Деловодна информация
00969
ОП-06-64(1) 20/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00969-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Каолиново 000931881
Община Каолиново, пл. Украйна № 4
Каолиново BG333 9960 България
Ивайло Иванов - главен юрисконсулт +359 053612210
kaolinovo@abv.bg +359 053612111

Интернет адрес/и

www.kaolinovo.bg.

http://pk.lakorda.com/profile.php?pagetype=user&profile=kaolinovo


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://pk.lakorda.com/pp.php?pagetype=user&profile=kaolinovo&pp=136
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Ремонт на улици в населени места, в община Каолиново“, по обособени позиции
45233252      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е ремонт и рехабилитация на общинска улична мрежа на територията на община Каолиново, по 2 (две) обособени позиции в т.ч.: ОП №1: ул. „Пролет“, село Загориче“ - yлицата е разделена на два участъка: участък 1 /OK 74 – OK 30/, дължина на участък 1 – 467,75 м; участък 2 /OK 31 – OK 37/, дължина на участък 2 – 126,08 м; Общата дължината на улицaтa е 593,83 м.; ул. „Аврора“, село Тъкач- yлицата е разделена на два участъка: участък 1 – Аврора север, дължината на участък 1 – Аврора север е 335 м; участък 2 – Аврора юг, дължината на участък 2 – Аврора юг е 610 м; Обща дължина: 1280 м.; ОП №2: ул. „Аврора“ от км 0+000 до км 0+450 в село Наум - Обща дължина 446,88 м; ул. „Свобода“ от км 0+000 до км 0+200 в село Средковец - Обща дължина 190.937 м. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за обществена поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
555872.38      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обособена позиция №1: Обект: „Реконструкция на улици в населени места на територията на община Каолиново“ включващ: Етап 8 - подобект 8: Реконструкция на ул. „Пролет“, село Загориче“; Етап 19 - ...... 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на обособенaта позиция касае изпълнение на дейности, на територията на с. Загориче и с. Тъкач, община Каолиново.

Предмет на настоящата обособена позиция е реконструкция на ул. „Пролет“, село Загориче“ и реконструкция на ул. „Аврора“, село Тъкач“, община Каолиново.
ул. „Пролет“, село Загориче“ - yлицата е разделена на два участъка: участък 1 /OK 74 – OK 30/ -дължина на участък 1 – 467,75 м.; участък 2 /OK 31 – OK 37/- дължина на участък 2 – 126,08 м; Общата дължината на улицaтa е 593,83 м.
Предвидените за изпълнение СМР са:
Земни работи: Изкоп на неподходящ повърхностен пласт, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му; Технологично фрезоване на асфалтобетонова настилка, включително всички свързани с това разходи; Технологично подравняване на съществ. трошенокаменна настилка, включително всички свързани с това разходи;
Асфалтови работи: Първи битумен разлив за връзка върху добре почистена основа, включително всички свързани с това разходи; Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка, включително всички свързани с това разходи; Доставка и полагане на порьозен асфалтобетон /биндер/, с дебелина след уплътняването мин. 4 см, включително всички свързани с това разходи; Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 4 см, включително всички свързани с това разходи.
Пътни работи: Доставка и полагане на трошенокаменна настилка, фракция 0-40 мм, включително всички съпътстващи разходи; Доставка и полагане на трошенокаменна настилка, фракция 0-63 мм, включително всички съпътстващи разходи
Организация на движението: Доставка и полагане на ръчна маркировка от боя с перли, включително всички свързани с това разходи; Доставка на стандартни, рефлектиращи пътни знаци, включително стойки, укрепване и всички свързани с това разходи; Временна организация на движението , както и всички необходими изисквания, съгласно съгласуването с органите на РДВР-ПП (КАТ).
ул. „Аврора“, село Тъкач- yлицата е разделена на два участъка: участък 1 – Аврора север - дължината на участък 1 – Аврора север е 335 м.; участък 2 – Аврора юг - дължината на участък 2 – Аврора юг е 610 м.; Обща дължина: 1280 м.
Предвидените за изпълнение СМР са:
Земни работи: Изкоп на неподходящ повърхностен пласт, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му; Технологично подравняване на съществ. трошенокаменна настилка, включително всички свързани с това разходи.
Асфалтови работи: Първи битумен разлив за връзка върху добре почистена основа, включително всички свързани с това разходи; Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка, включително всички свързани с това разходи; Доставка и полагане на порьозен асфалтобетон /биндер/, с дебелина след уплътняването 4 см, включително всички свързани с това разходи; Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 4 см, включително всички свързани с това разходи.
Пътни работи: Доставка и полагане на трошенокаменна настилка, фракция 0-40 мм, включително всички съпътстващи разходи; Доставка и полагане на трошенокаменна настилка, фракция 0-63 мм, включително всички съпътстващи разходи; Направа на покрит окоп по детайл, включително всички свързани с това разходи; Направа на отводнителна решетка, включително всички свързани с това разходи.
Организация на движението: Доставка и полагане на ръчна маркировка от боя с перли, включително всички свързани с това разходи; Доставка на стандартни, рефлектиращи пътни знаци, включително стойки, укрепване и всички свързани с това разходи; Временна организация на движението , както и всички необходими изисквания, съгласно съгласуването с органите на РДВР-ПП (КАТ).
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА „Качество на техническото предложение" (КТП)    40
подпоказател "„Технологична последователност и срокове за изпълнение“ - 100 т.    50
подпоказател „Организация за изпълнение на поръчката" - 100 т.    50
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
379053.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Настоящата обществена поръчка ще се финансира със средства предоставени на община Каолиново от централния бюджет за 2018 г., на основание чл.1, т.53 от Постановление № 315 от 19.12.2018 г. на Министерски съвет за одобряване на допълнителни разходи/трансфери за 2018 г.

II.2) Описание 1

Обособена позиция №2: Обект „Подобряване на уличните настилки на населените места в община Каолиново“ включващ: Етап 14: Подобект 12.1 „Реконструкция на ул. „Аврора“ от км 0+000 до км 0+450 в село ... 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Предметът на обособената позиция касае изпълнение на дейности, на територията на с. Наум и с. Средковец, община Каолиново.

Предмет на настоящата обособена позиция е реконструкция на ул. „Аврора“ от км 0+000 до км 0+450 в село Наум и реконструкция на ул. „Свобода“ от км 0+000 до км 0+200 в село Средковец, община Каолиново.
ул. „Аврора“ от км 0+000 до км 0+450 в село Наум - Обща дължина 446,88 м.
Предвидените за изпълнение СМР са:
Земни работи: Разваляне и извозване на трошенокаменна настилка, включително всички съпътстващи разходи; Изкоп за уширения, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му; Изкоп за облицован окоп, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му; Изкоп за попивна яма, включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му; Профилиране на трошенокаменна настилка, включително всички съпътстващи разходи
Асфалтови работи: Първи битумен разлив за връзка върху добре почистена основа; Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка; Доставка и полагане на порьозен асфалтобетон /биндер /, с дебелина след уплътняването 4 см; Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 4 см
Пътни работи: Доставка и полагане на трошенокаменна настилка 0-63мм, включително всички съпътстващи разходи; Бетон С 20/25 за бетонови улеи, включително всички съпътстващи разходи; Доставка и полагане на дрениращ материал за запълване на попивна яма, включително всички съпътстващи разходи; Доставка и полагане на геотекстил по стени и дъно на попивна яма, включително всички съпътстващи разходи; Направа на облицован окоп по детаил; Доставка и полагане на хоризонтална маркировка от боя с перли, съгласно БДС 11925-80 - машинно и ръчно, съгласно чертежите, включително всички свързани с това разходи; Доставка на стандартни, рефлектиращи пътни знаци, съгласно БДС 1517-74, включително стойки, укрепване и всички свързани с това разходи; Временна организация на движението , както и всички необходими изисквания, съгласно съгласуването с органите на РДВР-ПП (КАТ).
ул. „Свобода“ от км 0+000 до км 0+200 в село Средковец - Обща дължина 190.937 м.
Предвидените за изпълнение СМР са:
Земни работи: Разваляне и извозване на компроментирана трошенокаменна настилка, включително всички съпътстващи разходи; Изкоп за нова конструкция , включително натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му; Профилиране на трошенокаменна настилка , включително всички съпътстващи разходи; Технологично фрезоване на асфалтобетонова настилка, включително всички свързани с това разходи.
Асфалтови работи: Първи битумен разлив за връзка върху добре почистена основа; Направа на втори (свързващ) битумен разлив за връзка; Доставка и полагане на порьозен асфалтобетон / биндер /, с дебелина след уплътняването 4 см; Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, тип А, за износващ пласт с дебелина след уплътняването 4 см.
Пътни работи: Доставка и полагане на трошенокаменна настилка 0-63 мм, включително всички съпътстващи разходи; Доставка и полагане на хоризонтална маркировка от боя с перли, съгласно БДС 11925-80 - машинно и ръчно, съгласно чертежите, включително всички свързани с това разходи; Доставка на стандартни, рефлектиращи пътни знаци, съгласно БДС 1517-74, включително стойки, укрепване и всички свързани с това разходи; Временна организация на движението, както и всички необходими изисквания, съгласно съгласуването с органите на РДВР-ПП (КАТ).
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за обществена поръчка.
Количествени сметки са съпътствани от технически проект, който дава ясна представа за предвидените строително-монтажни работи. За обекта има издадено разрешение за строеж на главния архитект на Община Каолиново.
Критериите по-долу
 
ДА „Качество на техническото предложение" (КТП)    40
подпоказател „Технологична последователност и срокове за изпълнение“ - 100 т.    50
подпоказател „Организация за изпълнение на поръчката" - 100 т.    50
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
176819.21      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Настоящата обществена поръчка ще се финансира със средства предоставени на община Каолиново от централния бюджет за 2018 г., на основание чл.1, т.53 от Постановление № 315 от 19.12.2018 г. на Министерски съвет за одобряване на допълнителни разходи/трансфери за 2018 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Критерий за подбор: Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Минимално изискване: Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмета на настоящата поръчка - ІI-ра група: строежи от транспортната инфраструктура, строежи от ІV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ – частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция!!!
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Удостоверяване: Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, като се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи - обект на настоящата обществена поръчка.
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка (за съответната обособена позиция), възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.
Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Критерий за подбор: Участникът да има застраховка „Професионална отговорност“ с покритие съответстващо на обема и характера на поръчката.
Удостоверяване: Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка (за съответната обособена позиция), възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Документите за доказване на поставените изисквания се представят от участника и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Минимално изискване: Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи ІV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ, определени с чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция!!!
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критерии за подбор: 1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с тези на обществената поръчка, най-много за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата; 2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката; 3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката; 4. Участникът трябва да прилага системи за управление на качество; 5. Участникът трябва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда.
Удостоверяване: По т. 1 участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Обр. № 2, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема; По т. 2 участникът попълва поле 6) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Обр. № 2; По т. 3 Участникът попълва поле 9) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП – Обр. № 2, с посочване под формата на списък на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, както и това дали същите са собствени или наети; По т.4. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП- Обр. № 2, с посочване на система за управление на качество или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, както и период на валидност; По т.5. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП – Обр. № 2, с посочване на система за управление на околна среда или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, както и период на валидност.
Документ, с който се доказва: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи:
По т. 1-Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
По т. 2-Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
По т. 3-Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
По т. 4 и т.5-Копие на сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят ще приеме и екв. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки за чуждестранните лица.
Възложителят ще приеме и други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай или участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са екв. на изискваните. Документите за доказване на поставените изисквания се представят от уч-ка и при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП.


1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 (едно) строителство идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
Под „сходно” строителство с предмета и обема на общ. поръчка следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация на улична и/или пътна мрежа с обем не по-малко от: За ОП№1 – 1850 м. дължина на мрежата;За ОП№2 – 630 м. дължина на мрежата;
В случай че, оферта се подава за повече от една обособена позиция, горното изискване се прилага сумарно. Така например, ако участник подава оферта и за двете обособени позиции, същият следва да докаже изпълнение на минимум сбора от дължините на трасетата, определени от възложителя за сходни, на съответната обособена позиция.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
- За Технически ръководител – да има висше образование с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“, или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита проф. кв-я в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“ или еквивалентна; Да има опит при изпълнението на минимум 2 (два) строителни обекта, сходни с предмета и обема на поръчката, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
- За Специалист – контрол на качеството – да притежава валидно удостоверение/сертификат за преминат курс за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 2 (два) строителни обекта, сходни с предмета и обема на поръчката, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
- За Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството - да притежаващ валидно удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 2 (два) строителни обекта, сходни с предмета и обема на поръчката, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция!
3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, минимум: Комбиниран багер – 1 бр.; Фреза – 1 бр.; Мини челен товарач – 1 бр.; Самосвали – 4 бр.; Фугорез – 1 бр.; Духалка – 1 бр.; Автогудронатор – 1 бр.; Асфалтополагач – 1 бр.; Валяк бандажен – 2 бр.; Валяк пневматичен – 1 бр.; Водоноска – 1 бр.; Авто метла – 1 бр.; Компресор за сгъстен въздух – 1 бр.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция!
В случай че, оферта се подава за повече от една обособена позиция, горното изискване не се прилага сумарно.
При уч-е на обедин., което не е ЮЛ, съотв. с изискв. по т. 1, 2 и 3 се доказват от обединението уч-к, а не от всяко от лицата, включени в него. При участие на подизпълн., същите следва да отговарят на горепосоч. изисквания съобр. вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
4. Участникът трябва да прилага система за управление на качество EN ISO 9001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация строителство или еквивалент.
5. Участникът трябва да прилага система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация строителство или еквивалент.
При уч-е на обедин., което не е ЮЛ, изискв. по т.4 и 5 се доказва от всеки уч-к в об-то, който ще изв. строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При уч-е на подизпълн., същите следва да отговарят на горепосоч. изискване съобр. вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора, Изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на: Банкова гаранция; Парична сума, преведена по сметка на Община Каолиново: БАНКА – „Търговска банка Д” АД; БАНКОВ КОД (BIC): DEMIBGSF; БАНКОВА СМЕТКА (IBAN): BG92DEMI92403300055108 или Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията за задържане и освобождаване на гаранциите са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/03/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на община Каолиново, гр. Каолиново, пл. "Украйна" № 4, Ритуална зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Изискванията на възлож. към личното състояние на участниците е съгласно т. 3. от указанията „Изисквания към участниците“
2. Възложителят отстранява от участие в процедура:
2.1. участник, за когото са налице обст. по чл. 54, ал. 1, т.1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1, 2 (дейности по извършване на строителство), 3, 4, 5 от ЗОП;
Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
2.2. уч-к, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за общ. поръчка или в документацията;
2.3. уч-к, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предв. обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц. и труд. право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на меж. екологично, соц. и труд. право, които са изброени в прил. № 10 от ЗОП;
2.4. уч-к, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
2.5. уч-ци, които са свързани лица;
2.6. за когото е установено, че:
а) е представил док. с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на осн. за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предост. изискваща се информация, свързана с удост. липсата на основания за отстраняване или изпълн. на критериите за подбор;
2.7. за когото е налице конфл. на интереси, който не може да бъде отстранен.
2.8. За когото е установено наличие на основ. по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРKЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.9. За когото е установено наличие на основание по чл.69 от ЗПКОНПИ
Участниците декларират липсата на обстоятелствата по чл. 54 и 55 от ЗОП, чл. 3, ал 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ в част ІІІ, раздели А, Б, В и Г на ЕЕДОП.
3. Когато уч-кът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ, тогава към офертата се представя копие от документ, от който е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната общ.поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност за изпълнение на договора за общ.поръчка; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
Не се допускат промени в състава на обединението след крайният срок за подаване на офертата. Когато в договора за създаването на обединение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата общ. поръчка.
4. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица (ТЛ), по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност.
Когато участникът се позовава на капацитета на ТЛ, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от ТЛ задължения. ТЛ трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
5. При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Каолиново, Главен юрисконсулт
пл. Украйна №4
Каолиново 9960 България
kaolinovo@abv.bg +359 5361-2210
http://www.kaolinovo.bg/ +359 5361-2111

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва