Деловодна информация
00118
1200 - 169 20/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00118-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сливен 000590654
бул. Цар Освободител № 1
Сливен BG342 8800 България
инж. Милко Харалампиев +359 44611127
g_tujarova@abv.bg +359 44662350

Интернет адрес/и

www.sliven.bg

http://www.sliven.bg/index.csp?f=PublicOrders


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.sliven.bg/index.csp?f=8-00118-2019-001
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител на строително – монтажни работи на обект: „Алеи гробищен парк – ІІ етап, гр. Сливен”
45236300      
Строителство

Обект: „Алеи гробищен парк – ІІ етап, гр. Сливен” е за благоустрояване с осигуряване на достъп и оптимално обслужване на обособените площи за погребвания, в Поземлен имот с идентификатор 67338.76.24, чрез изграждане на инфраструктура, като: асфалтови алеи, алейно осветление и водоснабдяване, на терен отреден за разширение на гробищен парк /нови гробища/ на гр. Сливен. Обектът е на изток от гр. Сливен, посока Бургас. За разширение на гробищния парк е разработен Подробен устройствен план /ПУП/, с ВиК и електро схеми, одобрен със Заповед № РД 15-1693/16.11.2005г., на кмет на Община Сливен.Вторият етап включва изграждане на 13 алеи с номера от 18 до 30 и площи между тях, оформящи 27 масиви, номерирани с номера от 17 до 43. Целият терен е с обща площ от 55,30 дка.Разработен е подробен трасировъчен план. Всяка точка в него е посочена в Координатна система 1970г. и височинна система Балтийска. Реперите и полигоновите точки са отразени в част „Геодезия”.Алейното осветление продълж. в II.2.4)
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45236300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

Алеи гробищен парк, гр. Сливен

... се захранва от касета УО /улично осветление/,монтирана при изграждане на алейното осветление на първи етап.В разраб. на първи етап са предвидени отклонения за захранване на втори етап, като от стълб № 5-за втори клон, от стълб №1-за четвърти клон и от стълб №10-за трети клон.Осветлението е едностранно по дължина на алеите на гробищния парк.Осветителните тела се монтират на стоманени тръбни стълбове с обща височина 7.5м,като над ниво терен остават 6.5м. Предвидено е стълбовете да са без рогатка.Проектът за ВиК съоръженията е съобразен с ВиК схемата към Подробния устройствен план за имота,с екзекутивната документация,както и със заснетите на място съществуващи комуникации, съоръжения и нивелация на терена.Разработката е за водопроводна мрежа по новопроектираните алеи,захранен от изградения вече водопровод на гл. кл.І,с диам. 110мм.,от тръби ПЕВП.Спазен е сервитута на преминаващия през алеите петролопровод. Общата дължина на гл. кл.ІІ е 389,35м.,а на гл. кл.ІІІ е 160,00м.Предвидени са и три второстепенни клона с диам. 32мм. и обща дължина 219,45м.Предвижда се изграждане на чешми с градински хидранти с диаметър 25мм.,като отводняването им става в дренажни шахти,разположени под коритото на чешмата,с представен към проекта детайл.Предвидени са три нови пожарни хидранти за обезпечаване на външното пожарно водоснабдяване на новите алеи.Видовете работи са следните:Част „Пътна“:Подготвителни работи: Разчистване на терена-55,3дка;Изрязване на асфалтобетонова настилка-58,0м;Земни работи: Общ изкоп вкл. Транспорт-6886,0м3;Направа насип-6886,0м3; Локален ремонт на земната основа-5,0м3;Профилиране и уплътняване на земната основа-11530,0м2;Пътни работи:Доставка, полагане и уплътняване на НТК /0-63/-2611,0м3;Доставка, полагане и уплътняване на НТК /0-40/-2306,0м3; Доставка,полагане и уплътняване на НТК /0-40/ за сервитут на топлопровод-446,0м3; Доставка, полагане и уплътняване на скален материал за локален ремонт /зона А/-5,0м3; Доставка и монтаж на бордюри 8/16/50-177,0м; Доставка и монтаж на бордюри 18/35/50-4268,0м;Асфалтови работи: Първи битумен разлив-11530,0м2;Втори битумен разлив-11530,0м2; Доставка и полагане на битумизирана основа-1660,0т;Доставка и полагане на плътен асфалтобетон 4см-11530,0м2;Предпазна ограда: Изграждане на предпазна ограда Н=1.5m-540,0м;Доставка и монтаж на поц. тръби Ф60 - дълж. 2.1м и всички свързани с това разходи-220,0бр;PVC капачка-216,0бр;Доставка и полагане на бетон В10-33,0м3;Изкоп 40х40 см-216,0бр;Други:Извозване стр. отпадъци до 10 км-10,0м3;Част „Електро“:Трасиране кабелна линия-1240,0м; Направа изкоп 0.8/0.4м със зариване и трамбоване-1100,0м;Направа подложка за кабел и покриване със сигнална PVC лента-1100,0м;Полагане кабел СВТ 4х6мм? в изкоп-1100,0м; Направа изкоп 1.0/0.4м със зариване и трамбоване-140,0м; Изтегляне кабел в PVC тръба ф110мм-140,0м;Доставка и полагане PVC тръба ф110мм при пресичане алеи и подземни комуникации-150,0м; Доставка и полагане PVC тръба ф50мм с бетоново укрепване до основата на стълб-54,0м; Доставка и полагане в изкоп на ст.тръба ф76мм/3”/,двойно минимизирана с хидроизолоционно покритие-22,0м; Доставка и монтаж клемно табло с предпазител 1А-27,0бр; Доставка кабел СВТ 4х6мм?-1320,0м; Доставка кабел СВТ 3х1.5мм?-170,0м;Изтегляне кабел СВТ 3х1.5мм? в стълб-170,0м;Доставка и монтаж стоманотръбен стълб дълъг 7.5м-27,0бр;Направа фундамент на стълб-27,0бр; Дост. и монт. осветително тяло SITECO-27,0бр; Дост. и монт. натриева лампа НЛВН 50вт.-27,0бр;Направа заземление с 2 бр.поц.колове 21/2”,дълги 3м-8,0бр;Зануляване на стълб-27,0бр;Измерване преходното съпротивление на заземление-8,0бр; Напрва суха разделка на кабел3х1.5мм?-54,0бр;Направа суха разделка на кабел 4х6мм?-56,0бр;Свързване проводник към съоръжение до 6мм?-336,0бр; Свързване проводник към съоръжение 1.5мм?-162,0бр;Измерване изолацията на кабел-27,0бр;Част „ВиК“:Изкопни работи:Изкоп с ширина до 1,50 м и дълбоч. до 2,0 м:-ръчен 60%-Продълж. в II.2.14)
Критериите по-долу
 
ДА По част строителство - "Работна програма за изпълнение на строителството"    35
По част строителство - “Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР на ползвателите на обекта”    15
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

...-т-з.почви-1410,0м3;-машинен 40%-т.з. почви-940,0м3;Плътно укрепване и разкр. на изкопи-2550,0м2;Товарене,превоз със самосвал на стр.отпадъци на 10км със самосвал на т.з. почви-2000,0м3;Обратно зас. на изкопа-2100,0м3;Трамбоване на изкопа през 0,20 м-2200,0м3;Дост. на франкции за дренаж под коритото на чешмите-8,0м3;Водопровод:Дост. и монтаж на тръби ПЕВП с диаметър 110мм-1120м.Прод. в VI.3
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката ІV група минимум втора категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се покрива от участника, който ще извършва дейностите по строителство. Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 1).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той следва да представи Удостоверение за временно или постоянно вписване в ЦПРС към Камарата на строителите.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – ІV група минимум втора категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – ІV група минимум втора категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Всеки Участник трябва да има опит в изпълнението на СМР идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР по: изкопни работи; насипни работи; профилиране и уплътняване на земна основа; доставка и монтаж на бордюри; асфалтови работи; трасиране на кабелна линия; направа подложка за кабел; полагане кабел СВТ в изкоп и доставка и монтаж на тръби ПЕВП или аналогични на тези дейности.
Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП.
2.Всеки Участник следва да разполага с екип от експерти (ръководно-експертен екип /персонал/ и работници за СМР), за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка и е съобразено с предмета на поръчката и с нейния обем, които изискват наличието на специфични познания и опит.
Участникът попълва поле 2 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за екип от експерти (ключови и неключови), за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
3. Участниците следва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
Участникът попълва поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1.1.Всеки Участник трябва да има опит в изпълнението на СМР идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: СМР по: изкопни работи; насипни работи; профилиране и уплътняване на земна основа; доставка и монтаж на бордюри; асфалтови работи; трасиране на кабелна линия; направа подложка за кабел; полагане кабел СВТ в изкоп и доставка и монтаж на тръби ПЕВП или аналогични на тези дейности.
2.Всеки Участник следва да разполага с екип от експерти (ръководно-експертен екип /персонал/ и работници за СМР), за да осигури изпълнението на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка:2.1. Ръководно–експертен екип:2.1.1. Строителен инженер и/или строителен техник, съгласно чл. 163а от ЗУТ, или еквивалентна, с професионален опит по специалността минимум 5 г. - 1 бр.;2.1.2. Специалист Контрол по качеството, който да притежава удостоверение (сертификат) за изпълнение на този вид дейност или еквивалент - 1 бр.;2.1.3. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд, който да притежава удостоверение (сертификат) за изпълнение на този вид дейност или еквивалент - 1 бр.;2.1.4. Специалист за управление на строителните отпадъци, който да притежава удостоверение (сертификат) за изпълнение на този вид дейност - 1 бр.2.2. Минимален брой квалифицирани работници:2.2.1 Работници по пътно-строителна част - минимум 5 бр.;2.2.2 Работници по полагане на бетонови елементи – минимум 4 бр.;2.2.3 Работници електро – минимум 2 бр.;2.2.4 Работници ВиК – минимум 2 бр.2.3. Общи работници – минимум 5 бр.
3.Всеки Участник следва да разполагат със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката:3.1.Автосамосвали за доставка на материали – 2 броя;3.2.Автогрейдер с регулируем нож, за разстилане и профилиране – 1 брой;3.3.Автоцистерна с греда с дюзи за разпръскване на вода под налягане, за оросяване на материала до достигане на оптимална влажност – 1 брой;3.4.Пневмоколесни или самоходни валяци с гладки бандажи за уплътняване, с тегло мин. 10 t. – 1 брой;3.5 Лекотоварни автомобили – 2 бр.3.6.Асфалтополагаща машина – 1 брой.Продължава в VI.3)Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник,който отговаря на условията на чл.10,ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възлож.Възлож. отстранява от участие участник,за когото са налице основанията по чл.54,ал.1;чл.101,ал.11 от ЗОП,условията по чл.107 ЗОП,обст чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС и чл.69 от ЗПКОНПИ.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС.Възлож. превежда до 20% авансово плащане от сумата за изпълнение на СМР.Изплащането се извършва в срок до 30 кал. дни след предст. на фактура,П-л обр. 2 от Н-ба № 3 и гаранция за цялата стойност на авансовото плащане.Усл. за задържане и освобождаване на гаран. за изпъл. и осв. на гар. за ав. плащане са посочени в проекта на договор и доументацията.Срок за изпълнение на строителството - не по-дълъг от 365 календарни дни.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

стая № 17, в сградата на Община Сливен, гр. Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3Технически и професионални възможности:В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват. В случай, че участниците ползват подизпълнители в офертата следва да се представи доказателство за поетите от подизпълнителите задължения.В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва капацитета на трети лица, последните трябва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи в офертата документи за поетите от третите лица задължения.Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.Преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност, при условията на чл. 65, ал. 1 – ал. 5 и ал. 7 от ЗОП.
Срокът за изпълнение на СМР започва да тече след съставяне на Протокол обр. 2 от Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) във връзка с § 29, т. 5, б. „а” от Преходните и заключителни разпоредби на ЗОП, в сила от 1 април 2018 г. Единният европейски документ за обществени поръчки се представя задължително в електронен вид.
Последната актуализация на информационна система на ЕК за еЕЕДОП е към 29.11.2017 г. и в нея не е предвидена възможност да се посочи процедура, различна от тези, по европейските директиви, поради което Участниците използват ЕЕДОП във формат WORD, който е приложен към настоящата документация. ЕЕДОП следва да се попълни подпише с електронен подпис и да се приложени на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.
Продължение от II.2.14) - Доставка и монтаж на СК Ду 110 комплект с охр.гарнитура-1бр; Доставка и монтаж на СК Ду 90 комплект с охр.гарнитура-1бр; Доставка и монтаж на СК ?”-15бр; Доставка и монтаж на канелки към коритото на чешмите-15бр; Изпробване и дезинфекция на водопровод-1740м

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Сливен
бул. Цар Освободител 1
Сливен 8800 България
g_tujarova@abv.bg +359 44611127
www.sliven.bg +359 44662350

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва