Деловодна информация
00638
1010 18/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00638-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Симеоновград 000903729
пл. „Шейновски“ № 3
гр. Симеоновград BG422 6490 България
Мими Дачева,Гергана Димова +359 3781-2341
obshtina_simgrad@abv.bg +359 3781-2006

Интернет адрес/и

http://www.simeonovgrad.bg

http://www.simeonovgrad.bg/profilebuyer


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.simeonovgrad.bg/profilebuyer
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ТЕКУЩ РЕМОНТ НА УЛИЦИ В НАСЕЛЕНИТЕ МЕСТА НА ОБЩИНА СИМЕОНОВГРАД ”
45233252      
Строителство

Предметът на обществената поръчка предвижда изпълнение на строително-ремонтни работи /СРР/, на участъци от уличната мрежа на територията на община Симеоновград.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
108333.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

населените места в община Симеоновград

Предметът на обществената поръчка предвижда изпълнение на строително-ремонтни работи /СРР/, на участъци от уличната мрежа на територията на община Симеоновград. Предвижда се изпълнение на СРР , конкретните дейности по извършване на СРР ще бъдат задавани от Възложителя при възникнала необходимост съгласно индикативен списък на Строително -ремонтни дейности.
Критериите по-долу
 
ДА няма    1
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
108333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник в процедурата трябва да е регистриран за IV-та категория, II- ра група строежи, в Централния професионален регистър на строителя /чл.137 ал.1, т.З, б. „а" от ЗУТ/. Чуждестранните участници доказват съответствието си с вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Изискването се отнася и за членовете на обединение, които ще изпълняват строително-монтажни работи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, по силата на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
2. Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в размер равен или по-голям от 210 000 лева (двеста и десет хиляди лева),вкл. Минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката 105000 лв. (сто и пет хиляди лева).


1. Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в еЕЕДОП (Образец), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел А - Годност);
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, а именно: Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
2.Под оборот попадащ в сферата и в обхвата на поръчката,в сферата, която обхваща СМР свързани с изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или текущ ремонт и/или текущо поддържане и/или еквивалентна дейност на пътища от републиканската и/или улична мрежи в населено място и съоръженията към тях;
Доказване:
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в еЕЕДОП (Образец), попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: икономическо и финансово състояние);
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, а именно: Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си, Справка за общия оборот и/или оборота в сферата, попадащи в обхвата на поръчката, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да има изпълнено строителство с предмет и обем идентично или сходно с тези на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да разполага с ръководен и/или технически персонал за изпълнение на поръчката, както следва:
• Технически ръководител на обекта-1 / един / брой - изисква се да е строителен инженер с образователна степен „магистър" или еквивалентна, специалност Транспортно и/или Пътно строителство или еквивалентна; или строителен техник специалност Пътно строителство и/или АС. Да притежава професионален опит при изпълнение на обекти в областта на строителството и/или поддържане и/или ремонт и/или др. подобни СМР минимум 3 (три) години. Да има опит на управленска/координираща позиция на минимум 1 (един) строителен обект с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка.
• Отговорник по качеството -1 / един / брой - Строителен инженер по специалност Транспортно строителство", „Пътно строителство", ПГС, ССС или еквивалентна, или строителен техник, или еквивалентна, със завършен курс за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност. Да притежава професионален опит като отговорник по качеството минимум 2 (две) години и специфичен опит - участие в екип на такава позиция в 1 (един) строителен обект с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка.
• Координатор по безопасност и здраве-1 / един / брой - Строителен инженер или строителен техник или друга еквивалентна специалност със завършен курс за Координатор по безопасност и здраве или еквивалент. Да притежава професионален опит като Координатор по безопасност и здраве минимум 2 (две) години и специфичен опит - участие в екип на такава позиция в 1 (един) строителен обект с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка.
3.Участникът трябва да има осигуреност(да разполага) с основното техническо оборудване за изпълнение на поръчката, в добро техническо състояние, собствено, на лизинг или наето/предоставено за ползване, минимум както следва:
Необходима специализирана механизация, машини и автомобили:
- Пътна фреза - 1бр
- Автогундратор - 1 бр.
- Асфалтополагаща машина - 1 бр.
- Валяк вибрационен за асфалтови работи - 1 бр.
- Челен товарач - 1 бр.
- Автомобил - самосвал - 1 бр.
- Моторна фугорезачка за асфалтови и бетонови повърхности - 1 бр.
- Моторна духалка -1 бр.
- Моторен / или пневматичен / къртач - 1 бр.
- Ел. Агрегат - 1 бр.
3. Участникът трябва да прилага:
а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или БДС EN ISO 9001:2015(валиден) или еквивалентен (с обхват в областта на строителство,рехабилитация, ремонт на пътища и улици и съоръженията към тях).
б) система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт ISO 14001:2015(валиден) или еквивалентен (с обхват в областта на строителство,рехабилитация, ремонт на пътища, улици и съоръженията към тях). Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.


1.Под „строителство идентично или сходно" с предмета на обществената поръчка следва да се разбира СМР свързани с изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или текущ ремонт и/или текущо поддържане и/или еквивалентна дейност на пътища от републиканската и/или улична мрежи в населено място и съоръженията към тях в обеми не по малко от 10000 м2. положен асфалт;
Доказване: Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В) от еЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Доказване:
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, раздел В на еЕЕДОП
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, за изпълнение на строителството.
3.Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в еЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В, „Технически и професионални способности".
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, а именно: декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
3.Участникът попълва от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, в Част IV: „Критерии за подбор" еЕЕДОП.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а на основание чл.67, ал.б от ЗОП възложителят изисква:
1 .Сертификат/и, издаден/и от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващ/и внедрената система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или БДС EN ISO 9001:2015(валиден) или еквивалентен (с обхват в областта на строителство, рехабилитация, ремонт на пътища и улици и съоръженията към тях).
2.Сертификат/и, издаден/и от акредитирани лица, за екологично управление и/или еквивалентно за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт ISO 14001:2015 (валиден) и/или еквивалентен (с обхват в областта на строителство,рехабилитация, ремонт на пътища, улици и съоръженията към тях).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Към датата на откриване на настоящата процедурата не е осигурено финансиране, предвид което и съгласно чл.114 ЗОП в проекта на договор ще бъде включена клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

В заседателна зала №14,ет.2 в сградата на община Симеоновград,пл.Шейновски № 3, гр.Симеоновград.

Отваряне на постъпилите оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Гаранции: Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранцията се представя при подписване на договора за обществената поръчка в една от следните форми:1. парична сума;2. банкова гаранция;3.застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато Изпълнителя реши да представи гаранции под формата на банкови гаранции, същите следва да са безусловни и неотменими, да са издадени в полза на възложителя за конкретния договор и да са със срок на валидност поне 30 календарни дни след изтичане срока на договора. Условията, при които се удължава, освобождава или задържа гаранцията за изпълнение, са уредени в условията на договора, приложен в документацията.
2. За участника не следва да са налице обстоятелствато по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения на дружествата, регистрирани в юрисдикции с перференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
3. Оферти, надхвърлящи максималната стойност като цяло и/или на пределните стойности на отделните дейности по обекти ще бъдат предложени за отстраняване, поради несъответствие с това предварително обявено условие.
4.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация са Национална агенция по приходите, Министерство на околната среда и водите, Министерство на труда и социалната политика, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда (http://nap.bg, http://www3.moew.government, www.mlsp.government.bg , http://www.az.government.bg , http://www.gli.government.bg )
5.На основание чл. 10, ал. 2 от ЗОП, Възложителят не предвижда изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва