Деловодна информация
00621
1080 25/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00621-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ДВЕ МОГИЛИ 000530529
БУЛ. БЪЛГАРИЯ 84
ДВЕ МОГИЛИ BG323 7150 България
ЙОАНА ДИМИТРОВА +359 8141-9207
obshtina@dvemogili.bg +359 8141-9208

Интернет адрес/и

www.dvemogili.bg%20

https://sop.bg/dvemogili-681/proceduri-20-2-zop/#h


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/dvemogili-681/proceduri-20-2-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНЖЕНЕРИНГ – ПРОЕКТИРАНЕ, СТРОИТЕЛСТВО И АВТОРСКИ НАДЗОР НА ОБЕКТ „ОСНОВЕН РЕМОНТ НА ТРОТОАРИ В ГР. ДВЕ МОГИЛИ“
45000000      
Строителство

В предмета на настоящата обществена поръчка са включени следните основни видове дейности: проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на тротоар в град Две могили, община Две могили. Предметът на поръчката обхваща 5 обекта:
• Обект № 1 – „Основен ремонт на тротоар по бул. „България” между ОК 244 и ОК 247, гр. Две могили (пред общината)”;
• Обект № 2 – „Основен ремонт тротоар по бул. „България” между ОК 249 и ОК 250, гр. Две могили”;
• Обект № 3 – „Основен ремонт на тротоар по ул. „Стоян Терзиев” между ОК 263 през ОК 268 до ОК 269 в гр. Две могили”
• Обект № 4 – „Основен ремонт на тротоар по ул. „Стоян Терзиев” между ОК 260 през ОК 261 до ОК 262 в гр. Две могили”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
79342.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

град Две могили, община Две могили

В предмета на настоящата обществена поръчка са включени следните основни видове дейности: проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор на тротоар в град Две могили, община Две могили. Пъпно описание на дейсностите в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата поръчка
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
79342.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1). Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката *(втора група, трета категория), а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителни дейности. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката.
В случай че, избран за изпълнител е участник - чуждестранно ЮЛ, което предоставя трансгранично, временно или еднократно на територията на Р. България строителни услуги, то следва да представи, преди сключване на договор, удостоверение за вписване в ЦПРС с обхват групата и категорията на строежа, който позволява изпълнението на поръчката или копие на удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България (съгласно чл. 25а от ЗКС).
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1). Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява проектиране и строителство за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за проектиране и строителство за съответната категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, за целия срок на договора или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в Стандартен образец за Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), Част IV: "Критерии за подбор", буква Б: "ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ", поле 5) . Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за Изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документи, чрез които се доказва съответствието с това изискване документи, доказващи наличието на застраховка "Професионална отговорност". Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява проектиране и строителство за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за проектиране и строителство за съответната категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, за целия срок на договора или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1). Участниците трябва да имат опит в изпълнението на минимум 1 (една) услуга, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
*** Под еднаква или сходна услуга на предмета на обществената поръчка се разбират услуги, свързани с подготовка на инвестиционен проект във фаза технически или работен проект за тротоари и/или пътища.
2). Участникът следва да е изпълнил, за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности – строителство с предмет идентичен или сходен с тези на поръчката.
*** Под еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка се разбира строителство: изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на тротоари и/или пътища.
3). Участникът следва да разполага със следните технически лица, включително тези отговарящи за контрола на качеството, за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка
Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката:
Минималният брой лица в екипа е:
• 1 ръководител екип;
• Проектантски екип - 7 експерти по отделните части на проекта
• Екип за изпълнение на СМР – 1 Технически ръководител и необходимия брой работници за изпълнение на поръчката в срок.
4.-система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008(2015) или еквивалентен с обхват изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на тротоари и/или пътища.
- система за управление на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2004(2015) или еквивалентен с обхват с обхват изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на тротоари и/или пътища.
- Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008(2015) или еквивалентна с обхват – предмета на обществената поръчка – проектиране и ремонт и/или рехабилитация на инфраструктурни обекти .
- Участниците трябва да прилагат стандарт БДС EN ISO 14001:2004(2015) или еквивалентен за опазване на околната среда, с обхват включващ предмета на обществената поръчка - проектиране и ремонт и/или рехабилитация на инфраструктурни обекти .


1). Участниците трябва да имат опит в изпълнението на минимум 1 (една) услуга, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
2). Участникът следва да е изпълнил, за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности – строителство с предмет идентичен или сходен с тези на поръчката.
3. - Ръководител екип: „Магистър” в областта на инженерните науки или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентна на посочената област; Общ професионален опит: минимум 3 г.
Минимални изисквания към посочените експерти: Да са дипломирани - магистри или еквивалент по съответната специалност, да имат валидна пълна проектантска правоспособност.
Експерт пожарна безопасност
Експерт ПБЗ
Експерт план за управление на строителните отпадъци
Минимални изисквания към посочените експерти: Да са дипломирани - магистри или еквивалент по технически науки или еквивалент, да имат валидна пълна проектантска правоспособност.
Строителен инженер: висше образование, магистърска степен строителен инженер, който ще осъществява технически контрол по част „Конструктивна”, с валидно удостоверение за ППП; с валидно удостоверение за Технически Контрол по част „Конструктивна” от КИИП или да е вписан в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство;
- Екип за изпълнение на СМР:
1. Технически ръководител: квалификация съгласно чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ или еквивалентна; Общ професионален опит: минимум 5 г.; Специфичен опит: ръководител в областта на строителството на минимум 1 (един) обект;
Минимални изисквания към посочените експерти: Магистърска степен инженер по съответната специалност или еквивалентна,
2.Координатор по безопасност и здраве в строителството – 1 брой, придобита
професионална квалификация , отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, притежаващо валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за завършен курс на обучение съгласно Наредба № 2 за минималните изизсквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително монтажни работи.
3. Контрольор по контрол по качеството – да има придобита професионална квалификация и притежаващо валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за завършено обучение по Контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност.
4. - система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008(2015) или еквивалентен с обхват изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на тротоари и/или пътища.
- система за управление на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2004(2015) или еквивалентен с обхват с обхват изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на тротоари и/или пътища.
- Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008(2015) или еквивалентна с обхват – предмета на обществената поръчка – проектиране и ремонт и/или рехабилитация на инфраструктурни обекти .
- Участниците трябва да прилагат стандарт БДС EN ISO 14001:2004(2015) или еквивалентен за опазване на околната среда, с обхват включващ предмета на обществената поръчка - проектиране и ремонт и/или рехабилитация на инфраструктурни обекти .
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/03/2019 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

гр. Две могили, бул. България

Офертите се отварят на публично заседание , на което могат да присъстват участниците в процедурата и техни упълномощени представители, както ипредставители на средствата за масово осведомяване в Конферента зала на Община Две могили, бул. България 84, етаж 2
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участник в процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.На основание чл.54 (1) Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник,При използване на капацитета на трети лица, съгласно чл. 65 от ЗОП, кандидатите или участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност. Когато кандидатът или участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При предвидено участие на подизпълнители, същите следва да бъдат посочени в еЕЕДОП, както и да се посочи дела от поръчката, който ще им възложат. В този случай трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
3.1. Опис на представените документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Образец №1;
3.2. Електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо - еЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко трето лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката; При участник-обединение, еЕЕДОП се представя и за обединението-участник.
3.1. Опис на представените документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Образец №1;
3.2. Електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо - еЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко трето лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката; При участник-обединение, еЕЕДОП се представя и за обединението-участник.
3.1. Опис на представените документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Образец №1;
3.2. Електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо - еЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко трето лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката; При участник-обединение, еЕЕДОП се представя и за обединението-участник. 3.1. Опис на представените документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Образец №1;
3.2. Електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо - еЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко трето лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката; При участник-обединение, еЕЕДОП се представя и за обединението-участник. Съгласно чл. 67, ал.4 от ЗОП във връзка с § 29, т.5, б. „а“ от Преходните и заключителни разпоредби на ЗОП, в сила от 1 април 2018г ЕЕДОП се представя задължително в електронен вид

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва