Деловодна информация
00593
Ч-300 14/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00593-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Чавдар 000777230
с. Чавдар, община Чавдар, обл. Софийска, ул. Христо Ботев 9
с. Чавдар BG412 2084 България
Григор Даулов - директор на дирекция ТУР +359 71892261
obchavdar@abv.bg +359 71892696

Интернет адрес/и

http://.chavdar.eu

http://chavdar.eu/public-procurement


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://chavdar.eu/public-procurement
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на улици в село Чавдар, община Чавдар“
45233252      
Строителство

Предметът на обществената поръчка обхваща:
1. Подмяна на улични бордюри;
2. Изграждане на тротоари;
3. Направа подстъпи по тротоари;
4. Полагане на асфалт;
5. Изграждане на укрепителна стоманобетонна стена;
6. Изграждане на водопровод и канализация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
570000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

с. Чавдар

1. Подмяна на улични бордюри;
2. Изграждане на тротоари;
3. Направа подстъпи по тротоари;
4. Полагане на асфалт;
5. Изграждане на укрепителна стоманобетонна стена;
6. Изграждане на водопровод и канализация.
Количествата и видовете на извършваните работи са указани в количествената сметка
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
570000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да имат регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България или валиден еквивалентен документ (за участник/ци чуждестранни юридически или физически лица, доказващ регистрацията му/им в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен/ни, или декларация за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон), за изпълнение на строежи Втора група, Четвърта категория, или еквивалентна.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
2. Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.).


1.Участникът трябва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в размер на 560 000 лв., общо за последните три приключили финансови години (2016 г., 2017 г. и 2018 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи Втора група, Четвърта категория, или еквивалентна.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има изпълнено строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, на строителство, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка.
2. Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
4. Участникът трябва да прилага внедрени система за управление на качество .


1. Участникът следва да има изпълнено строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко на един обект за изпълнение на строителство, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка. Под дейности с предмет, сходен с този на поръчката следва да се разбира: ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на улици и/или пътища.
2. Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
2.1. Ръководител на обекта
Ръководителят на обекта трябва да притежава професионална квалификация "инженер" и образователна степен магистър, специалност Транспортно и/или Пътно строителство или еквивалентна, със специфичен професионален опит - минимум 5 години.
2.2 Сертифициран контрольор по качеството със специфичен професионален опит - минимум 3 години.
2.3 Сертифициран координатор по здраве и безопасност на СМР със специфичен професионален опит - минимум 3 години.
3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва: асфалтополагаща машина –1 бр.; комбиниран багер - 2 бр.; автогрейдер – 1 бр.; валяк, 20 т. – 1 бр.; товарни автомобили – 3 бр.; ръчни трамбовки – 2 бр.; фреза за рязане на асфалт – 2 бр.
4. Участникът трябва да прилага внедрени система за управление на качество ISO 9001:2008 или ISO 9001:2015 за управление на качеството в строителството или еквивалент, по ISO 14001:2004 за управление на околната среда или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/03/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

заседателната зала на Община Чавдар на адрес: с. Чавдар 2084, ул. "Христо Ботев" 9

участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на:
- Банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя).
- Парична сума, преведена по сметка на Община Чавдар:
Банка: “УниКредит Булбанк”, клон Пирдоп
Банков код (BIC): UNCRBGSF
Банкова сметка (IBAN): BG76UNCR75273359158733
- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби - 10 дневен срок от: 1. по чл. 197, ал.1, т. 4 ЗОП- след изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация; 2. Получаване на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалбата по чл.196, ал.5 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено- от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва