Деловодна информация
00233
ЖИ-5883 14/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
14/02/2019 (дд/мм/гггг)
00233-2019-0031 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №110
София BG411 1233 България
Цветелина Николова +359 29322913
tz.nikolova@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPocH5dAGOPCpw%3d%3d
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза 110
София BG411 1233 България
Анюта Томанова +359 29323941
tz.nikolova@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза 110
София BG411 1233 България
Евгения Русимова +359 29326115
tz.nikolova@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Поддържане на жп инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Реконструкция на гаров комплекс Нова Загора – проектиране, строителство и авторски надзор
45210000      
Строителство

„Реконструкция на гаров комплекс Нова Загора-проектиране,строителство и авторски надзор“ включва изпълнението на следните основни дейности:изготвяне на технически проект за ново приемно здание с вертикална планировка, 1-ви перон, паркинг за 21 автомобила; изграждане на ново приемно здание с вертикална планировка, 1-ви перон, паркинг за 21 автомобила; съгласно изготвен технически проект изпълнение на реконструкция на втори, трети и четвърти перони, в т.ч. прекъсване на 3-ти коловоз, от който се създават 2 глухи коловоза, преустройство на контактна мрежа, сигнализация и телекомуникации във връзка с реконструкцията на коловозите; разрушаване на старо приемно здание, външна тоалетна, Пост 1 и Пост 2; работно проектиране и авторски надзор.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2724714.52      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
71220000      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

На терититорията на Гаров комплекс жп гара Нова Загора (Република България, Област Сливен, град Нова Загора)

Обществената поръчка с предмет „Реконструкция на гаров комплекс Нова Загора – проектиране, строителство и авторски надзор“ включва изпълнението на следните основни дейности:
-изготвяне на Техническия проект въз основа на приложения Идеен проект за приемното здание, първи перон и паркинг (за реконструкцията на втори, трети и четвърти перони има изготвен и приложен Технически проект);
-изготвяне на работни чертежи и детайли по време на строителството;
-актуализация на работните чертежи и детайли в процеса на строителството при възникване на необходимост във връзка с действителното състояние при разкриване на отделните елементи и/или по повод изменения в нормативната уредба и/или изготвяне на съвместни чертежи и записки с взаимодействащи проекти и/или при наличие на забележки от Нотифицирания орган;
-провеждане на съгласувателни процедури за двата Технически проекта, а при необходимост – и на работните чертежи и детайли;
-при установяване на съществени отклонения от одобрените технически проекти – изготвяне на проектна документация за издаване заповед за допълване на издаденото разрешение за строеж;
-упражняване на авторски надзор по техническия проект, изготвен от Изпълнителя. (Авторският надзор за частта в обхвата на Техническия проект за реконструкция на пероните ще се осъществява от „ИНФРА ПРО КОНСУЛТ“ ООД.)
-актуализация и допълване на предоставения от Възложителя Доклад за безопасност по смисъла на Наредба № 57 за постигане на оперативна съвместимост на националната железопътна система с железопътната система на Европейския съюз;
-подготовка, организация и поддържане на строителната площадка;
-разрушаване на съществуващи сгради: приемно здание /2 етажа/ - ЗП 518,80 м2 и РЗП 762,00 м2; външна тоалетна-ЗП 48,6 м2; Пост 1 /три етажа/ - ЗП 35,99 м2 и РЗП 114,20 м2; Пост 2-/1 етаж/-ЗП 13,09 м2; демонтажни работи по коловозното развитие; при двата поста-изпълнение на вертикална планировка след разрушаването им;
-изпълнение на временно строителство във връзка с: изместване на временно положение на осигурителната техника и телекомуникациите от приемното здание за осъществяване на непрекъснатост на експлоатационния процес по време на строителството; осигуряване на временни работни места за експлоатационния персонал и помещения за обслужване на пътниците; строителен лагер за персонала на Изпълнителя и Консултанта и складова база;
-изграждане на ново приемно здание на един етаж със ЗП 382,1 м2, в т.ч. изпълнение на: изкопни и насипни работи, архитектурно-строителни работи, вътрешни и външни ВиК, противопожарен водопровод, електрически силнотокови и слаботокови инсталации, ОВК инсталации, външен дренаж, обзавеждане на обществени пространства, изграждане на система за визуална комуникация, осигуряване на достъпна среда, вертикална планировка, паркинг за 21автомобила; паркоустройство;
-реконструкция на първи, втори, трети и четвърти перони със завишение на височината им от 330 на 550 мм, обединяване и удължаване на трети и четвърти перони в нов трети перон; прекъсване на трети коловоз и създаване на „коловоз 3.1 глух запад“ и „коловоз 3.2 изток“;първи и втори перон са с дължина 120 м; изпълнение на пешеходни пътеки и стълби за достъп до пероните; преустройство на контактната мрежа, сигнализацията и телекомуникациите във връзка с реконструкцията на пероните; осветление и отводняване на пероните; трети перон е с дължина 294 м, като перонът по дължина 151 м обслужва 2-ри коловоз, по дължина 75 м – коловоз 3.1 глух запад, по дължина 80 метра – коловоз 3.2 глух изток и по дължина 211 м - 4-ти коловоз;
-Доставка на строителни материали, машини и съоръжения, оборудване и др;
-Отстраняване на забележки по констатирани недостатъци;
-Провеждане на тестове, проби и изпитания;
-Изготвяне и комплектуване на строителна и екзекутивна документация;
-Провеждане на мероприятията за информация и публичност.
Критериите по-долу
 
ДА К2А-Предложение за проектиране /Раздел А/    10
К2Б-Предложение за технология и организация изпълнение на строителството /Раздел Б/    30
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
2724714.52      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Реконструкция на гарови комплекси Стара Загора и Нова Загора“, по приоритетна ос 3 на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014 - 2020

В прогнозната ст-ст в полеII.2.6)са включени непредвидени работи в размер на 10/десет/процента от стойността или 247701.32лв.
КО=ПТ1+ПТ2,където:
КО–комплексна оценка по финансови и техн показатели-макс.ст-ст на КО е 100т;
ПТ1-показател Цена,макс.ст-ст е 60т,като:ПТ1=(Цmin/Цi)х60
ПТ2-Техн.оценка-макс.ст-ст40т,като:ПТ2=К2А+К2Б:
К2А=6т+2т+2т
К2Б=20т+3т+7т
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи втора група – строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 и ал. 6, т.2.1 - първа категория строежи от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), издаден от председателя на Камарата на строителите в България, а чуждестранните лица – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка (съгласно § 2, т. 7 от ДР на ЗОП) , в която са установени.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора/документ за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на критерия за подбор, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
2.При подаване на офертата съответствието с критерия годност се посочва в раздел А: Годност на Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
3.За доказване съответствието с критерия се представя следния документ:
Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от втора група: строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.1 от ПРВВЦПРС. За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл. 25а от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) се представя документа по чл. 25а, ал. 4, т.1 от ЗКС.
Документът се представя в случая на чл. 67, ал. 6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл. 171 и/или чл. 171а от Закона за устройство на територията;
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на критерия за подбор, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
2.При подаване на офертата съответствието с критерия Икономическо и финансово състояние се посочва в раздел Б: Икономическо и финансово състояние на Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
3.За доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците се представят следните документи, във връзка с поставените изисквания:
Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, за проектиране и строителство, или еквивалент.
Документите се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл. 171 и/или чл. 171а от Закона за устройство на територията (ЗУТ), с минимална застрахователна сума съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.):
-проектиране за строежи първа категория – 300 000 лева;
-строителство за строежи първа категория – 600 000 лева.
Продължава от поле III.1.3)Изискв.мин.ниво/а:
1)Технически ръководител, отговорен за изпълнението на електрическите инсталации и системи:ОКС бак.,проф.квалиф.електроинженер или еквивалент, или средно образование с 4-год.курс на обучение и придобита проф.квалиф. техник, електрически системи, или техник, електрически централи и мрежи или еквивалент;да притежава удостоверение за придобита ІІІ квалификационна група за безопасност при работа по електрически уредби и мрежи, съгласно „Правилник за безопасност и здраве при работа по електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи” от 2004 г. или еквивалент, и/или „Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V” от 2005 г., или еквивалент.2)Технически ръководител, отговорен за изпълнението на ВиК инсталациите: ОКС бак., проф.квалиф.инженер, специалност ВиК или еквивалент, или средно образование с 4-год.курс на обучение и придобита проф.квалиф.техник, водно строителство или еквивалент.3)Технически ръководител, отговорен за изпълнението на ОВК инсталациите: ОКС бак.,проф.квалиф.инженер ОВК или еквивалент, или средно образование с 4-год. курс на обучение и придобита проф.квалиф.техник, климатична, или вентилационна и хладилна техника или еквивалент.4)Технически ръководител, отговорен за изпълнението на Контактната мрежа:ОКС бак., проф.квалиф.електроинженер, специалност „Електроенергетика и електрообзавеждане“ или „Електрически транспорт“ или еквивалент.
Смяната на ключовите и неключови експерти с такива, които не са включени първоначално в договора, се извършва само при условията, посочени в договора.
За чуждестранни лица – ключови и неключови експерти, възложителят приема еквивалентни ОКС, проф.квалиф.и специалност, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил дейности за строителство с предмет и обем, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
Под „дейност за строителство с предмет и обем, сходни с тези на поръчката“ се разбира изпълнение на следните видове работи:
- архитектурно-строителни работи, работи по електрически инсталации и системи, ВиК работи и ОВК работи, които са изпълнени при ново строителство и/или модернизация и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда или сгради І-ва категория строежи, посочени в чл. 2, ал. 1, т. 3, т. 4, т. 5, т. 7, ал. 3, т. 1, ал. 9, ал. 10, ал. 11 и ал. 12 от НАРЕДБА № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи с минимална разгъната застроена площ на сграда 300 м2 и
- работи по железен път, работи по осигурителни инсталации и телекомуникации, и работи по контактна мрежа, които са изпълнени при ново строителство и/или модернизация и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или реконструкция на І-ва категория строежи, посочени в чл. 2, ал.1, т. 3 и т.7 от НАРЕДБА № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
Приема се, че участникът отговаря на изискването, ако има изпълнена дейност по строителството на всяка една от изброените по-горе работи заедно по 1 /един/ договор или поотделно по различни договори за строителство.
Под „изпълнена дейност“ се разбира дейност, за която към датата на подаване на офертата има посочване на наличието на документ, удостоверяващ доброто изпълнение, издаден от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за строителството.
2.Участникът да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор по т.1. и т.2. се доказва от обединението участник.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, те трябва да отговарят на критерия за подбор, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата, съответствието с критерия Технически и професионални способности се посочва в раздел В: Технически и професионални способности на Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
За доказване на техническите и професионални способности на участниците се представят следните документи, във връзка с поставените изисквания:
-по т.1-Списък на строителството с предмет и обем, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, изпълнено за последните пет години от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
-по т.2-Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата;
Документите се представят при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.


1.Участникът да е изпълнил мин.1 дейност за строителство с предмет и обем, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката,през последните пет години,считано от датата на подаване на офертата.
2.Участникът да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката,както следва:1)Р-л на проекта:-образователно-квалификационна степен /ОКС/ бакалавър,проф.квалиф.архитект или инженер;Проф. опит:да е изпълнявал функциите на р-л на проект/обект(зам. ръководител на проект/обект) на завършен подобен строеж.2)Ключов експерт /КЕ/Ръководител на проектантския екип:ОКС бак,проф.квалиф.–архитект или строителен инженер.Проф.опит:да е изпълнявал функциите на ръководител проект/екип или заместник ръководител проект/екип или Главен проектант на завършен подобен строеж;3)КЕ Архитектура и строителство:ОКС бак,проф.квалиф-архитект или строителен инженер, или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита проф.квалиф.в област „Архитектура и строителство“ или „Транспортно строителство“ или еквивалент.Проф.опит:да е изпълнявал функциите на ключов експерт или експерт Архитектура и строителство или технически ръководител на завършен подобен строеж, включващ изпълнението на архитектурни и конструктивни работи.4)КЕ Системи за сигнализация и телекомуникации-ОКС-бак, проф.квалиф-инженер, специалност „Комуникационна и/или осигурителна техника“ или “Автоматика” или еквивалент.Проф.опит:да е изпълнявал функциите на ключов експерт или експерт или технически ръководител на системи за „Сигнализация и/или телекомуникации“ при изпълнението на завършен подобен строеж.5)КЕ Железен път-ОКС бак.,проф.квалиф.-инженер, специалност „Транспортно строителство“ или еквивалент.Проф.опит:да е изпълнявал функциите на ключов експерт или експерт „Железен път“ или технически ръководител на железопътно строителство на завършен подобен строеж.6)КЕ Технология и организация на движението и влакови прозорци-ОКС бак., проф.квалиф.-инженер.Да отговаря на изискванията за правоспособност за извършване на дейности, свързани с безопасността на превозите с железопътен транспорт, съгласно Наредба 56 от 14.02.2003 г., издадена от министъра на транспорта и съобщенията (обн.ДВ, бр. 20 от 04.03.2003 г) за изискванията, условията и реда за обучение на кандидатите за придобиване на правоспособност, или еквивалент.
За позициите 1) Ръководител на проекта, 2) Ключов експерт Ръководител на проектантския екип, 3) Ключов експерт Архитектура и строителство, 4) Ключов експерт Системи за сигнализация и телекомуникации и 5) Ключов експерт Железен път под „завършен подобен строеж“ се разбира въведен в експлоатация строеж, който е ново строителство и/или модернизация и/или рехабилитация и/или основен ремонт и/или реконструкция на І-ва категория строежи, посочени в чл. 2, ал. 1, т. 3, т. 4, т. 5, т. 7, ал. 3, т. 1, ал. 9, ал. 10, ал. 11 и ал. 12 от НАРЕДБА № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.За посочения строеж към датата на подаване на офертата следва да има документ, удостоверяващ доброто изпълнение, издаден от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнението.
Не се допуска Ръководител на проекта и/или Ключов експерт да съвместява функциите на друг ключов експерт.
Освен ключовите експерти,Изп.трябва да ангажира в екипа си и други неключови експерти, а именно:
Продължава в поле III.1.2)Изискв.мин.ниво/а:
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Аванс в размер до 10% от догов.цена, без ДДС, в срок до 30 дни, срещу Искане за аванс.плащ и гаранция обезпеч.ав.предст.средства в пълен размер.Дан.ф-ра се издава не по-късно от 5 дни от датата на получаване на ав.плащане. Междинни плащания-в срок от 30 дни след проверка на място на реално изпълнените дейности (ДКС) и издадена дан.ф-ра.От всяко межд.плащ.се приспада по 20% до пълно възстан. на ав.плащ. Общия р.р на аванс.и межд. плащания не може да надхвърля 90% от догов.цена безДДС(без непредвидените разходи).Оконч.плащ-10 % от догов. цена без ДДС(без непредвидените разходи), след издаване на Разрешение за ползване на строежа.Дължими гаранции:І.Гаранция за изпълнение-5% от догов.цена без ДДС;ІІ.Гаранция:при аванс.–в размер на 100% от аванс.предост. сума. Гаранциите се представят под формата на парична сума,банкова гаранция, застраховка /чл.111, ал. 5 от ЗОП/.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 238-542792
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
882454

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/04/2019 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ДП НКЖИ, гр. София, бул. Княгиня Мария Луиза 110, партер

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на режима за достъп до сградата на ДП НКЖИ.Документът за упълномощаване, оригинал или заверено копие(върху копието на документа е записано"вярно с оригинала" и има подпис и печат),се предоставя на комисията.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10,ал.1 от ЗОП. Възложителят няма условие за създаване на ЮЛ по чл.10,ал.2 от ЗОП. Възложителят отстранява участник, за когото са налице основанията по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП, чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП и чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, както и наличие на обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
Когато участникът е обединение,което не е ЮЛ,задължително се представя копие от документ,от който да е видно правното основание за създаване на обединението,със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка.Документът трябва да съдържа и:1. правата и задълженията на участниците в обединението;2. разпределението на отговорността между членовете на обединението;3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, определянето на партньора, който представлява обединението за целите на обществената поръчка, както и обстоятелството, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката.
Всеки член на обединението, което не е ЮЛ, подизпълнителите и третите лица ако има такива трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, и за тях да не са налице основания за отстраняване. Участник, за когото са налице основания по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП и чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП има право да представи доказателства по чл.56 от ЗОП. Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП. Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, при подаване на офретата за участие, се представя отделен еЕЕДОП за всеки член на обединението. Отделен еЕЕДОП се представя за подизпълнителите и третите лица. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, се представят при условията на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП. Документите се представят от всеки член на обединението, което не е ЮЛ, и от подизпълнителите и третите лица ако има такива. Органите в Република България, от които участниците могат да получат информация за: задълженията, свързани с данъци и осигуровки - НАП, електронен адрес: www.nap.bg,опазване на околната среда - МОСВ, електронен адрес: www.moew.government.bg; закрила на заетостта - Агенция по заетостта, електронен адрес: https://www.az.government.bg; условията на труд в страната - ИА Главна инспекция по труда, електронен адрес: ww.gli. government.bg.
Други гаранции:1.Гаранция за Срока за съобщаване на дефекти –5% от договорната цена без ДДС и непредв.р-ди,със срок 12м.-представя се до 10 дни от издаване на Разрешение за ползване на строежа,под формата на банкова гарaнция.2.Застраховка обезпечаваща отговорността на изп. в гаранционния срок за изп.на СМР, представя се не по-късно от 14 календарни дни преди изтичане на Срока за съобщаване на дефекти до срока на гаранционната отговорност, с размер 3,5% от дог.цена и непредв.р-ди /ако има реализирани непредв.разходи/.
3.При изпълнение на договора Възложителят изисква застраховка по чл. 173, ал. 2 от ЗУТ. Условията и сроковете за представяне, задържане, усвояване и освобождаване на гаранциите се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Съгласно чл.114 от ЗОП сроковете за изпълнение на възложените с договора работи започват да текат след осигуряване на финансирането, за което възложителя уведомява изпълнителя.След изтичане на срока от 3 месеца, след сключване на договора страните имат правата по чл.114 от ЗОП. Възложителят организира организиран оглед при условията посочени в документацията за участие.
Плащания по договора за изпълнение ще се извършват при условията на Решение № 592/2018 г. на Министерски съвет (обн., ДВ, бр. № 71 от 2018г., в сила от 21.08.2018г.) и Указания по прилагането му (вкл. Указание изх. № УК-1/31.08.2018 г. на MФ).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10 дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ДП НКЖИ отдел Правен
бул. Княгиня Мария Луиза 110
София 1233 България
t.arnaudova@rail-infra.bg +359 29323278
www.rail-infra.bg +359 29310663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва