Деловодна информация
00616
5 11/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00616-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Якоруда 000025039
ул. Васил Левски №1
Якоруда BG413 2790 България
Сюлейман Джунев / Сайфедин Джурин +359 7442-2328
s.djurin@abv.bg +359 7442-2628

Интернет адрес/и

http://yakoruda-municipality.bg/

http://yakoruda-municipality.bg/category/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://yakoruda-municipality.bg/category/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

СМР на обект: „Укрепване на десен бряг на река Дрещенец- първи етап.“ Укрепване на улица между осови точки 78 и 77 и от УПИ ХVІІ до УПИ Х, кв.10, по плана на с. Черна Места, община Якоруда.“
45246400      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е изпълнение на строително-монтажни работи, свързани с укрепване на десен бряг на река Дрещенец чрез изграждане на подпорна стена, която се предвижда да бъде разположена по южната улична регулационна линия от О.Т. 78 до О.Т. 77 и продължава по югоизточната регулационна линия на квартал 10 (от УПИ ХVІІ-132 до УПИ Х-68) по плана на село Черна Места, община Якоруда – 1 етап.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
313836.78      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45246400      
45246100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности на територията на село Черна Места, община Якоруда

Предвидената за изграждане подпорната стена е от вида „тежка” (гравитационна) стоманобетонна подпорна стена. Стената ще се изпълнява на секции с дължина макс. до 12.00м. След изграждане на стената отзад се засипва с материал, притежаващ добри филтрационни качества – пясък, чакъл, баластра. Короната на стената е с дебелина 40см., а в цокълната фуга при основата е с дебелина 60см. Основата е с ширина 120см. и височина 130см.
Като основно укрепително съоръжение е предвидено изпълнение на Монолитна стоманобетонна конструкция с обща височина 3,60м. Кота корона на стената е минимум 20см. над котата на проектния терен зад стената. Общата дължина на съоръжението е 439,55м. Като насипен материал за обратния насип на изкопа за подпорната стена ще се използват земните маси изкопани от площадката, а останалото количество ще се оползотвори съгласно местната общинска наредба или извози до регионалното депо.
Строително-монтажните работи се изпълняват съгласно Технологията на изпълнение, между дилатационните фуги последователно един по един:
1. Изграждане на вътрешна дига в реката и отместване на течението й.
2. Изпълнява се надлъжен изкоп за фундамента на стената.
3. Предвижда се водочерпене на подпочвените води в изкопа.
4. Армира се и се бетонира основата съгласно проекта.
5. Стената се кофрира с кофраж за видим бетон отпред и отзад, армира се и се бетонира.
6. Дилатационните фуги с ширина 2см. да се изпълнят по цялата височина на стените, като след изпълнението на стените се запълвнят със самонабъбваща водостпираща лента.
7. Обратният насип зад стените да се изпълни от чакълестопесъклив материал с ъгъл на вътрешно триене 45 градуса и относително тегло 1,80т/м3. Същият се полага на пластове с дебелина 25-35см. и всеки пласт се уплътнява с вибрационни плочи до достигане на коефициент на уплътняване не по-малък от 0,98.
Критериите по-долу
 
ДА „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П1    50
„Срок за изпълнение на поръчката” – П2    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
313836.78      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Минимално изискване:
1. Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмета на настоящата поръчка – строежи от ІV група – строежи по чл. 5, ал. 1, т. 4 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя - строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническо строителство и опазването на околната среда - строежи от I-ва категория – строежи по чл. 137, ал. 1, т. 1, буква „в” от Закона за устройство на територията – строежи, необходими за предпазване и защита на населението и възстановяване на районите от бедствия и аварии, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, респективно съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване.
Документ, с който се доказва:
1. Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмета на настоящата поръчка – строежи от ІV група – строежи по чл. 5, ал. 1, т. 4 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя - строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническо строителство и опазването на околната среда - строежи от I-ва категория – строежи по чл. 137, ал. 1, т. 1, буква „в” от Закона за устройство на територията – строежи, необходими за предпазване и защита на населението и възстановяване на районите от бедствия и аварии, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, респективно съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи I-ва категория – строежи по чл. 137, ал. 1, т. 1, буква „в” от ЗУТ, определени с чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
2. Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот в размер на 627672 (шестстотин двадесет и седем хиляди шестстотин седемдесет и два) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си;
Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката в размер на 313 836 (триста и тринадесет хиляди осемстотин тридесет и шест) лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
3. Участникът следва да е постигнал положително съотношение между текущите активи и текущите задължения по Коефициент на обща ликвидност (К 0л), съгласно т.1.1. от Методика към член 61, ал.1, т.3 от ЗОП, изчислен на база на данни от годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на участника към 31 декември 2017г., както положително съотношение между вземанията, краткосрочните инвестиции, паричните средства и текущите задължения по Коефициент на бърза ликвидност (К бл), съгласно т.1.2. от Методика към член 61, ал.1, т.3 от ЗОП, изчислен на база на данни от годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на участника към 31 декември 2017г.
3.1. Всеки участникът трябва да е постигнал положително съотношение между текущите активи и текущите задължения по Коефициент на обща ликвидност (К 0л), съгласно т.1.1. от Методика към член 61, ал.1, т.3 от ЗОП, изчислен на база на данни от годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на участника към 31 декември 2017г. Стойността на коефициента за обща ликвидност на участника, следва да е не по-малко от 1,50 и се изчислява, съгласно чл.61, ал.6 от ЗОП, чрез Приложение № 1 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП.
3.2. Всеки участникът трябва да е постигнал положително съотношение между вземанията, краткосрочните инвестиции, паричните средства и текущите задължения по Коефициент на бърза ликвидност (К бл), съгласно т.1.2. от Методика към член 61, ал.1, т.3 от ЗОП, изчислен на база на данни от годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на участника към 31 декември 2017г. Стойността на коефициента за бърза ликвидност на участника, следва да е не по-малко от 1,00 и се изчислява, съгласно чл.61, ал.6 от ЗОП, чрез Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП.


1. Участникът попълва поле «Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“» на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ (за чуждестранните лица).
2. Съответствието си с това изискване участниците удостоверяват, като попълват информация за в част IV, раздел Б, поле “Общ годишен оборот” и поле “Конкретен годишен оборот” в еЕЕДОП - (Образец № 2) към документацията за обществената поръчка
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Справка за оборота от сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си и копия на годишните отчети за последните 3 (три) приключили финансови години, когато публикуването им не се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен.
3.1. Във връзка с настоящата точка участниците попълват съответната информация в част IV, раздел „Б“, поле “Финансови съотношения” от ЕЕДОП. За доказване на изискването по тази точка участникът избран за изпълнител преди сключване на договора представя копие от годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
3.2. Във връзка с настоящата точка участниците попълват съответната информация в част IV, раздел „Б“, поле “Финансови съотношения” от ЕЕДОП. За доказване на изискването по т. 12.1. участникът избран за изпълнител преди сключване на договора представя копие от годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, заверени с „Вярно с оригинала“ и подпис на представляващия участника при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 (едно) строителство идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
Забележка: Под „сходно” строителство с предмета и обема на обществената поръчка следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация на подпорни стени и/или други елементи от хидротехническото строителство.
2. Участникът да има на разположение за срока на изпълнение на договора екип от експерти, притежаващ компетентност, покриваща спецификата на поръчката. Предлаганият от участника екип трябва да бъде в следния минимален състав и да отговаря на посочените по-долу изисквания, както следва:
2.1. Ръководител на екипа - завършено висше образование с придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър” в област „Технически науки” с професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия” и/или „Общо инженерство” или еквивалент, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС № 125 от 2002 г., професионална квалификация „строителен инженер“ и/или „инженер” или еквивалентна, специалност „Хидромелиоративно строителство“ и/или „Хидротехническо строителство“ и/или „Водоснабдяване и
Канализация“ или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие като „ръководител на екип” на минимум 1 (едно) строителство идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
Забележка: Под „сходно” строителство с предмета и обема на обществената поръчка следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация на подпорни стени и/или други елементи от хидротехническото строителство.
2.2. Ръководител на обекта – технически правоспособно лице, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ – лица, получили дипломи от акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер“, „Инженер“ или „архитект“, както и лица със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“, а за чуждестранните лица - еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Техническият ръководител трябва да има професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие като „ръководител на обекта” на минимум 1 (едно) строителство идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
2.3. Специалист-контрол на качеството - висше или средно образование със специалност инженер или техник, или еквивалент, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, и 3 години опит в областта на строителството.
2.4. Специалист-координатор по безопасност и здраве (КБЗ) - висше или средно образование със специалност инженер или техник, или еквивалент, притежаващ валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентно, и 3 години опит в областта на строителството.
2.5. Геодезист - да притежава образователно-квалификационна степен „магистър“ по специалност „Геодезия“ или еквивалент.
***Участникът трябва да посочи за всяка от позициите от експертния състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен състав).
3. Участникът трябва да прилага система за управление на качество EN ISO 9001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация строителство или еквивалент.
4. Участникът трябва да прилага система за управление на здравето и безопасността при работа BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация строителство или еквивалент.
5. Участникът трябва да прилага система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация строителство или еквивалент.


1. Участникът попълва поле “За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид” от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания (Образец 5).
2. При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в Част IV, Раздел В „Технически и професионални способности“, поле “За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството” и поле “Образователна и професионална квалификация” от еЕЕДОП с посочване на информация за:
- професионалната квалификация на предложените експерти - учебно заведение, където е придобито образованието или квалификацията, номер на документа, удостоверяващ придобитото образование или квалификация и период на обучение;
- опит на експертите - посочва се организацията на възложителя/работодателя, при когото е придобит опита, наименование на длъжността, описание на функцията на лицето в техническия екип при изпълнение на обекта, описание на обекта за когото лицето е упражнявало съответната функция.
В еЕЕДОП се посочва и информация за документите, въз основа на които участникът декларира горепосочените данни.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП.
Доказване:
При сключване на договора Възложителят изисква представянето на Списък на технически лица, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство - лицата, които ще изпълняват строителството (Образец 6).
3. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от Единен европейски документ за обществени поръчки в електрорен вид (еЕЕДОП) - Образец № 2 с посочване на система за управление на качество или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, както и период на валидност.
По т. 3. – Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация.
4.Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от Единен европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на система за управление на здравето и безопасността при работа, обхвата на сертификация, както и период на валидност.
По т. 4. – Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитая.
5. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от Единен европейски документ за обществени поръчки в електронен вид (еЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на система за управление на о
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

ул. Васил Левски 1, гр. Якоруда, Административна сграда на Община Якоруда, Зала на Общински съвет

На заседанието имат право да присъстват лицата по чл. 54, ал. 2 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на:
- Банкова гаранция;
- Парична сума, преведена по сметка на Община Якоруда;
- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва