Деловодна информация
00115
 
не
00115-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Русе 000530632
пл. Свобода 6
Русе BG323 7000 България
инж. Мая Кръстева - Директор дирекция УТКС; Албена Добрева -гл. експерт, отдел Обществени поръчки +359 082881786
mayor@ruse-bg.eu +359 082834413

Интернет адрес/и

http://ruse-bg.eu/bg

http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/445/index.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/445/index.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Русе 000530632
пл. Свобода 6
Русе BG323 7000 Вануату
Ваня Попова - старши експерт +359 082881635
mayor@ruse-bg.eu +359 082834413

Интернет адрес/и

http://ruse-bg.eu/bg

http://ruse-bg.eu/bg/displayzop/586/445/index.html

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на строителни и монтажни работи на обект “Реконструкция на ул. „Потсдам“ и свързването й с пътен възел бул. „България“ – бул. „Липник“, гр. Русе – Етап II и Етап III”
45233120      
Строителство

Изпълнение на строителни и монтажни работи на обект “Реконструкция на ул. „Потсдам“ и свързването й с пътен възел бул. „България“ – бул. „Липник“, гр. Русе – Етап II и Етап III”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2022500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

Община Русе

Изпълнение на строителни и монтажни работи на обект “Реконструкция на ул. „Потсдам“ и свързването й с пътен възел бул. „България“ – бул. „Липник“, гр. Русе – Етап II и Етап III”.
Местоположение: на територията на гр. Русе. ул. „Потсдам“ от кръговото кръстовище на ул. „Тулча“ до кръговото на кръстовище до КАТ.
Разработен е технически инвестиционен проект за реконструкция на ул. „Потсдам“ от кръговото кръстовище с ул. „Тулча“ до кръстовище на пътен възел бул. „България“ – бул. „Липник“. С техническият проект е дадено проектно решение за реконструкция на съществуващата улица и доизграждането й от кръстовището с ул. „Иван Ведър“ до КАТ. Проектното решение предвижда поетапно изпълнение, като настоящата обществена поръчка третира само изпълнението на строително-монтажни работи за реализацията на:
II етап – участъка от кръговото кръстовище с ул. „Тулча“ до ОТ 32 (до I етап);
III етап – участъка от ул. „Потсдам“ от ОТ 46 ( ново изграден участък на кръстовището с ул. „Акад. М. Арнаудов“) до ОТ 83 (подходът към МОЛ Русе включително)
Целта на проекта е подобряване транспортното обслужване в района на Източна промишлена зона гр. Русе чрез преразпределение на транспортните потоци в града, преодоляване на транспортни „тапи“ и безопасен достъп за всички, по-пряка и удобна връзка от кръгово кръстовище ул. „Тулча“ – ул. „Потсдам“ – „Автогара Изток с пътен възел бул. „България“ – бул. „Липник“ на международния транспорт при по-голяма пропускателна способност на ул. „Потсдам“.
За обекта има изработен и одобрен инвестиционен проект на база, на който е издадено Разрешение за строеж №456/26.10.2018 г.
Към настоящият момент се изпълняват строително-ремонтните работи за реализацията на етап I – „Реконструкция на ул. „Потсдам“ в участъка на кръстовището и с ул. „Професор Баларев“, гр. Русе“ на същият обект.
Предметът на поръчката, включва изпълнението на следните дейности:
Строителство, в това число:
- временно строителство;
- демонтажни работи;
- доставка на необходимите материали и оборудване;
- строително – монтажни работи;
- изработване на изпълнителна и екзекутивна документации;
- геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 54а от ЗКИР;
- всички дейности по приемане на обекта с Протокол обр. 16 и получаване на разрешение на ползване и/или удостоверение за въвеждане в експлоатация;
- дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително – монтажните работи съгласно българското законодателство.
Критериите по-долу
 
ДА К2 - Организация за изпълнение на строителството    40
К3 - Срок за изпълнение на поръчката    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2022500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възл. изисква от изп. да предостави гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 на сто от стойността му под една от следните форми:1. парична сума;2. банкова гаранция; 3.застраховка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За изпълнение на предмета на поръчката участникът трябва: Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи трета категория, втора група, а за чуждестранни лица – да бъде вписан в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата – членка, в която е установен. Наличието на вписване в публичните регистри, участникът декларира в еЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, раздел „А: Годност“, т. 1, като предоставя следната информация: интернет страницата на публичните регистри, в които е вписан; номер и дата на издаване на разрешения/удостоверение за вписване; органа, издал документите. Документи за доказване в случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП - копия на валидни: Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката: строежи от трета категория, втора група /транспортна инфраструктура/. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя изисквания по отношение на икономическото и финансовото състояние на участниците.

Възложителя не поставя изисквания по отношение на икономическото и финансовото състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП: Списък на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2. За доказване на изискване за притежаване на валиден сертификат EN ISO 9001:2015 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството, участниците представят: валиден сертификат за система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта строителството на (заверено копие). 3. Списък на персонала, които ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
* Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълните. или в случаите на чл. 67, ал. 5 и ал.6 от Закона за обществени поръчки: Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът да има опит на поне един обект в строителството в изпълнението на дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, независимо от обема, през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, дейности с предмет идентичен или сходен с тези на поръчката. Под идентичен или сходен с предмета на поръчката се разбира строителство: изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища минаващи през населено място и/или улици, за който е било необходимо издаването на разрешение за строеж и документ за въвеждане на обекта в експлоатация. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). 2. Участникът следва да е сертифициран в областта на строителството по EN ISO 9001:2008 - Система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. Забележка: Сертификатът за система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възлож. ще приеме еквив. сертификати, издад. от органи, установени в други държави членки, както и др. доказат. за еквив. мерки за осигуряване на качеството. 3. Участникът следва да разполага с персонал с определена проф. компетентност за изпълнение на поръчката, както следва: Ръководни служители: – 1 (един) брой Технически ръководител, по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ – професионална квалификация строителен техник или строителен инженер или архитект или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава). Опит: минимум 1 (един) обект, като технически ръководител по време на строителството на обект, за който е било необходимо издаването на разрешение за строеж и документ за въвеждане на обекта в експлоатация. – 1 (един) брой Отговорник по контрола на качеството – Професионална област /квалификация/: Висше или средно специално техническо образование и завършено обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството, притежаващ Сертификат/Удостоверение за контрол по качеството при изпълнение на СМР. Опит: минимум 1 (един) обект, като отговорник по контрола на качеството или еквивалентна позиция по време на строителството на строежи. –1 (един) брой Експерт по ЗБУТ – Професионална област /квалификация/: Висше или средно специално техническо образование и завършено обучение за Експерт по ЗБУТ, притежаващ актуално удостоверение/сертификат за завършен курс по реда на НАРЕДБА № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Опит: минимум 1 (един) обект, като Експерт по ЗБУТ по време на строителството на строежи, като лице притежаващ удостоверение/сертификат за завършен курс по реда на НАРЕДБА № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Право да участва в процедурата има лице, което отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискв. на Възложителя. Възл. отстранява от участие участник (важи за всяка обособена позиция):за когото са налице основ. по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, обстоят. по чл. 3, т. 8 от Закона за икон. и фин.отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференц. данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, обстоятелства по чл. 69 ЗПКОНПИ. Участниците декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП.
____________________
*Участн. могат да получат необх. информ., свързана със закрила на заетостта, вкл. мин. цена на труда и усл.на труд от следн. институции: -Относно задълж., свързани с данъци и осигуровки:НАП:Информ.тел. на НАП - 0700 18 700; инт. адрес: www.nap.bg-
>>продължава в Раздел VI.3)Допълн.информация
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/03/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Русе, Община Русе, пл. Свобода 6, ет.3, Заседателна зала

На публичното заседание могат да присъстват представители на участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, посочва това в Част ІІ, Раздел В от ЕЕДОП и попълва приложимите полета от Част ІV от ЕЕДОП. Участникът трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
____________________________________________________________________________________________________________
>>Отн. задълж., опазв.на ок. среда:МОСВ Информ. център на МОСВ:. Раб. ден от 14 до 17 ч.1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Тел.02/ 940 6331 Инт. адрес: http://www3.moew.government.bg/ -Относно задълж., закрила на заетостта и усл.на труд:МТСП: Инт. адрес: http://www.mlsp.government.bgСофия 1051, ул. Триадица №2 Тел.: 02/ 8119 443 Сп. с полезни връзки към публ. рег-и и комп.органи, съгл. действ.законодателството в РБ: ТР към Агенция по вписванията (ТР) - http://www.brra.bg/(НАП) - www.nap.bg/ Портал за електр. услуги на НАП - https://inetdec.nra.bg/Мин. на правосъдието на РБ- http://mjs.bg/

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва