Деловодна информация
00392Община Провадия
РД 0510-88 13/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
13/02/2019 (дд/мм/гггг)
00392-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Провадия 000093638
ул. Дунав №39
Провадия BG331 9200 България
Богдана Стойчева +359 51842702
b_stoycheva@provadia.bg +359 51842164

Интернет адрес/и

www.provadia,bg

http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=204&dr=0


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=204&dr=0
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Основен ремонт тротоарни настилки в селата Градинарово, Комарево, Неново, Овчага, Снежина и Храброво с шест обособени позиции 2019 ОП - 6
45000000      
Строителство

В обхвата на поръчката са включени следните видове строително - монтажни работи: направа на тротоарни настилки от бетонови плочи 40/40/5 около 844 кв.м., включващо демонтаж тротоарна, бетонова и асфалтова настилка, тънък изкоп за подравняване и уплътняване с пясък до 10 см., настилка с нови бетонови плочи с размер 40/40/5, фугиране с циментов разтвор 1:1 и натоварване и превоз на строителни отпадъци.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
25320.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
6

II.2) Описание 1

Основен ремонт тротоарни настилки в с. Градинарово 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

територията на с. Градинарово, община Провадия, област Варна

В обхавата на обособената позиция е включено изпълнение на основен ремонт на около 150 кв.м. тротоарни настилки, включващи демонтаж тротоарна, бетонова и асфалтова настилка, тънък изкоп за подравняване, подравняване и уплътняване с пясък до 10 см, настилка с нови бетонови плочи с размери 40/40/5 см., фугирани с циментов разтвор 1:1 и натоварване и превоз на строителни отпадъци. Посочените СМР ще бъдат извършени на територията на с. Градинарово. Посочените количества са ориентировъчни и подлежат на замерване след приключване на СМР
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
4500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Основен ремонт тротоарни настилки в с. Комарево 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

територията на с. Комарево, община Провадия, област Варна

В обхавата на обособената позиция е включено изпълнение на основен ремонт на около 160 кв.м. тротоарни настилки, включващи демонтаж тротоарна, бетонова и асфалтова настилка, тънък изкоп за подравняване, подравняване и уплътняване с пясък до 10 см, настилка с нови бетонови плочи с размери 40/40/5 см., фугирани с циментов разтвор 1:1 и натоварване и превоз на строителни отпадъци. Посочените СМР ще бъдат извършени на територията на с. Комарево. Посочените количества са ориентировъчни и подлежат на замерване след приключване на СМР
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
4800.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Основен ремонт тротоарни настилки в с. Неново 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

територията на с. Неново, община Провадия, област Варна

В обхавата на обособената позиция е включено изпълнение на основен ремонт на около 84 кв.м. тротоарни настилки, включващи демонтаж тротоарна, бетонова и асфалтова настилка, тънък изкоп за подравняване, подравняване и уплътняване с пясък до 10 см, настилка с нови бетонови плочи с размери 40/40/5 см., фугирани с циментов разтвор 1:1 и натоварване и превоз на строителни отпадъци. Посочените СМР ще бъдат извършени на територията на с. Неново. Посочените количества са ориентировъчни и подлежат на замерване след приключване на СМР.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
2520.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Основен ремонт тротоарни настилки в с. Овчага 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

територията на с. Овчага, община Провадия, област Варна

В обхавата на обособената позиция е включено изпълнение на основен ремонт на около 150 кв.м. тротоарни настилки, включващи демонтаж тротоарна, бетонова и асфалтова настилка, тънък изкоп за подравняване, подравняване и уплътняване с пясък до 10 см, настилка с нови бетонови плочи с размери 40/40/5 см., фугирани с циментов разтвор 1:1 и натоварване и превоз на строителни отпадъци. Посочените СМР ще бъдат извършени на територията на с. Овчага. Посочените количества са ориентировъчни и подлежат на замерване след приключване на СМР.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
4500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Основен ремонт тротоарни настилки в с. Снежина 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

територията на с. Снежина, община Провадия, област Варна

В обхавата на обособената позиция е включено изпълнение на основен ремонт на около 150 кв.м. тротоарни настилки, включващи демонтаж тротоарна, бетонова и асфалтова настилка, тънък изкоп за подравняване, подравняване и уплътняване с пясък до 10 см, настилка с нови бетонови плочи с размери 40/40/5 см., фугирани с циментов разтвор 1:1 и натоварване и превоз на строителни отпадъци. Посочените СМР ще бъдат извършени на територията на с. Снежина. Посочените количества са ориентировъчни и подлежат на замерване след приключване на СМР.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
4500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Основен ремонт тротоарни настилки в с. Храброво 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

територията на с. Храброво, община Провадия, област Варна

В обхавата на обособената позиция е включено изпълнение на основен ремонт на около 150 кв.м. тротоарни настилки, включващи демонтаж тротоарна, бетонова и асфалтова настилка, тънък изкоп за подравняване, подравняване и уплътняване с пясък до 10 см, настилка с нови бетонови плочи с размери 40/40/5 см., фугирани с циментов разтвор 1:1 и натоварване и превоз на строителни отпадъци. Посочените СМР ще бъдат извършени на територията на с. Храброво. Посочените количества са ориентировъчни и подлежат на замерване след приключване на СМР.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
4500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят поставя изискване участниците да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя както следва:
- За Първа обособена позиция – участниците да са вписани в ЦПРС за изпълнение на строежи със следният обхват: строителни дейности по обекти Втора група, минимум трета категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от Закона за устройството;
- За Втора обособена позиция – участниците да са вписани в ЦПРС за изпълнение на строежи със следният обхват: строителни дейности по обекти Втора група, минимум трета категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от Закона за устройството;
- За Трета обособена позиция – участниците да са вписани в ЦПРС за изпълнение на строежи със следният обхват: строителни дейности по обекти Втора група, минимум трета категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от Закона за устройството.
- За Четвърта обособена позиция – участниците да са вписани в ЦПРС за изпълнение на строежи със следният обхват: строителни дейности по обекти Втора група, минимум трета категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от Закона за устройството.
- За Пета обособена позиция – участниците да са вписани в ЦПРС за изпълнение на строежи със следният обхват: строителни дейности по обекти Втора група, минимум трета категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от Закона за устройството.
- За Шеста обособена позиция – участниците да са вписани в ЦПРС за изпълнение на строежи със следният обхват: строителни дейности по обекти Втора група, минимум трета категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от Закона за устройството.
Съгласно чл. 60 от Закона за обществените поръчки, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участниците декларират съответствието си с посочения критерий за подбор в ЕЕДОП.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят поставя изискване участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи трета категория (за първа, втора и трета обособени позиции).
При участие на обединение, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
За чуждестранните участници – да имат застраховка професионална отговорност за строителство или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж.
Участниците декларират съответствието си с посоченият критерий за подбор в ЕЕДОП.


1. За Първа обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи трета категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за строителя е 200 000,00 лева;
2. За Втора обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи трета категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за строителя е 200 000,00 лева;
3. За Трета обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи трета категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за строителя е 200 000,00 лева;
4. За Четвърта обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи трета категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за строителя е 200 000,00 лева;
5. За Пета обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи трета категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за строителя е 200 000,00 лева;
6. За Шеста обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи трета категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за строителя е 200 000,00 лева;
Документи за доказване на съответствието с критерия за подбор: копия от застраховки „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи трета категория (за първа, втора, трета, четвърта, пета и шеста обособени позиции).
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
2. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката изпълнил.
Изискванията се прилагат за всяка обособена позиция по отделно.
Участниците декларират съответствието си с посочените критерии за подбор в ЕЕДОП.


1.Участникът през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката за минимум 1 (един) обект.
Под „строителство, сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира строителни работи в чийто обхват са включени строителни дейности, свързани с изграждане, реконструкция, ремонт и/или рехабилитация на съоръжения от уличната и/или пътната мрежа и/или елементи от транспортната и/или инженерната инфраструктура.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция по отделно.
2.Участникът трябва да разполага минимум със следното техническо оборудване за изпълнение на предмета на поръчката:
- товарен автомобил (самосвал) – 1 брой;
- багер или челен товарач – 1 брой;
- машина за механично трамбоване – 1 брой;
- фугорезачка – 1 брой
Изискванията се прилагат за всяка обособена позиция по отделно.
При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл.65 от ЗОП. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, за тях се прилага чл.66 от ЗОП.
Документи за доказване на съответствието с критериите за подбор:
- По т.1 – списък на строителството за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверение/я за добро изпълнение, който съдържа стойността, датата на която е приключило строителството, мястото и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
- По т.2 – декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл.65 от ЗОП. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, за тях се прилага чл.66 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В предложението за изпълнение на поръчката по всяка об. позиция, участникът посочва своето предложение относно Срок за изпълнение на СМР в календ. дни, като същите не могат да бъдат по-кратки или по-дълги от сроковете, посочени от Възложителя като миним,, респективно максимал. срок за изпълнение на СМР.
Преди сключване на договора от изпълнителя се изисква гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора по съответната об-. позиция. Участникът сам избира формата, по която представя гаранцията за изпълнение - парична сума, банк. гаранция или застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя. Редът и условията за освобожд. на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора, публикуван вп рофила на купувача и представляващ неразделна част от документацията.
... Продълж. в раздел €$.3. "Допълн. информация" .....
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/03/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Провадия, ул. Дунав №39, сградата на Общинска администрация - Провадия, зала 204

Съгласно чл.54, ал.2 и чл.57, ал.3, изречение второ от ППЗОП получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. … Продълж. от раздел III.2.2. „Условия за изпълнeние на поръчката“…-Договора за общ. поръчка ще бъде сключен под условие – клауза за отложено изпълнение до получаване от страна на изпълнителя на уведомление, че е осигурено финансиране за изпълнение на поръчката и подписване на Протокол обр. 2 по Наредба №3/2003 г. След изтичане на 3 мес. от датата на подписване на договора при условие, че не е осигурено финансиране, страните имат правата по чл. 144 от ЗОП като всяка от тях може да поиска прекратяване на договора без предизвестие.
ІI. За всяка обособена позиция поотделно участниците представят следните документи за участие в процедурата:
1. Заявление за участие, включващо
1.1. ЕЕДОП
1.2. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност (ако е необходимо);
1.3. За участници - обединения, които не са юр. лица се представя копие от документ, от който е видно пр. основание за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението, включително определения партньор, който ще представлява обединението за целите на настоящата общ. поръчка; разпределението на отговорността между членовете на обединението; клауза за солидарна отговорност на членовете на обединението за изпълнение на договора за обществена поръчка и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
2. Офертата съдържа:
2.1. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата не е законният представител на участника;
2.2. Предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техн. спецификация и изискванията на Възложителя и приложени към него Програма за организация и изпълнение на договора (предоставена задължително и на електронен носител във формат "*.doc") и Линеен график за изпълнение на предвидените дейности по съответната обособена позиция.
2.3. Ценово предложение с количествено-стойностна сметка и анализи на единичните цени по съответната об. позиция.
ІIІ. От участие в процедурата се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1 и по чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и:
- участници - свързани лица по смисъла на §2, т.45 от ДР на ЗОП;
- участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя прогн. стойност на поръчката;
- участник, който е представил Техн. предложение, което не отговаря на изискванията на Техн. спецификация и условията по поръчката;
- участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т.8 във връзка с чл.4 и чл. 5, ал.1, т.3 от ЗИФОДРЮПДРКЛТС;
- участник, който след покана от Възложителя и в определения от него срок не удължи срока на валидност на офертата си.
ІV. Съгласно чл. 67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основанията за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал.5 и ал.6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал.6 от ЗОП преди сключване на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата, както и за съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.
V. Участниците могат да получат информация относно задължения свързани с данъци и осигуровки, спазване на мерките за за опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната от НАП, МОСВ, Агенция по заетостта и Главна инспекция по труда.
VI. При подготовката на офертата си, участниците следва да се съобразят със следните максимални предели при формиране на икономич. показатели:
- Часова ставка - до 4,50 лева/ч.
- Доп. разходи върху ФРЗ – до 100%
- Доп. разходи върху механизация – до 40%
- Доставно-складови разходи за материали – до 8%
- Печалба – до 8%.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават по реда на чл.19, ал.1, т.1 от ЗОП в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва