Проект.и изгражд.на 9 пътни надлези и един пешеходен надлез в жп у-ци Хан Аспарух-Кермен и Черноград-Българово на мястото на съществуващи прелези по проект"Рех.жп линия Пловдив-Бургас,фаза2", по 5 ОП |
|
45233144 |
|
„Проектиране и изграждане на 9 пътни надлези и един пешеходен надлез в железопътни участъци Хан Аспарух-Кермен и Черноград-Българово на мястото на съществуващи прелези по проект „Рехабилитация на железопътната линия “Пловдив – Бургас, Фаза 2” по пет обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: Проектиране и изграждане на 2 нови пътни надлези на км. 127+805 и км.134+350 в междугарието Хан Аспарух-Нова Загора Обособена позиция 2: Проектиране и изграждане на 2 нови пътни надлези на км. 145+787 и на км. 151+770 в участъка Нова Загора-Кермен Обособена позиция 3: Проектиране и изграждане на един нов пътен надлез на км. 158+777 и един нов пешеходен надлез на км. 160+300 в междугарието Коньово-Кермен Обособена позиция 4: Проектиране и изграждане на 2 нови пътни надлези на км. 244+619 и на км. 248+202 в междугарието Черноград-Айтос Обособена позиция 5: Проектиране и изграждане на 2 нови пътни надлези на км. 253+520 и на км. 260+921 в участъка Черноград-Българово. |
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 24144858.57 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки) |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
|
|
|
II.2) Описание 1
Проектиране и изграждане на 2 нови пътни надлези на км. 127+805 и км.134+350 в междугарието Хан Аспарух-Нова Загора |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233144
|
II.2.3) Място на изпълнение BG34
км. 127+805 и км.134+350 в междугарието Хан Аспарух-Нова Загора. | Етап I: Проектиране и подготовка на документи за издаване на разрешение за строеж: Изготвяне и предаване на Технически проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба, изискванията на „Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти“, както и на приложимото европейско и българско законодателство, по всички необходими проектни части свързани с изграждане на 2 нови пътни надлези по железопътната линия Пловдив-Бургас на мястото на съществуващи прелези; Съгласуване на техническия проект и подготовка на документи за целите на издаване на разрешение за строеж; Изготвяне на Работен проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба.Етап II: Строителство: Изпълнението на строително-монтажните работи включва дейности по изграждане на пътните съоръжения (надлези), както следва: изграждане на фундаменти за устои и колони и изграждане на устоите и колоните на съоръженията; изграждане на насипни тела; монтаж на лагерни устройства; монтаж на връхна конструкция; изграждане на пътни настилки и изграждане на обезопасителни съоръжения. Предвижда се извършване на дейности по контактната мрежа: изграждане на стълбове и фундаменти и реконструкция на контактна мрежа в зоната на надлезите и дейности по част сигнализация: опазване и при необходимост изместване на тръбоканалната мрежа на ДП"НКЖИ" и кабелите за сигнализация, телекомуникации, ел. снабдяване и управление на разединители и демонтаж на съоръженията на сигнализацията и ел. захранването на прелезите;Изготвяне на екзекутивна документация;Осъществяване на авторски надзор.Етап III:Получаване на разрешение за ползване на обектите:Подготовка на необходимите документи за получаване на разрешение за ползване от ДНСК съгласно ЗУТ. Резултатите, които трябва да бъдат постигнати са както следва:Изготвени технически и работен проект в съответствие с изискванията на нормативната уредба и в съответствие с основните изисквания към строежите за осигуряване на съществените изисквания за:носимоспособност - механично съпротивление, устойчивост и дълготрайност на строителните конструкции и на земната основа при експлоатационни и сеизмични натоварвания;безопасност при пожар;хигиена, опазване на здравето и живота на хората;безопасна експлоатация;защита от шум и опазване на околната среда;достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.Съгласуван и одобрен от компетентните органи технически проект за изграждането на 2 нови пътни надлези на мястото на съществуващи прелези, с достатъчна подробност, за да бъде основание за издаване на разрешение за строеж и започване на строително-монтажни работи;Извършени строително-монтажни работи, предвидени в проекта, в заложените срокове и качество и в съответствие с всички нормативни изисквания и Техническите спецификации на Възложителя;Осъществяване на договора в срок, по ефективен и прозрачен начин и в съответствие с изискванията на финансиращите институции, приложимото българско законодателство и стандарти и специфичната нормативна уредба на Възложителя. | |
ДА |
Предложение за проектиране Т1 20 2. Работа в режим на прекъсване на влаковото движение - „прозорци“ Т2 20
|
|
60
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 5046625.11 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 550
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Приоритетна ос 1: „Развитие на железопътната инфраструктура по „основната” и „разширената” Транс-европейска транспортна мрежа” на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020
|
В прогн.ст-ст са вкл.до 3,6% непредв.работи в р-р до 172 139,11 лв от ст-та на строит.,маш.,съоръж. и 0,1% за дейности по публичност в р-р на 4 790,60 лв от ст-та на строит.Компл.оценка КО= ПТ1+ ПТ2,ПТ1-Цена. ПТ1=(Цmin/Цi)х60. ПТ2-Тех.оценка ПT2=Т1+Т2, където Т1-10,15 или 20т;Т2=Ппр,min/Ппр,i)*20.Срокът за изп.до 550 дни не е непрекъснат и е сбор от:Етап I–245 дни;Етап ІІ–275 дни;Етап ІІІ-30дни.
|
|
II.2) Описание 1
Проектиране и изграждане на 2 нови пътни надлези на км. 145+787 и на км. 151+770 в участъка Нова Загора-Кермен |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233144
|
II.2.3) Място на изпълнение BG42
км. 145+787 и на км. 151+770 в участъка Нова Загора-Кермен | Етап I: Проектиране и подготовка на документи за издаване на разрешение за строеж: Изготвяне и предаване на Технически проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба, изискванията на „Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти“, както и на приложимото европейско и българско законодателство, по всички необходими проектни части свързани с изграждане на 2 нови пътни надлези по железопътната линия Пловдив-Бургас на мястото на съществуващи прелези; Съгласуване на техническия проект и подготовка на документи за целите на издаване на разрешение за строеж;Изготвяне на Работен проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба.Етап II: Строителство: Изпълнението на строително-монтажните работи включва дейности по изграждане на пътните съоръжения (надлези), както следва: изграждане на фундаменти за устои и колони и изграждане на устоите и колоните на съоръженията; изграждане на насипни тела; монтаж на лагерни устройства; монтаж на връхна конструкция; изграждане на пътни настилки и изграждане на обезопасителни съоръжения. Предвижда се извършване на дейности по контактната мрежа: изграждане на стълбове и фундаменти и реконструкция на контактна мрежа в зоната на надлезите. Дейностите по част сигнализация и осветление включват: опазване и при необходимост изместване на тръбоканалната мрежа на ДП "НКЖИ" и кабелите за сигнализация, телекомуникации, ел. снабдяване и управление на разединители; демонтаж на съоръженията на сигнализацията и ел. захранването на прелезите; преустройство на МРЦ за изолиране на прелезните устройства и инсталиране на улично осветление в зоната на съоръженията;Изготвяне на екзекутивна документация;Осъществяване на авторски надзор.Етап III:Получаване на разрешение за ползване на обектите:Подготовка на необходимите документи за получаване на разрешение за ползване от ДНСК съгласно ЗУТ. Резултатите, които трябва да бъдат постигнати са както следва: Изготвени технически и работен проект в съответствие с изискванията на нормативната уредба и в съответствие с основните изисквания към строежите за осигуряване на съществените изисквания за:носимоспособност - механично съпротивление, устойчивост и дълготрайност на строителните конструкции и на земната основа при експлоатационни и сеизмични натоварвания;безопасност при пожар;хигиена, опазване на здравето и живота на хората;безопасна експлоатация;защита от шум и опазване на околната среда;достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.Съгласуван и одобрен от компетентните органи технически проект за изграждането на 2 нови пътни надлези на мястото на съществуващи прелези, с достатъчна подробност, за да бъде основание за издаване на разрешение за строеж и започване на строително-монтажни работи;Извършени строително-монтажни работи, предвидени в проекта, в заложените срокове и качество и в съответствие с всички нормативни изисквания и Техническите спецификации на Възложителя;Осъществяване на договора в срок, по ефективен и прозрачен начин и в съответствие с изискванията на финансиращите институции, приложимото българско законодателство и стандарти и специфичната нормативна уредба на Възложителя | |
ДА |
Предложение за проектиране Т1 20 2. Работа в режим на прекъсване на влаковото движение - „прозорци“ Т2 20
|
|
60
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 5658601.28 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 550
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Приоритетна ос 1: „Развитие на железопътната инфраструктура по „основната” и „разширената” Транс-европейска транспортна мрежа” на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020
|
В прогн.ст-ст са вкл.до 3,6% непред.работи в р-р до 193 327,13 лв от ст-та на строит., маш. и съор. 0,1% за дейности по публичност в р-р на 5 380,27 лв от ст-та на строит.КО= ПТ1+ ПТ2, където ПТ1-Цена.ПТ1=(Цmin/Цi)х60. ПТ2-Техн.оценка ПT2=Т1+Т2,където Т1-10,15 или20т.;Т2=(Ппр,min/Ппр,i)*20.Срокът за изп.до 550 дни не е непрекъснат и е сбор от: Етап I–245 дни;Етап ІІ–275 дни;Етап ІІІ-30 дни.
|
|
II.2) Описание 1
Проектиране и изграждане на един нов пътен надлез на км. 158+777 и един нов пешеходен надлез на км. 160+300 в междугарието Коньово-Кермен |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233144
|
II.2.3) Място на изпълнение BG42
км. 158+777 и км. 160+300 в междугарието Коньово-Кермен | Етап I: Проектиране и подготовка на документи за издаване на разрешение за строеж: Изготвяне и предаване на Технически проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба, изискванията на „Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти“,както и на приложимото европейско и българско законодателство, по всички необходими проектни части свързани с изгражд.на 1 нов пътен и 1 нов пешеходен надлези по железопътната линия Пловдив-Бургас на мястото на съществуващи прелези; Съгласуване на техническия проект и подготовка на документи за целите на издаване на разрешение за строеж;Изготвяне на Работен проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба.Етап II: Строителство: Изпълнението на строително-монтажните работи по пътното съоръжение(надлез)включва: изграждане на фундаменти за устои и колони и изграждане на устоите и колоните на съоръжението; изграждане на насипни тела; монтаж на лагерни устройства; монтаж на връхна конструкция; изграждане на пътни настилки и изграждане на обезопасителни съоръжения. Изпълнението на строително-монтажните работи по пешеходното съоръжение (пасарела) включва: изграждане на фундаменти за устои и колони; изграждане на устоите и колоните на съоръжението; изграждане на стълбищни клетки; монтаж на асансьори; монтаж на връхна конструкция и изграждане на обезопасителни съоръжения. Предвижда се извършване на дейности по контактната мрежа за пътното съоръжение (надлез) и пешеходното съоръжение (пасарела): изграждане на стълбове и фундаменти и реконструкция на контактна мрежа в зоната на съоръженията. Дейностите по част сигнализация и осветление за пътното съоръжение (надлез) и пешеходното съоръжение (пасарела) включват: опазване и при необходимост изместване на тръбоканалната мрежа на ДП"НКЖИ" и кабелите за сигнализация, телекомуникации, ел. снабдяване и управление на разединители; демонтаж на съоръженията на сигнализацията и ел. захранването на прелезите; преустройство на МРЦ за изолиране на прелезните устройства; инсталиране на осветление в зоната на съоръженията и инсталиране на видеонаблюдение за пешеходния надлез (пасарела);Изготвяне на екзекутивна документация;Осъществяване на авторски надзор.Етап III:Получаване на разрешение за ползване на обектите:Подготовка на необходимите документи за получаване на разрешение за ползване от ДНСК съгласно ЗУТ. Резултатите, които трябва да бъдат постигнати са както следва: Изготвени технически и работен проект в съответствие с изискванията на нормативната уредба и в съответствие с основните изисквания към строежите за осигуряване на съществените изисквания за:носимоспособност - механично съпротивление, устойчивост и дълготрайност на строителните конструкции и на земната основа при експлоатационни и сеизмични натоварвания;безопасност при пожар;хигиена, опазване на здравето и живота на хората;безопасна експлоатация;защита от шум и опазване на околната среда;достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.Съгласуван и одобрен от компетентните органи технически проект за изграждането на един нов пътен надлез и един нов пешеходен надлез на мястото на съществуващи прелези, с достатъчна подробност, за да бъде основание за издаване на разрешение за строеж и започване на строително-монтажни работи;Извършени строително-монтажни работи, предвидени в проекта, в заложените срокове и качество и в съответствие с всички нормат.изисквания, и Технич.спец. на Възлож.;Осъществяване на договора в срок,по ефективен и прозрачен начин и в съотв със спец. норм уредба на Възлож | |
ДА |
Предложение за проектиране Т1 20 2. Работа в режим на прекъсване на влаковото движение - „прозорци“ Т2 20
|
|
60
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 2940223.31 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 550
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Приоритетна ос 1: „Развитие на железопътната инфраструктура по „основната” и „разширената” Транс-европейска транспортна мрежа” на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020
|
В прогн.ст-ст са вкл.до 3,6% непредвид.работи в р-р до 99 986,94 лв от ст-та на строит.,маш.,съор и 0,1% за дейности по публичност в р-р на 2 782,58 лв от ст-та на строит.КО= ПТ1+ ПТ2,където ПТ1-Цена. ПТ1=(Цmin/Цi)х60. ПТ2-Техн.оценка ПT2=Т1+Т2, където Т1-10,15 или20т.;Т2=(Ппр,min/Ппр,i)*20.Срокът за изп.до 550 дни не е непрекъснат и е сбор от: Етап I–245 дни;Етап ІІ–275 дни;Етап ІІІ-30 дни.
|
|
II.2) Описание 1
Проектиране и изграждане на 2 нови пътни надлези на км. 244+619 и на км. 248+202 в междугарието Черноград-Айтос |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233144
|
II.2.3) Място на изпълнение BG34
км. 244+619 и на км. 248+202 в междугарието Черноград-Айтос | Етап I: Проектиране и подготовка на документи за издаване на разрешение за строеж: Изготвяне и предаване на Технически проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба, изискванията на „Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти“, както и на приложимото европейско и българско законодателство, по всички необходими проектни части свързани с изграждане на 2 нови пътни надлези по железопътната линия Пловдив-Бургас на мястото на съществуващи прелези; Съгласуване на техническия проект и подготовка на документи за целите на издаване на разрешение за строеж;Изготвяне на Работен проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба.Етап II: Строителство: Изпълнението на строително-монтажните работи включва дейности по изграждане на пътните съоръжения (надлези), както следва: изграждане на фундаменти за устои и колони и изграждане на устоите и колоните на съоръженията; изграждане на насипни тела; монтаж на лагерни устройства; монтаж на връхна конструкция; изграждане на пътни настилки и изграждане на обезопасителни съоръжения. Предвижда се извършване на дейности по контактната мрежа: изграждане на стълбове и фундаменти и реконструкция на контактна мрежа в зоната на надлезите. Дейностите по част сигнализация и осветление включват: опазване и при необходимост изместване на тръбоканалната мрежа на ДП "НКЖИ" и кабелите за сигнализация, телекомуникации, ел. снабдяване и управление на разединители; демонтаж на съоръженията на сигнализацията и ел. захранването на прелезите; преустройство на МРЦ за изолиране на прелезните устройства и инсталиране на улично осветление в зоната на съоръженията;Изготвяне на екзекутивна документация;Осъществяване на авторски надзор.Етап III:Получаване на разрешение за ползване на обектите:Подготовка на необходимите документи за получаване на разрешение за ползване от ДНСК съгласно ЗУТ. Резултатите, които трябва да бъдат постигнати са както следва: Изготвени технически и работен проект в съответствие с изискванията на нормативната уредба и в съответствие с основните изисквания към строежите за осигуряване на съществените изисквания за:носимоспособност - механично съпротивление, устойчивост и дълготрайност на строителните конструкции и на земната основа при експлоатационни и сеизмични натоварвания;безопасност при пожар;хигиена, опазване на здравето и живота на хората;безопасна експлоатация;защита от шум и опазване на околната среда;достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.Съгласуван и одобрен от компетентните органи технически проект за изграждането на 2 нови пътни надлези на мястото на съществуващи прелези, с достатъчна подробност, за да бъде основание за издаване на разрешение за строеж и започване на строително-монтажни работи;Извършени строително-монтажни работи, предвидени в проекта, в заложените срокове и качество и в съответствие с всички нормативни изисквания и Техническите спецификации на Възложителя;Осъществяване на договора в срок, по ефективен и прозрачен начин и в съответствие с изискванията на финансиращите институции, приложимото българско законодателство и стандарти и специфичната нормативна уредба на Възложителя. | |
ДА |
Предложение за проектиране Т1 20 2. Работа в режим на прекъсване на влаковото движение - „прозорци“ Т2 20
|
|
60
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 4864944.22 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 550
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Приоритетна ос 1: „Развитие на железопътната инфраструктура по „основната” и „разширената” Трансевропейска транспортна мрежа” на ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014 – 2020 г.
|
В прогн.ст-ст са вкл.до 3,6% непредвид.работи в р-р до 166 054,06 лв от ст-та на строит.,маш.,съор. и 0,1%за дейности по публичност в р-р на 4 621,25лв от ст-та на строит.КО=ПТ1+ ПТ2, където ПТ1-Цена. ПТ1=(Цmin/Цi)х60. ПТ2-Технич.оценка ПT2=Т1+Т2, където Т1-10,15 или20т.;Т2=(Ппр,min/Ппр,i)*20.Срокът за изп.до 550 дни не е непрекъснат и е сбор от:Етап I–245 дни;Етап ІІ–275 дни;Етап ІІІ-30 дни.
|
|
II.2) Описание 1
Проектиране и изграждане на 2 нови пътни надлези на км. 253+520 и на км. 260+921 в участъка Черноград-Българово |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233144
|
II.2.3) Място на изпълнение BG34
км. 253+520 и на км. 260+921 в участъка Черноград-Българово | Етап I: Проектиране и подготовка на документи за издаване на разрешение за строеж: Изготвяне и предаване на Технически проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба, изискванията на „Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти“, както и на приложимото европейско и българско законодателство, по всички необходими проектни части свързани с изграждане на 2 нови пътни надлези по железопътната линия Пловдив-Бургас на мястото на съществуващи прелези; Съгласуване на техническия проект и подготовка на документи за целите на издаване на разрешение за строеж;Изготвяне на Работен проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба.Етап II: Строителство: Изпълнението на строително-монтажните работи включва дейности по изграждане на пътните съоръжения (надлези): изграждане на фундаменти за устои и колони и изграждане на устоите и колоните на съоръженията; изграждане на насипни тела; монтаж на лагерни устройства; монтаж на връхна конструкция; изграждане на пътни настилки и изграждане на обезопасителни съоръжения. Предвижда се извършване на дейности по контактната мрежа: изграждане на стълбове и фундаменти и реконструкция на контактна мрежа в зоната на надлезите и дейности по част сигнализация: опазване и при необходимост изместване на тръбоканалната мрежа на ДП"НКЖИ" и кабелите за сигнализация, телекомуникации, ел. снабдяване и управление на разединители и демонтаж на съоръженията на сигнализацията и ел. захранването на прелезите;Изготвяне на екзекутивна документация;Осъществяване на авторски надзор.Етап III:Получаване на разрешение за ползване на обектите:Подготовка на необходимите документи за получаване на разрешение за ползване от ДНСК съгласно ЗУТ. Резултатите, които трябва да бъдат постигнати са както следва: Изготвени технически и работен проект в съответствие с изискванията на нормативната уредба и в съответствие с основните изисквания към строежите за осигуряване на съществените изисквания за:носимоспособност - механично съпротивление, устойчивост и дълготрайност на строителните конструкции и на земната основа при експлоатационни и сеизмични натоварвания;безопасност при пожар;хигиена, опазване на здравето и живота на хората;безопасна експлоатация;защита от шум и опазване на околната среда;достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.Съгласуван и одобрен от компетентните органи технически проект за изграждането на 2 нови пътни надлези на мястото на съществуващи прелези, с достатъчна подробност, за да бъде основание за издаване на разрешение за строеж и започване на строително-монтажни работи;Извършени строително-монтажни работи, предвидени в проекта, в заложените срокове и качество и в съответствие с всички нормативни изисквания, и Техническите спецификации на Възложителя;Осъществяване на договора в срок, по ефективен и прозрачен начин и в съответствие с изискванията на финансиращите институции, приложимото българско законодателство и стандарти и специфичната нормативна уредба на Възложителя. | |
ДА |
Предложение за проектиране Т1 20 2. Работа в режим на прекъсване на влаковото движение - „прозорци“ Т2 20
|
|
60
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 5634464.65 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 550
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Приоритетна ос 1: „Развитие на железопътната инфраструктура по „основната” и „разширената” Трансевропейска транспортна мрежа” на ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014 – 2020 г.
|
В прогн.ст-ст са вкл.до 3,6% непредвид.работи в р-р до 192 386,97 лв от ст-та на строит.,маш.,съор. и 0,1% за дейности по публичност в р-р на 5 354,11лв от ст-та на строит.КО= ПТ1+ ПТ2, където ПТ1-Цена.ПТ1=(Цmin/Цi)х60. ПТ2-Технич.оценка ПT2=Т1+Т2,където Т1-10,15 или20т.;Т2=(Ппр,min/Ппр,i)*20.Срокът за изп.до 550 дни не е непрекъснат и е сбор от: Етап I–245 дни;Етап ІІ–275 дни;Етап ІІІ-30 дни.
|
|