Деловодна информация
00308
23-00-97 11/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
11/02/2019 (дд/мм/гггг)
00308-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кирково 000235888
ул. Дружба № 1
с. Кирково BG425 6884 България
Павлина Миленова - мл. експерт Обществени поръчки +359 36798909
kirkovooba@gmail.com +359 889337790

Интернет адрес/и

www.kirkovo.bg

https://www.kirkovo.bg/?pid=5,35¶m1=168


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.kirkovo.bg/?pid=5,35¶m1=168
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Кирково 000235888
ул. Дружба № 1
с.Кирково BG425 6884 България
Зекие Мурад - гл. спец. Деловодство +359 36798909
kirkovooba@gmail.com +359 889337790

Интернет адрес/и

www.kirkovo.bg

https://www.kirkovo.bg/?pid=5,35¶m1=168

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Местно самоуправление

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строителство с предмет: „Реконструкция и рехабилитация на водопровод в село Тихомир и село Чакаларово, община Кирково"
45332200      
Строителство

Изпълнението на предмета на поръчката, включва извършване на строително – монтажни работи на два подобекта, за които ще бъдат извършени следните видове работи:
За обект: Реконструкция и рехабилитация на водопровод в село Тихомир
-ЗЕМНИ РАБОТИ И МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА PE-HDф90(72,6)мм; ТРЪБИ ЗА PE-HDф90(72,6)мм; ФАСОННИ ЧАСТИ ЗА PE-HDф90(72,6)мм; СВО ЗА PE-HDф90(72,6)мм; РАЗВАЛЯНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА НAСТИЛКИ ЗА PE-HDф90(72,6)мм; ЗЕМНИ РАБОТИ И МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА PE-HDф75(66)мм; ТРЪБИ ЗА PE-HDф75(66)мм; ФАСОННИ ЧАСТИ ЗА PE-HDф75(66)мм; СВО ЗА PE-HDф75(66)мм; РАЗВАЛЯНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА НAСТИЛКИ ЗА PE-HDф75(66)мм;
За обект: Реконструкция и рехабилитация на водопровод в село Чакаларово
-ЗЕМНИ РАБОТИ И МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА PE-HDф90(72,6)мм; ТРЪБИ ЗА PE-HDф90(72,6)мм; СВО PE-HDф90(72,6)мм; ФАСОННИ ЧАСТИ ЗА PE-HDф90(72,6)мм; РАЗВАЛЯНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА НAСТИЛКИ ЗА PE-HDф90(72,6)мм; ЗЕМНИ РАБОТИ И МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА PE-HD ТРЪБИ PN 10, Ф 75 ММ; ТРЪБИ ЗА PE-HD ТРЪБИ PN 10, Ф 75 ММ и др.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5230808.95      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332200      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

село Тихомир и село Чакаларово, община Кирково

Изпълнението на предмета на поръчката, включва извършване на строително – монтажни работи на два подобекта, за които ще бъдат извършени следните видове работи:
За обект: Реконструкция и рехабилитация на водопровод в село Чакаларово
-ЗЕМНИ РАБОТИ И МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА PE-HDф90(72,6)мм - изкоп земни и скални маси с ширина 0,60 -1,20 и дълбочина до 2 м. – 5 726,03 куб.м, натоварване на земни и скални маси на транспорт, както и извозването им – 11 452,05 куб. м. и др.;
-ТРЪБИ ЗА PE-HDф90(72,6)мм- PE-HDФ90(72,6)мм – 7485,50 м. и др. ;
-РАЗВАЛЯНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА НAСТИЛКИ ЗА PE-HDф90(72,6)мм - разваляне и възстановяване на асфалт – 4 491,30 кв.м. ; разваляне и възстановяване на тротоарни настилки – 1 048,00 кв.м. и др.,
-ЗЕМНИ РАБОТИ И МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА PE-HD ТРЪБИ PN 10, Ф 75 ММ- изкоп земни и скални маси с ширина 0,60 -1,20 и дълбочина до 2 м. – 1 487,16 куб.м, натоварване на земни и скални маси на транспорт, както и извозването им – 2 974,32 куб. м. и др.;
-ТРЪБИ ЗА PE-HD ТРЪБИ PN 10, Ф 75 ММ – доставка и монтаж на PE-HD тръби PN 10, Ф 75 ММ – 1 944,00 м. и др.;
-СВО ЗА PE-HD ТРЪБИ PN 10, Ф 75 ММ- изкоп ф32 за земни и скални маси - 89,11 м.; изкоп ф25 за земни и скални маси -60,22 м. и др.
-РАЗВАЛЯНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА НAСТИЛКИ ЗА PE-HD ТРЪБИ PN 10, Ф 75 ММ- разваляне и възстановяване на асфалт – 1 166,40 кв.м.; разваляне и натоварване на тротоарни настилки – 272,16 кв.м. и др.
-ЗЕМНИ РАБОТИ И МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА PE-HD ТРЪБИ PN 10, Ф 140 ММ- изкоп земни и скални маси с ширина 0,60 -1,20 и дълбочина до 2 м. – 83,01 куб.м, натоварване на земни и скални маси на транспорт, както и извозването им – 166,01 куб. м. и др.;
-ТРЪБИ ЗА PE-HD ТРЪБИ PN 10, Ф 140 ММ – доставка и монтаж на PE-HD тръби PN 10, Ф 140 ММ-108,00 м. и др.
-РАЗВАЛЯНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА НAСТИЛКИ ЗА PE-HD ТРЪБИ PN 10, Ф 140 ММ- разваляне и възстановяване на асфалт – 79,30 кв.м.; разваляне и възстановяване на тротоарни настилки – 10,94 кв.м. и др.
-И други видове дейности.
За обект: Реконструкция и рехабилитация на водопровод в село Тихомир
-ЗЕМНИ РАБОТИ И МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА PE-HDф90(72,6)мм- изкоп земни маси с ширина 0,60 -1,20 и дълбочина до 2 м. – 6 423,24 куб.м, изкоп скални маси с ширина 0,60 -1,20 и дълбочина до 2 м. – 4 282,16 куб.м ,натоварване на земни и скални маси на транспорт, както и извозването им – 10 705,40 куб. м. и др.;
-ТРЪБИ ЗА PE-HDф90(72,6)мм - PE-HDф90(72,6)мм- 7 922,20 м. и др.;
-СВО ЗА PE-HDф90(72,6)мм - изкоп ф32 за земни почви – 241,20 м., изкоп ф32 за скални почви - 160,80 м.; изкоп ф25 за земни почви-172,20 м., изкоп за скални почви -114,80 м. и др.
-РАЗВАЛЯНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА НAСТИЛКИ ЗА PE-HDф90(72,6)мм- разваляне и възстановяване на асфалт – 3 168,88 кв.м., разваляне и възстановяване на макадам – 2 852,00 кв.м., разваляне и възстановяване на тротоарни настилки – 475,33 кв.м. и др.;
-ЗЕМНИ РАБОТИ И МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА PE-HDф75(66)мм- изкоп земни маси с ширина 0,60 -1,20 и дълбочина до 2 м. – 3 458,66 куб.м., изкоп скални маси с ширина 0,60 -1,20 и дълбочина до 2 м. – 2 305,78 куб.м. ,натоварване на земни и скални маси на транспорт, както и извозването им – 5 764,44 куб. м. и др.;
-СВО ЗА PE-HDф75(66)мм -изкоп ф32 за земни почви – 149,40 м., изкоп ф32 за скални почви - 99,60 м.; изкоп ф25 за земни почви-107,23 м.,изкоп за скални почви -71,49 м. и др.;
-РАЗВАЛЯНЕ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА НAСТИЛКИ ЗА PE-HDф75(66)мм - разваляне и възстановяване на асфалт – 1 576,12 кв.м., разваляне и възстановяване на макадам – 973,00 кв.м., разваляне и възстановяване на тротоарни настилки – 145,07 кв.м. и др.;
-И др.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала    45%
Срок за изпълнение    5%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
5230808.95      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
360

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДБФП 09/07/2/0/00408/26.09.2018, сключен между ДФЗ и Община Кирково по ПРСР 2014-2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват четвърта група, втора категория по смисъла на чл. 5, ал. 6, т.4.2. подточка 4.2.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, във връзка с чл.137, ал. 1, т. 2, буква „б” от ЗУТ, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи, съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език. В случай на участник-обединение, което не е юридическо лице изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
За удостоверяване на поставеното изискване участниците декларират в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност, данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
ЕЕДОП се подава и от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП участникът, а при сключване на договор - избраният изпълнител, представя Заверено копие на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите и валиден регистрационен талон.
Когато участникът е чуждестранно лице, следва да представи копие от документ, удостоверяващ вписването му в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Подизпълнителите трябва да отговарят на горепосочените критерии за подбор, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, Раздел Б. Икономическо и финансово състояние, поле 1а от ЕЕДОП. При сключване на договор, избраният изпълнител представя справка за оборота за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. При подаване на офертата участникът попълва само съответния раздел в ЕЕДОП.
2.Участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т.5 от ЕЕДОП. При сключване на договор - избраният изпълнител, представя заверено копие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ с минимално покритие в размер на 400 000 (четиристотин хиляди) лв. или еквивалентна застраховка за професионална отговорност, или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.При подаване на офертата участникът попълва само съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участникът следва да е реализирал общ оборот в размер на минимум 10 000 000 лв. (десет милиона) за последните 3 (три) приключили финансови години. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
2. Участникът следва да има сключена валидна застраховка “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Участникът трябва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност“ с минимално покритие в размер на 400 000 (четиристотин хиляди) лв., съгласно чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник,установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците попълва Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1а) от ЕЕДОП. При сключване на договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка, за доказване съответствие с поставеното минимално изискване се представят документите по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно:
(1) Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите;
(2) Удостоверения за добро изпълнение за всяко строителство, посочено в Списъка по предходната точка, съдържащи посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството (СМР/СРР), дължината на В и К мрежата както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
2.Участниците попълват Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП. При сключване на договор, избраният изпълнител представя Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата;
При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
3.Участниците попълват Част IV, раздел Г от ЕЕДОП. При сключване на договор, избраният изпълнител представя копия на валидни сертификати за система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
4.Участниците попълват Част IV, раздел Г от ЕЕДОП. При сключване на договор, избраният изпълнител представя копия на валидни сертификати за система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен обхват сходен на предмета на поръчката. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Във връзка с т.3 и т.4: Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случаи участника трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
5.Участниците попълват Част IV, раздел буква В, т. 9) от ЕЕДОП. При сключване на договор, избраният изпълнител представя декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участниците в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да са изпълнили минимум една дейност за строителство с предмет и обем, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката.
Забележка: Под „дейност за строителство с предмет и обем сходни с тези на поръчката“ се разбира изпълнение на следните видове работи: изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на външни водопроводни и канализационни мрежи на обект четвърта група, минимум втора категория строежи съгласно Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи с дължина на В и К мрежата минимум 10 000 м‘ (без в това число да са включени дейности, имащи характер на осъществяване на текущи ремонти).
2. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав – квалифициран и опитен инженерно-технически екип с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
«Технически ръководител» (1 бр.):
- правоспособно лице, притежаващо степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно.
- Да притежава професионален опит в строителството, който е минимум 5 (пет) години, през които да е изпълнил като „Технически ръководител”, минимум 1 (една) дейност при извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на разпределителни проводи, съоръжения и устройства към тях в областта на водоснабдяването и канализацията.
«Експерт по контрол на качеството» (1 бр.):
- Да притежава валидно удостоверение/сертификат удостоверяващ завършено обучение за лице осъществяващо контрол на качеството или еквивалентен документ;
- Да е изпълнил като „Експерт по контрол на качеството”, минимум 1 (една) дейност при извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на разпределителни проводи, съоръжения и устройства към тях в областта на водоснабдяването и канализацията.
«Експерт по безопасност и здраве» (КБЗ) (1 бр.)
- Да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентен документ за чуждестранни лица;
- Да е изпълнил като „Експерт по безопасност и здраве” минимум 1 (една) дейност при извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на разпределителни проводи, съоръжения и устройства към тях в областта на водоснабдяването и канализацията.
3. Участниците да прилагат системи за управление на качеството - Система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват идентичен или сходен на предмета на поръчката.
Под сходен обхват с предмета на поръчката следва да се разбират обхват в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на разпределителни проводи, съоръжения и устройства към тях в областта на водоснабдяването и канализацията.
4. Участниците да прилагат следните системи: Система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват идентичен или сходен на предмета на поръчката.
Под сходен обхват с предмета на поръчката следва да се разбират обхват в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на разпределителни проводи, съоръжения и устройства към тях в областта на водоснабдяването и канализацията.
5. Участниците следва да разполагат с оборудване за изпълнение на обществената поръчка - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, под формата на собствени и/или наети и/или друга форма на официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, както следва:
Минимум:
•Самосвал - 4 броя;
•Бордови камион с кран – 1 брой;
•Валяк еднобандажен вибрационен 10 тона - 1 брой;
•Валяк двубандажен вибрационен 3,5 тона - 1 брой;
•Комбиниран багер - 2 броя;
•Багер кофа 1-1,5 м3 – 2 броя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подаване на офертата за участие участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП (съгласно изискванията на чл. 67, ал. 1 от ЗОП). В случай, че участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, съдържащ информацията по чл.67, ал.2 от ЗОП.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (чл. 59, ал.6 от ЗОП).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Малката зала на ОбА- Кирково, ет.2, ул. Дружба № 1, с.Кирково, общ.Кирково.

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на:
- банкова гаранция - безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на възложителя със срок на валидност;
- парична сума, преведена по сметка на Община Кирково: IBAN BG 61SOMB91303334857901, BIC SOMBBGSF, при общинска банка гр.София, ФЦ с.Кирково
-застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Застрахователната сума да е равна на дължимия размер на гаранцията, да е сключена за конкретен договор и възложител.
Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.
За участниците, не следва да са налице основанията по чл.54, ал.1, т.1, т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и по чл. 55, ал. 1, т.1, т.2- лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност /ВиК строителство и специализирани строителни дейности от обхвата на настоящата поръчка/, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП. Участник, за когото са налице посочените основания, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: свидетелство за съдимост, удостоверение от органите по приходи и удостоверение от общината по седалище на възложителя и на кандидата или участника, удостоверение от органите на ИА”Главна инспекция по труда” и удостоверение издадено от Агенцията по вписванията.Възложителят няма право да изисква представянето на посочените по-горе документи, когато обстоятелствата в тях са достъпни чрез публичен безплатен регистър или информацията или достъпът до нея се предоставят от компетентния орган на възложителя по служебен път /чл. 58, ал.6 от ЗОП/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 Венецуела
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП, жалби се подават пред Комисия за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от:
1. (доп. - ДВ, бр. 49 от 2018 г.) изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата, решението за създаване на квалификационна система и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва