Деловодна информация
00640
към РД 40 -29 12/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
12/02/2019 (дд/мм/гггг)
00640-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски университет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител № 15
София BG411 1504 България
Петър Станулов +359 29308541
op@admin.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

http://www.uni-sofia.bg/

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni%20por_chki/profil_na_kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g/otkriti_proceduri
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Основен ремонт на помещения, находящи се във Факултета по химия и фармация към Софийски университет„Св. Климент Охридски“, по проект BG05M2OP001-1.002-0012 по ОП „НОИР"
45214000      
Строителство

Основен ремонт на помещения, находящи се във Факултета по химия и фармация към Софийси университет„Св. Климент Охридски“, по проект BG05M2OP001-1.002-0012 по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020, както следва:
1. Основен ремонт на помещения №144-145 и адаптирането им в лаборатория -„Охарактеризиране и качествен контрол на продукти“.
2. Основен ремонт на помещение М6 и адаптирането му в лаборатория „Оценка на безопасност на продукти“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
40650      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Основен ремонт на помещения, находящи се в ФХФ, собственост на СУ „Св. Климент Охридски", както следва:
1. Основен ремонт на помещения №144-145 и адаптирането им в лаборатория -„Охарактеризиране и качествен контрол на продукти“.
1. Обхват на строително-монтажните работи:
1.1. Архитектурно-строителни дейности
? Премахване на преградна стена и част от преградна стена, с оформяне на отвор за монтаж на интериорна врата;
? Демонтаж на дограма - входни и интериорни врати и прозорците над тях;
? Демонтаж на съществуващата електрическа инсталация;
? Демонтаж на настилки и ламперии;
? Изграждане на окачен таван от гипсокартонови плоскости върху щендерна конструкция;
? Затваряне на отвор с гипсокартонови плоскости след демонтаж на дограма;
? Полагане на изравнителна циментова замазка;
? Полагане на саморазливна изравнителна настилка;
? Полагане на хетерогенна PVC настилка, подови первази и преходни лайсни;
? Монтаж на 3 бр. интериорни врати;
? Реставрация и боядисване на прозорци;
? Пребоядисване на съществуващи радиатори за отопление;
? Шпакловане грундиране и боядисване на стени и тавани.
1.2. Електро инсталация
? демонтаж на съществуваща ел инсталация;
? монтаж на нова електроинсталация по проекта.
1.3. Монтаж на ОВК инсталация по проекта.
1.4. Подмяна на ВиК инсталация.
2. Основен ремонт на помещение М6 и адаптирането му в лаборатория „Оценка на безопасност на продукти“.
1. Обхват на строително-монтажните работи:
1.1. Архитектурно-строителни дейности
- Премахване на английски двор при фасадна стена, изкоп, и полагане на топло и хидроизолация;
- Демонтаж на дограма – прозорец над вътрешна прегадна стена, входна и интериорна врата;
- Демонтаж на настилки и облицовки;
- Изграждане на окачен таван от гипсокартонови плоскости върху щендерна конструкция и клапа за ревизия;
- Затваряне на отвор с гипсокартонови плоскости след демонтаж на дограма;
- Полагане на изравнителна циментова замазка;
- Полагане на саморазливна изравнителна настилка;
- Полагане на хетерогенна PVC настилка, подови первази и преходни лайсни;
- Монтаж на 2 бр. интериорни врати;
- Пребоядисване на съществуващи радиатори за отопление;
- Шпакловане грундиране и боядисване на стени и тавани.
1.2.Електро инсталация
- демонтаж на съществуваща ел инсталация;
- монтаж на нова електроинсталация по проекта.
1.3.Монтаж на ОВК инсталация.
1.4. Подмяна на ВиК инсталация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
40650      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG05M2OP001-1.002-0012 по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР).

Финансирането е по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР).
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът в процедурата следва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите, а за участник чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Участникът е необходимо да притежава валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно нормите на Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, за обекти І група, ІV категория или еквивалент.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от валидно удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

Не се изисква.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има изпълнено строителство с предмет и обем идентични с предмета на обществената поръчка през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 2 на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.


1. Участникът следва да има изпълнено поне едно строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
- под сходно с предмета на обществената поръчка се разбира СМР по реконструкция и/или основен ремонт и/или ново строителство на лаборатория и/или административна и/или друга обществена сграда.
2. Участникът следва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
- Технически ръководител: Образователна степен: „Строителен инженер” или „архитект” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ.
Професионален опит: като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ при изпълнение на строителство на минимум един въведен в експлоатация строителен обект с обхват, сходен с предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията се представя в една от следните форми:
1. парична сума или,
2. банкова гаранция или,
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя.
Участникът сам избира формата на гаранцията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

СУ "Св. Климент Охридски", Зала 2, гр. София 1504, бул. "Цар Освободител" № 15.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т.1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ и условията по чл. 107 от ЗОП.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54, чл. 55 от ЗОП, чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.
Възложителят се възползва от възможността дадена му в чл. 104, ал. 2 от ЗОП и предвижда, комисията да извърши оценката на ценовите предложения на участниците преди провеждането на предварителен подбор.
Продължение от Раздел I.3) - Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL): https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g/otkriti_proceduri/osnoven_remont_na_pomescheniya_nahodyaschi_se_v_v_fakulteta_po_himiya_i_farmaciya_k_m_sofijski_universitet_sv_kliment_ohridski_po_proekt_bg05m2op001_1_002_0012_po_op_noir

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва