Деловодна информация
00233
ЖИ-5970 14/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
14/02/2019 (дд/мм/гггг)
00233-2019-0033 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №110
София BG411 1233 България
Владимир Георгиев +359 29326135
v_georgiev@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://rail-infra.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPqllcWl5X6lVQ%3d%3d
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
ДП Национална компания Железопътна инфраструкутра 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
инж.Ивайло Стоичков +359 29326159
v_georgiev@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ДП Национална компания Железопътна инфраструкутра 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №110
София BG411 1233 България
Евгения Русимова +359 29326115
v_georgiev@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

поддържане на жп инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Проектиране, доставка и изграждане на обект: Възстановяване на диспечерска централизация на гари, съоръжени с МРЦ в участък София – Карлово
45300000      
Строителство

Предметът на поръчката включва проектиране, доставка и изграждане на обект: Възстановяване на диспечерска централизация на гари, съоръжени с МРЦ в участък София – Карлово, както следва:
Обектът ще се изпълнява в два етапа:
Етап I – Изготвяне на детайлни работни проекти за внедряване на диспечерската централизация и замяна на пултовете в гарите Яна, Кремиковци с компютърно управление;
Работният проект подлежи на одобрение от експертен технически съвет /ЕТС/ на Възложителя.
Етап ІІ – Доставка, монтаж и изпълнение на СМР, съгласно одобрения работен проект от Етап І в съответствие с представената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрена количествена сметка. Предвижда се доставка на резервни части, инструменти, специализирани и оборудвани високопроходими автомобили и обучения; осъществяване на авторски надзор по време на строителството от проектанта съгласно разпоредбите на чл. 162 от ЗУТ; изготвяне на екзекутивна документация на строежа и оказване на необходимото съдействие на строителния надзор.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
9855381.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Поръчката ще се изпълнява в районите на гарите в участък София - Карлово.

Предметът на поръчката включва проектиране, доставка и изграждане на обект: Възстановяване на диспечерска централизация на гари, съоръжени с МРЦ в участък София – Карлово, както следва:
Изпълнението на настоящият обект се предвижда в два етапа, както следва:
Етап 1. Проектиране изготвяне на работни проекти, включващи минимум следните проектни части:
1.1. Работен проект част "Диспечерска централизация" за 16 броя гари;
1.2. Работен проект част "Изграждане на интерфейс към релейна централизация за управление и контрол от Диспечерски център";
1.3. Работен проект част "Ремонт, адаптация, климатизация на помещения за апаратурата и работните места в ,,Диспечерския център;
1.4. Работен проект част „Ремонт и климатизация на релейни помещения в гари Кремиковци и Яна“;
1.5. Работен проект част "Заземяване";
1.6. Работен проект част "ПБЗН";
1.7. Работен проект част "ПУСО";
1.8. Работен проект част "ПБЗ";
1.9. Технологична инструкция поддръжка и експлоатация на Диспечерския център;
1.10. Технологична инструкция поддръжка и експлоатация на апаратурата за Диспечерска централизация в експлоатационен пункт;
1.11. Технологична инструкция на експлоатационния персонал за работа с апаратурата в Диспечерския център;
1.12. Технологична инструкция на експлоатационния персонал в гарите за работа при дипечерско управление.
Етап II. Изпълнение на строително-монтажни работи включва както следва, съгласно одобрените работни проекти:
• Производство и доставка и монтаж на апаратура за управление от диспечерска централизация на 16 броя гари;
• Производство и доставка и монтаж на апаратура за управление на 16 броя гари от две работни места в централен диспечерски център;
• Производство и доставка и монтаж на апаратура за едно работно място на персонала по техническа поддръжка;
• Производство и доставка и монтаж на апаратура за осигуряване на интерфейс към релейна централизация за 16 броя гари;
• Ремонт, адаптация и климатизация на релейните помещения в гарите Кремиковци и Яна;
• Ремонт, адаптация и климатизация на помещения за апаратура и работни места в централния диспечерски център;
• Производство доставка и монтаж на пожаро-известителна система за гарите Кремиковци, Яна и Диспечерския център;
• Доставка и монтаж на заземителна инсталация – 18 броя;
• Обучение на техническия и експлоатационен персонал:
o Курс за обучение на техническия персонал - поддръжка и експлоатация на Диспечерския център;
o Курс за обучение на техническия персонал - поддръжка и експлоатация на апаратурата за Диспечерска централизация в експлоатационен пункт;
o Курс за обучение на експлоатационния персонал за работа с апаратурата в Диспечерския център;
o Курс за обучение на експлоатационния персонал в гарите за работа при дипечерско управление;
• Доставка на резервни части, измервателна апаратура и инструменти;
• Доставка на 2 бр. високопроходими автомобили за профилактика и поддръжка на системите на ДЦ;
• Системни приемателни тестове – за всяка гара;
• Включване и въвеждане в експлоатация на ДЦ София – Карлово;
• Упражняване на авторски надзор по време на строоителството;
• Изготвяне на екзекутивна документация.
Пълното описание на изискванията на Възложителя за изпълнението на поръчката е посочено в Приложение № 1 – „Техническа спецификация“.
Критериите по-долу
 
ДА К1i е Предложение за проектиране    6 т.
К2i е Предложение за изграждане (строителство)    24 т.
К3i е Предложение за прекъсване действието на гаровите устройства за сигнализация (МРЦ)    10 т.
Цена
60 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
9855381.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
34

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Компл.оценка:КО=ПТ1+ПТ2,ПТ1-Цена,ПТ2-Техн.оц-ка; ПТ2=Кi,където: Кi е общ бр. точки от оценките получени за Предлож.за проектиране,Предлож.за изграждане(строителство) иПредлож.за прекъсване действието на гаровите устр. за сигнализ.(МРЦ);
Кi се изчисля като сума, както следва:Кi=К1i+К2i+К3i съгл.оценителни таблици и формула посочени в Прилож.№4 - Методика за определ. на компл. оценка на офертите.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от втора група: строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.1 от ПРВВЦПРС, а чуждестранните лица – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка (съгласно § 2, т. 7 от ДР на ЗОП), в която са установени.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва за всеки член на обединението, който ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора/документа за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на съответния критерий за подбор съобразно дела и вида от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
2.При подаване на офертата информацията, относно съответствието с критерия за подбор годност се посочва в раздел А: Годност на Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
3.За доказване съответствието с критерия се представя Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от втора група: строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.1 от ПРВВЦПРС. За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл. 25а от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) се представя документа по чл. 25а, ал. 2, т.1 от ЗКС.
Документът се представя от участника, определен за изпълнител в случая на чл.67, ал.6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл. 171/чл. 171а от Закона за устройство на територията (ЗУТ);
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва за всеки член на обединението, който ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора/документа за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на съответния критерий за подбор съобразно дела и вида от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответния критерий за подбор, за доказването на който участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
2.При подаване на офертата съответствието с критерия Икономическо и финансово състояние се посочва в раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ на Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
3.За доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците във връзка с поставеното изискване се представят доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, за проектиране и строителство, или еквивалент.
Документът се представя при условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.


1. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл. 171/чл. 171а от Закона за устройство на територията, с минимална застрахователна сума съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството:
–проектиране за строежи първа категория – 300 000 лева;
–строителство за строежи първа категория – 600 000 лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил дейности за строителство с предмет и обем, идент. или сходни с предмета и обема на поръчката. За целите на настоящата поръчка за „строителство идент. или сходно с предмета на поръчката“ се разбира: дейности по ново строит. и/или проект. и строит. и/или модерниз. и/или подмяна на система за диспеч. централизация за жп участък с миним. линейна дължина 45 км с минимум 5 бр. гари оборудвани с маршрутно-релейни централизации (МРЦ), като поне една от тези гари е с мин. 10 бр. стрелки и тези строит. раб. да са предмет на 1 договор.
2. Участникът да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3.Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството и опазване на околната среда.
Ако участникът е обединение, което не е ЮЛ, съотв. с критерия за подбор по т.1 и 2 се доказва от обединението участник, а по по т. 4. и 5. - от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора/документите за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата, участникът декларира информацията относно съответствието с критериите за подбор за технически и професионални способности в раздел В Технически и професионални способности, т.1а),т.1б), т.2, т.6, т.9 и раздел Г. Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление на Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
За доказване на техническите и професионални способности на участниците се представят следните документи, във връзка с поставените изисквания:
- Списък на строителството с предмет и обем, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
- Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
- Сертификати издадени от независими лица, които са акредитирани по серията европейски стандарт от ИА БСА или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда при условията на чл.64, ал.7 от ЗОП.
Документите се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.


1.Участникът трябва да е изпълнил минимум една дейност за строителство с предмет и обем, идентична или сходна с предмета и обема на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на офертата.
За „изпълнена дейност“ се приема тази, за която към датата на подаване на офертата е представено удостоверение за добро изпълнение, което съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания .
2.Участникът да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
1.Ръководител на екипа, за когото е налице
- Образование и професионална квалификация: образователно квалификационна степен „бакалавър“/„магистър“, професионална квалификация - инженер, специалност комуникационна и/или осигурителна техника и/или автоматика, или еквивалетна специалност в професионално направление Електротехника, електроника и автоматика, или Комуникационна и компютърна техника, или еквивалент;
- Професионален опит: През последните 5 години да е изпълнявал функциите на Ръководител проект/екип или Заместник ръководител проект/екип в един завършен обект за строителство (ново и/или реконструкция и/или модернизация), включващ системи за диспечерско управление на железопътен участък, който включва минимум една гара с релейна гарова централизация с минимум 10 управлявами стрелки.
2.Ключов експерт проектиране на системи за диспечерска централизация /сигнализация.
- Образование и професионална квалификация: образователно квалификационна степен „бакалавър“/„магистър“, професионална квалификация - инженер, специалност комуникационна и/или осигурителна техника и/или автоматика, или еквивалетна специалност в професионално направление Електротехника, електроника и автоматика, или Комуникационна и компютърна техника, или еквивалент.
- Професионален опит: През последните 10 години да е изпълнявал функции на отговорен проектант на дейности включващи проектиране на Диспечерски централизации в най-малко 3 завършени проекта, като всяка една диспечерска централизация включва минимум 25 гари с релейни гарови централизации .
3.Ключов експерт строителство на системи за дипечерска централизация/сигнализация
- Образование и професионална квалификация: образователно-квалификационна степен „бакалавър“/„магистър“, професионална квалификация - инженер, специалност комуникационна и/или осигурителна техника, и/или автоматика или еквивалетна специалност в професионално направление Електротехника, електроника и автоматика, или Комуникационна и компютърна техника, или еквивалент.
- Професионален опит: През последните 5 години да е изпълнявал функции включващи дейности по организация и/или контрол на строителството по част Сигнализация в един завършен обект, включващ строителство (ново и/или модернизация и/или реконструкция) на системи за диспечерско управление на железопътен участък, който включва минимум две гари с релейна гарова централизация с минимум 10 управлявами стрелки на всяка гара.
4.Ключов експерт ремонт сгради
- Образование и професионална квалификация: образователно-квалификационна степен: „бакалавър“/„магистър“, професионална квалификация – инженер, специалност транспортно строителство и/или строителство на сгради и съоръжения или еквивалентна специалност в професионално направление Архитектура, строителство и геодезия или еквивалент.
- Професионален опит: да е изпълнявал функции включващи дейности по организация и/или контрол на строителството по част Сгради, в един завършен обект за ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради.
5.Ключов експерт организация на движението
- Образование и професионална квалификация: образователно-квалификационна степен: „бакалавър“/„магистър“, професионална квалификация – инженер, специалност технология и управление на транспорта или еквивалент.
Продължава в поле VІ.3) Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Плащания - в 30 дневен срок:
-авансово–до 50% за Етап ІІ, с/у гаранции, покриващи 100 % стойността на съотв.аванс;
- междинни:Етап ІІ-след тристранен протокол м/у изп.,стр.надзор и изп.;
- окочателно:Етап І-след протокол на ЕТС, Етап ІІ-след акт обр.15 съгл.Наредба № 3/31.07.2003 г. на МРРБ.
При скл.на договора,участникът,определен за изп.,представя гаранция за обезпечаване изпълнението в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.Гаранцията се представя в 1 от следните форми:
А)безусловна,неотменяема банкова гаранция,оригинал,срок на валидност-срока на договора плюс 1 месец или
Б)постъпила парична сума внесена по разплащателна сметка на ДП НКЖИ,удостоверено с копие на платежно нареждане или
В)застраховка,която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя,оригинал,срок на валидност-срока на договора плюс един месец.
Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за обезпечаване изпълнението се уреждат в договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/04/2019 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/04/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

ДП НКЖИ, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, партер, заседателна зала.

На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители и представ. на средств. за масово осведомяване при спазв. на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ.Документът за упълномощаване,оригинал или зав. копие,се предоставя на комисията. За заверен документ се счита този,в/у копието на който е записано "вярно с оригинала" и са поставени подпис и печат.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В ОП може да участва участник,който отгов. на услов/та на чл.10, ал.1 от ЗОП. Възлож. няма условие за създаване на ЮЛ,когато участникът опред. за изпълнител е обед. на физ. и/или ЮЛ.Възлож. отстранява от проц/та уч/к, за когото са налице основ/та по чл.54, ал.1,т.1-7 от ЗОП, чл.55, ал.1,т.1,т.2,т.4 и т.5 от ЗОП и чл.107 от ЗОП,както и обстоятелствата по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл.69 от ЗПКОНПИ. Всеки член на обединението, което не е ЮЛ , 3-ти лица и подизп. трябва да отгов/т на съотв. крит. за подбор, и за тях да не са налице основ/я за отстр/не от процедурата. Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участн/т декл/ра липса на основ/та за отстраняване от процед/та и съотв. с критериите за подбор чрез представяне на (еЕЕДОП). Когато участн. е обед-ие,което не е ЮЛ, при подаване на офертата за участие,за всеки член на обединението се представя отделен еЕЕДОП. Когато участн. е посочил,че ще използва 3-ти лица и подизпълн., при подаване на офертата за участие,за всeки от тях се представя отделен еЕЕДОП.Документите,чрез които се доказва информ/.,посоч. в еЕЕДОП, могат да бъдат изискв. допълн. при услов. на чл.67,ал.5 от ЗОП.Съгласно чл.67,ал.6 от ЗОП преди сключв. на дог. за общ.пор. участникът,определен за изп.,представя актуални докум.,удост. липсата на основ. за отстран. от процед-та.Докум-те се предст. от всеки чл. на обед.,което не е ЮЛ,както и от 3-ти лица и подизп., ако има такива. Участниците могат да получат необх. инф. за задълж., свързани с:-данъци и осигуровки–НАП,www.nap.bg;-опазв. на околната среда–МОСВ,www.moew.government.bg;-закрила на заетостта–АЗ,www.az.government.bg;-условията на труд в страната–ИА ГИТ,www.gli.government.bg. Продължава от поле VІ.3)
- да отговаря на изискв/та за правоспособност за извършв. на дейности, свързани с безопасността на превозите с жп. транспорт, съгл. Наредба 56 от 14.02.2003г., издадена от министъра на транспорта и съобщенията (обн.ДВ, бр.20 от 04.03.2003 г.) за изискванията, условията и реда за обучение на кандидатите за придобиване на правоспособност, или еквивалент.
5. Ключов експерт координатор на интерфейси
- Образование и професионална квалификация: образователно-квалификационна степен: „бакалавър“/„магистър“, професионална квалификация - инженер, специалност комуникационна и/или осигурителна техника, и/или автоматика или еквивалетна специалност в професионално направление Електротехника, електроника и автоматика, или Комуникационна и компютърна техника, или еквивалент.
- Професионален опит: да е изпълнявал функции включващи дейности по организация и/или контрол по част Сигнализация в един завършен обект, включващ строителство (ново и/или модернизация и/или реконструкция) на системи за сигнализация на жп участък. За ключовите експерти проектиране под „завършен проект“ да се разбира проект, който към датата на подаване на офертата е одобрен и приет от съответния възложител, клиент, получател, или компетентен орган, или е посочен в публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. За Ръководител проект и останалите ключови експерти под „завършен обект“да се разбира извършено строителство, за което към датата на подаване на офертата има удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или е посочено в публичен регистър, в който е публикув. информация за изпълнен/то строителство.Участникът трябва да има:- Валиден сертификат за внедр. система за управл. на качеството по ст/рт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват на сертиф., включв. предмета на поръчката.Възложителят приема и други доказ/ва за еквив/ни мерки за осигуряв. на качеств. при услов. на чл.64, ал.7 от ЗОП.- Валиден сертификат за внедр. система за опазв. на околн. среда по ст/рт ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват на сертиф/я, включв. предмета на поръчката. Възложителят приема и други доказ/ва за еквив/ни мерки за осигуряв. на качеството при усл. на чл.64, ал.7 от ЗОП. Възложителят организира огледи при условията посочени в документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ДП Национална компания Железопътна инфраструкутра, отдел Правен
бул. Княгиня Мария Луиза №110
София 1233 България
b.nikolova@rail-infra.bg +359 29322464
http://www.rail-infra.bg +359 29310663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва