Деловодна информация
00233
ЖИ-5710 13/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
13/02/2019 (дд/мм/гггг)
00233-2019-0030 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
Йордан Йорданов +359 2932-2403
j.jordanov@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPoZOsLa8lPNBA%3d%3d
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза №114 А
София BG411 1233 България
инж. Йордан Атанасов +359 2932-3097
j.jordanov@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
Евгения Русимова +359 2932-6115
j.jordanov@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Поддържане на железопътната инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Механизирано подновяване на железния път в междугарието Стражица - Славяново текущ път №1 и № 2 от км 336+000 до 344+404 с обща дължина 16 808 м“
45234100      
Строителство

Поръчката включва изпълнение на дейности,които ще се изпълняват в 2 етапа:
•Етап І–изготвяне на раб.проект
•Етап ІІ–изпълнение на СМР на път №1 и №2,съгл.одобрения от Експертен технически съвет на възлож. раб.проект
Основни ремонтни дейности:
-Демонтаж на стар и полагане на нов железен път
-Пресяване на баластова призма
-Направа на безнаставов релсов път и неутрализация
-Ремонт и преустройство на контактна мрежа
-Изпълнение на СМР на оптичен кабел
-СМР сп.Горица
-Изпълнение на СМР за магистрален подземен кабел
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
26041961.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45234100      
45234115      
45234130      
45234160      
II.2.3) Място на изпълнение
BG32

междугарие Стражица - Славяново текущ път № 1 и № 2 от км 336+000 до км 344+404 по 2-ра жп линия София – Варна с обща дължина 16 808 м.

Раб. проект трябва да съдържа следните части:Геодезия;Железен път;Безнаставов релсов път;Контактна мрежа;Сигнал. и Телекомун.“;Шенаж и репераж;План за безопасност и здраве при раб.;Колич. сметки.
Осн. ремонтни дейности:
1.Изпълн. на СМР по път №2
-Направа на временни пътища-1500м
-Изсичане на храсти,клони и единични дървета-25212м2
-Изкоп в земно-скални почви за оформяне на берми и откоси с изнасяне до 150м и разриване-3500м3
-Подравняване на банкети на железния път-8404м
-Механиз. демонтаж на железен път,тип 49 на дървена траверсова скара по звеневи способ и натоварване на транспорт-3921м
-Механиз. демонтаж на железен път,тип 49 на стоманобет. траверси по звеневи способ и натоварване на транспорт-4483м
-Монтаж и натоварване на нов железен път с релси тип 60кг/м,траверси СТ-6 и безподложно еласт. скрепл. SKL-14 в МД база/на площадка-8404м
-Полагане на нов железен път с релси тип 60кг/м,траверси СТ-6 и безподложно еласт. скрепл. SKL-14-8404м
-Механиз. укрепване на железен път след полагане-8404м
-Първа нивелация-8404м
-Втора нивелация-8404м
-Трета нивелация-8404м
-Механиз. планиране на баласт. призма след трета нивелация-8404м
-Направа на безнаставов релсов път-8404м
-Направа изкоп 09/04-IVк.п. и зариване-100м
-Полагане кабел в изкоп до 3кг/м-1500м
-Демонтаж и монтаж дросел трансформатор-4бр
-Демонтаж на ЖБ стълб-497бр
-Демонтаж на ЖР стълбове-4бр
-Демонтаж единични обтяжки-125бр
-Демонтаж на компенсиращи устроиства-92бр
-Разрушаване на ЖБ стълбове-497бр
-Направа на анкърни котви тип КИА-20бр
-Монтаж обтяжка единична на котва-104бр
-Направа и монтаж заземление и доставка и монтаж на нови хамути за жб стълб-345бр
-Доставка и монтаж на автоматично компенсиращо устройство,газов тип със закрепващ елемент-48бр
-Регула на КУ-50бр
-Демонтаж на конзоли за оптичен кабел за ЖБ стълб-258бр
-Временно изместване на оптичен кабел-8404м
-Монтаж на конзоли за оптичен кабел на нови ЖБ стълбове-180бр
-Инстал. на оптичен кабел по новите конзоли и стълбове-8404м
2.Изпълн. на СМР по път №1
-Направа на временни пътища-1500м
-Изсичане на храсти,клони и единични дървета-25212м2
-Подравняване на банкети на железния път-8404м
-Механиз. демонтаж на железен път,тип 49 на дървена траверсова скара по звеневи способ и натоварване на транспорт-3921м
-Механиз. демонтаж на железен път,тип 49 на стоманобет. траверси по звеневи способ и натоварване на транспорт-4483м
-Монтаж и натоварване на нов железен път с релси тип 60кг/м,траверси СТ-6 и безподложно еласт. скрепл. SKL-14 в МД база/на площадка-8404м
-Полагане на нов железен път с релси тип 60кг/м,траверси СТ-6 и безподложно еласт. скрепл. SKL-14-8404м
-Механиз. укрепване на железен път след полагане-8404м
-Първа нивелация-8404м
-Втора нивелация-8404м
-Трета нивелация-8404м
-Механиз. планиране на баластовата призма след трета нивелация-8404м
-Направа на безнаставов релсов път-8404м
-Изграждане на система за видеонаблюдение на жп прелез км.344+372-1бр
-Надграждане на 2бр.перони сп.Горица от км336+050 до км336+150 с обща дължина 200м
-Разваляне тухлена зидария 250мм на вароциментен разтвор на двуетажна сграда-345м3
-Демонтаж на ЖБ стълб-513бр
-Демонтаж на ЖР стълбове-91бр
-Демонтаж единични обтяжки-125бр
-Демонтаж на компенсиращи устроиства-50бр
-Разрушаване на ЖБ стълбове-513бр
-Направа на анкърни котви тип КИА-40бр
-Монтаж обтяжка единична на котва-104бр
-Направа и монтаж заземление и доставка и монтаж на нови хамути за жб стълб-350бр
-Доставка и монтаж на автоматично компенсиращо устройство,газов тип със закрепващ елемент-48бр
-Регула на КУ-52бр
-Доставка и монтаж на разединители 1250А със скрепителни елементи-7бр
-Доставка и монтаж на сух трансформатор 25/0,22kV,5kVA със закрепващ елемент-1бр
-Направа изкоп 0.9/0.4ІІІ-IVк.п. със зариване-1200м
-Полагане кабел до 6кг/м-1200м
-Монтаж на парков LED осветител 50W-8бр
3.Др. разходи Път №1 и №2
-Авторски надзор-120ч
-Такси,оборудване и др. разходи за осъществ. на контрол при изпълн. на строит.-1бр
Критериите по-долу
 
ДА Цялостен срок за изпълнение на поръчката (Кобср)    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
26041961.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
245

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Компл. оценка се формира по формулата:
КОi=Кфi+Кобсрi
Макс. оценка КОi е 100т.
Кфi=[ЦПмин/ЦПi]*60
Кобсрi=Кср1i+Кср2i
Кср1i-срок за изпълнение на СМР на път №2
Кср2i-срок за изпълнение на СМР на път №1
Кср1i=(Ксрсмр1мин/Kсрсмр1i)*20
Кср2i=(Ксрсмр2мин/Kсрсмр2i)*20
В прогнозната стойност възложителят е включил 2348424,54лв. без ДДС непредвидени разходи в размер на 10% върху изпълнение на СМР
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да бъде вписан в ЦПРС към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от ІІ група–строежи от транспортната инфрастр.,съгл. чл.5,ал.1,т.2 от ПРВВЦПРС,I категория строежи,съгл. чл.5,ал.6,т.2.1 от ПРВВЦПРС,а чуждестранните лица–в аналогичен регистър съгл. законодателството на държ. членка,в която са установени.
Ако участникът е обединение,което не е ЮЛ,съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата,включени в него,което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители,подизпълнителите трябва да отговарят на съответния критерий за подбор съобразно вида и дела от поръчката,който ще изпълняват,и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата съответствието с критерия годност се посочва в раздел А:Годност на Част IV:Критерии за подбор от еЕЕДОП.
За доказване съответствието с критерия се представя следния документ:Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в България,за изпълнение на строежи от II група:строежи от транспортната инфрастр.,съгл. чл.5,ал.1,т.2 от ПРВВЦПРС,I категория строежи,съгл. чл.5,ал.6,т.2.1 от ПРВВЦПРС.За чуждестранните лица,които попадат в обхвата на чл.25а от ЗКС се представя документа по чл.25а,ал.2,т.1 от ЗКС.
Документът се представя от участника,определен за изпълнител в случая на чл.67,ал.6 от ЗОП.
Продължение от поле III.1.3)Технически и професионални възможности.Изисквано минимално/ни ниво/а:
Техническият ръководител за работите по сигнализация и телекомуникации т.2.4.3. следва да притежава удостоверение за придобита III квалиф. група за работа в ел. уредби/мрежи с напрежение до 1000V,съгласно чл.15,ал.1 от „Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи“ или еквивалент
За позиция 2.4. следва да притежават опит в съответната област при изпълнението на проект/обект свързан с жп инфраструктура.Признава се само подобна длъжност заемана в сферата на ново строителство и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на обекти по смисъла на ЗЖТ или еквивалент.
Доказването на опит за позиция 2.4. става,като участникът посочва проф. опит на лицата,като заемана длъжност,период на заемане (месец и година) и обекта,за който се отнасят.
За чуждестранни лица се приемат еквивалентни образователно-квалиф. степени,проф. квалиф. и специалности съгл. законодателството на държ.,в която са установени.
3.Наличие на инструменти,съоръжения и техн. оборудване,необходими за изпълнение на поръчката,както следва:
-Баластопресевна машина–1бр.
-Баластопланировъчна машина–1бр.
-Траверсоподбивна машина–1бр.
-Хопердозаторни вагони–10бр.
-Машини за механизирано демонтиране и полагане на железен път–1бр. к-т*
-Вагони за превоз на материали за релсотравесова скара–10бр.
Забележка:За позиция „Машини за механизирано демонтиране и полагане на железен път –1бр. к-т“,комплектът трябва да съдържа съответна механизация,която да може при осигурен фронт на раб. да извършва едновременно демонтаж и полагане на железен път.
4.Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент,с обхват на сертификация,включващ предмета на поръчката (проектиране и строителство на обекти/елементи на жп инфрастр.).Възложителят приема и др. доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството при усл. на чл.64,ал.7 от ЗОП.
5.Валиден сертификат за внедрена система за опазване на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент,с обхват на сертификация,включващ предмета на поръчката (проектиране и строителство на обекти/елементи на жп инфрастр.).Възложителят приема и др. доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда при усл. на чл.64,ал.7 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти.
Забележка: Под „годишен общ оборот“ следва да се разбира сумата от нетните приходи от продажби.
2.Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл. 171/чл. 171а от Закона за устройство на територията.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор по т.1. се доказва от обединението участник, а по т.2. от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата, участникът декларира информацията относно съответствието с критериите за подбор за Икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние от еЕЕДОП.
3.При условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, критериите се доказват със следните документи:
По т.1. – с един или няколко от следните документи:
- удостоверения от банки;
- годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
- справка-декларация за минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните 3 (три) години – по образец № 11.
По т.2. – доказателство за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентна.


По т.1. участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 приключили финансови години в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си в размер не по-малко от 13 000 000,00 лева без ДДС.
По т.2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност” за проектиране и строителство, съгласно чл. 171/ чл. 171а от Закона за устройство на територията (ЗУТ), с минимална застрахователна сума чл. 5, ал.1, т.1 и ал.2, т.1 съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.):
–проектиране за строежи първа категория – 300 000 лева
–строителство за строежи първа категория – 600 000 лева
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем,идентични или сходни с тези на поръчката,за последните 5г.,считано от датата на подаване на офертата.
Под „предмет сходен с предмета на поръчката” се разбира ново строителство и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на обекти от жп инфраструктура по смисъла на ЗЖТ или еквивалент.
За „изпълнена дейност“ се приема тази,която към датата на подаване на офертата е одобрена и приета от съответния възложител,клиент,получател,или компетентен орган,или чрез посочване на публичен регистър,в който е публикувана инф. за дейността.
Участникът може да се позове на строителство,което е изпълнил като изпълнител (член на обединение) или подизпълнител на изпълнените СМР.В случай,че участникът се позовава,като член на обединение,следва да опише в еЕЕДОП № документ (договор,разделителен протокол и др.) дяловото участие и отговорностите на страните в обединението,разпределение на изпълнението по видове СМР между страните за съответната част,за всеки от обектите.
2.Участникът да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена проф. компетентност за изпълнението на поръчката.
3.Участникът трябва да разполага с необходимите инструменти,съоръжения и техн. оборудване,необходими за изпълнение на поръчката.
4.Участникът да прилага:
-системи за управление на качеството,
-системи или стандарти за опазване на околната среда.
Ако участникът е обединение,което не е юридическо лице,съответствието с критерия за подбор по т.1,2 и 3 се доказва от обединението участник,а по т.4 от всяко от лицата,включени в него,което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът е посочил,че ще използва подизпълнители,подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката,който ще изпълняват,и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица,те трябва да отговарят на съответните критерии за подбор,за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
4.При подаване на информацията относно съответствието с критериите за подбор се посочва в Част IV:Критерии за подбор,раздел В:Технически и професионални способности и раздел Г:Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от еЕЕДОП.
5.Документи за доказване:
5.1.Списък на строителството,идентично или сходно с предмета на поръчката,за последните 5г. считано от датата на подаване на офертата,придружен с удостоверения за добро изпълнение,които съдържат стойността,датата,на която е приключило изпълнението,мястото,вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
5.2.Списък на персонала,който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав,които ще отговарят за изпълнението,в който е посочена проф. компетентност на лица.
5.3.Декларация за инструментите,съоръженията и техническото оборудване,които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
5.4.Сертификати,издадени от независими лица,които са акредитирани по серията евр. стандарт от ИА БСА или от друг нац. орган по акредитация,който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Евр. организация за акредитация,за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгл. чл.5а,ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквивалентни сертификати,издадени от органи,установени в др. държави членки,както и др. доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда при усл. на чл.64,ал.7 от ЗОП.
Документите се представят от участника,определен за изпълнител или при поискане в хода на процедурата,в случаите на чл.67,ал.5 и 6 от ЗОП.


1.През последните 5г.,считано от датата на подаване на офертата,участникът трябва да е изпълнил успешно минимум 1 дейност на строит. на 8км железен път с предмет и обем,идентични или сходни с предмета на поръчката.
2.Участникът трябва да разполага с необх. брой персонал и с ръководен състав с определена проф. компетентност за изпълнението на поръчката,както следва:
2.1.Ръководител на проекта–не по-малко от 1 експерт
Образ. и проф. квалиф.:висше образование,бакалавър/магистър,проф. квалиф. „строителен инженер“,специалност „Транспортно строителство“ или еквивалент.
Проф. опит:минимум 1 завършен обект при изпълнението,на който е участвал като ръководител,зам. ръководител или организатор при изпълнението на проект/обект свързан с жп инфрастр.Признава се само подобна длъжност заемана в сферата на ново строит. и/или модернизация и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на жп инфрастр. на обекти по смисъла на ЗЖТ или еквивалент.
Забележка:Посочва се обекта/и,мястото,вида и обема и датата,на която е приключило изпълнението.
2.2.Проектантски екип–проектант/и с ППП по съответните части от проекта,съгл. разпоредбите на ЗУТ и чл.7-9 от ЗКАИИП или призната проф. квалиф. съгласно чл.10 от ЗКАИИП.
Доказване:Участникът посочва актуално удостоверение за ППП за съответната част от проекта (номер на удостоверение от КИИП и година на валидност),както следва:
1.Удостоверение/я за ППП геодезия и приложна геодезия за проектанта за част „Геодезия”–не по-малко от 1.
2.Удостоверение/я за ППП транспортно строителство и транспортни съоръжения (с професионална квалификация строителен инженер по транспортно строителство) за проектанта/тите по съответните части на проекта - не по-малко от 1.
3.Удостоверение за ППП–(професионална квалификация електроинженер) електрическа за проектанта/ите по съответните части на проекта-не по-малко от 1.
2.3.Отговорник за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд-не по-малко от 1 експерт.
Образ. и професионална квалификация:висше образование,бакалавър/магистър,професионална квалификация „инженер“,и завършено обучение по контрол върху спазването на здравословни и безопасни условия на труд, съобразно ЗЗБУТ.
2.4.Други експерти–не по-малко от:
2.4.1.Технически ръководител за работите по железния път–2бр.;
2.4.2.Технически ръководител за работите по контактна мрежа–2бр.;
2.4.3.Технически ръководител за работите по сигнализация и телекомуникации–1бр.
Експертите по т.2.4. следва да притежават валидни удостоверения за успешно издържан изпит по чл.5,ал.1 на Наредба №56 от 14.02.2003 г. за изискванията,условията и реда на обучение на кандидатите за придобиване или признаване на правоспособност за длъжностите от жп транспорт и реда за провеждане на изпитите на лицата от персонала,отговорен за безопасността на превозите.Участникът посочва:
-Номер на удостоверенията за успешно издържан изпит по чл.5,ал.1 на Наредба №56,валидността за всяка позиция от персонала.
Техническият ръководител за работите по железен път т.2.4.1. следва да притежава валидно удостоверение за придобита IIIквалификационна група за работа в електрически уредби/мрежи с напрежение до 1000V,съгласно чл.15,ал.1 от „Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи“ или еквивалент.Участникът посочва номерата,валидността и издател на удостоверенията за всяка позиция от персонала.
Техническият ръководител за работите по контактна мрежа т.2.4.2. да притежава валидни удостоверения за придобита V квалификационна група за работа в електрически уредби/мрежи с напрежение над 1000V,съгласно чл.15,ал.2 от „Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи“ или еквивалент.Участникът посочва номерата,валидността за всяка позиция от персонала.
Продължава в поле III.1.1)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Аванс за проектиране не се предвижда.
Възлож. предвижда аванс до 50% от СМР,поотделно за двата етапа.Първият етап ще се изплати до 30дни след сключване на договора и е в размер до 50% от СМР за изпълнението на път №2.Вторият етап (изпълнение на път №1) ще се изплати до 5дни след подписване на Протокол Приложение №5 от Инструкцията за ремонтите на ДМА в ДП НКЖИ за път №2 и възстановено движение на железопътните возила по път №2 и е в размер до 50% от СМР за изпълнението на път №1,които ще се изплатят след представяне на искане за плащане издадено от Изпълн. и гаранция,обезпечаваща 100% авансово предоставените средства.Фактурата за аванса се издава от Изпълнителя до 5дни от получаване на сумата за аванс.Изплатеният от Възлож. аванс се приспада пропорционално до 50% от всяко междинно плащане по договора,като с последното междинно плащане за съответния етап,аванса се приспада изцяло.Междинните плащания са за всеки етап поотделно.
Продължава в поле VI.3)Допълнителна информация
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/04/2019 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/04/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ДП „НКЖИ”, гр. София, 1233, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, партер, заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на установения режим за достъп до сградата на ДП НКЖИ.Документът за упълномощ.,оригинал или заверено копие (върху копието е записано „вярно с оригинала” и има подпис и печат),се предоставя на комисията
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от поле III.2.2)Условия за изпълнение на поръчката:
I етап е 85% от стойността за изпълн. на път №2.II етап е 85% от стойността за изпълн. на път №1.Оконч. плащане ще е за всеки етап поотделно.За I етап е 15% от стойността за изпълн. на път №2.За II етап е 15% от стойността за изпълн. на път №1.Съответното оконч. плащане ще бъде изплатено от Възлож. на Изпълнителя след подписване на Протокол Приложение №5 съгл. Инструкция за ремонт на ДМА в ДП НКЖИ за съответния етап.
В процедурата може да участва участник,който отг. на усл. на чл.10,ал.1 от ЗОП.Възложителят няма усл. за създаване на ЮЛ по чл.10,ал.2 от ЗОП.Възложителят отстранява участник,за когото са налице основанията по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП,чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП и чл.107 от ЗОП,обстоятелствата по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС,както и наличие на обстоятелства по чл.69 от ЗПКОНПИ.
Когато участникът е обединение,което не е ЮЛ,задължително се представя копие от документ,от който да е видно правното основание за създаване на обединението,със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата общ. поръчка.Документът трябва да съдържа и:1.правата и задълженията на участниците в обединението;2.разпределението на отговорността между членовете на обединението;3.дейностите,които ще изпълнява всеки член на обединението.С този документ следва по безусловен начин да се удостовери,определянето на партньора,който представлява обединението за целите на общ. поръчка,както и обстоятелството,че лицата в обединението поемат солидарна отговорност,заедно и поотделно,за участието си и изпълнението на поръчката.
Всеки член на обединението,което не е ЮЛ,подизпълнителите и третите лица ако има такива трябва да отговарят на съответните критерии за подбор,и за тях да не са налице основания за отстраняване.Участник,за когото са налице основания по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП и чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 от ЗОП има право да представи доказателства по чл.56 от ЗОП.Съгл. чл.67,ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декл. липса на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на еЕЕДОП.Когато участникът е обединение,което не е ЮЛ,при подаване на офретата за участие,се представя отделен еЕЕДОП за всеки член на обединението.Отделен еЕЕДОП се представя за подизпълнителите и третите лица.
Органите в РБългария,от които участниците могат да получат инф.за:
-задълж.,свързани с данъци и осигуровки-НАП,ел.адрес:www.nap.bg
-опазване на окол.среда-МОСВ,ел.адрес:www.moew.government.bg
-закрила на заетостта-Агенция по заетостта,ел.адрес:https://www.az.government.bg
-условията на труд в страната-ИА Главна инспекция по труда,ел.адрес:www.gli.government.bg
Документите,чрез които се доказва инф.,посочена в еЕЕДОП,се представят при условията на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП.Документите се представят от всеки член на обединението,което не е ЮЛ,и от подизпълнителите и третите лица ако има такива.
Дължими гаранции:I.гаранция за изпълнение-5% от договорната цена без ДДС;II.гаранция за аванс-в размер на 100% от размера на аванс. предоставените средства.Гаранциите се представят в 1 от формите по чл.111,ал.5 от ЗОП.Условията и сроковете за представяне,задържане,усвояване и освобож. на гаранциите се уреждат в договора за възлагане на общ. поръчка.
При сключване на договор изпълнителят да представи валидна застрахов. полица за сключена застраховка за конкретния обект по чл.173 от ЗУТ,покриваща всички материални вреди настъпили през срока на изпълнение на СМР,както и вредите причинени на трети лица,с лимит на застрахов. отговорност не по-малък от стойността за изпълнение на СМР.
При подписване на Протокол Приложение №6 изпълнителят да представи поотделно за двата етапа застраховки,обезпечаващи изпълнените раб.,покриващи периода на гаранционния срок на обекта в размер 3,5% от сумата,представляваща сбор от договорната цена и реализираните непредвидени разходи по договора без ДДС.
Възложителят организира оглед при условията посочени в документ. за участие

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура-отдел Правен
Княгиня Мария Луиза 110
София 1233 България
b.georgieva@rail-infra.bg +359 02932-3052
http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/ +359 02931-0663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва