Деловодна информация
00599
12-00-36 15/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00599-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бобов дол 000261363
ул. 27-ми октомври №2
Бобов дол BG415 2670 България
Силвия Иванова +359 895656-140
zop@bobovdol.eu +359 702623-55

Интернет адрес/и

www.bobovdol.eu

https://sop.bg/bobovdol-178/proceduri-20-2-zop/a2-0004659.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/bobovdol-178/proceduri-20-2-zop/a2-0004659.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция и рехабилитация на водопроводната мрежа в квартал Миньор и улица Свети Спас, град Бобов дол, община Бобов дол“
45232150      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е реконструкция и рехабилитация на водопроводната мрежа в квартал Миньор и улица Свети Спас, град Бобов дол, община Бобов дол ( дължина 4679,75 м и СВО - 171 бр.) - строеж четвърта група втора категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, буква „б” от ЗУТ. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1183920      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45232150      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Бобов дол, квартал " Миньор" и улица "Свети Спас"

В кв.Миньор е предвидено изграждането на два главни водопроводни клона – Главен клон III по ул. „ Димитър Благоев“ и ул. „Стубело“ и Главен клон IIIA по ул. „Иван Вазов“, ул. „Ст.Стамболов“ и част от ул. „Комсомолска“. Мрежата е проектирана като сключена. Предвидена е подмяна и рехабилитация на 7 второстепенни клона. Диаметрите на тръбите са DN200, DN160, DN125, DN110, DN90. Общо предвидената мрежа за рехабилитация и реконструкция в кв.Миньор е 3761,25 м. Предвидени са за подмяна 137 бр. сградни водопроводни отклонения, по-голямата част от които захранват многоетажни жилищни блокове с повече от един входа, както следва: Главен клон III - ул.Димитър Благоев, ул.Стубело; Дължина 559,70 м; Диаметър DN200 – 26,30 м, DN110 – 207,20 м, DN90 – 326,20 м; СВО 32 бр.; Вид на пътната настилка – асфалт; Главен клон IIIА - ул.Иван Вазов, част от ул. Комсомолска, ул.Ст.Стамболов; Дължина 1328,85 м; Диаметър DN160 – 145,75 м, DN125 – 488,80 м, DN110 – 93,50 м, DN90 – 600,80 м; СВО – 43 бр.; Вид на пътната настилка – асфалт; Клон 1 - ул. Д.Благоев; Дължина 187,00 м; Диаметър DN110; СВО – 3 бр.; Вид на пътната настилка – асфалт; Клон 2 - Дължина 112.00м; Диаметър DN90; СВО – 2 бр.; Вид на пътната настилка – асфалт; Клон 3 - ул.Свилен Русев; Дължина- 404,25 м; Диаметър DN110; СВО- 9 бр.; Вид на пътната настилка – асфалт; Клон 5 - ул.Комсомолска; Дължина - 351,25 м; Диаметър DN90; СВО- 6 бр.; Вид на пътната настилка – асфалт; Клон 9 - ул.Васил Коларов; Дължина - 61,50 м; Диаметър DN90; СВО – 1 бр.; Вид на пътната настилка – асфалт; Клон 10 - ул. 27 Октомври; Дължина - 411,15 м; Диаметър DN110; СВО- 24 бр.;Вид на пътната настилка – плочи; Клон 11 - ул.Н.Вапцаров; Дължина 345,55 м; Диаметър DN110; СВО-17 бр.; Вид на пътната настилка – асфалт. По ул. "Свети Спас" се подменят общо 918,50 м стари амортизирани стоманени и етернитови тръби с тръби ПЕВП DN160, DN125, DN110. Предвидени са за подмяна 34 бр. сградни водопроводни отклонения, както следва:Главен клон IV - Дължина 918,50 м; Диаметър DN160 – 456,70 м; DN125 – 243,10 м; DN110 – 218,70 м; СВО-34 бр.; Вид на пътната настилка: Трош.кам.настилка- 98,00 м; Асфалт-820,50 м
Критериите по-долу
 
ДА П2 "Качество"- П2 = П2.1 + П2.2 + П2.3 + П2.4 + П2.5 + П2.6    60т.
П2.1 – „Време за завършване,П2.1 = (П2.1.1/П2.1.2)x10    10т.
П2.2 – „Организация на персонала    30т.
П2.3 – „Професионална компетентност на експерт №1 – технически ръководител    5т.
П2.4 – „Професионална компетентност на експерт №2 – координатор по безопасност и здраве    5т.
П2.5 – „Професионална компетентност на експерт №3 – отговорник по качеството”    5т.
П2.6 -Професионална компетентност на експерт №4 – отговорник по опазване на околна среда    5т.
Цена
П1 - 40т.
II.2.6) Прогнозна стойност
1183920      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В съответствие с чл. 114 от ЗОП изпълнението предмета на обществената поръчка, ще се счита за възложено под отлагателното условие за осигуряване на финансиране, което е външно за община Бобов дол. При неосигурено финансиране всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи четвърта група, втора категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката..
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници.

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т.1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”.
Заверено от участника копие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в стгроителството по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден, аналогичен документ.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.За последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
2. Участникът следва да притежава валидни, към датата на подаване на офертата следните системи:
а)EN ISO 9001:2015 – „Система за управление на качеството“ или еквивалент. В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите предмет на поръчката.
б)EN ISO 14001:2015 – „Системата за управление на околната среда“ или еквивалент. В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите предмет на поръчката.


1.Под идентични или сходни с предмета поръчката следва да се разбира минимум едно строителство, включващо изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на водоснабдителни мрежи и съоръжения с линейна дължина минимум 4 200 м.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да притежава валидни, към датата на подаване на офертата следните системи:
а) EN ISO 9001:2015 – „Система за управление на качеството“ или еквивалент. В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите предмет на поръчката.
б) EN ISO 14001:2015 – „Системата за управление на околната среда“ или еквивалент. В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите предмет на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация са, както следва: Документите отразени в чл.64, ал.1, т.10, ал.4, ал.5, ал.6, ал.7 и ал.8 от ЗОП, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на: банкова гаранция (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);парична сума, преведена по следната банкова сметка на община Бобов дол: IBAN: BG60BPBI79253158922500, Банков код BIC: BPBIBGSF при ТБ “Юробанк” – България; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранциите се уреждат в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Административната сграда на община Бобов дол, с адрес: гр. Бобов дол, ул. "27-ми октомври" №2, ет.1, ст.109

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, участник: 1. за който са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията по чл.54, ал.1, т.1, т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 и определените от възложителя обстоятелства по чл.55, ал.1, т.1 и т.5 от ЗОП ( когато възложителят е поставил изискване за липса на обстоятелства по чл.55, ал.1, т.1, той има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен( чл.55, ал.4 от ЗОП); 2.Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и свързаните с тях лица включително и чрез обединение/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици(ЗИФОДРЮДРСЛТДС), освен когато не са налице условията по чл. 4 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС;за които са налице обстоятелствата по чл.107 от ЗОП;за които са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки ( НАП- www.nap) опазване на околната среда (МОСВ-http://www3.moew.government.bg/, закрила на заетостта и условията на труд( МТСП - http://www.mlsp.government.bg).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва