Деловодна информация
00169
 
да
да
13/02/2019 (дд/мм/гггг)
00169-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ловеч 000291591
ул. Търговска № 22
Ловеч BG315 5500 България
Таня Иванова +359 68688251
lovechrsk@gmail.com +359 68688280

Интернет адрес/и

https://www.lovech.bg/

https://ezop.uslugi.io/public/obshtina_lovech


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://ezop.uslugi.io/public/obshtina_lovech#252
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

местно самоуправление

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт улици и пътища, община Ловеч“
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката е „Ремонт улици и пътища, община Ловеч“, разделена на 3 /три/ обособени позиции, както следва:
Обособена позиция 1 - „Ремонт на улици гр. Ловеч“
Обособена позиция 2 - „Ремонт на улици населени места община Ловеч“
Обособена позиция 3 - „Ремонт пътна настилка общинска пътна мрежа, община Ловеч“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
346995.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Ремонт на улици гр. Ловеч“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Ловеч, Община Ловеч

„Ремонт на улици гр. Ловеч“
- Изкъпрване на асфалтобетонова настилка със засичане/фрезоване с плътна смес с деб. ср. 4 см, включително всички свързани с това работи и разходи – 4 200 м2;
- Полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина ср. 4 см, включително всички свързани с това работи и разходи – 31 т.;
- Полагане на плътен асфалтобетон тип "А" - с деб. ср. 4 см, включително всички свързани с това работи и разходи – 2 438 м2;
- Линейни дъждоприемни съоръжения, включително всички свързани с това работи и разходи – 60 м;
- Реконструкция тротоари – 490 м2.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
154138.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
70

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участник, чиято Обща цена за изпълнение на обособената позиция надхвърля прогнозната й стойност ще бъде отстранен от участие в процедурата.

II.2) Описание 1

„Ремонт на улици населени места община Ловеч“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Ловеч, Община Ловеч

„Ремонт на улици населени места община Ловеч“
Изкърпване на асфалтобетонова настилка със засичане/фрезоване с плътна смес с деб. 4см, включително всички свързани с това работи и разходи – 7 000 м2;
- Изкърпване на асфалтобетонова настилка със студена смес (без отпадъчни фракции), включително всички свързани с това работи и разходи – 3 000 м2;
- Основа за пътна настилка от трошен камък с непрекъсната зърноветрия /0-63/, включително всички свързани с това разходи – 75 м3.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
148885.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
80

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участник, чиято Обща цена за изпълнение на обособената позиция надхвърля прогнозната й стойност ще бъде отстранен от участие в процедурата.

II.2) Описание 1

„Ремонт пътна настилка общинска пътна мрежа, община Ловеч“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

гр. Ловеч, Община Ловеч

„Ремонт пътна настилка общинска пътна мрежа, община Ловеч“
- LOV1054 /LOV1052, Ловеч - Славяни/-Баховица-Граница общ./Ловеч Плевен/-Николаево-Ралево-/II-35/;
- LOV2061 /III - 3013, Деветаки - Брестово/ - Тепава - Йоглав - жп спирка Йоглав;
- LOV1062 /III - 3402/ Дойренци - Слатина - /II - 35/;
- LOV1063 /III - 301, Александрово - Умаревци/ - жп спирка Драсов - Дренов - Владиня /LOV1050/;
- LOV2069 /II - 35/ Ловеч – Скобелево;
- LOV2070 /III - 401/ Ловеч - Пресяка – Гостиня;
- LOV2071 /LOV2070, Ловеч - Пресяка/ - Смочан;
- Изкърпване на асфалтобетонова настилка със засичане/фрезоване с плътна смес с дебелина 4см, включително всички свързани с това работи и разходи – 2 100 м2;
- Изкърпване на асфалтобетонова настилка със студена смес (без отпадъчни фракции), включително всички свързани с това работи и разходи – 900 м2;
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
43972.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участник, чиято Обща цена за изпълнение на обособената позиция надхвърля прогнозната й стойност ще бъде отстранен от участие в процедурата.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) и да имат издадено удостоверение от Камарата на строителите, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени за: Регистрация в ЦПРС за втора група, трета категория.
При подаване на оферта участниците декларират годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
За повече информация: http://register.ksb.bg/.
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключване на договора: Участникът определен за изпълнител представя заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта (втора група, трета категория) или за по-висока категория строежи от същата група. В случай, че участникът е чуждестранно лице, съобразно изискванията на чл.112, ал.1, т.4 ЗОП, вр. чл.29 от Правилник за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя, същият следва да представи заверено копие на валидно удостоверение по чл.29, ал.4 от ПРВВЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта или за по-висока категория строежи от същата група.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма изисквания по отношение на икономическото и финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да имат опит в изпълнението на строителство с предмет и обем, идентично или сходно с предмета на поръчката, за последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
2.Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


1.1.Участникът следва успешно да е изпълнил строителство с предмет и обем идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно“ с предмет и обем /дължина/ на поръчката, следва да се разбира, по обособени позииции, следното:
Обособена позиция №1- „Ремонт на улици гр. Ловеч“ - Ремонт и/или реконструкция на улици и/или пътища, минимум 5 000 м2;
Обособена позиция №2 – „Ремонт на улици населени места община Ловеч“ - Ремонт и/или реконструкция на улици и/или пътища – минимум 8 000 м2;
Обособена позиция №3 – „Ремонт пътна настилка общинска пътна мрежа, община Ловеч“- Ремонт и/или реконструкция на улици и/или пътища – минимум 2 000 м2. Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“. При участие по повече от една обособена позиция минималното изискване ще се прилага с натрупване. Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП - списък на строителството, идентично или сходно с предмета на съответната обособена позиция, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания който списък, участникът, определен за изпълнител представя преди сключване на договор за обществена поръчка или в случаите по чл.67, ал.5 от ЗОП. Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
2.1.Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението, в това число минимум:
2.1.1.Технически ръководител – с професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл.163а, ал. 2-4 от ЗУТ или еквивалентна.
2.2.1.Експерт - координатор по безопасност и здраве - да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, или друг документ съгласно чл.5, ал.2 от Наредба № 2/2004 на МРРБ, или еквивалент, а за чуждестранните участници – еквивалентни документи, съгласно националното им законодателство.Всички длъжности могат да бъдат съвместявани, т.е. едно физическо лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт, при условие, че отговаря на съответните условия. При участие по повече от една обособена позиция минималното изискване ще се прилага с натрупване – т.е., за да докаже съответствие с посочения критерий за подбор, участникът е нужно да декларира екип за изпълнение на поръчката, различен за всяка обособена позиция.Под „еквивалентна специалност” в настоящата процедура следва да се разбира специалност получена в наше или чуждо (извън страната) учебно заведение, където съответната специалност е наименована по друг начин или обхваща същата област на знанието.Забележка: На етап подаване на офертата чуждестранните лица следва да притежават съответната професионална компетентност, съгласно националното им законодателство, която да обуславя признаването на съответната професионална квалификация по реда на ЗППК. Продължение в част: Допълнителна информация VI.3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Ловеч, Община Ловеч, общинска администрация

Съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от част: III.1.3) Преди сключването на договора по отношение на същите следва да е налице признаване на съответната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации. При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“. Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката (съответната обособена позиция), в който е посочена професионалната компетентност на лицата, който списък, участникът, определен за изпълнител представя преди сключване на договор за обществена поръчка или в случаите по чл.67, ал.5 от ЗОП. Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Възложителят отстранява от участие участник, за когато са налице основанията по: чл.54, ал.1 ЗОП и чл.55, ал.1 т.1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата; чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; условията по чл.107 ЗОП; чл.69, ал.1 и ал.2 ЗПКОНПИ; чл.101, ал.9, 10 и 11 ЗОП. Преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.
Прогнозните стойности за всяка от обособените позиции са максимални. Предложенията на участниците следва да не надвишават прогнозната стойност на обществената поръчка по съответната обособена позиция. Участник, чиято цена за изпълнение, надхвърля прогнозната стойност на съответната обособена позиция в настоящата обществена поръчка, ще бъде отстранен от участие.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора се представя при подписване на договора от определеният изпълнител.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС.
Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията съгл. чл.111, ал.5 ЗОП. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва