Хаджи Димитър“ до ул. „Петко Напетов“), гр.Кнежа;
- ул. „Васил Левски“ (в отсечката от ул. „Шипка“ до ул. „Опълченска“), гр.Кнежа;
- ул. „Батак“ (в отсечката от ул. „Васил Левски“ до ул. „Райна Княгиня“), гр.Кнежа;
- ул. „Димитър Благоев“ (в отсечката от ул. „Георги Димитров“ до ул. „Янко Сакъзов“), гр.Кнежа;
- ул. „П.Д.Петков“ и ул. „Райна Княгиня“ (в отсечката от ул. „Димитър Бутански“ до ул. „Георги Михайлов“), гр.Кнежа;
- ул. „Коста Гергов“ (в отсечката от ул. „Георги Димитров“ до ул. „Йорданка Николова“), с. Еница;
- ул. „Кочо Чистеменски“ – площад (кръстовище между ул. „Стефан Кратунски“ , ул. „Кочо Чистеменски“ и ул. „Неофит Бозвели“), с. Бреница.
С реализирането на настоящата поръчка се цели подобряване на експлоатационното състояние на уличните настилки на улиците в общината с оглед осигуряване на условия за нормално протичане на ежедневието на населението, безопасност на движението и комфорт на пътуващите, добро отводняване на улиците и осигуряване на условия за зимното им почистване.
Ремонтът следва да се съобрази с техническите елементи на съществуващите технически дадености и настоящата спецификация.
Финансирането е осигурено от собствени бюдетни средства и средства от републиканския бюджет.
Строително-монтажните работи (СМР) следва да се изпълняват в съотвествие с изготвените количествени сметки, клаузите от проекта на договор и действащото българско законодателство за строителство.
Предметът на поръчката включва следните дейности, свързани с изпълнението на отделните улици:
- доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни материали, асфалтови смеси и материали за пътна основа;
- извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания, когато е необходимо;
- съдействие при съставяне на строителни книжа;
- отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа в експлоатация;
- гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на поръчката в съответствие с офертата.
Критериите по-долу
 
ДА 1. Технически показател    50
1.1.Организация за изпълнение на поръчката /ОИП/    90
1.2.Гаранционен срок /ГС/    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
359501.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

Не се изисква.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът (У) да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум строителство с предмет и обем идентични или сходни с предмета на обществената поръчка. Под „ идентичен” или „сходен” предмет се разбира строителство изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или текущ ремонт на пътища и/или улична мрежи с асфалтова настилка. Под сходен обем се разбира да е изпълнено общо строителството на пътища и/или улична мрежи – 10 000,00 кв. м.
2. У да разполага със следните технически лица за изпълнение на СМР: технически ръководител, инженер – транспортно строителство, инженер – геодезия, отговорник за контрола на качеството, експерт по безопасност и здраве в строителството.
3. У да разполага със съоръжения и технич.оборудване /механизация/ минимум, както е посочено в следващото поле „Изисквано минимално/ни ниво/а“.
4. У трябва да има внедрени системи: за управление на качеството съгласно БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент или др.доказателства за екв.мерки за осигуряване на качеството с обхват строителство; за упр.-е на околната среда съгл. БДС EN ISO 14001:2004 или екв. или др.доказателства за екв.мерки за опазване на околната среда с обхват строителство.
Списък и кратко описание на обстоятелствата относно личното състояние на заинтересованите лица, които биха могли да доведат до отстраняването им. Възложителят (В) отстранява от участие в процедура за възлагане на общ.поръчка (ОП) У, когато:
1. са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 ЗОП и/ или специфични национални основания за изключване (СНОИ), възникнали преди или по време на процедурата. СНОИ за отстраняване са: осъждания за престъпления по чл.194–208, чл.213а–217, чл.219–252, чл.254а-255а и чл.256–260 НК (чл.54, ал.1, т.1 ЗОП); нарушения по чл. 61,ал.1, чл.62, ал.1 или 3, чл. 63, ал.1 или 2, чл. 228, ал.3, от Кодекса на труда (чл.54, ал.1, т.6 ЗОП); нарушения по чл.13, ал.1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност (чл.54, ал.1, т.6 ЗОП); наличие на свързаност по смисъла на пар.2, т.44 от ДР ЗОП между участници в процедурата (чл.107, т.4 ЗОП); наличие на обстоятелство по чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРКЛТДС; обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество (ЗПКОНПИ). Тези основания за отстраняване се прилагат и когато У в процедурата е обединение от физ. и/или юрид.лица и за член на обединението е налице някое от основанията за отстраняване.
2. У е предложил линеен календарен график, в който не са включени основни дейности, необходими за успешно приключване на обекта или липсват срокове за започване или изпълнение и приключване на отделните дейности.
3. У е предложил работна програма, в която липсва описание на някоя от частите, описани в техническата спецификация (ТС) като минимално изискване на В или има несъответствия/ противоречия между нейните отделни части.
4. У е предложил организация за изпълнение на поръчката, в която липсва описание на някоя от частите, описани в ТС като минимално изискване на В или има несъответствия/ противоречия между нейните отделни части.
5. Техническото предложение (в цялост или негова съставна част) на У не отговаря на изискванията на В, посочени в документацията за участие, на ТС, на действащото законодателство, на технич. изисквания и стандарти или не е съобразено с предмета на ОП.
6. Предложените от У гаранционни срокове са по – кратки от съответните в чл. 20, ал. 4 от Наредба №2/2003 г. на МРРБ.
7. Предложената от У цена за изпълнение на ОП е по- висока от общата прогнозна стойност.
8. Ценовото предложение на У не съответства на предложението за изпълнение на ОП по отношение на дейностите за изпълнение на ОП.
9. У по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри“ елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея).


1. Участникът да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум строителство с предмет и обем идентични или сходни с предмета на обществената поръчка. Под „ идентичен” или „сходен” предмет се разбира строителство изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или текущ ремонт на пътища и/или улична мрежи с асфалтова настилка. Под сходен обем се разбира да е изпълнено общо строителството на на пътища и/или улична мрежи – 10 000,00 кв. м.
Документи и доказателства за доказване по т.1- преди сключване на договора избрания изпълнител (ИИ) представя списък на строителството по чл.64, ал.1, т.1 ЗОП, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. У трябва да разполага със следните технически лица за изпълнение на СМР: 2.1.Технически ръководител - да отговаря на изискванията на чл. 163а от ЗУТ. За чуждестранно лице- техническа правоспособност призната на чуждестранно лице при условията на взаимност, установени за съответния случай съгласно ЗУТ и да има най-малко 5 год. опит като технически ръководител на строежи; 2.2. Инженер – транспортно строителство: който да притежава висше образование с квалификация строителен инженер, със специалност „Пътно строителство” или „Транспортно строителство” или еквивалентна и да има най-малко 5 год. стаж по специалността; 2.3. Инженер – геодезия: който да притежава висше образование с квалификация строителен инженер, със специалност „Геодезия” или еквивалентна и да има най-малко 5 год. стаж по специалността; 2.4. Отговорник за контрола на качеството, който да има най-малко 5 (пет) години опит в контрола по качеството на строителни обекти и да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно; 2.5. Експерт по безопасност и здраве в строителството, който да притежава удостоверение за „Експерт по безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно и да има най-малко 5 (пет) години опит като длъжностно лице по здравословни и безопасни условия на труд. У трябва да посочи за всяка от позициите по- горе отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемите технически лица за изпълнение на СМР.
Документи и доказателства за доказване по т.2- преди сключване на договора ИИ представя списък на персонала по чл.64, ал.1, т.6 ЗОП, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3. У да разполага със съоръжения и техническото оборудване оборудване /механизация/ минимум, както следва: валяк вибрационен- 1 бр.; валяк статичен с пневматични гуми - 1бр.; самосвали - 2 бр.; машина за фрезоване на асфалт; -1бр; асфалтополагаща машина - 1 бр.; собствена, наета или мобилна асфалтова база за времето на изпълнение на ОП.
Документи и доказателства за доказване по т.3- преди сключване на договора ИИ представя декларация по чл.64, ал.1, т.9 ЗОП- на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката- в свободен текст, с описание на механизацията по вид и основанието за ползване.
4. Участникът трябва да има внедрени системи: за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват строителство; за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда обхват строителство.
ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VІ.3. ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/03/2019 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

стая 306 в сградата на община Кнежа, гр. Кнежа, ул. Марин Боев № 69

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ ІІІ.1.3.ИЗИСКВАНО МИНИМАЛНО/НИ НИВО/ВА:
Докум.-ти и доказ-.-ва за доказване по т.4- преди сключване на договора ИИ представя заверено копие на валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството съгл.БДС EN ISO 9001:2008, за управление на околната среда съгл. БДС EN ISO 14001:2004, с обхват в областта на строителството или екв.сертификати, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европ. стандарти от Изп.агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физ. или юрид. лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
Клон на чуждестранно лице може да е самостоятелен участник в процедура за възлагане на ОП, ако може самостоятелно да подава заявления за участие или оферти и да сключва договори съгласно законодателството на държавата, в която е установен.
В случай, че У участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юрид. лице, участниците в обединението представят копие от документ, от който да е видна информацията, посочена в т. 2.3.1 от документацията за участие.
При участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на критериите за подбор съобразно вида и дела от ОП, който ще изпълняват.
При участие на обединения, които не са юрид.лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението У, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на ОП, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случаите, когато клон на чуждестранно лице е самостоятелен участник в процедура за възлагане на ОП, ако за доказване на съответствие с изискванията за технически и професионални способности, клонът се позовава на ресурсите на търговеца, клонът представя доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение тези ресурси.
Когато У в процедурата е чуждестранно физ. или юрид. лице или техни обединения, същите представят еквивалентни документи на посочените изисквани от възложителя, издадени от компетентен орган от страната, в която са установени. В случай, че документите за доказване на технически възможности, квалификация и опит са на чужд език, същите се представят и в превод.
Преди подписване на договора за ОП ИИ следва да представи гаранция за изпълнение (ГИ) на договора в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС. ИИ сам избира формата на ГИ между една от трите форми: 1. парична сума преведена по следната сметка на община Кнежа: BG11IABG74943301620403, IABGBGSF, „Интернешънъл Асет Банк“АД; 2. банкова гаранция, която да е безусловна, неотменима и да бъде със срок на валидност минимум 60 дни след крайния срок на изпълнение на договора за ОП; 3.3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. В застраховката В следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по нея. Застраховката не може да се ползва като обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Застраховката следва да е със срок на валидност минимум 60 дни след крайния срок на изпълнение на договора за ОП. Гаранцията по т. 1 или 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. ИИ сам избира формата на ГИ между една от трите посочени по-горе форми.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да бъдат подавани в десет дневен срок от настъпване на някое от обстоятелствата, посочени в чл. 197, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. Решението може да се обжалва пред Комисията за защита на конкуренцията в 10- дневен срок от изтичането на седемдневния срок по чл. 179 ЗОП от публикуването в Регистъра на обществените поръчки на обявлението за обществената поръчка или обявлението за изменение или за допълнителна информация - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва