Деловодна информация
00307
16.00-40 19/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
19/02/2019 (дд/мм/гггг)
00307-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Козлодуй 000193250
ул. Христо Ботев № 13
Козлодуй BG313 3320 България
Ирена Кирилова-Попова, директор на Дирекция Национални програми, международни проекти и обществени поръчки +359 97385865
op.ob.kozloduy@gmail.com +359 97380183

Интернет адрес/и

http://www.kozloduy.bg/

https://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy,12885
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на централен площад в гр. Козлодуй”
45000000      
Строителство

В изпълнението на тази поръчката се предвиждат строително-монтажни работи за обект: „Ремонт на централен площад в гр. Козлодуй”. Изпълнението на СМР включва реализиране на дейности по части Паркоустройство и благоустройство; Електрическа; Конструктивна; ВиК.
Предвидените СМР включват:
- Цялостна подмяна на съществуващите настилки, включително основата;
- Изграждане на подходяща система за повърхностно отводняване на територията;
- Реновиране на осветителната инсталация;
- Обновяване на елементите на екстериорното обзавеждане;
- Изграждане на сухи фонтани;
- Допълване на съществуващата растителност с нова, с подчертано декоративни свойства;
- Изграждане на поливна система.
Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация и проектна документация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2166666.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Козлодуй, община Козлодуй, Република България

В изпълнението на тази поръчката се предвиждат строително-монтажни работи за обект: „Ремонт на централен площад в гр. Козлодуй”. Изпълнението на СМР включва реализиране на дейности по части Паркоустройство и благоустройство; Електрическа; Конструктивна; ВиК.
Предвидените СМР включват:
- Цялостна подмяна на съществуващите настилки, включително основата;
- Изграждане на подходяща система за повърхностно отводняване на територията;
- Реновиране на осветителната инсталация;
- Обновяване на елементите на екстериорното обзавеждане;
- Изграждане на сухи фонтани;
- Допълване на съществуващата растителност с нова, с подчертано декоративни свойства;
- Изграждане на поливна система.
Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация и проектна документация.
Критериите по-долу
 
ДА Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    50 т
Цена
50 т
II.2.6) Прогнозна стойност
2166666.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка е въз основа на Постановление на Министерски съвет № 315 от 19.12.2018 г. за одобряване на допълнителни разходи/трансфери за 2018 г.Прогнозната стойност е максималният фин. ресурс, който възложителят може да осигури. Оферти с ценови предложения над определения общ финансов ресурс и по години, ще бъдат отстранени от участие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), за изпълнение на строежи четвърта група, трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в ЦПРС, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП, Възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи, през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по – малък от прогнозната стойност на обществената поръчка. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума 200 000 лв., съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство или еквивалентна за участник – чуждестранно лице, съгласно законодателство на държавата в която е установен.


1. Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи, през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по – малък от прогнозната стойност на обществената поръчка. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва Част IV, Раздел Б, т.2a) от ЕЕДОП.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП, Възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Справка за оборота от строително-монтажни работи за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума 200 000 лв., съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство или еквивалентна за участник – чуждестранно лице, съгласно законодателство на държавата в която е установен.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – заверено копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договора.
Забележка:
Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да разполага с ръководен екип с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Уточнение:
При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Първи национален план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в държавите членки съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации.
Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите, посочените по-горе.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката (строителство).
Уточнение:
Възложителят приема еквивалентeн сертификат, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.


1. Участникът трябва да разполага с ръководен екип от следните лица за изпълнение на поръчката:
1) Ръководител на обекта (1 бр.) – Да има образователно-квалификационна степен минимум "бакалавър" или еквивалентна, с професионална квалификация „строителен инженер“ или еквиваленто, с професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие, като „Ръководител или Заместник- ръководител на обект” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на поръчката;
2) Технически ръководител (1 бр.) – технически правоспособно лице, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ за чуждестранните лица, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години и участие като „Технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка.
3) Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалентен документ. Професионален опит - минимум 1 (една) година.
4) Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ. Професионален опит - минимум 1 (една) година;
Под обект с предмет, сходен на предмета на обществената поръчка, следва да се разбира строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация на паркове и/или градини, и/или зелени площи, и/или площади.
Забележка: Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от екипа за изпълнение.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на цифрово подписан ЕЕДОП, като посочи лицата от ръководния екип, които ще изпълняват поръчката в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
• Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);
• Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);
• Професионален опит по специалността (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обект, сходен с предмета на поръчката)
Информацията за лицата, се попълва в Част IV, раздел В, т. 6) от ЕЕДОП.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП, Възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
2. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката (строителство).
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП като посочи вида, номера, дата на валидност на сертификата и неговия обхват.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – заверено копие на валиден сертификат за система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват на сертификация идентичен или сходен с предмета на поръчката (строителство), в случай, че същият не е достъпен чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди подпис. на дог., участникът определен за изпъл. следва да представи:
- Гаранция за изп. в размер на 5% от ст-та на дог. без ДДС. Предвидена е и гаранция за авансово предоставени средства в разм. на средствата, която се представя съгласно усл. на проекта на дог.;
- Изпълни задължението по чл.67, ал.6 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. В случай, че във връзка с чл.67, ал.5 от ЗОП, при провеждане на процедурата избрания изпълнител е представил някои от изброените документи, не е необходимо да ги представя повторно;
- Декларация по чл.59, ал.1, т.3 от ЗМИП, съгл. Приложение № 2 към чл.37, ал. 1 от ППЗМИП;
- Когато участникът, определен за изпъл. е обединение на физически и/или юридически лица, при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, участникът следва да извърши данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписв. на дог. за изп.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/03/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Козлодуй, ул. Христо Ботев № 13, Заседателна зала на Община Козлодуй

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, което отговаря на условията на чл.10, ал.1 ЗОП и изискванията на възложителя.
Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, чл. 55, ал.1, т.1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, обстоятелствата по чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон, обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ, както и участник предложил цена по-висока от определена от Възложителя прогнозна стойност, участник допуснал разминаване, несъответствие или грешка при изчисленията в представеното от него ценово предложение, участник предложил срок за изпълнение по-голям от посочения в документацията максимално допустим срок за изп. и участник който след покана от Възложителя и в определения в нея срок, откаже да удължи срока на валидност на офертата си.
Ако за участник са налице някое от посочените основания за отстраняване по чл.54, ал. 1, т. 1-7 ЗОП и чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП, той има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират надеждността му, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
Офертите на участниците трябва да са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната или в държавата, където трябва да се предоставят услугите и които са приложими. Неспазването на посоченото условие води до отстраняване.
Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката или ще ползва ресурсите на трети лица, съответните изисквания се прилагат и по отношение на подизпълнителите и третите лица.
Документите, доказващи липсата на основания за отстраняване са посочените в чл. 58 ЗОП и се представят от участника избран за изпълнител преди сключване на договор за обществена поръчка. Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
При подаване на офертата, участниците задължително предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.
Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в проекта на договора за възлагане на обществената поръчка.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: www.nap.bg
Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите
Информационен център на МОСВ:
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 всеки работен ден от 14:00 ч. до 17:00 ч.
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 02/8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва