Деловодна информация
00023
3537 11/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00023-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински институт на МВР 129007218
бул. „Ген. М. Скобелев“ № 79
София BG411 1606 България
Златан Момчилов/Силвия Томова +359 9821548
medinst.23@mvr.bg +359 9821329

Интернет адрес/и

www.mi.mvr.bg

https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider68/6e0b353e-f68b-4e3f-8c6e-522fdbec503b/perremont


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider68/6e0b353e-f68b-4e3f-8c6e-522fdbec503b/perremont
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Извършване на периодични текущи ремонти по конкретни заявки в сградите на лечебните заведения за болнична помощ на Медицински институт на МВР в гр. София, гр. Банкя, гр. Хисаря и гр. Варна”.
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка касае дейности по извършване на периодични текущи ремонти по конкретни заявки в сградите на лечебните заведения за болнична помощ на Медицински институт на МВР, описани по видове в Техническа спецификация - приложение 2 от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG412
BG421
BG331

гр. София, ЦКБ на МИ-МВР бул. Ген.М.Скобелев 79, гр. Банкя, гр. Хисаря и гр. Варна

Подробно описани по видове в приложение 2 от документацията за участие - техническа спецификация
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

да


03.2022
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите, съгласно предмета на поръчката за четвърта категория строежи или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен за посочения обхват на дейности. Участникът следва да притежава валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, което се представя на възложителя в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
За доказване на това обстоятелство участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за това съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, той следва да представи еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, като при сключване на договор, следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да притежават застраховка "Професионална отговорност" или еквивалент с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, в съответствие с чл.171 от ЗУТ.

Застраховката "Професионална отговорност" трябва да е с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката за съответната позиция и с валидност за срока на изпълнението. Минималната застрахователна сума, за съответната позиция, следва да съответства на категорията на обекта, съгласно чл.5, ал.1 и ал.2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи заверено копие от застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, за съответната позиция и валидно за срока на изпълнението и. За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентични или сходни с този на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата. (чл.63, ал.1, т.1 от ЗОП).

Участникът да е изпълнил, минимум 1 (една) дейност СРР през последните пет години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка по съответната обособена позиция, считано от датата на подаване на офертата.
Минимално изискване: Участникът да е изпълнил минимум една дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата.
* Под „изпълнени дейности“ се разбират такива, при които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период.
* Под дейности с идентичен или сходен предмет и обем да се разбира доставка на минимум:
Под „дейности с предмет идентичен или сходен с настоящата обществена поръчка” следва да се разбира извършване на строително-монтажни работи на обществени сгради.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на дейностите, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, за която се участва, с посочване на описание на дейностите, стойностите, датите и получателите. Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП участникът представя на възложителя списък на изпълненото строителство, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.2. Участникът да прилага системи за управление на качеството (чл.63, ал.1, т.10 от ЗОП)
Участникът следва да удостовери съответствие със следните стандарти: EN ISO 9001:2008 за управление на качеството или еквивалентна с обхват „строителство” и EN ISO 14001:2004 за внедряване на системи за опазване на околната среда или еквивалентна. Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка.
Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „Г“, на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен и EN ISO 14001:2004 или еквиваленетен, с обхват строителство.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивален
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедурата участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 4 и т. 5.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/03/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала ЦКБ МИ-МВР гр. София, бул. Ген.М.Скобелев 79

На заседанието по отваряне на оферите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


03.2022

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на обществената поръчка, при подписване на договора за нейното изпълнение, в размер на 1 % (едно на сто) от стойността на договора без ДДС. Предложената от участника цена следва да включва всички разходи и възнаграждения на изпълнителя за изпълнение на предмета на договора за обществена поръчка. Цената, която ще се заплаща от Възложителя за изпълнението на всяка отделна строително-ремонтна работа(СРР), е съгласно ценова оферта на Изпълнителя и не подлежи на промяна освен в случаите, посочени в ЗОП.
7. Начин на плащане: 40% аванс в срок до 10 дни след отправяне на заявката за всяка конкретна строително-ремонтна дейност и окончателно плащане в размер на останалите 60 % - в срок до 30 дни след съставяне на приемно-предавателен протокол и представяне на оригинална фактура. Източник на финансиране: Бюджет на МИ - МВР и трансфери по НЗОК.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решенията на Възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежат на обжалване по реда на глава 27 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва