Деловодна информация
00864
К-168 20/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00864-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Исперих 000505821
ул. Дунав №2
Исперих BG324 7400 България
Айлин Шукриева - Началник отдел обществени поръчки +359 84312178
op_isperih@abv.bg +359 84314712

Интернет адрес/и

www.isperih.bg

http://e-procurement.bg:8080/pk/00864#101


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-procurement.bg:8080/pk/00864#101
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за СМР на обект: „Рехабилитация на улична мрежа на град Исперих - Подобект: Улица „Васил Левски” – I етап – изпълнение на улични настилки на уч-к 2 от пт 47 до пт 86
45233252      
Строителство

Предмет на настоящата поръчка е изпълнение СМР на обект: „Рехабилитация на улична мрежа на град Исперих - Подобект: Улица „Васил Левски” – I етап – изпълнение на улични настилки на уч-к 2 от пт 47 до пт 86 (от ул. „Хан Аспарух” до ул. „Арда”).Основна цел на проекта е да се подобри техническото състояние на компрометираната улични настилка след приключване на проект Интегриран проект за водния цикъл на гр. Исперих“, да се предложи решение за рехабилитация и ремонт на уличната настилка, с което да се преустанови процеса на разрушаване и да се гарантира носимоспособността, равността и отводняването и от повърхностните води.Разглежданият обект се явява улица от IV-ти клас улична мрежа на гр. Исперих. Улицата е с добре развити ситуационни характеристики и не се налага промяна в ситуационно отношениел.Предмет на настоящата обществена поръчка е I етап – изпълнение на улични настилки на уч-к 2 от пт 47 до пт 86, който включва рехабилитация на улична настилка с дължина 390м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
239480.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Исперих

Предмет на настоящата поръчка е изпълнение СМР на обект: „Рехабилитация на улична мрежа на град Исперих - Подобект: Улица „Васил Левски” – I етап – изпълнение на улични настилки на уч-к 2 от пт 47 до пт 86 (от ул. „Хан Аспарух” до ул. „Арда”).Основна цел на проекта е да се подобри техническото състояние на компрометираната улични настилка след приключване на проект Интегриран проект за водния цикъл на гр. Исперих“, да се предложи решение за рехабилитация и ремонт на уличната настилка, с което да се преустанови процеса на разрушаване и да се гарантира носимоспособността, равността и отводняването и от повърхностните води.Разглежданият обект се явява улица от IV-ти клас улична мрежа на гр. Исперих. Улицата е с добре развити ситуационни характеристики и не се налага промяна в ситуационно отношениел.Предмет на настоящата обществена поръчка е I етап – изпълнение на улични настилки на уч-к 2 от пт 47 до пт 86, който включва рехабилитация на улична настилка с дължина 390м.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за реакция за отстраняване на дефекти – П1    10 %
Срок за изпълнение на поръчката – П2    40%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
239480      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмет на настоящата поръчка- IІ-ра група: строежи от транспортната инфраструктура, строежи от III-та или по-висока категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.3, буква „а” от ЗУТ – общински пътища и обслужващи улици от IV клас и съоръженията към тях, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Обстоятелството се удостоверява с посочване в eЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ за вписване в ЦПРС или еквивалентен такъв /за чуждестранните лица/, валиден към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод Участникът трябва да има застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 5 години от датата на подаване на заявлението или на офертата - за строителство;
2. Участникът следва да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката
3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване необходими за изпълнение на поръчката


1. Участникът следва да е изпълнил минимум една дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
Забележка:
Под „сходни“ с тези на поръчката предмет и обем следва да се разбира: изпълнение на дейности по основен ремонт и/или рехабилитация, и/или на текущ ремонт, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа с минимална дължина 390 метра.
2. Участникът следва да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
? За Технически ръководител на обектите – ? изисква се да е назначен по трудов
договор, съгласно чл. 163а ЗУТ, да е с образователна степен средно специално, специалност Транспортно и/или Пътно строителство и/или „ПГС”/„ССС” или еквивалентна; Да има опит на управленска/координираща позиция на минимум 1 (един) строителен обект с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка.
? За Специалист – контрол на качеството – изисква се да е назначен по трудов
договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„б“ от ЗКС, да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
? За Специалист по ЗБУТ - изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно
чл.15, ал.1, т.4, б.„в“ от ЗКС, изисква се да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване необходими за изпълнение на поръчката, както следва:
• Багер – 1 бр.;
• Мини челен товарач – 1 бр.;
• Асфалтополагач – 1 бр.;
• Валяк бандажен – 2 бр.;
• Валяк пневматичен – 1 бр.;
• Автогудронатор – 1 бр.;
• Самосвал – 2 бр.;
• Машина за рязане на асфалт – 1 бр.;
• Фреза за асфалт – 1 бр;
• Автометла -1бр;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП е определена в размер на 3% от стойността на договора. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:1. парична сума;2. банкова гаранция;3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията за изпълнение може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Исперих, Заседателна зала на Община Исперих партерен етаж на ул. Дунав №2

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство съгласно законодателството на държавата, в която е установено, като всеки участник трябва да отговаря на предварително обявените изисквания в документацията за участие.1.Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от основанията, посочени по-долу, възникнало преди или по време на процедурата:а)е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл.108а, чл.159а–159г,чл.172,чл.192а,чл.194–217,чл.219–252,чл.253–260,чл.301–307, чл.321, 321а и чл.352–353 е от НК; или за престъпление, аналогични на посочените в друга държава членка или трета страна;б)има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от ДОПК и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;в)е налице неравнопоставеност в случаите по чл.44,ал.5 от ЗОП;г)е установено,че:е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;д) е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, принудителна административна мярка по чл. 404 от КТ или съдебно решение, нарушение на чл.61,ал.1,чл.62,ал.1 или 3,чл.63,ал.1 или 2,чл.118,чл.128,чл.228,ал.3,чл.245 и чл.301–305 от КТ или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;е)е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.Основанията по б.“а”и“е” се отнасят за лицата, които представляват участника, за лицата, които са членове на управителни и надзорни органи на участника, др. лица,които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. 2.Възложителят ще отстрани: участник или член на обединение,който е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен; участници, които са свързани лица; участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен в случаите по чл. 4 от закона; участник, който не отговаря на критерии за подбор или неизпълни друго условие, посочено в обявлението или документацията;участник, който е представил оферта, която не отговаря на обявените условия;участник, който не е представил в срок обосновката или чиято оферта не е приета.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за измененеие или за допълнителна информация, на основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва