Деловодна информация
00239
04 09-8 18/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
18/02/2019 (дд/мм/гггг)
00239-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Момчилград 000235984
ул. 26-ти декември № 12
Момчилград BG425 6800 България
инж. Севдалин Огнянов +359 03631-7854
obshtina@mg.link.bg +359 03631-7849

Интернет адрес/и

www.momchilgrad.bg

http://www.momchilgrad.bg/bg/otkriti-protzeduri.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.momchilgrad.bg/bg/otkriti-protzeduri.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство на обект: „Изграждане на Пътна връзка на с. Птичар с Път I - 5 Кърджали – Подкова” - Кръстовище на км. 364+500 по път I – 5,
45000000      
Строителство

„Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство на обект: „Изграждане на Пътна връзка на с. Птичар с Път I - 5 Кърджали – Подкова” - Кръстовище на км. 364+500 по път I – 5, община Момчилград
Дейностите, които изпълнителят ще трябва да осъществява са:
• Изготвяне на инвестиционни проекти във фаза комплексен проект – ПУП – ПП и работен проект, съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
• Съгласуване на проектите с всички контролни органи, експлоатационни дружества
и институции съгласно изискванията на нормативната база;
• Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското
законодателство;
• Получаване (допълване) на разрешение за строеж, въз основа на одобрен работен проект в съответствие с чл. 148 от ЗУТ, съгласно чл. 152, ал. 2 от ЗУТ и законосъобразно започв
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2043000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Република България, област Кърджали, община Момчилград

„Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителство на обект: „Изграждане на Пътна връзка на с. Птичар с Път I - 5 Кърджали – Подкова” - Кръстовище на км. 364+500 по път I – 5, община Момчилград
Дейностите, които изпълнителят ще трябва да осъществява са:
• Изготвяне на инвестиционни проекти във фаза комплексен проект – ПУП – ПП и работен проект, съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
• Съгласуване на проектите с всички контролни органи, експлоатационни дружества
и институции съгласно изискванията на нормативната база;
• Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно българското
законодателство;
• Получаване (допълване) на разрешение за строеж, въз основа на одобрен работен проект в съответствие с чл. 148 от ЗУТ, съгласно чл. 152, ал. 2 от ЗУТ и законосъобразно започване на строителството; - СМР обекта.
• Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки на
проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация;
• Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект
съгласно чл. 52 от Закона за кадастъра и имотния регистър.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    50 %
Цена
50 %
II.2.6) Прогнозна стойност
2043000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
300

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

За част от изпълнение на строителството е осигурено финансиране Осигуреното финансиране е 1 453 333,33 лева без вкл. ДДС, 1 744 000,00 лева с ДДС. За останалата част от инвестицията не е осигурено финансиране. Изпълнението на нефинансираната част от обществената поръчка ще се изпълнява при условията на точки 21, 22 и 23 от Документацията за възлагане на обществена поръчка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

53. Всеки участник в процедурата трябва да е вписан задължително в Централния професионален регистър на строителя за ВТОРА ГРУПА -ТРЕТА КАТЕГОРИЯ (втора група - ІІІ категория, буква „а” - за общински пътища и съоръжения към тях - чл. 6, ал.1, т.1 и втора група, ІV категория буква „а” -за второстепенни улици V и VІ клас – чл. 8, ал. 1, т.2 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи). Чуждестранните участници доказват съответствието си с вписване в еквивалентен регистър за еквивалентни строежи съобразно националното си законодателство.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, Раздел А „Годност“). В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на талон/удостоверение за регистрация, или друг документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или еквивалент.
В случай, че участникът ползва подизпълнител/и и някои от подизпълнителите му ще извършва строителство, то този подизпълнител също трябва да е вписан задължително в Централния професионален регистър на строителя за ВТОРА ГРУПА- ТРЕТА КАТЕГОРИЯ (втора група - ІІІ категория, буква „а” - за общински пътища и съоръжения към тях - чл. 6, ал.1, т.1 и втора група, ІV категория буква „а” -за второстепенни улици V и VІ клас – чл. 8, ал. 1, т.2 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи) или еквивалент, или друг документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или еквивалент.
Когато участникът е обединение, изискването важи за членовете на обединението, които са пряко ангажирани с изпълнение на строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай че Възложителят допълнително поиска доказване спазването на горепосочените изисквания, това се извършва със следните документи: Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние:
1.Да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните триприключили финансови години (2016г., 2017г. и 2018г.) или от датата на започване на дейността,в размер равен или надвишаващ 1 700 000,00 лв. (един милион и седемстотин хиляди лева);
Под „строителство, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката следва да се разбира изпълнение на строителни и монтажни работи за изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища или съоръжения към тях, или тротоари от трета или по-висока категория.
Документи, с които се доказва съответствието: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“).
2. Застраховка „Професионална отговорност“.
Участникът трябва да има застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката. Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява СМР, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”).
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, необходимо за изпълнение на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, ще извършват строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се доказва от тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Кандидатите или участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност, кандидатите или участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако лицата, с чиито образование, квалификация или опит се доказва изпълнение на изискванията на възложителя, ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет. Когато кандидатът или участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Възложителят изисква от кандидата или участника да замени посоченото от него трето лице, ако то не отговаря на някое от условията.
Чуждестранните участници представят еквивалентни доказателства, съобразно националния си закон.


Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние:
1.Да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните триприключили финансови години (2016г., 2017г. и 2018г.) или от датата на започване на дейността,в размер равен или надвишаващ 1 700 000,00 лв. (един милион и седемстотин хиляди лева);
Под „строителство, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката следва да се разбира изпълнение на строителни и монтажни работи за изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища или съоръжения към тях, или тротоари от трета или по-висока категория.
Документи, с които се доказва съответствието: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“).
2. Застраховка „Професионална отговорност“.
Участникът трябва да има застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката. Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява СМР, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние”).
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, необходимо за изпълнение на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, ще извършват строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се доказва от тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
Кандидатите или участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност, кандидатите или участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако лицата, с чиито образование, квалификация или опит се доказва изпълнение на изискванията на възложителя, ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет. Когато кандидатът или участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Възложителят изисква от кандидата или участника да замени посоченото от него трето лице, ако то не отговаря на някое от условията.
Чуждестранните участници представят еквивалентни доказателства, съобразно националния си закон.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

В съответствие с чл. 63, ал. 1 от ЗОП Възложителят определя следните минимални критерии, въз основа на които се установява, че участниците разполагат с необходимите ресурси и опит за изпълнение на поръчката при спазване на подходящ стандарт за качество:
1.Участникът следва през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнена най-малко 1 дейност с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката.
Под строителство в обхвата на поръчката следва да се разбира строителство за изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища или съоръжения към тях, или тротоари от трета или по-висока категория.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности”).
2.Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване и механизация, както следва: Колесен багер- товарач с хидравличен чук - 1 бр.; Самосвали – 2 бр.; Бандажен валяк вибрационен 8-10 т -1 бр.; Двубандажен вибрационен валяк 3 т – 1 бр.; Двубандажен вибрационен валяк 1,5 т – 1 бр.; Валяк с пневматични гуми -1 бр.; Автогрейдер – 1 бр.; Ръчна трамбовка – 1 бр.; Асфалтополагаща машина - 1 бр.; Моторна пръскачка за битум – 1 бр.; Пътна фреза – 1 бр.; Асфалторезачка – 1 бр.; Водоноска / за измиване/ -1 бр.; Компресор - подвижен – 1 бр.; Къртач - пневматичен – 1 бр.; Електрически Агрегат – 1 бр.;
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности”).
3.Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по европейски стандарт 180 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление”) като се описва стандарта, неговата валидност и издалата го организация.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с горепосочените критерии за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация или представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнител/и, същият следва да посочи в офертата си подизпълнителя/ите и дела от поръчката, който ще му/им възложи. В този случай той трябва да представи доказателство за поетите от подизпълнителя/ите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Участниците в процедурата могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с техническите способности. Когато кандидатът или участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.


В съответствие с чл. 63, ал. 1 от ЗОП Възложителят определя следните минимални критерии, въз основа на които се установява, че участниците разполагат с необходимите ресурси и опит за изпълнение на поръчката при спазване на подходящ стандарт за качество:
1.Участникът следва през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнена най-малко 1 дейност с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката.
Под строителство в обхвата на поръчката следва да се разбира строителство за изграждане и/или преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища или съоръжения към тях, или тротоари от трета или по-висока категория.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности”).
2.Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване и механизация, по обособени позици, както следва: Колесен багер- товарач с хидравличен чук - 1 бр.; Самосвали – 2 бр.; Бандажен валяк вибрационен 8-10 т -1 бр.; Двубандажен вибрационен валяк 3 т – 1 бр.; Двубандажен вибрационен валяк 1,5 т – 1 бр.; Валяк с пневматични гуми -1 бр.; Автогрейдер – 1 бр.; Ръчна трамбовка – 1 бр.; Асфалтополагаща машина - 1 бр.; Моторна пръскачка за битум – 1 бр.; Пътна фреза – 1 бр.; Асфалторезачка – 1 бр.; Водоноска / за измиване/ -1 бр.; Компресор - подвижен – 1 бр.; Къртач - пневматичен – 1 бр.; Електрически Агрегат – 1 бр.;
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности”).
3.Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по европейски стандарт 180 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление”) като се описва стандарта, неговата валидност и издалата го организация.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с горепосочените критерии за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация или представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнител/и, същият следва да посочи в офертата си подизпълнителя/ите и дела от поръчката, който ще му/им възложи. В този случай той трябва да представи доказателство за поетите от подизпълнителя/ите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Участниците в процедурата могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с техническите способности. Когато кандидатът или участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Гаранция за изпълнение съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП е определена в размер на 3 % от максималната прогнозна стойност на договора за обществена поръчка.
2. За част от изпълнение на строителството е осигурено финансиране чрез целево финансиране от държавния бюджет на Република България за 2018 год., съгласно ПМС №165/07.08.2018 г., и ПМС № 315/19.12.2018 г. Осигуреното финансиране е 1 453 333,33 лева (един милион четиристотин петдесет и три хиляди триста тридесет и три лева и тридесет и три стотинки) без вкл. ДДС, 1 744 000,00 лева (един милион седемстотин четиридесет и четири хиляди лева ) с ДДС.
За останалата част от инвестицията не е осигурено финансиране.
3.Изпълнението на нефинансираната част от обществената поръчка ще се изпълнява при условията на точки 21, 22 и 23 от Документацията за възлагане на обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/03/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/03/2019 (дд/мм/гггг)   12:00 (чч:мм)

гр. Момчилград , ул. «26-ти декември» №12, в заседателната зала на Общинска Администрация град Момчилград

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, както и други лица, при положение, че не нарушават правилата за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Момчилград:http://www.momchilgrad.bg/bg/otkriti-protzeduri.html.
2. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
- интернет адрес: http://www.nap.bg/
Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
- София1000, ул. "У. Гладстон" № 67,Телефон: 02/ 940 6331;
- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
- София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 44
3. Други специфични основания, които следва да не са налице за участниците са: изискванията по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност; чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици /ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС /
В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка не могат да участват пряко и/или косвено дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и контролираните от тях лица, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС .
Обстоятелствата по т.8 се декларират чрез попълване на Част ІІІ, раздел Г: „СПЕЦИФИЧНИ НАЦИОНАЛНИ ОСНОВАНИЯ ЗА ИЗКЛЮЧВАНЕ“ в еЕЕДОП, съгласно подточка 1.2. на точка 2 от „Указания за попълването на приложенията/образците” посочени в тръжната документация.
За част от изпълнение на строителството е осигурено финансиране Осигуреното финансиране е 1 453 333,33 лева без вкл. ДДС, 1 744 000,00 лева с ДДС. За останалата част от инвестицията не е осигурено финансиране. Изпълнението на нефинансираната част от обществената поръчка ще се изпълнява при условията на точки 21, 22 и 23 от Документацията за възлагане на обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 - дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва