Деловодна информация
00712
ОП-19-10 15/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
15/02/2019 (дд/мм/гггг)
00712-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Поморие 000057179
ул. Солна №5
Поморие BG341 8200 България
Мирослав Динолов - Директор на Дирекция Обществени поръчки +359 59622004
mayor@pomorie.bg +359 59625236

Интернет адрес/и

www.pomorie.bg

https://e-uslugi.pomorie.bg:7443/proc/ZopView.aspx?DosieID=388


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-uslugi.pomorie.bg:7443/proc/ZopView.aspx?DosieID=388
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Възлагане на дейности по извършване на строително-монтажни работи за Повишаване на Енергийната Ефективност в Административна сграда за обществено обслужване - гр. Поморие
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката е свързан с избор на изпълнител, който да извърши необходимото строителство, за да се постигне основната цел на проекта, а именно повишаване на енергийната ефективност в Административна сграда за обществено обслужване – град Поморие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
910000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Поморие, ул. “Солна” № 15.

Обектът, за който следва да се извършат предвидените строително-монтажни работи представлява масивна стоманобетонна двуетажна сграда за обществено обслужване. Сградата се състои от два надземни етажа и един сутеренен етаж. Показателите на сградата са следните: Застроена площ - 1477 кв. м и РЗП - 2427 кв. м.
За обекта е изготвен инвестиционен проект във фаза технически проект. Проектът е одобрен и е издадено разрешение за строеж. Одобреният проект съдържа следните проектни части:
1. Архитектура (вкл. спецификации);
2. Конструктивна (конструктивно становище);
3. Електрическа;
4. Енергийна ефективност;
5. Топлоснабдяване, отопление, вентилация и климатизация;
6. Възобновяеми енергийни източници;
7. План за управление на строителните отпадъци;
8. План за безопасност и здраве;
9. Водоснабдяване и канализация.
Мерките, които следва да се предприемат за постигане на енергийна ефективност са следните:
1. Подмяна на съществуваща стара дограма (дървена, метална и алуминиева) с PVC петкамерна с двоен стъклопакет с едно нискоемисионно стъкло;
2. Топлинно изолиране на външните стени;
3. Топлинно изолиране на покрив;
4. Топлинно изолиране на под;
5. Ремонт на електроинсталация в общите части и въвеждане на енергоспестяващо осветление в обекта;
6. Възобновяеми енергийни източници (ВЕИ).
Освен това следва да се изпълнят СМР, свързани с осигуряване на достъпна среда за хора с намалена подвижност и на хора с увреждания чрез рампи до к+0.00 на входовете на сградата на фасади североизток и югозапад. Достъпът до втория етаж ще се осъществи чрез подемна платформа. Предвидено е до рампите да се ревизират и тротоарните настилки. Предвиждат се СМР, свързани с частта "Отопление, вентилация и климатизация" относно вентилация на санитарни помещения, съблекални и климатична инсталация. Климатизацията ще се осъществява чрез VRF система като се предвижда двутръбна система с възможност за работа, режим за отопление и за охлаждане. За вентилацията се предвижда монтаж на основни стенни вентилатори с обратна клапа. Предвиждат се СМР, свързани с частта "Водоснабдяване и канализация". Работите са свързани с изграждане на нова водопроводна инсталация в сутерена; нова окачена сградна канализационна инсталация на първи етаж и сутерен; подмяна на съществуващия сграден водомерен възел; привеждане на сградата за осигуряване на безопасност при пожар и изграждане на нов санитарен съзел със съответно нова водопроводна и канализационни инсталации към него.
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение за изпълнение на поръчката“    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
910000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект: Енергийна ефективност в Административна сграда за обществено обслужване - гр. Поморие, финансиран със средства от ЕФРР чрез Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от първа група, четвърта категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага съобразно условието на чл. 59, ал. 6 от ЗОП.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Доказване на посоченото изискване.
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обектът на поръчката: строежи от първа група, четвърта категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо.

Неприложимо.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
2. Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6, предложение второ от ЗОП: списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението на конкретната обществена поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата минимум едно строителство с предмет идентичен или сходен с този на поръчката. Под строителство „сходно“ с предмета на поръчката се разбира ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сграда. Възложителят не изисква и не се интересува от обема на изпълненото строителство. За изпълнено строителство се счита такова прието с протокол Обр. 15, съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват. При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в ЕЕДОП за строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.
2. Участникът следва да разполага с лица - ръководен състав, които ще отговарят за изпълнението на конкретната обществена поръчка, като минимум както следва:
1. Ръководител на обекта;
2. Технически ръководител;
3. Експерт ЗБУТ и
4. Експерт Контрол по качеството
Посочените експерти следва да притежават опит в изпълнението на минимум едно строителство на обект/строеж на същата или еквивалентна позиция, за която са предложени в настоящата поръчка. Последните двама експерти следва да притежават съответната правоспособност за изпълнение на позицията си или друг еквивалентен документ. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват. При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в ЕЕДОП за професионалната компетентност на ръководния състав. При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Отстранява се от участие в процедурата участник, когато е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1, т. 1-7 ЗОП и в чл. 55, ал. 1, т. 1-5 ЗОП. Забележка: Може да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание в чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
Само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани със строителство, съгласно чл. 55, ал. 1, т. 2 ЗОП са пречка относно участието в процедурата. Може да не се отстрани от процедурата участник, за когото са налице посочените основания ако представи предвидените в чл. 56, ал. 1 ЗОП доказателства за предприети мерки за доказване на надеждност и същите са достатъчни, за да се гарантира неговата надежност.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/03/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Сградата на общинска администрация - Поморие на адрес: гр. Поморие, ул. Солна № 5

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Не се изисква нотариално заверено пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Критерий за възлагане: оптимално съотношение качество/цена, което се оценява въз основа на цената, както и на показатели, включващи качествени и социални аспекти, свързани с предмета на обществената поръчка. Комплексната оценка има максимална стойност 100 т. КО = П1 + П2, П1 „Техническо предложение за изпълнение на поръчката“ с тежест 60 т., П2 „Ценово предложение“ с тежест 40 т. „Техническо предложение за изпълнение на поръчката“ може да съдържа три компонента. Предложението по отношение на Компонент 1 се счита за минимално (базово) изискване, което е във връзка с правилното изпълнение на основните СМР, вкл. по отношение осигуряване на качество на изпълнение, тъй като тази част от предложението може да окаже съществено влияние върху изпълнението на поръчката, респ. тази част от офертата трябва да бъде предложена задължително. В случай на установяване на съответствие, то за този компонент се поставят 25 т. Следните компоненти на предложението са надграждащи над базовото (минималното) изискване на възложителя и същите могат да бъдат предлагани от участниците, т.е. не са задължителни изисквания, а са във връзка с установяване наличието на преимущества на предложенията спрямо мин-те изисквания, респ. поставяне на съответен брой точки: Компонент 2: Осигуряване на качество относно основните материали. В случай на установяване на съответствие, то за този компонент се поставят 20 т. поради установяване наличието на преимуществено (надграждащо) предложение спрямо мин-то изискване; Компонент 3: Социални характеристики, свързани с изпълнението на предмета на поръчката. В случай на установяване на съответствие, то за този компонент се поставят 15 т.
2. Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора в размер на 3% от неговата стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: а). депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б). банкова гаранция или в). застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. При гаранция-парична сума, същата се внасят по банкова сметка на Възложителя: IBAN - BG 02UNCR70003317000103, BIC UNCRBGSF в „УниКредит Булбанк” АД. Срок на валидност-30 календарни дни след срока на договора, който е до 6 календарни месеца. Предвидена е и гаранция, която обезпечава целия размер на авансовото плащане, което в размер на 20 % от стойността на договора.
3. Органите, предоставящи информация за данъци, околна среда, закрила на заетостта и условията на труд са: НАП, МОСВ, АЗ и ИА "ГИТ".
4. Договорът по настоящата поръчка влиза в сила след писмено уведомеление от страна на Възложителя до Изпълнителя за осигурено финансиране и за влизане в сила на договора, с оглед предвидено прилагане в процедурата по възлагане на обществената поръчка на нормата на чл. 114 ЗОП.
5. Специфични национални основания за изключване (попълва се ЕЕДОП):
A. Участникът, следва да декларира липсата или наличието на влязла в сила присъда за престъпление по чл.194-208, чл.213а-217, чл. 219-252 или чл. 254а-260 НК.
Б. Участникът (единствено и само той), не следва да е свързано лице с други участници в настоящата процедура, съгласно чл. 101, ал. 11 ЗОП .
В. За участникът не следва да e установено с влязло в сила наказателно постановление, или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
Г. За участникът не следва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Д. Нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.
Е. Участникът следва да отговоря на изискванията на чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва