Деловодна информация
00169
 
да
да
18/02/2019 (дд/мм/гггг)
00169-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ловеч 000291591
ул. Търговска №22
Ловеч BG315 5500 България
Найден Вълчев +359 68-688242
lovechrsk@gmail.com +359 68-688280

Интернет адрес/и

https://www.lovech.bg/

https://ezop.uslugi.io/public/obshtina_lovech


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://ezop.uslugi.io/public/obshtina_lovech#253
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

местно самоуправление

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на строително-монтажни работи по проект „Изграждане на социално жилище за настаняване на уязвими групи на територията на кв. Гозница гр. Ловеч““
45000000      
Строителство

Изпълнение на строително-монтажни работи за реализиране на инвестиционен проект „Реконструкция на сграда – общежитие в кв. Гозница, гр.Ловеч в социални жилища за настаняване на уязвими групи“ с влязло в сила Разрешение за строеж № 34/25.04.2017 г. и допълнено със Заповед №6/15.09.2017 г. на главен архитект на Община Ловеч. Предметът на настоящата поръчка е дейност, предвидена в проект „Изграждане на социално жилище за настаняване на уязвими групи на територията на кв. Гозница гр.Ловеч“ на Община Ловеч, финансиран пo Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие“, процедура BG16RFOP001-1.001-039 „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие“ 2014-2020 г.
Строежът е четвърта категория.
Сградата е коридорен тип, с един вход, с РЗП 2 902 кв.м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1652862.59      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Ловеч

Строежът е четвърта категория. Сградата е коридорен тип, с един вход, с РЗП 2 902 кв.м.
В обхвата на поръчката са включени строително-монтажни работи, подробно описани в Количествено-стойностната сметка, част от които са:
? Демонтаж настилки – 2336,50 м2
? Демонтаж дограма – 527,77 м2
? Гипсова машинно-полагана изравнителна мазилка сухи помещения – 7430,80 м2
? Шпакловка сухи помещения - 7430,80 м2
? Фаянсова облицовка – 1107,66 м2
? Полагане на двуслойна интериорна боя – 5273,90 м2
? Доставка и полагане на ламиниран паркет – 852 м2
? Фасадна дограма PVC профил – 409,27 м2
? Апaртаментна входна врата – 50 бр.
? Интериорна врата, алуминиев профил – 55 бр.
? Доставка и монтаж на асансьорна уредба – 1 бр.
? Топлоизолация ЕPS дебелина 10 см по фасади – 1540,88 м2
? Топлоизолация ХPS дебелина 10 см – 141,82 м2
? Мозаечна мазилка – 134,50 м2
? Силикатна мазилка по външни стени - 1973,37 м2
? Полагане на нови тротоарни плочи върху пясъчно легло – 311,30 м2
? Доставка и полагане на биндер- неплътен асфалтобетон с дебелина 4 см – 18,53 т
? Износващ слой асфалтобетон с дебелина 4 см, уплътнен до Е=1200 МРа – 18,53 т
? Доставка и монтаж на стълбищна платформа за хора с увреждания – 1 бр.
? Изготвяне, доставка и монтаж на стоманени греди и колони – 5,40 т
? Доставка и полагане на Бетон С20/25 – 10,80 м3
? Кофраж – 141,00 м2
? Доставка и монтаж на тръби PP-R?25, PN10 за студена вода и фитинги към тях – 420,00 м
? Доставка и монтаж на тръби РР-R PP?25 , PN16 за топла вода и фитинги към тях – 416,00 м
? Доставка и монтаж на спирателен кран 1/2" – 265 бр.
? Доставка и монтаж на тръби PVC ?50/1.8 с фасонни части – 213,30 м
? Клозетни седала комплект с клозетни казанчета – 55 бр.
? Мивка с отцедник, с борд – 55 бр.
? Полагане на дренаж по детайл – 125,00 м
? Доставка и монтаж на осветително тяло LED 1x14W, IP21, 230V – 51 бр.
? Доставка и монтаж на осветително тяло LED 2x14W, IP21, 230V – 54 бр.
? Доставка и монтаж на плафониера LED14W, IP21, 230V – 94 бр.
? Доставка и монтаж на осветително тяло LED14W, IP54, 230V – 55 бр.
? Доставка и монтаж на ключ еднополюсен за вкопан монтаж в стена 10А, 230V, IP21 – 236 бр.
? Доставка и монтаж на контакт "Шуко" 230V/16А, за вкопан монтаж в стена – 541 бр.
? Доставка и полагане на кабел ПВВМ 3х2,5mm2 – 7500,00 м
? Доставка и полагане на кабел ПВВМ 3х1,5mm2 – 6000,00 м
? Доставка и полагане на F/UTP cat.5e кабел – 4460,00 м
? Доставка и полагане на гофрирана тръба ф16мм – 8600,00 м
? Доставка и монтаж на стоманен водогреен котел оползотворяващ дървени трески и пелети с отоплителна мощност Qот.=240-260kW, комплект с пелетна горелка, табло управление, транспортен шнек, предпазна и регулираща арматура – 1 бр.
? Доставка и монтаж на слънчеви колектори с площ на абсорбера 2.4 m? - 12 бр.
Всички строително-монтажни работи са включени в Количествената сметка, приложена на отделен файл.
Критериите по-долу
 
ДА Качествени и екологични аспекти на техническото предложение    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
1652862.59      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
11

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Изграждане на социално жилище за настаняване на уязвими групи на територията на кв. Гозница гр.Ловеч“, ОП Региони в растеж 2014-2020, съфинансиран от ЕС чрез ЕФРР

Предложенята на участниците следва да не надвишават прогнозната стойност на обществената поръчка. Участник, чиято обща цена за изпълнение на СМР, вкл. непредвидените разходи, надхвърля прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка, ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Непредвидените разходи за СМР следва да са в размер на 10% от предлаганата от участника цена.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи първа група, четвърта категория, в която попада обектът, предмет на поръчката, или за по-висока категория строежи от същата група, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
При подаване на оферта участниците декларират годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност.
По отношение на чуждестранните лица, към момената на подаване на офертата, същите следва да декларират в ЕЕДОП наличието на регистрация в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. В случай, че определеният за изпълнител участник е чуждестранно лице, то следва да придобие валидно удостоверение по чл.29, ал.4 ПРВВЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта или за по-висока категория строежи от същата група, съобразно изискванията на чл.112, ал.1, т.4 ЗОП, вр. чл.29 от ПРВВЦПРС.
Документи за доказване на посочените изисквания:
В случаите по чл.67, ал.5 ЗОП - Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата и документите не могат да бъдат осигурени чрез публичен регистър или чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
Преди сключаване на договора: Доколкото Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара е публичен, то вписаните в него лица не е необходимо да представят документи за удостоверяване на регистрацията си. В случай, че преди сключване на договор за обществена поръчка не може да се направи справка в съответния регистър поради това, че не е актуализиран или декларираната от участника информация в ЕЕДОП не може да бъде проверена в регистъра поради друга причина (не е осигурен пряк и безплатен достъп до базите данни), Възложителят може да изиска от участника заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта - първа група, четвърта категория или за по-висока категория строежи от същата група, а в случай, че участникът е чуждестранно лице - заверено копие на валидно удостоверение по чл.29, ал.4 от ПРВВЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта или за по-висока категория строежи от същата група, съобразно изискванията на чл.112, ал.1, т.4 ЗОП, вр. чл.29 от Правилник за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя.
За повече информация: http://register.ksb.bg/.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма изисквания по отношение на икономическото и финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да имат опит в изпълнението на строителство с предмет и обем, идентично или сходно с предмета на поръчката, за последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
2.Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


1.Участникът трябва успешно да е изпълнил строителство с предмет и обем идентично или сходно с предмета на поръчката през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство сходно с предмета на поръчката следва да се разбира основен ремонт и/или ново строителство и/или реконструкция на сгради с РЗП (разгъната застроена площ) за една сграда или сума от РЗП на повече сгради минимум 1 400 кв.м.
Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП - списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, който списък, участникът, определен за изпълнител представя преди сключване на договор за обществена поръчка или в случаите по чл.67, ал.5 от ЗОП.
2.Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, в това число минимум:
1. Технически ръководител – с професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл.163а, ал.2-4 от ЗУТ или еквивалентна. Професионален опит минимум 2 (две) години.
2. Длъжностно лице по безопасност и здраве - завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа или еквивалентен курс на обучение.
Длъжностите на експертите по т. 1. и т.2 могат да бъдат съвместявани, т.е. едно физическо лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт в екипа, при условие, че отговаря на съответните условия.
Под „еквивалентна специалност/курс” в настоящата процедура следва да се разбира специалност/лиценз/диплома получена в наше или чуждо (извън страната) учебно заведение, където съответната специалност е наименувана по друг начин или обхваща същата област на знанието.
Забележка: На етап подаване на офертата чуждестранните лица следва да притежават съответната професионална компетентност, съгласно националното им законодателство, която да обуславя признаването на съответната професионална квалификация по реда на ЗППК. Преди сключването на договора по отношение на същите следва да е налице признаване на съответната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, който списък, участникът, определен за изпълнител представя преди сключване на договор за обществена поръчка или в случаите по чл.67, ал.5 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/04/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Община Ловеч, ул. Търговска №22

Съгласно чл.54, ал.2 ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице следните основания за отстраняване: обстоятелствата по чл.107 ЗОП; обстоятелства по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; обстоятелства по чл.101, ал.9, 10 и 11 ЗОП; обстоятелства по чл.69, ал.1 и 2 от Закон за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията за отстраняване, свързани с личното състояние на участниците по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1 ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Възложителят може да покани участниците да удължат срока на валидност на офертите, когато той е изтекъл. Участникът, който след покана и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие.
Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора e 5 на сто от стойността му. Гаранциите се предоставят в една от следните форми:парична сума;банкова гаранция;застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка. След подписване на договора Изпълнителят следва да представи гаранция за авансово плащане в случай, че поиска такова за изпълнение на договора. Гаранцията, която обезпечава авансово предоставените средства, е в размер на 100 % от тези средства и се освобождава до 3 дни след връщане или усвояване на съответната част от аванса.
Навсякъде в документацията за обществена поръчка, където се съдържа посочване на регистър, документ за право на изпълнение на конкретна дейност или правно основание за извършване на конкретна дейност да се чете и разбира "аналогична/и, в зависимост от законодателството на държавата, в която чуждестранният участник е установен".
Навсякъде в техническата спецификация или в други части на документацията за обществена поръчка, където се съдържа посочване на конкретен модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произход, стандарт или производство да се чете и разбира „или еквивалент“.
Възложителят на настоящата обществена поръчка, като задължено лице по смисъла на чл.4, т.23 ЗМИП, с оглед идентифициране на действителния собственик на клиент – юридическо лице или друго правно образувание, проверка на неговата идентификация и изясняване на произхода на средствата, като част от комплексната проверка по ЗМИП, преди сключване на договора с избрания за изпълнител участник, изисква от последния да представи: 1. Декларация по чл.59, ал.1, т.3 ЗМИП – Приложение №2 към чл.37, ал.1 ППЗМИП. 2. Декларация по чл.66, ал.2 ЗМИП – Приложение №4 към чл.47, ал.1 ППЗМИП.
Предвид факта, че образците на горепосочените декларации са нормативно установени и общодостъпни, както и с оглед изискването им преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, то същите не са приложени към документацията за настоящата обществена поръчка и ще бъдат предоставени на избрания за изпълнител участник преди сключването на договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва