Деловодна информация
00080
МЗ 14/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
14/02/2019 (дд/мм/гггг)
00080-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на здравеопазването 000695317
пл. Света Неделя № 5
София BG411 1000 България
Биляна Къшева +359 29301466
bkasheva@mh.government.bg +359 29301451

Интернет адрес/и

https://www.mh.government.bg/bg/

https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/izbor-na-izplnitel-za-dejnostite-po-informaciya-i-/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за осигуряване на дейностите по информация и комуникация в изпълнение на проекти,финансирани по Оперативна програма "РР"
22900000      
Услуги

Избор на изпълнител за осигуряване на дейностите по информация и комуникация в изпълнение на следните проекти: BG16RFOP001-5.001-0003-C01 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания” и BG16RFOP001-5.001-0054-C01 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания-2” по процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“, финансирани по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020 г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
57640.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Осигуряване на информация и комуникация по проект BG16RFOP001-5.001-0003-C01 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания” по ОПРР 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22120000      
30192121      
22900000      
30197210      
30196100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG341
BG331
BG321
BG313
BG425
BG422
BG323
BG314

МЗ,гр. София,бул. А.Стамболийски № 39, и съответните центрове в гр.Бургас,Варна,Велико Търново,Враца,Кърджали,Плевен,София,Хасково,Русе.Възложителят ще предостави доп. на изпълнителя админ.адреси.

Осигуряване на информация и комуникация по проект BG16RFOP001-5.001-0003-C01 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания”, финансиран по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г., със следните дейности:изработка и доставка на банери - 2 броя; изработка, монтаж и демонтаж на билбордове - 14 броя; изработка, доставка и монтаж на постоянни информационни табели – 14 броя; изработка и доставка на плакати – 30 броя; изготвяне на рекламен пакет, включващ тефтер, химикалка и папка с пръстени за захващане на страниците с 20 листа – 222 броя и изготвяне и публикуване на публикации в национални и регионални печатни медии – 16 бр.
Срокове за изпълнение на услугите:
1. Срокът за предоставяне на проект на дизайн на информационните материали ("ROLL" банер, билборд, обяснителна табела, плакати) за одобрение е до 15 (петнадесет) календарни дни от датата на изпращане на писмена заявка от Възложителя или упълномощено от него лице. 2. Срокът за изработка, доставка и монтаж на информационните материали ("ROLL" банер, билборд, обяснителна табела, плакат) е до 30 (тридесет) календарни дни от датата на писмено одобрение на предложения дизайн от Възложителя или от упълномощено от него лице.3. Срокът за предоставяне на проект на дизайн на рекламния пакет (химикал, тефтер, папка с пръстени за захващане на страниците с 20 листа) на Възложителя или на упълномощено от него лице за одобрение е до 15 (петнадесет) календарни дни от датата на изпращане на писмена заявка от Възложителя или от упълномощено от него лице. 4. Срокът за изработка и доставка на рекламния пакет (химикал, тефтер, папка с пръстени за захващане на страниците с 20 листа) е до 30 (тридесет) календарни дни от датата на писмено одобрение на предложения дизайн от Възложителя или от упълномощено от него лице.5. Срокът за предоставяне на проекти на публикации в национални печатни медии за одобрение е до 5 (пет) календарни дни от датата на изпращане на писмена заявка от Възложителя или от упълномощено от него лице. 6. Срокът за публикуване на публикации за проекта в национални печатни медии е до 5 (пет) календарни дни от датата на писмено одобрение от Възложителя или от упълномощено от него лице.7. Срокът за предоставяне на проекти на публикации в регионални печатни медии за одобрение е до 5 (пет) календарни дни от датата на изпращане на писмена заявка от Възложителя или от упълномощено от него лице. 8. Срокът за публикуване на публикации за проекта в регионални печатни медии е до 5 (пет) календарни дни от датата на писмено одобрение от Възложителя или от упълномощено от него лице.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
28010.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 09/08/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
В изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0003-C01 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания”, финансиран по ОПРР

Максималната стойност на обособената позиция е в размер на 28 010.00 лева без ДДС, като посочените в документацията стойности за отделните дейности се явяват максимални за тях.

II.2) Описание 1

Осигуряване на информация и комуникация по проект BG16RFOP001-5.001-0003-C01 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания” по ОПРР 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22150000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG341
BG331
BG321
BG313
BG425
BG314
BG422
BG323

МЗ,гр.София,бул. А. Стамболийски № 39 и съответните центрове в гр.Бургас,Варна,Велико Търново,Враца,Кърджали,Плевен,София,Хасково,Русе. Възложителят ще предостави доп. на изпълнителя админ.адреси.

Осигуряване на информация и комуникация по проект BG16RFOP001-5.001-0003-C01 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.: изработка и доставка на 600 броя брошури, брандирани с логото и името на оперативната програма и проекта.
Срокове за изпълнение на услугите:
1. Срокът за предоставяне на проект на дизайн на брошура на Възложителя или на упълномощено от него лице за одобрение е до 15 (петнадесет) календарни дни от датата на изпращане на писмена заявка от Възложителя или от упълномощено от него лице. 2. Срокът за изработка и доставка на брошурите, брандирани с логото и името на оперативната програма е до 15 (петнадесет) календарни дни от датата на писмено одобрение на предложения дизайн от Възложителя или от упълномощено от него лице.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 09/08/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
В изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0003-C01 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания” по ОПРР 2014-2020 г.

Обособената позиция съдържа стоки по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП и е отделена като запазена на основание чл.80, ал.1 от ППЗОП. Стоките са включени под №41 в Решение №591/18.07.2016г. на Министерски съвет за определяне на Списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП. Максималната стойност на обособената позиция е 3 000.00 лв. без включен ДДС.

II.2) Описание 1

Осигуряване на информация и комуникация в изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0054-C01 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на спец. здравно-социална грижа за деца с увреждания-2”по ОПРР 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22900000      
22120000      
30192121      
30197210      
30196100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG413
BG341
BG311
BG415
BG324
BG325
BG342
BG344
BG343

МЗ,гр.София,бул. А. Стамболийски № 39 и съответните центрове в гр.Благоевград,Бургас,Видин,Казанлък,Кюстендил,Разград,Силистра,Сливен,Стара Загора,Ямбол.Възложителят ще предостави доп. адм.адреси.

Осигуряване на информация и комуникация в изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0054-C01 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания-2” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., със следните дейности: изработка и доставка на банери - 2 броя; изработка, монтаж и демонтаж на билбордове - 12 броя; изработка,доставка и монтаж на постоянни информационни табели – 12 броя; изработка и доставка на плакати – 30 броя; изготвяне на рекламен пакет, включващ тефтер, химикалка и папка с пръстени за захващане на страниците с 20 листа –182 броя; изготвяне и публикуване на публикации в национални и регионални печатни медии – 14 бр.
Срокове за изпълнение на услугите:
1. Срокът за изготвяне на проект на дизайн на информационните материали ("ROLL" банер, билборд, информационна табела, плакати) и представянето им на Възложителя или упълномощено лице за одобрение е до 15 (петнадесет) календарни дни от датата на изпращане на писмена заявка от Възложителя или упълномощено лице.2. Срокът за изработка, доставка и монтаж на информационните материали ("ROLL" банер, билборд, информационна табела, плакати) е до 30 (тридесет) календарни дни от датата на писмено одобрение на предложения дизайн от Възложителя или упълномощено лице.3. Срокът за предоставяне на проект на дизайн на рекламния пакет (химикал, тефтер, папка с пръстени за захващане на страниците с 20 листа) на Възложителя или на упълномощено от него лице за одобрение е до 15 (петнадесет) календарни дни от датата на изпращане на писмена заявка от Възложителя или от упълномощено от него лице. 4. Срокът за изработка и доставка на рекламния пакет (химикал, тефтер, папка с пръстени за захващане на страниците с 20 листа) е до 30 (тридесет) календарни дни от датата на писмено одобрение на предложения дизайн от Възложителя или от упълномощено от него лице.5. Срокът за предоставяне на проекти на публикации в национални печатни медии ) на Възложителя или на упълномощено от него лице за одобрение е до 5 (пет) календарни дни от датата на изпращане на писмена заявка от Възложителя или от упълномощено от него лице. 6. Срокът за публикуване на информация за проекта в национални печатни медии е до 5 (пет) календарни дни от датата на заявяването от Възложителя или упълномощено лице на база предварително съгласувано и одобрено от Възложителя или упълномощено лице съдържание на публикацията.7. Срокът за предоставяне на проекти на публикации в регионални печатни медии на Възложителя или на упълномощено от него лице за одобрение е до 5 (пет) календарни дни от датата на изпращане на писмена заявка от Възложителя или от упълномощено от него лице. 8. Срокът за публикуване на информация за проекта в регионални печатни медии е до 5 (пет) календарни дни от датата на заявяването от Възложителя или упълномощено лице на база предварително съгласувано и одобрено от Възложителя или упълномощено лице съдържание на публикацията.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
24130.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 22/10/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
В изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0054-C01 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания-2” по ОП „Региони в растеж"

Максималната стойност на обособената позиция е в размер на 24 130.00 лева без ДДС, като посочените в документацията стойности за отделните дейности се явяват максимални за тях.

II.2) Описание 1

Осигуряване на информация и комуникация по проект BG16RFOP001-5.001-0054-C01 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания-2” по ОПРР 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22150000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG413
BG341
BG311
BG415
BG324
BG325
BG342
BG344
BG343

МЗ,гр. София,бул.А. Стамболийски № 39 и съответните центрове в гр.Благоевград,Бургас,Видин,Казанлък,Кюстендил,Разград, Силистра, Сливен, Стара Загора, Ямбол.Възложителят ще предостави доп. адм.адреси.

Осигуряване на информация и комуникация по проект BG16RFOP001-5.001-0054-C01 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания-2” по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. със следната дейност изработка и доставка на брошури, брандирани с логото и името на оперативната програма и проекта - 500 броя.
Срокове за изпълнение на услугите:
1. Срокът за предоставяне на проект на дизайн на брошура на Възложителя или на упълномощено от него лице за одобрение е до 15 (петнадесет) календарни дни от датата на изпращане на писмена заявка от Възложителя или от упълномощено от него лице.
2. Срокът за изработка и доставка на брошурите, брандирани с логото и името на оперативната праграма е до 15 (петнадесет) календарни дни от датата на писмено одобрение на предложения дизайн от Възложителя или от упълномощено от него лице.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 22/10/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
В изпълнение на проект BG16RFOP001-5.001-0054-C01 „Изграждане на инфраструктура за предоставяне на специализирана здравно-социална грижа за деца с увреждания-2” по ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г."

Обособената позиция съдържа стоки по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП и е отделена като запазена на основание чл.80, ал.1 от ППЗОП. Стоките са включени под №41 в Решение №591/18.07.2016г. на Министерски съвет за определяне на Списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП. Максималната стойност на обособената позиция е 2 500.00 лв. без включен ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят няма изисквания за годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма изискване за икономическо и финансово състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците да имат изпълнена/и през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуга/и, независимо от обема, която/ито е/са идентична/и или сходна/и* с предмета на обособената/ите позиция/и, за която/които участва/т.
Документите за поставения критерий, които се представят при поискване в хода на процедурата, в случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП или от участника определен за изпълнител преди сключване на договора са: списък на изпълнена/и през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуга/и, която/които е/са идентична/и или сходна/и* с предмета на съответната/ите обособена/и позиция/и, за която/които участва/т, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга, в случай че не са осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
*Под „сходна/и услуга/и“ се разбира предоставяне на услуга/и по изготвяне/изработване на печатни/презентационни/информационни/рекламни материали.
Съответствието с поставения критерий за обособени позиции № 1, № 2, № 3 и № 4 се декларира с попълване на част IV, буква „В“ от еЕЕДОП.
2. Участниците да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Документите за поставения критерий, които се представят ,в случаите на чл.67, ал.6 от ЗОП от участника определен за изпълнител преди сключване на договора са: списък на персонала, който ще изпълнява договора, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
Съответствието с поставения критерий се декларира с попълване на част IV, раздел В от еЕЕДОП.


1. Участниците за всички обособени позиции да имат опит в услуга/и по изготвяне/изработване на печатни и/или презентационни и/или информационни и/или рекламни материали.
2.Участниците за всички обособени позиции трябва да разполагат с Експерт „Дизайн” (един) - който трябва да притежава професионален опит минимум 1 година в областта на дизайна.
Участникът, който бъде определен за изпълнител на настоящата обществена поръчка, няма право да сменя лицето, посочено от него, като експерт "Дизайн", без предварително писмено одобрение на Възложителя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, когато за него е налице, някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП; чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП; чл. 101, ал. 11 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.София, пл. "Света Неделя" №5

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА
Гаранцията за изпълнение на договорите е в размер на 5% от стойността на договорите, без вкл. ДДС. Когато поръчката се възлага на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на договора. Гаранцията се предоставя в една от формите, посочени в чл.111, ал.5 от ЗОП и следва да отговаря на изискванията на чл.111 от ЗОП. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в проекта на договор . При представяне на гаранцията във вид на платежно нареждане - паричната сума се внася по сметка на Възложителя (МЗ):
БНБ ЦУ; Банков код: BNBGBGSD; Банкова сметка: BG21 BNBG 9661 3300 1293 01.
Когато гаранцията за изпълнение е банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменима със срок на валидност най-малко 30 дни след изтичане срока на договора и изискуема при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде под формата на застраховка, тя трябва да обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, да бъде безусловна, неотменяема, със срок на валидност най-малко 30 дни след изтичане на срока на съответния договор. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Застраховката следва да покрива отговорността на изпълнителя по съответните договори и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор.
Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
II. Предложението на всеки един участник, следва да се представи в запечатана непрозрачна опаковка, в която се съдържат опис на документите, които се представят, комплектовани както е описано по-долу.
2.1. Заявлението за участие, съдържащо документите описани в документацията за участие.
Забележка: На основание чл. 47, ал. 10 от ППЗОП и предвид обстоятелството, че критериите за подбор по всички обособени позиции са еднакви, се допуска представяне на едно заявление за участие, окомплектовано съобразно документацията.
2.2. Оферта, която следва да съдържа:
2.2.1. Техническо предложение по образец, съдържащо документите описани в документацията, с приложени:
•Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника;
•Предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя;
•Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор;
•Декларация за срока на валидност на офертата;
•Декларация относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 3 от ЗОП.
Забележка: На основание чл. 47, ал. 9 от ППЗОП, когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, за всяка обособена позиция се представят по отделно комплектовани документите по т. 2.2.1. с посочване на позицията, за която се отнасят.
2.2.2. Ценово предложение, което се представя в отделен непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри за обособена позиция №…“.
Забележка: На основание чл. 47, ал. 9 от ППЗОП, когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, за всяка обособена позиция се представят отделни непрозрачни пликове с надпис „Предлагани ценови параметри“, с посочване на позицията, за която се отнасят. ВАЖНО! За обособени позиции № 2 и № 4 участниците специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания посочват обстоятелството в част II, буква "А" на еЕЕДОП. ВАЖНО! Информацията, посочена в Раздел III, т.1.5 се отнася за обособени позиции № 2 и № 4.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки, жалби могат да се подават в 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация пред Комисията за защита на конкуренцията.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва