Деловодна информация
00233
ЖИ-6080 15/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
15/02/2019 (дд/мм/гггг)
00233-2019-0034 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №110
София BG411 1233 България
Снежана Кусорова +359 29326120
s_kusorova@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPrNw47HNDw99w%3d%3d
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №122А
София BG411 1233 България
Мария Генова +359 29326048
s_kusorova@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №110
София BG411 1233 България
Евгения Русимова +359 29326115
s_kusorova@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

поддръжка на железопътната инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Проект.и изгражд.на 9 пътни надлези и един пешеходен надлез в жп у-ци Хан Аспарух-Кермен и Черноград-Българово на мястото на съществуващи прелези по проект"Рех.жп линия Пловдив-Бургас,фаза2", по 5 ОП
45233144      
Строителство

„Проектиране и изграждане на 9 пътни надлези и един пешеходен надлез в железопътни участъци Хан Аспарух-Кермен и Черноград-Българово на мястото на съществуващи прелези по проект „Рехабилитация на железопътната линия “Пловдив – Бургас, Фаза 2” по пет обособени позиции, както следва:
Обособена позиция 1: Проектиране и изграждане на 2 нови пътни надлези на км. 127+805 и км.134+350 в междугарието Хан Аспарух-Нова Загора
Обособена позиция 2: Проектиране и изграждане на 2 нови пътни надлези на км. 145+787 и на км. 151+770 в участъка Нова Загора-Кермен
Обособена позиция 3: Проектиране и изграждане на един нов пътен надлез на км. 158+777 и един нов пешеходен надлез на км. 160+300 в междугарието Коньово-Кермен
Обособена позиция 4: Проектиране и изграждане на 2 нови пътни надлези на км. 244+619 и на км. 248+202 в междугарието Черноград-Айтос
Обособена позиция 5: Проектиране и изграждане на 2 нови пътни надлези на км. 253+520 и на км. 260+921 в участъка Черноград-Българово.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
24144858.57      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Проектиране и изграждане на 2 нови пътни надлези на км. 127+805 и км.134+350 в междугарието Хан Аспарух-Нова Загора 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233144      
II.2.3) Място на изпълнение
BG34

км. 127+805 и км.134+350 в междугарието Хан Аспарух-Нова Загора.

Етап I: Проектиране и подготовка на документи за издаване на разрешение за строеж: Изготвяне и предаване на Технически проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба, изискванията на „Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти“, както и на приложимото европейско и българско законодателство, по всички необходими проектни части свързани с изграждане на 2 нови пътни надлези по железопътната линия Пловдив-Бургас на мястото на съществуващи прелези; Съгласуване на техническия проект и подготовка на документи за целите на издаване на разрешение за строеж; Изготвяне на Работен проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба.Етап II: Строителство: Изпълнението на строително-монтажните работи включва дейности по изграждане на пътните съоръжения (надлези), както следва: изграждане на фундаменти за устои и колони и изграждане на устоите и колоните на съоръженията; изграждане на насипни тела; монтаж на лагерни устройства; монтаж на връхна конструкция; изграждане на пътни настилки и изграждане на обезопасителни съоръжения. Предвижда се извършване на дейности по контактната мрежа: изграждане на стълбове и фундаменти и реконструкция на контактна мрежа в зоната на надлезите и дейности по част сигнализация: опазване и при необходимост изместване на тръбоканалната мрежа на ДП"НКЖИ" и кабелите за сигнализация, телекомуникации, ел. снабдяване и управление на разединители и демонтаж на съоръженията на сигнализацията и ел. захранването на прелезите;Изготвяне на екзекутивна документация;Осъществяване на авторски надзор.Етап III:Получаване на разрешение за ползване на обектите:Подготовка на необходимите документи за получаване на разрешение за ползване от ДНСК съгласно ЗУТ. Резултатите, които трябва да бъдат постигнати са както следва:Изготвени технически и работен проект в съответствие с изискванията на нормативната уредба и в съответствие с основните изисквания към строежите за осигуряване на съществените изисквания за:носимоспособност - механично съпротивление, устойчивост и дълготрайност на строителните конструкции и на земната основа при експлоатационни и сеизмични натоварвания;безопасност при пожар;хигиена, опазване на здравето и живота на хората;безопасна експлоатация;защита от шум и опазване на околната среда;достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.Съгласуван и одобрен от компетентните органи технически проект за изграждането на 2 нови пътни надлези на мястото на съществуващи прелези, с достатъчна подробност, за да бъде основание за издаване на разрешение за строеж и започване на строително-монтажни работи;Извършени строително-монтажни работи, предвидени в проекта, в заложените срокове и качество и в съответствие с всички нормативни изисквания и Техническите спецификации на Възложителя;Осъществяване на договора в срок, по ефективен и прозрачен начин и в съответствие с изискванията на финансиращите институции, приложимото българско законодателство и стандарти и специфичната нормативна уредба на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за проектиране Т1    20
2. Работа в режим на прекъсване на влаковото движение - „прозорци“ Т2    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
5046625.11      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
550

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Приоритетна ос 1: „Развитие на железопътната инфраструктура по „основната” и „разширената” Транс-европейска транспортна мрежа” на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020

В прогн.ст-ст са вкл.до 3,6% непредв.работи в р-р до 172 139,11 лв от ст-та на строит.,маш.,съоръж. и 0,1% за дейности по публичност в р-р на 4 790,60 лв от ст-та на строит.Компл.оценка КО= ПТ1+ ПТ2,ПТ1-Цена. ПТ1=(Цmin/Цi)х60. ПТ2-Тех.оценка ПT2=Т1+Т2, където Т1-10,15 или 20т;Т2=Ппр,min/Ппр,i)*20.Срокът за изп.до 550 дни не е непрекъснат и е сбор от:Етап I–245 дни;Етап ІІ–275 дни;Етап ІІІ-30дни.

II.2) Описание 1

Проектиране и изграждане на 2 нови пътни надлези на км. 145+787 и на км. 151+770 в участъка Нова Загора-Кермен 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233144      
II.2.3) Място на изпълнение
BG42

км. 145+787 и на км. 151+770 в участъка Нова Загора-Кермен

Етап I: Проектиране и подготовка на документи за издаване на разрешение за строеж: Изготвяне и предаване на Технически проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба, изискванията на „Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти“, както и на приложимото европейско и българско законодателство, по всички необходими проектни части свързани с изграждане на 2 нови пътни надлези по железопътната линия Пловдив-Бургас на мястото на съществуващи прелези; Съгласуване на техническия проект и подготовка на документи за целите на издаване на разрешение за строеж;Изготвяне на Работен проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба.Етап II: Строителство: Изпълнението на строително-монтажните работи включва дейности по изграждане на пътните съоръжения (надлези), както следва: изграждане на фундаменти за устои и колони и изграждане на устоите и колоните на съоръженията; изграждане на насипни тела; монтаж на лагерни устройства; монтаж на връхна конструкция; изграждане на пътни настилки и изграждане на обезопасителни съоръжения. Предвижда се извършване на дейности по контактната мрежа: изграждане на стълбове и фундаменти и реконструкция на контактна мрежа в зоната на надлезите. Дейностите по част сигнализация и осветление включват: опазване и при необходимост изместване на тръбоканалната мрежа на ДП "НКЖИ" и кабелите за сигнализация, телекомуникации, ел. снабдяване и управление на разединители; демонтаж на съоръженията на сигнализацията и ел. захранването на прелезите; преустройство на МРЦ за изолиране на прелезните устройства и инсталиране на улично осветление в зоната на съоръженията;Изготвяне на екзекутивна документация;Осъществяване на авторски надзор.Етап III:Получаване на разрешение за ползване на обектите:Подготовка на необходимите документи за получаване на разрешение за ползване от ДНСК съгласно ЗУТ. Резултатите, които трябва да бъдат постигнати са както следва: Изготвени технически и работен проект в съответствие с изискванията на нормативната уредба и в съответствие с основните изисквания към строежите за осигуряване на съществените изисквания за:носимоспособност - механично съпротивление, устойчивост и дълготрайност на строителните конструкции и на земната основа при експлоатационни и сеизмични натоварвания;безопасност при пожар;хигиена, опазване на здравето и живота на хората;безопасна експлоатация;защита от шум и опазване на околната среда;достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.Съгласуван и одобрен от компетентните органи технически проект за изграждането на 2 нови пътни надлези на мястото на съществуващи прелези, с достатъчна подробност, за да бъде основание за издаване на разрешение за строеж и започване на строително-монтажни работи;Извършени строително-монтажни работи, предвидени в проекта, в заложените срокове и качество и в съответствие с всички нормативни изисквания и Техническите спецификации на Възложителя;Осъществяване на договора в срок, по ефективен и прозрачен начин и в съответствие с изискванията на финансиращите институции, приложимото българско законодателство и стандарти и специфичната нормативна уредба на Възложителя
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за проектиране Т1    20
2. Работа в режим на прекъсване на влаковото движение - „прозорци“ Т2    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
5658601.28      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
550

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Приоритетна ос 1: „Развитие на железопътната инфраструктура по „основната” и „разширената” Транс-европейска транспортна мрежа” на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020

В прогн.ст-ст са вкл.до 3,6% непред.работи в р-р до 193 327,13 лв от ст-та на строит., маш. и съор. 0,1% за дейности по публичност в р-р на 5 380,27 лв от ст-та на строит.КО= ПТ1+ ПТ2, където ПТ1-Цена.ПТ1=(Цmin/Цi)х60. ПТ2-Техн.оценка ПT2=Т1+Т2,където Т1-10,15 или20т.;Т2=(Ппр,min/Ппр,i)*20.Срокът за изп.до 550 дни не е непрекъснат и е сбор от: Етап I–245 дни;Етап ІІ–275 дни;Етап ІІІ-30 дни.

II.2) Описание 1

Проектиране и изграждане на един нов пътен надлез на км. 158+777 и един нов пешеходен надлез на км. 160+300 в междугарието Коньово-Кермен 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233144      
II.2.3) Място на изпълнение
BG42

км. 158+777 и км. 160+300 в междугарието Коньово-Кермен

Етап I: Проектиране и подготовка на документи за издаване на разрешение за строеж: Изготвяне и предаване на Технически проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба, изискванията на „Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти“,както и на приложимото европейско и българско законодателство, по всички необходими проектни части свързани с изгражд.на 1 нов пътен и 1 нов пешеходен надлези по железопътната линия Пловдив-Бургас на мястото на съществуващи прелези; Съгласуване на техническия проект и подготовка на документи за целите на издаване на разрешение за строеж;Изготвяне на Работен проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба.Етап II: Строителство: Изпълнението на строително-монтажните работи по пътното съоръжение(надлез)включва: изграждане на фундаменти за устои и колони и изграждане на устоите и колоните на съоръжението; изграждане на насипни тела; монтаж на лагерни устройства; монтаж на връхна конструкция; изграждане на пътни настилки и изграждане на обезопасителни съоръжения. Изпълнението на строително-монтажните работи по пешеходното съоръжение (пасарела) включва: изграждане на фундаменти за устои и колони; изграждане на устоите и колоните на съоръжението; изграждане на стълбищни клетки; монтаж на асансьори; монтаж на връхна конструкция и изграждане на обезопасителни съоръжения. Предвижда се извършване на дейности по контактната мрежа за пътното съоръжение (надлез) и пешеходното съоръжение (пасарела): изграждане на стълбове и фундаменти и реконструкция на контактна мрежа в зоната на съоръженията. Дейностите по част сигнализация и осветление за пътното съоръжение (надлез) и пешеходното съоръжение (пасарела) включват: опазване и при необходимост изместване на тръбоканалната мрежа на ДП"НКЖИ" и кабелите за сигнализация, телекомуникации, ел. снабдяване и управление на разединители; демонтаж на съоръженията на сигнализацията и ел. захранването на прелезите; преустройство на МРЦ за изолиране на прелезните устройства; инсталиране на осветление в зоната на съоръженията и инсталиране на видеонаблюдение за пешеходния надлез (пасарела);Изготвяне на екзекутивна документация;Осъществяване на авторски надзор.Етап III:Получаване на разрешение за ползване на обектите:Подготовка на необходимите документи за получаване на разрешение за ползване от ДНСК съгласно ЗУТ. Резултатите, които трябва да бъдат постигнати са както следва: Изготвени технически и работен проект в съответствие с изискванията на нормативната уредба и в съответствие с основните изисквания към строежите за осигуряване на съществените изисквания за:носимоспособност - механично съпротивление, устойчивост и дълготрайност на строителните конструкции и на земната основа при експлоатационни и сеизмични натоварвания;безопасност при пожар;хигиена, опазване на здравето и живота на хората;безопасна експлоатация;защита от шум и опазване на околната среда;достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.Съгласуван и одобрен от компетентните органи технически проект за изграждането на един нов пътен надлез и един нов пешеходен надлез на мястото на съществуващи прелези, с достатъчна подробност, за да бъде основание за издаване на разрешение за строеж и започване на строително-монтажни работи;Извършени строително-монтажни работи, предвидени в проекта, в заложените срокове и качество и в съответствие с всички нормат.изисквания, и Технич.спец. на Възлож.;Осъществяване на договора в срок,по ефективен и прозрачен начин и в съотв със спец. норм уредба на Възлож
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за проектиране Т1    20
2. Работа в режим на прекъсване на влаковото движение - „прозорци“ Т2    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
2940223.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
550

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Приоритетна ос 1: „Развитие на железопътната инфраструктура по „основната” и „разширената” Транс-европейска транспортна мрежа” на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020

В прогн.ст-ст са вкл.до 3,6% непредвид.работи в р-р до 99 986,94 лв от ст-та на строит.,маш.,съор и 0,1% за дейности по публичност в р-р на 2 782,58 лв от ст-та на строит.КО= ПТ1+ ПТ2,където ПТ1-Цена. ПТ1=(Цmin/Цi)х60. ПТ2-Техн.оценка ПT2=Т1+Т2, където Т1-10,15 или20т.;Т2=(Ппр,min/Ппр,i)*20.Срокът за изп.до 550 дни не е непрекъснат и е сбор от: Етап I–245 дни;Етап ІІ–275 дни;Етап ІІІ-30 дни.

II.2) Описание 1

Проектиране и изграждане на 2 нови пътни надлези на км. 244+619 и на км. 248+202 в междугарието Черноград-Айтос 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233144      
II.2.3) Място на изпълнение
BG34

км. 244+619 и на км. 248+202 в междугарието Черноград-Айтос

Етап I: Проектиране и подготовка на документи за издаване на разрешение за строеж: Изготвяне и предаване на Технически проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба, изискванията на „Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти“, както и на приложимото европейско и българско законодателство, по всички необходими проектни части свързани с изграждане на 2 нови пътни надлези по железопътната линия Пловдив-Бургас на мястото на съществуващи прелези; Съгласуване на техническия проект и подготовка на документи за целите на издаване на разрешение за строеж;Изготвяне на Работен проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба.Етап II: Строителство: Изпълнението на строително-монтажните работи включва дейности по изграждане на пътните съоръжения (надлези), както следва: изграждане на фундаменти за устои и колони и изграждане на устоите и колоните на съоръженията; изграждане на насипни тела; монтаж на лагерни устройства; монтаж на връхна конструкция; изграждане на пътни настилки и изграждане на обезопасителни съоръжения. Предвижда се извършване на дейности по контактната мрежа: изграждане на стълбове и фундаменти и реконструкция на контактна мрежа в зоната на надлезите. Дейностите по част сигнализация и осветление включват: опазване и при необходимост изместване на тръбоканалната мрежа на ДП "НКЖИ" и кабелите за сигнализация, телекомуникации, ел. снабдяване и управление на разединители; демонтаж на съоръженията на сигнализацията и ел. захранването на прелезите; преустройство на МРЦ за изолиране на прелезните устройства и инсталиране на улично осветление в зоната на съоръженията;Изготвяне на екзекутивна документация;Осъществяване на авторски надзор.Етап III:Получаване на разрешение за ползване на обектите:Подготовка на необходимите документи за получаване на разрешение за ползване от ДНСК съгласно ЗУТ. Резултатите, които трябва да бъдат постигнати са както следва: Изготвени технически и работен проект в съответствие с изискванията на нормативната уредба и в съответствие с основните изисквания към строежите за осигуряване на съществените изисквания за:носимоспособност - механично съпротивление, устойчивост и дълготрайност на строителните конструкции и на земната основа при експлоатационни и сеизмични натоварвания;безопасност при пожар;хигиена, опазване на здравето и живота на хората;безопасна експлоатация;защита от шум и опазване на околната среда;достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.Съгласуван и одобрен от компетентните органи технически проект за изграждането на 2 нови пътни надлези на мястото на съществуващи прелези, с достатъчна подробност, за да бъде основание за издаване на разрешение за строеж и започване на строително-монтажни работи;Извършени строително-монтажни работи, предвидени в проекта, в заложените срокове и качество и в съответствие с всички нормативни изисквания и Техническите спецификации на Възложителя;Осъществяване на договора в срок, по ефективен и прозрачен начин и в съответствие с изискванията на финансиращите институции, приложимото българско законодателство и стандарти и специфичната нормативна уредба на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за проектиране Т1    20
2. Работа в режим на прекъсване на влаковото движение - „прозорци“ Т2    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
4864944.22      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
550

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Приоритетна ос 1: „Развитие на железопътната инфраструктура по „основната” и „разширената” Трансевропейска транспортна мрежа” на ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014 – 2020 г.

В прогн.ст-ст са вкл.до 3,6% непредвид.работи в р-р до 166 054,06 лв от ст-та на строит.,маш.,съор. и 0,1%за дейности по публичност в р-р на 4 621,25лв от ст-та на строит.КО=ПТ1+ ПТ2, където ПТ1-Цена. ПТ1=(Цmin/Цi)х60. ПТ2-Технич.оценка ПT2=Т1+Т2, където Т1-10,15 или20т.;Т2=(Ппр,min/Ппр,i)*20.Срокът за изп.до 550 дни не е непрекъснат и е сбор от:Етап I–245 дни;Етап ІІ–275 дни;Етап ІІІ-30 дни.

II.2) Описание 1

Проектиране и изграждане на 2 нови пътни надлези на км. 253+520 и на км. 260+921 в участъка Черноград-Българово 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233144      
II.2.3) Място на изпълнение
BG34

км. 253+520 и на км. 260+921 в участъка Черноград-Българово

Етап I: Проектиране и подготовка на документи за издаване на разрешение за строеж: Изготвяне и предаване на Технически проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба, изискванията на „Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти“, както и на приложимото европейско и българско законодателство, по всички необходими проектни части свързани с изграждане на 2 нови пътни надлези по железопътната линия Пловдив-Бургас на мястото на съществуващи прелези; Съгласуване на техническия проект и подготовка на документи за целите на издаване на разрешение за строеж;Изготвяне на Работен проект в пълния му обем, съгласно изискванията на Възложителя и нормативната уредба.Етап II: Строителство: Изпълнението на строително-монтажните работи включва дейности по изграждане на пътните съоръжения (надлези): изграждане на фундаменти за устои и колони и изграждане на устоите и колоните на съоръженията; изграждане на насипни тела; монтаж на лагерни устройства; монтаж на връхна конструкция; изграждане на пътни настилки и изграждане на обезопасителни съоръжения. Предвижда се извършване на дейности по контактната мрежа: изграждане на стълбове и фундаменти и реконструкция на контактна мрежа в зоната на надлезите и дейности по част сигнализация: опазване и при необходимост изместване на тръбоканалната мрежа на ДП"НКЖИ" и кабелите за сигнализация, телекомуникации, ел. снабдяване и управление на разединители и демонтаж на съоръженията на сигнализацията и ел. захранването на прелезите;Изготвяне на екзекутивна документация;Осъществяване на авторски надзор.Етап III:Получаване на разрешение за ползване на обектите:Подготовка на необходимите документи за получаване на разрешение за ползване от ДНСК съгласно ЗУТ. Резултатите, които трябва да бъдат постигнати са както следва: Изготвени технически и работен проект в съответствие с изискванията на нормативната уредба и в съответствие с основните изисквания към строежите за осигуряване на съществените изисквания за:носимоспособност - механично съпротивление, устойчивост и дълготрайност на строителните конструкции и на земната основа при експлоатационни и сеизмични натоварвания;безопасност при пожар;хигиена, опазване на здравето и живота на хората;безопасна експлоатация;защита от шум и опазване на околната среда;достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.Съгласуван и одобрен от компетентните органи технически проект за изграждането на 2 нови пътни надлези на мястото на съществуващи прелези, с достатъчна подробност, за да бъде основание за издаване на разрешение за строеж и започване на строително-монтажни работи;Извършени строително-монтажни работи, предвидени в проекта, в заложените срокове и качество и в съответствие с всички нормативни изисквания, и Техническите спецификации на Възложителя;Осъществяване на договора в срок, по ефективен и прозрачен начин и в съответствие с изискванията на финансиращите институции, приложимото българско законодателство и стандарти и специфичната нормативна уредба на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за проектиране Т1    20
2. Работа в режим на прекъсване на влаковото движение - „прозорци“ Т2    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
5634464.65      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
550

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Приоритетна ос 1: „Развитие на железопътната инфраструктура по „основната” и „разширената” Трансевропейска транспортна мрежа” на ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014 – 2020 г.

В прогн.ст-ст са вкл.до 3,6% непредвид.работи в р-р до 192 386,97 лв от ст-та на строит.,маш.,съор. и 0,1% за дейности по публичност в р-р на 5 354,11лв от ст-та на строит.КО= ПТ1+ ПТ2, където ПТ1-Цена.ПТ1=(Цmin/Цi)х60. ПТ2-Технич.оценка ПT2=Т1+Т2,където Т1-10,15 или20т.;Т2=(Ппр,min/Ппр,i)*20.Срокът за изп.до 550 дни не е непрекъснат и е сбор от: Етап I–245 дни;Етап ІІ–275 дни;Етап ІІІ-30 дни.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За обособени позиции 1, 2, 3, 4 и 5:
Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър към Камарата на строителите в България, където задължително са вписани за втора група – строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 и ал. 6 - първа категория строежи от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, издаден от председателя на Камарата на строителите в България, а за чуждестранни лица – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва за всеки член на обединението, който ще изпълнява съответната дейност по строителството съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора/документи за създаване на обединението.
Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата съответствието с критерия годност се посочва в раздел А: Годност на Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
За доказване съответствието с критерия се представя следния документ:
Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от ІІ група - строежи от транспортната инфраструктура , съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 и ал.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителите в България (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.1 от ПРВВЦПРС. За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл. 25а от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) се представя документа по чл. 25а, ал. 2, т.1 от ЗКС.
Документът се представя от участника, определен за изпълнител в случаите на чл.67, ал.6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

не се изисква.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За обособени позиции 1,2,3,4 и 5:
1.Участникът трябва да е изпълнил дейности за строителство с предмет и обем, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата, а именно:строителни дейности, които включват ново строителство и/или реконструкция на пътни/железопътни съоръжения (надлези, и/или виадукти, и/или мостове). 2.Участникът да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.3.Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството. При подаване на офертата, съответствието с критерия Технически и професионални способности се посочва в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности и раздел Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от еЕЕДОП.Ако участникът е обединение,което не е ЮЛ,съответствието с критерия за подбор по т.1 и 2 се доказва от обединението участник,а по т.3 от всяко от лицата,включени в него,което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора/документ за създ.на обединението.Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изискванията на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване.Документи за доказване: 1.Списък на строителството идентично или сходно с предмета на поръчката за последните 5 години считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.2.Списък на персонала,който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав,които ще отговарят за изпълнението,в който е посочена професионалната компетентност на лицата.3.Сертификати издадени от независими лица,които са акредитирани по серията европейски стандарт от ИА БСА или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а,ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати,издадени от органи, установени в др.държави членки,както и други доказат.за еквивалентни мерки за осигур. на качество,при условията на чл.64,ал.7 от ЗОП.Документите се представят при условията на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП.
Изискванията се отнасят при участие за една, няколко или всички обособени позиции.


За обособени позиции 1,2,3,4 и 5:
1.Участникът трябва да е изпълнил успешно минимум една дейност за строителство, идентична или сходна с тази на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на офертата. 2.Участникът да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:Ръководител проект -образователно квалификационна степен/ОКС/бакалавър/магистър, проф.квалификация - строителен инженер или икономист; Проф.опит: да е изпълнявал функциите на Рък. проект/екип/обект или Зам.рък.проект/екип/обект в мин.един завършен обект за ново строителство и/или реконструкция на пътни/железопътни съоръжения (надлези, и/или виадукти, и/или мостове).2.2.Ключов експерт Проектиране-ръководител на проектантски екип-ОКС бакалавър/магистър, проф.квалификация, строителен инженер;Проф.опит:да е изпълнявал функции на рък.или зам.рък.на проектантски екип или ключов експерт проектиране в мин. един завършен проект за завършен проект за ново строителство и/или реконструкция на пътни/железопътни съоръжения (надлези, и/или виадукти, и/или мостове).2.3.Ключов експерт част Конструктивна - ОКС бакалавър/магистър, проф.квалификация – строителен инженер;Проф.опит:да е изпълнявал функции на ключов експерт или експерт част Конструктивна в мин.един завършен обект за ново строителство и/или реконструкция на пътни/железопътни съоръжения (надлези, и/или виадукти, и/или мостове).2.4.Ключов експерт част Пътна-ОКС бакалавър/магистър,проф. квалификация – строителен инженер;Проф.опит: да е изпълнявал функции на ключов експерт или експерт част Пътна в минимум един завършен обект за ново строителство и/или реконструкция на пътни/железопътни съоръжения (надлези, и/или виадукти, и/или мостове). За Ключов експерт Проектиране - ръководител на проектантски екип под „завършен проект“ да се разбира проект, който към датата на подаване на офертата е одобрен и приет от съответния възложител, клиент, получател, или компетентен орган, или е посочен в публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.За Ръководител проект, Ключов експерт част Пътна и Ключов експерт част Конструктивна, под „завършен обект“ да се разбира извършено строителство, за което към датата на подаване на офертата има удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или е посочено в публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълненото строителство.Едно лице не може да съвместява повече от една позиция.Не се допуска Ръководител проект и/или Ключов експерт да съвместява функциите на друг Ключов експерт. За чуждестранни лица – ключови експерти възложителят приема еквивалентни образователно-квалификационна степен и квалификация, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. 3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация включващ проектиране и строителство на обекти/елементи на транспортната инфраструктура. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството при условията на чл.64, ал.7 от ЗОП.
Изискванията се отнасят при участие за една, няколко или всички обособени позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Плащане:Аванс.плащ- до 10 % от договорната цена без ДДС,срещу Искане за ав.плащ.и б.гаранция обезп.ав.пред.ср-ва с вкл. ДДС,в пълен р-р.Аванса се приспада по 20% от вс.межд.плащ.до оконча.му възст. Междинни плащания (МП)- след реално изв. и приети работи по ДКС,в ПЦР и ЦР, с/у предст.Акт за МП и ориг.ф-ра.Окончателно плащане–10 % от догов.цена без ДДС,в т.ч.:І-ва половина–след издаване на образец (акт) 15 без забележки и Акт за І-ва полов-от оконч.плащ; ІІ-ра половина–след издаване на разрешение от ДНСК за ползване на обекта и Акт за ІІ-ро оконч.плащане. Всички плащания в срок от 30 дни по условията на договора.Дължими гаранции:І.Гаранция за изпълнение- 5% от догов.цена без ДДС;ІІ.Гаранция за аванс.плащане- в р-р покриващ 100% от ав.пред.ср-ва с вкл.ДДС.Гаранциите се представят под формата на парична сума, банкова гаранция, застраховка.Гаранция обезп.І-во и ІІ-ро оконч.плащане–в размер на 100% от дълж.сума,под формата на банк.гаранция.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 003-002533
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
886105

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/04/2019 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ДП НКЖИ, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, партер, заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ.Документът за упълномощаване,оригинал,или заверено копие(върху копието се записва"вярно с оригинала" има подпис и печат)се предоставя на комисията
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10,ал.1 от ЗОП. Възложителят няма условие за създаване на ЮЛ по чл.10,ал.2 от ЗОП. Възложителят отстранява участник, за когото са налице основанията по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП, чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП и чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, както и наличие на обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ.Когато участникът е обединение,което не е ЮЛ,задължително се представя копие от документ,от който да е видно правното основание за създаване на обединението,със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка.Документът трябва да съдържа и:1. правата и задълженията на участниците в обединението;2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, определянето на партньора, който представлява обединението за целите на обществената поръчка, както и обстоятелството, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката.Подизпълнителите и третите лица ако има такива трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, и за тях да не са налице основания за отстраняване. Участник, за когото са налице основания по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП и чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП има право да представи доказателства по чл.56 от ЗОП. Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП. Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, при подаване на офретата за участие, се представя отделен еЕЕДОП за всеки член на обединението. Отделен еЕЕДОП се представя за подизпълнителите и третите лица. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, се представят при условията на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП. Документите се представят от всеки член на обединението, което не е ЮЛ, и от подизпълнителите и третите лица ако има такива.Органите в Република България, от които участниците могат да получат информация за: задълженията, свързани с данъци и осигуровки - Национална агенция за приходите, електронен адрес: www.nap.bg,опазване на околната среда - Министерство на околната среда и водите, електронен адрес: www.moew.government.bg; закрила на заетостта - Агенция по заетостта, електронен адрес: https://www.az.government.bg; условията на труд в страната - Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, електронен адрес:www.gli.government.bg.4.12. Други гаранции: Гаранция за обезпечаване задълженията на Изпълнителя през гаранционния период в размер на 3% от стойн.на дог.със срок на валидностот до изтичане на най-дългия гаранционен срок за обекта под формата на: Безусловна, неотменяема банкова гаранция, в оригинал или застраховка, ориг. Гаранцията се предст.в срок до 10 работни дни след издаване на Разрешението за ползване на обекта от ДНСК.2. При изпълнение на договора Възложителят може да изиска застраховка по чл. 173, ал. 2 от ЗУТ. Условията на Възложителя за гаранцията за обезпечаване задълженията на Изпълнителя и застраховката по чл. 173, ал. 2 от ЗУТ са посочени в проекта на договор.
При участие за повече от една обособена позиция Възложителят допуска Участникът да представи един еЕЕДОП за доказване критериите за подбор за Годност и Технически и професионални способности. В този случай, в част II Информация за икономическия оператор, раздел А Информация за икономическия оператор, поле Когато е приложимо, посочете съответната обособена позиция или позиции, за която(които) икономическият оператор желае да направи оферта, следва да се посочи обособената/ите позиция/и, за които участникът подава оферта. Възложителят организира организиран оглед при условията посочени в документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ДП Национална компания Железопътна инфраструкутра, отдел Правен
бул. Княгиня Мария Луиза №110
София 1233 България
a.nikolov@rail-infra.bg +359 29323928
www.rail-infra.bg +359 29310663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва