Деловодна информация
00038
АПИО-06-03-9 11/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
11/02/2019 (дд/мм/гггг)
00038-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Габрово 000215630
пл. Възраждане №3
Габрово BG322 5300 България
Николай Димитров +359 66818382
poruchki@gabrovo.bg +359 66809371

Интернет адрес/и

http://www.gabrovo.bg/bg

http://op.gabrovo.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.gabrovo.bg/profil-na-kupuvacha/otkriti-protzeduri/529-
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Осъществяване на услуги по серв. обслужв. и поддръжка на МПС-ва, както и доставка на необходимите авточасти, смазочни материали и гуми за нуждите Община Габрово и други втор. разп. с бюджет
50100000      
Услуги

Обществената поръчка, изпълнима при условията, описани в Указания и документацията за участие.
Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща:
1. услуги по сервизно обслужване и поддръжка на автомобилите от автопарка на Община Габрово и второстепенните разпоредители, в т.ч., но не само:
- диагностициране състоянието на автомобилите;
- техническо обслужване и ремонт на дефектирали части;
- смяна на автомобилните гуми /монтаж, демонтаж и баланс/;
- транспортиране на аварирал автомобил, който няма възможност за предвижване на собствен ход и е с място на авария над 10 км от сервиза на Изпълнителя, е за сметка на Изпълнителя, в интервала 08:00 – 18:00 часа – в почивни и работни дни.
2. доставка на резервни авточасти, консумативи, смазочни материали, принадлежности и гуми, необходими при извършване на сервизната услуга.
Обхватът на дейностите е съгласно Технически спецификации, Механизацията /Приложение № 2/ и Проект на договор, неразделна част от документацията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

гр. Габрово

Обществената поръчка, изпълнима при условията, описани в Указания и документацията за участие.
Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща:
1. услуги по сервизно обслужване и поддръжка на автомобилите от автопарка на Община Габрово и второстепенните разпоредители, в т.ч., но не само:
- диагностициране състоянието на автомобилите;
- техническо обслужване и ремонт на дефектирали части;
- смяна на автомобилните гуми /монтаж, демонтаж и баланс/;
- транспортиране на аварирал автомобил, който няма възможност за предвижване на собствен ход и е с място на авария над 10 км от сервиза на Изпълнителя, е за сметка на Изпълнителя, в интервала 08:00 – 18:00 часа – в почивни и работни дни.
2. доставка на резервни авточасти, консумативи, смазочни материали, принадлежности и гуми, необходими при извършване на сервизната услуга.
Обхватът на дейностите е съгласно Технически спецификации, Механизацията /Приложение № 2/ и Проект на договор, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Технически показател – гаранционен срок /Г/    25
Цена
75
II.2.6) Прогнозна стойност
300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение – 24 /двадесет и четири месеца/, считано от датата на подписване на договорa за изпълнение на поръчката или до достигане на максималния финансов ресурс, предвиден от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Дейностите по сервизно обслужване и поддръжка на автомобилите под ред № № 4, 5, от 7 до 28, от 30 до 46 и от 127 до 131 от Списък на автомобилите /Приложение № 2/, ще бъдат включени след 21.07.2019 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да разполага със следните технически лица, които ще участват в изпълнението на поръчката.
Минимум 4 технически лица, ангажирани с изпълнение на поръчката, които да отговарят на следните минимални изисквания:
- образователно-квалификационна степен – минимум средно-техническо образование;
- професионален опит – минимум 1 година опит в областта на авто-сервизните услуги.
2. Участникът следва да разполага, към датата на подписване на договора с универсален лицензиран сервизен център /собствен или ползван на друго валидно правно основание/ за леки автомобили, товарни автомобили и други специализирани машини, както и услугите свързани с тях (оглед на автомобилите преди постъпване за ремонт за установяване на съответните неизправности; диагностика на автомобили; ремонт и възстановяване; смяна на масла и течности; монтаж, демонтаж на гуми, баланс; склад за резервни части, консумативи, гуми и др.) на територията на гр. Габрово.
3. Участникът трябва да осигури, към датата на подписване на договора, автомобил за репатрация - пътна помощ.


Минималното изискване по т. 1 се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от еЕЕДОП/ЕЕДОП;
Минималното изискване по т. 1 се доказва при подписване на договора за изпълнение със: Списък на техническите лица, които ще участват в изпълнението на поръчката - Образец № 10.
Минималното изискване по т. 2 се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от еЕЕДОП/ЕЕДОП;
Минималното изискване по т. 2 се доказва при подписване на договора за изпълнение с: Декларация (оригинал, свободен текст) за собствения или ползван на друго валидно правно основание универсален лицензиран сервизен център, с посочване на точен адрес и телефон на сервиза.
Минималното изискване по т. 3 се посочва/декларира, съгласно Част IV, Раздел В от еЕЕДОП/ЕЕДОП;
Минималното изискване по т. 3 се доказва при подписване на договор за изпълнение с: Декларация за техническото оборудване (механизация) (Образец № 9), което участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка, съобразено с изискванията на Възложителя. Оборудването за изпълнение на дейностите може да бъде собствено или ползвано на друго правно основание за периода на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1 от ЗОП, като основанието по чл.55, ал.1, т.2 се прилага за професии и дейности, свързани с предмета на поръчката.Освен на горните основания възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни др. условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; 2. участник, к. е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц. и труд. право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, соц. и труд. право, к. са изброени в приложение № 10, когато е приложимо; 3. участник, к. не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
Продължава в Раздел VI.3
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Община Габрово, пл. Възраждане №3, Заседателната зала - ет.3.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Прод. от Раздел III.2.2.
4. участници, които са свързани лица по смисъла на §2, т. 45 от Доп. разпоредби на ЗОП, във връзка с § 1, т. 13 и 14 от доп. разпоредби на Закона за публичното предлагане на ценни книжа, с другите участници в обществената поръчка.
5. Участник, к. няма право да участва в обществени поръчки на осн. чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за ик. и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона. 6. Участник, който след покана от Възложителя и в опр. в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си.7. Участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя, в настоящата документация за участие, прогнозна (максимална) стойност на поръчката.8.Участник, за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 5 на сто от стойността му.
Съдържание на опаковката:
1. Опис на представените документи /Образец № 1/, съдържащи се в опаковката, подписан от участника (в оригинал) или от изрично упълномощен негов представител.
2. Заявление за участие:
2.1. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП – във формат *.docx или еЕЕДОП - във формат "espd-request.xml") за участие в съответствие с изискв. на закона и условията на Възлож., а когато е приложимо – ЕЕДОП за всеки от уч. в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълн. и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката /Образец № 2/ - задължително в електронен вид.
2.2. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо;
2.3. при участник обединение - Документ, от който да е видно пр. основание за създаване на обединението /заверено копие/, както и следната информация във връзка с конкретната общ. поръчка:
- правата и зад-ята на участниците в обед-ето;
- разпределението на отговорността между членовете на обед-ето;
- дейностите, които ще изпълнява всеки член на обед-ето.
3. Оферта:
3.1. Техническо предложение:
3.1.1. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника.
3.1.2. Предложение за изпълнение на поръчката - Образец № 3;
3.1.3. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор – Образец № 4;
3.1.4. Декларация за срока на валидност на офертата – Образец № 5;
3.1.5. Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо – Образец № 6;
3.1.5. Декларация за конфиденциалност на информацията, ако е приложимо /свободен текст/.
3.2. Съдържание на ПЛИК "Предлагани ценови параметри" Ценово предложение – Образец № 8.
Забележка: Извън плика с надпис „Предлагани ценови параметри” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Всички цени следва да са в лева с точност до втори знак след десетичната запетая, без начислен данък добавена стойност.
При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към условията, обявени от Възложителя на обществената поръчка, посочени в настоящата документация.
При грешки и/или пропуски в изчисляването на предлаганите от участника цени в ценовата оферта, същият ще бъде отстранен.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва