Деловодна информация
00520
75 22/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
22/02/2019 (дд/мм/гггг)
00520-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Лесотехнически университет 000670634
1752
София BG411 1797 България
Диана Михайлова +359 29625791
ssoels@abv.bg +359 28622830

Интернет адрес/и

www.ltu.bg

https://ltu.bg/bg/профил-на-купувача/профил-на-купувача-2019-г


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://ltu.bg/bg/профил-на-купувача/профил-на-купувача-2019-г
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

представляващ учебното заведение, съгласно чл.5, ал.2, т.16 от ЗОП

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на СМР за обект: „Клиника за дребни животни, учебни зали и лаборатории в УПИ І – за образование, кв. 274, м. „Студентски град“, гр. София, за нуждите на Факултет„Ветеринарна медицина“ наЛТУ
45000000      
Строителство

„Изпълнение на СМР за обект: „Клиника за дребни животни, учебни зали и лаборатории в УПИ І – за образование, кв. 274, м. „Студентски град“, гр. София, за нуждите на Факултет „Ветеринарна медицина“ на Лесотехнически университет“ по две обособени позиции: 1. Обособена позиция № 1 „Изпълнение на първи етап от клиника за дребни животни и изместване на съществуващи топлопровод и подземен кабел1 KV“ и 2. Обособена позиция № 2 „Проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на бетонов комплектен трансформаторен пост (БКТП) 1х1600 kVA /20/0.4kV вкл. захранващи кабели СрН 20kV“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3235000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Изпълнение на първи етап от клиника за дребни животни и изместване на съществуващи топлопровод и подземен кабел1 KV“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, кв.274, м.Студентски град, УПИ I е разположен на ул.“Професор Атанас Иширков“ и ул. „Васко Абаджиев“

Предвижда се изграждане на нова Клиника за дребни животни, учебни зали и лаборатории за нуждите на Факултет „Ветеринарна медицина“ на ЛТУ съгласно одобрен инвестиционен проект. Обектът се намира в УПИ I–за образование, кв.274, м.Студентски град, разположен на ул.“Професор Атанас Иширков“ и ул. „Васко Абаджиев“. Сградата е двуетажна, разделена на два блока:бл.А – Клиника и бл.Б – учебен блок с учебни зали и лаборатории. Проектното решение дава възможност за етапност в изграждането на блок А и Блок Б.В рамките на Обособена позиция 1 ще се възлага изграждане на Блок А, който е предназначен за Клиника за дребни животни, като се предвижда изпълнение на двуетажна сграда, с правоъгълна форма. Централният вход на блок А е откъм късата северна част на блока и води към фоайе за регистриране на дребните животни като са сепарирани отделни зони за изчакване за кучета и котки. Към всяка от зоните е обособена регистратура, места за изчакване и санитарен възел. Достъпът до същинската част на клиниката се осъществява след зоната за регистрация и води до три лекарски кабинета, кабинет функционални изследвания, две манипулационни и образна диагностика, състояща се от ядрено магнитен резонанс, скенер, рентген и ехограф. Помещенията са с рационална последователност, която отговаря на функцията на клиниката. Образната диагностика е обособена като отделна зона. Общо командно помещение обслужва скенера и ядрено-магнитния резонанс, което ще улесни работата на оператора на високотехнологичната апаратура. Рентгенът е с отделен команден пост. Друго необходимо помещение е техническото помещение към ЯМР, за което има изискване да е с технически под с височина около 20 см, в който да се разпределят могобройните кабели, обслужващи ЯМР. Инсталирането на апаратите се извършва след приключване на СМР, за да се осигури максимално чиста среда за чувствителната електроника. Предвижда се монтажен отвор на фасадата за вкарването на магнитния резонанс. Стълбище и асансьор водят до втория етаж на клиниката, на който са обособени две зони. В едната зона, която е общодостъпна са разположени лекарски кабинети и три учебни кабинета. С ограничен достъп са помещенията операционни зали и интензивни грижи. Четирите операционни зали се обслужват от две подготовки, които са групирани по начин за достъп към две операционни зали. Предвидени са санитарни възли, включително за хора с увреждания, чистачно и склад. Височина на етажа: 3.22м. Конструктивна система – стоманобетонна безгредова система.
За изграждане на сградата е необходимо да се изместят преминаващи през терена топлопровод и кабел 1 KV.
Критериите по-долу
 
ДА П1-Срокове за изпълнение на строителните и монтажни работи    15
П2- Предложение за организацията и професионалната компетентност на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката по два елемента:    45
Елемент А) от П2 относно „Предложение за организацията на изпълнение на строителството“    26
Елемент Б) от П2 относно професионалната компетентност на персонала, на който е възложено строителството    19
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2877000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
360

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Проектиране, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на бетонов комплектен трансформаторен пост (БКТП) 1х1600 kVA /20/0.4kV вкл. захранващи кабели СрН 20kV 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45317000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, кв.274, м.Студентски град, УПИ I е разположен на ул.“Професор Атанас Иширков“ и ул. „Васко Абаджиев“

За целите на инвестиционното намерение (въвеждане на обекта в експлоатация) е необходимо да се изгради трансформаторен пост (БКТП) 1х1600 kVA /20/0.4kV, който е предмет на настоящата обособена позиция и включва изпълнението на: Изготвяне на работен проект; Съгласуване на проектните разработки с компетентните органи и инстанции; Изграждане на нов трафопост - СМР на електрически инсталации, включващо доставка на материали, съгласно спецификация на материалите от проекта, монтаж, пуск и наладка; Изграждане на нова кабела линия 20kV до муфи 20kV на кабел към секция „Б“ на ТП „Ул. Акад. Борис Стефанов № 38“ и нова кабела линия 20kV до муфи 20kV на кабел към секция „А“ на ТП „Бул. Симеоновско шосе № 47; Упражняване на авторски надзор и съдействие за въвеждане в експлоатация.
Критериите по-долу
 
ДА Срокове за изпълнение на проектиране, доставка и монтажни работи    30
гаранционни срокове    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
358000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
360

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, в която попадат обектите по настоящата обществена поръчка, а именно:
За Обособена позиция 1 - I-ва (първа) група, минимум I-ва (първа) категория.
За Обособена позиция 2 – не се поставя изискване.
При подаване на офертата, участникът попълва раздел А „Годност”, Част IV „Критерии за подбор” в Единният европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
*Преди сключване на договор за обществената поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, доказване на обстоятелството, че същият е вписан в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, освен ако няма електронен достъп до базите данни – за повече информация: http://register.ksb.bg. Възложителят ще изиска, в случай, че участникът, определен за изпълнител е чуждестранно лице, същото да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. За обособена позиция 1:
Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж, а именно: - I-ва (първа) категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка в която са установени, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
- Доказване при подаване на офертата: При подаване на оферта участниците попълват раздел Б в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
За обособена позиция 2 не се поставя изискване.


1. За обособена позиция 1:
Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж, а именно: - I-ва (първа) категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка в която са установени, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ
За обособена позиция 2 не се поставя изискване.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците трябва да имат опит съответно: 1.1.За Обособена позиция 1 – да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, изпълнени през последните 5 год., считано от датата на подаване на офертата.
1.2. За об.поз. №2 – Да е изпълнил за последните 5год.от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката. При подаване на оферта участниците попълват раздел В в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.*Преди сключване на договор за обществената поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: - за об.поз.№ 1: Списък по чл. 64, ал.1, т.1 от ЗОП на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, посочено в еЕЕДОП, който следва да бъде придружен с удостоверение/я за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. - за об.поз.№ 2: Списък по чл. 64, ал.1, т.1 от ЗОП на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, посочено в еЕЕДОП, който следва да бъде придружен с удостоверение/я за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания и Списък по чл. 64, ал.1, т.2 от ЗОП на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, декларирани в еЕЕДОП, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга (ако е приложим).
2. За об.поз.2:Участникът да разполага с персонал, който притежава професионална компетентност за изпълнение на поръчката. При подаване на оферта участниците декл.в р.В,Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП:- три имена и позиция, която ще заема лицето при изпъл.поръчката;- квалификационна група за безопасност при работа в електрически уредби над 1000 V, съгл.„Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и поелектрически мрежи“; - дата на издаване и/или срок на валидност на документа за квалиф.група за безопасност при работа в електрически уредби над 1000 V съгл.„Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи“. Преди сключване на договор: уч-ка, определен за изпълнител представя: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който са посочени трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпъл. на поръчката, притежавана квалифик.група за безопасност при работа в електр.уредби над 1000V, съгл.„Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационницентрали и по електрически мрежи“, дата на издаване и/или срок на валидност на достоверението за квалификационна група.
3.Уч-те да прилагат система за управление на качеството съгл. стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивал.сертификат, изд.от органи, уст.в др.държави-членки) с обхват съобр. обхвата на поръчката съгл. съотв.обособена позиция: за Об.поз.1- да е свързан със строителство на сгради, а за Об.поз.2 - да е свързан с доставка/монтаж на електроапаратури, и/или материали и/или съоръжения. Сертификата да издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация” или от др.национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европ.организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съотв. област или да отгов.на изискв-та за признаване съгл.чл. 5а, ал. 2 от Закона за национ.акредитация на органи за оценяване на съответствие. При подаване на офертата уч-те декларират в еЕЕДОП. Преди подписване на договор се представя копие на валиден сертификат или еквив. документ или др.доказателства за еквивал.мерки за осиг.на качеството.


По т.1. за Обособена позиция 1: Минимално изискване: 1 (една) изпълнена дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката. Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“ да се разбира изпълнени строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сграда със здравна функция (болница, клиника и подобни за хора и/или животни), включваща части свързани с образна диагностика, като ядрено магнитен резонанс, скенер, рентген и ехограф.
Под "изпълнени дейности" се разбират такива дейности, които независимо от датата на започването им, са приключили в последните пет години.
Под „последни пет години” следва да се разбира пет години назад, считано от датата на подаване на офертата за участие в процедурата.
1.2. За обособена позиция 2 – Минимално изискване: 1 (една) изпълнена дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката. Под „дейност, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“ се приема изпълнение на проектиране и строителство на БКТП или на проектиране и строителство (инженеринг) на БКТП.
За строителство „идентично или сходно“ с предмета на обществената поръчка се приема изпълнение на строителни работи, доставки и монтаж по отделен договор или като част от договори за строителство, и/или доставки и монтаж и/или инженеринг на БКТП.
Под "изпълнени" се разбират такива дейности, които независимо от датата на сключването на договорите, са приключили (приети от Възложителите) в последните три години за проектиране, съответно в последните пет години за строителство и за строителство и проектиране (инженеринг).
Под „последни три години, съответно последните пет години” следва да се разбира три, съответно пет години назад, считано от датата на подаване на офертата за участие в процедурата.
2. За обособена позиция 2 : Участникът следва да разполага с персонал, който притежава професионална компетентност за изпълнение на поръчката съответно: минимум 2 (две) лица с V (пета) квалификационна група по безопасност при работа в електрически уредби над 1000 V, съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ);
3. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката – в областта на съответната обособена позиция (за Обособена позиция 1 обхвата трябва да е свързан със строителство на сгради, а за Обособена позиция 2 обхвата да е свързан с доставка/монтаж на електроапаратури, и/или материали и/или съоръжения), издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на всеки конкретен договор -обособена позиция, без ДДС.Гаранцията се предоставят в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция; В случай, че се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима, в нея да е записано името на договора и да е със срок на валидност мин.30 дни, след крайния срок на договора; в) застраховка, к. обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, застр-та не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по др.договор,да е със срок на валидност мин.30дни, след крайния срок на договора.Уч-кът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато гар-та се представя под формата на парич.сума се внася по сметкаIBAN: BG64 BNBG 9661 3300 1035 01, BIC: BNBGBGSD,БНБ – София. Условията и сроковете за задържане или освобож.на гаранцията са уредени в договора. Договорът се скл.на осн.чл.114 от ЗОП
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/04/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Лесотехнически университет - София, гр. София бул. Климент Охридски №10, ет.1, ст.103

Място за получаване на офертите: в деловодството на Лесотехническия университет на адрес: гр. София, бул. „Климент Охридски” № 10, партер, стая № 6.
Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в
процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. (чл. 54, ал.2 от
ППЗОП).
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Изискванията на възложителя към личното състояние на участниците е съгласно Раздел III от документацията „Изисквания към участниците“. 2. Основания за отстраняване на участниците: Възложителят отстранява участници от процедурата: на основание чл. 54 и чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3 и т. 5 от ЗОП; на осн. чл. 107 ЗОП; Уч-к, който е регистрирано дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и/или е свързано лице с дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум – участник в настоящата процедура, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по смисъла на т ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС,освен ако не е налице изкл. по чл.4; уч-к,за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ; уч-ци, които са свързани лица по см.на 101, ал.11 от ЗОП. На основание чл. 114 от ЗОП, договора се сключва под условие. Когато при откриване на процедурата не е осигурено финансиране, Възложителят посочва това обстоятелство в обявлението и предвижда в проекта на договор клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва