Деловодна информация
00080
1 05/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
05/02/2019 (дд/мм/гггг)
00080-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на здравеопазването 000695317
пл. Света Неделя № 5
София BG411 1000 България
Ваня Миткова +359 29301-314
vmitkova@mh.government.bg +359 29301-451

Интернет адрес/и

https://www.mh.government.bg/

https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/zakupuvane-na-medicinsko-oborudvane-i-medicinska-a/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Закупуване на медицинско оборудване и медицинска апаратура в изпълнение на проект "Подкрепа за развитие на системата за спешна медицинска помощ" по ОПРР 2014-2020“
33100000      
Доставки

"Закупуване на медицинско оборудване и медицинска апаратура в изпълнение на проект "Подкрепа за развитие на системата за спешна медицинска помощ" по ОПРР 2014-2020“ по четири обособени позиции
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
18353980      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Медицинско оборудване от недиагностичен тип 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на доставка е Спешни отделения и Филиали за спешна медицинска помощ на територията на Република България.

Доставка на медицинско оборудване от недиагностичен тип, както следва: Лампа прегледна (? 120 000 Lx) - 331 бр.; Лампа прегледна (? 60 000 Lx) - 155 бр.; Лампа бактерицидна - 238 бр.; Кушетка медицинска за диагностика - 588 бр.; Стретчер с вертикално повдигане - 214 бр.; Легло за реанимация - 244 бр.; Количка носилка за пациент - 68 бр.; Количка стол-инвалиден - 248 бр.; Завеса - 628 бр. и Комбинирано устройство за вътрешен и външен температурен контрол за болнично легло - 34 бр.
Срокът за изпълнение на договора по отношение на доставката на оборудването/апаратурата, инсталация, монтаж и обучение в приложимите случаи е до 36 месеца от датата на сключване на договора, но не по-късно от крайния срок за изпълнение на проекта.
Срокът за изпълнение на договора по отношение на гаранционния срок и срокът на гаранционна поддръжка е минимум 24 месеца след монтаж и инсталация, но не по-дълъг от 60 месеца.
Максималната продължителност на поръчката, посочена в т.II.2.7) е само по отношение на доставката на оборудването/апаратурата, инсталация, монтаж и обучение в приложимите случаи. Продължителността на гаранционния срок не е посочена, тъй като същият е заложен като показател в критериите за възлагане на поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Гаранционен срок“    20
Цена
Показател "Цена - 80
II.2.6) Прогнозна стойност
7054550      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Подкрепа за развитие на системата за спешна медицинска помощ“, финансиран от ОП „Региони в растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

Посочената в т. II.2.6 стойност се явява максимална за настоящата обособена позиция и не може да бъде надвишавана. Участници, които предложат цена за изпълнение по-висока от определения финансов ресурс, както на обособената позиция, така и на номенклатурите в нея ще бъдат отстранени от процедурата. Максималните стойности на отделните номенклатури са посочени в документацията за обществ. поръчка.

II.2) Описание 1

Специализирана медицинска апаратура за пациентен мониторинг и интензивни грижи 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на доставка е Спешни отделения и Филиали за спешна медицинска помощ на територията на Република България.

Доставка на специализирана медицинска апаратура за пациентен мониторинг и интензивни грижи, както следва: Монитор - централен за сестрински пост - 34 бр.; Монитор - 629 бр.; Преносим комбиниран дефибрилатор, с възможност за отдалечено мониториране - 170 бр.; Преносим комбиниран дефибрилатор - 34 бр.; Транспортен вентилатор - 204 бр.; Електрокардиограф - 272 бр.; Тролей/количка за КПР - 170 бр.; Апарат за обдишване тип “AMBU” - 287 бр.; Респиратор - 68 бр.; Инфузионна помпа тип ”инфузомат” – волуметрични помпи - 200 бр.; Инфузионна помпа тип ”перфузор” – спринцовкови помпи - 467 бр.; Аспиратор - 253 бр.; Аспирационно устройство - 238 бр.; Система за затопляне на флуиди - 44 бр.
Срокът за изпълнение на договора по отношение на доставката на оборудването/апаратурата, инсталация, монтаж, пробно изпитване и въвеждане в експлоатация (в приложимите случаи) и обучение за работа (в приложимите случаи) е до 36 месеца от датата на сключване на договора, но не по-късно от крайния срок за изпълнение на проекта.
Срокът за изпълнение на договора по отношение на гаранционния срок и срокът на гаранционна поддръжка е минимум 24 месеца след монтаж и инсталация, и пробно изпитване и въвеждане в експлоатация (в приложимите случаи), но не по-дълъг от 60 месеца.
Максималната продължителност на поръчката, посочена в т.II.2.7) е само по отношение на доставката на оборудването/апаратурата, инсталация, монтаж, пробно изпитване и въвеждане в експлоатация в приложимите случаи, и обучение в приложимите случаи. Продължителността на гаранционния срок не е посочена, тъй като същият е заложен като показател в критериите за възлагане на поръчката.
Пояснение към методиката за оценка: Комплексната оценка, изразена в брой точки, се определя по следната формула:
КО= К1 + К2 + К3, където: КО – Комплексна оценка; К1 – показател „Цена на оборудването/апаратурата“ (К1n = P min/P1n х 50); К2 – показател „Гаранционен срок“ (К2n = P2n/Pmax х 10); К3 – показател „Технически предимства и функционални характеристики на предлаганата апаратура (К3 = (К2.1 + К2.2 + К2.3 + К2.4+ К2.5+ К2.6+ К2.7), където от К2.1 до К2.7 са подпоказатели на показател К3. По този показател точките, които се получават за всяка конкретна оферта са сбор от точките по отделните подпоказатели).
Критериите по-долу
 
ДА Показател "Технически предимства и функционални характеристики на предлаганата апаратура", по подпоказатели, както следва    40 точки
За номенклатура 2.3 Подпоказател "Избор на конкретни стойности на енергия за дефибрилиране в ръчен режим в посочения минимален обхват от 1 до 360 J"    до 5 точки
За номенклатура 2.3 Подпоказател "Автономна работа на батерии в режим "Мониториране"    до 5 точки
За номенклатура 2.3 Подпоказател "Скорости на печат на термопринтера"    до 5 точки
За номенклатура 2.4 Подпоказател "Избор на конкретни стойности на енергия за дефибрилиране в ръчен режим в посочения минимален обхват от 1 до 360 J"    до 5 точки
За номенклатура 2.4 Подпоказател "Автономна работа на батерии в режим "Мониториране"    до 5 точки
За номенклатура 2.4 Подпоказател "Скорости на печат на термопринтера"    до 5 точки
За номенклатура 2.9 Подпоказател "Максимален инспираторен поток"    до 10 точки
Показател „Гаранционен срок“    10
Цена
Показател "Цена"-50
II.2.6) Прогнозна стойност
10421550.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Подкрепа за развитие на системата за спешна медицинска помощ“, финансиран от ОП „Региони в растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

Посочената в т. II.2.6 стойност се явява максимална за настоящата обособена позиция и не може да бъде надвишавана. Участници, които предложат цена за изпълнение по-висока от определения финансов ресурс, както на обособената позиция, така и на номенклатурите в нея ще бъдат отстранени от процедурата. Максималните стойности на отделните номенклатури са посочени в документацията за обществ. поръчка.

II.2) Описание 1

Хладилници 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на доставка е Спешни отделения и Филиали за спешна медицинска помощ на територията на Република България.

Доставка на хладилници, както следва: Хладилник лекарствени средства - 204 бр.; Хладилник лекарствени средства - 34 бр.
Срокът за изпълнение на договора по отношение на доставката на оборудването, инсталация, монтаж, пробно изпитване и въвеждане в експлоатация е до 36 месеца от датата на сключване на договора, но не по-късно от крайния срок за изпълнение на проекта.
Срокът за изпълнение на договора по отношение на гаранционния срок и срокът на гаранционна поддръжка е минимум 24 месеца след монтаж и инсталация, и пробно изпитване и въвеждане в експлоатация, но не по-дълъг от 60 месеца.
Максималната продължителност на поръчката, посочена в т.II.2.7) е само по отношение на доставката на оборудването/апаратурата, инсталация, монтаж, пробно изпитване и въвеждане в експлоатация в приложимите случаи. Продължителността на гаранционния срок не е посочена, тъй като същият е заложен като показател в критериите за възлагане на поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Гаранционен срок“    20
Цена
Показател "Цена"- 80
II.2.6) Прогнозна стойност
683060      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Подкрепа за развитие на системата за спешна медицинска помощ“, финансиран от ОП „Региони в растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

Посочената в т. II.2.6 стойност се явява максимална за настоящата обособена позиция и не може да бъде надвишавана. Участници, които предложат цена за изпълнение по-висока от определения финансов ресурс, както на обособената позиция, така и на номенклатурите в нея ще бъдат отстранени от процедурата. Максималните стойности на отделните номенклатури са посочени в документацията за обществ. поръчка.

II.2) Описание 1

Негативоскоп, Комплект офталмоскоп/отоскоп, Ларингоскоп комплект. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Мястото на доставка е Спешни отделения и Филиали за спешна медицинска помощ на територията на Република България.

Доставка на негативоскоп, комплект офталмоскоп/отоскоп, ларингоскоп комплект, както следва: Негативоскоп - 68 бр.; Комплект офталмоскоп/отоскоп - 102 бр.; Ларингоскоп комплект за деца и възрастни - 102 бр.
Срокът за изпълнение на договора по отношение на доставката на оборудването, инсталация, монтаж, пробно изпитване, въвеждане в експлоатация и обучение (в приложимите случаи) е до 36 месеца от датата на сключване на договора, но не по-късно от крайния срок за изпълнение на проекта.
Срокът за изпълнение на договора по отношение на гаранционния срок и срокът на гаранционна поддръжка е минимум 24 месеца след монтаж и инсталация, и пробно изпитване и въвеждане в експлоатация, но не по-дълъг от 60 месеца.
Максималната продължителност на поръчката, посочена в т.II.2.7) е само по отношение на доставката на оборудването/апаратурата, инсталация, монтаж, пробно изпитване и въвеждане в експлоатация и обучение в приложимите случаи. Продължителността на гаранционния срок не е посочена, тъй като същият е заложен като показател в критериите за възлагане на поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Гаранционен срок“    20
Цена
Показател "Цена"-80
II.2.6) Прогнозна стойност
194820      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Подкрепа за развитие на системата за спешна медицинска помощ“, финансиран от ОП „Региони в растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

Посочената в т. II.2.6 стойност се явява максимална за настоящата обособена позиция и не може да бъде надвишавана. Участници, които предложат цена за изпълнение по-висока от определения финансов ресурс, както на обособената позиция, така и на номенклатурите в нея ще бъдат отстранени от процедурата. Максималните стойности на отделните номенклатури са посочени в документацията за обществ. поръчка.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл. 77, ал.1 или ал.2 от Закона за медицинските изделия /ЗМИ/ и да притежават разрешение за търговия на едро с медицински изделия издадено от ИАЛ или друг документ, удостоверяващ правото им да търгуват с медицински изделия, издаден от компетентен орган на друга държава членка или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, или да са производители, установени на територията на Република България.
Документите за поставения критерий, които се представят при поискване в хода на процедурата, в случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП или от участника определен за изпълнител преди сключване на договора са: заверено копие на разрешението за търговия на едро с медицински изделия, съгласно ЗМИ или друг документ, удостоверяващ правото им да търгуват с медицински изделия или заверено копие на разрешение за производство. Възложителят не изисква копие на разрешението или на друг документ, удостоверяващ правото за търгуване с медицински изделия или разрешение за производство, когато тези документи могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки в съответствие с чл. 67, ал. 8, т. 2 от ЗОП.
Съответствието с поставения критерий се декларира с попълване на част IV, буква „А“ от еЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

неприложимо
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
Документите за поставения критерий, които се представят при поискване в хода на процедурата, в случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП или от участника определен за изпълнител преди сключване на договора са: списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионална компетентност на лицата. В списъка се посочват сервизните специалисти/ сервизни инженери, които ще участват в изпълнението на поръчката, както и трите имена, данни за документа за придобита професионална компетентност (учебно заведение или обучаваща организация, № и дата на издаване, образователна степен, специалност или квалификация), данни за притежаваните сертификати (вид, дата на издаване, срок на валидност, обхват и др.), както и медицинското оборудване и/или медицинската апаратура за чиито сервиз и поддръжка е ангажиран.
Съответствието с поставения критерий се декларира с попълване на част IV, раздел В от еЕЕДОП, като се посочват трите имена, данни за документа за придобита професионална компетентност (учебно заведение или обучаваща организация, № и дата на издаване, образователна степен, специалност или квалификация), данни за притежаваните сертификати (вид, дата на издаване, срок на валидност, обхват и др.), както и медицинското оборудване и/или медицинската апаратура за чиито сервиз и поддръжка е ангажиран.
2. Участниците в процедурата да прилагат системи за управление на качеството.
Документите за поставения критерий, които се представят при поискване в хода на процедурата, в случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП или от участника определен за изпълнител преди сключване на договора са: заверено копие на валиден сертификат по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентна система за управление на качеството, с обхват доставка и поддръжка на медицинска апаратура и/или медицинско оборудване, издаден на името на участника. Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В случаите по предходното изречение, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Съответствието с поставения критерий се декларира с попълване на част IV, буква „Г“ от ЕЕДОП.


1. Участниците следва да разполагат със сервизни специалисти / сервизни инженери за съответните обособени позиции, както следва:
За обособена позиция № 1 – минимум 2 (двама) сервизни специалисти / сервизни инженери;
За обособена позиция № 2 – минимум 5 (пет) сервизни специалисти / сервизни инженери, от които минимум 2 (двама) сервизни инженери;
За обособена позиция № 3 - минимум 2 (двама) сервизни специалисти / сервизни инженери;
За обособена позиция № 4 - минимум 2 (двама) сервизни специалисти / сервизни инженери.
Всички сервизни специалисти / сервизни инженери следва да са преминали курс на обучение при производителя на медицинското оборудване и/или медицинската апаратура, или при упълномощен негов представител, за сервиз и поддръжка на предлаганите медицинско оборудване и/или медицинска апаратура.
В случай, че участник подава предложение за повече от една обособена позиция, то изискването в критериите за подбор за минимален брой сервизни специалисти/сервизни инженери се отнася за всяка обособена позиция поотделно. Възложителят ще приеме един и същи специалист/инженер да бъде предложен да извършва сервиз и поддръжка на апаратура/оборудване, произведени от един и същи производител, съдържаща/о се в две или повече обособени позиции, стига същият да покрива изискването на възложителя, да е преминал курс на обучение при производителя или при упълномощен негов представител на конкретения/ните/ното апарат/и и/или оборудване.
2. Участниците в процедурата да прилагат системи за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентна система, с обхват доставка и поддръжка на медицинска апаратура и/или медицинско оборудване, издаден на името на участника.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, когато за него е налице, някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП; чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП; чл. 101, ал. 11 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, пл. "Света Неделя" № 5

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка, без ДДС. Гаранцията за срочно изпълнение на договора е в размер на 80 % от гаранцията за изпълнение на договора. Възложителят ще освобождава частично гаранцията за срочно изпълнение до 30 дни след приключване на съответната година от изпълнението на договора. Размерът на гаранцията, която възложителят освобождава е пропорционален на стойността на доставените медицинско оборудване/медицинска апаратура през изминалата година от изпълнението на договора.
Гаранция за качествено изпълнение е в размер на 20 % от стойността на гаранцията за изпълнение на договора.
Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора, може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът сам избира формата на гаранцията.
2. Изпълнителят предоставя гаранция за обезпечаване на авансовото плащане в размер на 50% от цената на Договора с ДДС.
Гаранция обезпечаваща авансовото плащане:
Гаранцията се представя в една от формите по чл.111, ал.5 от ЗОП, покриваща 100 % от стойността на авансовото плащане.
3. Условия и начин на плащане: Авансово плащане - 50 % от цената по договора с ДДС в срок до 30 дни след подписване на договора и след представяне на фактура-оригинал за авансовото плащане, както и на безусловна и неотменяема гаранция, покриваща 100% от стойността на авансово предоставените средства в една от формите по чл.111, ал.5 от ЗОП.
Последващо плащане на останалата остатъчна стойност на заявената и извършена конкретна доставка, след приспадане на 50 % от стойността на същата, платени авансово, както и след завършване на всички дейности приложими за съответните номенклатури медицинско оборудване/медицинска апаратура, предмет на договора (без гаранционната поддръжка), в срок до 30 дни, след представянето на относимите документи посочени в документацията на обществената поръчка.
4. График за изпълнение на доставките и продължителност на договора за обществена поръчка: срокът за изпълнение на всяка от доставките по сключените договори за съответното оборудване и апаратура е в период от три до четири месеца от получаването на писмена заявка от възложителя. При възможност на изпълнителя и готовност на възложителя, доставките може да се осъществяват и преди изтичането на този период. Конкретното място на доставка, ще бъде допълнително уточнено между двете страни. Доставките ще се извършват на части, съобразно готовността на възложителя за приемане на активите. През първата година от изпълнението на договора изпълнителят следва да има готовност за доставка, след получаване на заявка от страна на възложителя, на съответната апаратура, предвидена за до 10 бр. Спешни отделения, до 10 бр. Филиали за спешна медицинска помощ (ФСМП) от тип 1 и до 30 бр. ФСМП от тип 2. До два месеца преди изтичането на първата година от договора, възложителят ще предостави максималния брой на доставките от всеки тип апаратурата, които ще се извършат през втората година от изпълнението на договора. Незаявеното оборудване през първата и втората година, както и остатъчните количества (ако има такива) от всеки от договорите, ще бъде доставено през третата година от изпълнението им, въз основа на заявка от страна на възложителят. Срокът на договора по отношение на дейностите по доставката на оборудването и апаратурата, инсталация, монтаж, пробно изпитване, въвеждане в експлоатация и обучение е до 36 месеца от датата на сключване на договора, но не по-късно от крайния срок за изпълнението на проекта.
5. На основание чл. 47, ал. 10 от ППЗОП, тъй като критериите за подбор на об. поз. №№1, 3 и 4 са еднакви, възложителят допуска представяне на едно заявление за участие, окомплектовано съобразно посоченото в документацията за обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалби могат да се подават в десет дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва