Деловодна информация
00840
12 00 - 23 05/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
05/02/2019 (дд/мм/гггг)
00840-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Дряново 000215729
ул. Бачо Киро № 19
Дряново BG322 5370 България
инж. Пламен Пенчев +359 67672962
penchev@dryanovo.bg +359 67674303

Интернет адрес/и

http://www.dryanovo.bg

http://213.16.45.6:56789/ImeonWeb/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=gmXE0FTOFUE%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://213.16.45.6:56789/ImeonWeb/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=gmXE0FTOFUE%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане на комплекс за социални услуги за лица с психични разстройства”
45000000      
Строителство

Инженеринг - проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „а“, предл. второ от Закона за обществените поръчки. Цел на настоящата поръчка е избор на изпълнител, който ще извърши проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор на комплекс за социални услуги за лица с психични разстройства.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3214625      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Град Дряново, Община Дряново, Област Габрово

Инженеринг - проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „а“, предл. второ от Закона за обществените поръчки. Цел на настоящата поръчка е избор на изпълнител, който ще извърши проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор на комплекс за социални услуги за лица с психични разстройства.
Критериите по-долу
 
ДА Технологична последователност и срокове за изпълнение    15 %
Организация за изпълнение на поръчката    15 %
Съответствие на идейното предложение с изискванията на техническата спецификация    15 %
Цена
55 %
II.2.6) Прогнозна стойност
3214625      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
480

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката ще се финансира със средства от Оперативна програма “Региони в растеж” 2014 – 2020 – Приоритетна ос 5. Договор № BG16RFOP001-5.002-0018-C01

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът и/или третото лице и/или неговия подизпълнител, ангажиран в строително-монтажните работи на поръчката, трябва да бъде вписан в централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи от трета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „в” от ЗУТ и правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, а за чуждестранен участник в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка по установяване.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност при строителство”.
2. Участникът трябва да има реализиран общ обем от изпълнение на строителни обекти и обем от реализиране на сходни обекти.


1. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност при строителство”, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на строежа от предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171а, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата където е установен/ регистриран участника.
2. Участникът трябва да е реализирал е през последните 3 (три) приключени финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, минимален общ оборот не по-малко от 3 214 625.00 лв., и в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер на не по-малко от 3 100 000.00 лв., без ДДС.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Всеки участник в процедурата трябва да гарантира, че може да осигури необходимата техническа и професионална способност за осъществяването на комплекса от възлагани дейности, съгласно изискванията на възложителя.
2. Участникът трябва да разполага за целия срок на изпълнение на договора с проектантски екип и инженерно-технически състав, с определена професионална компетентност, съответстваща на спецификата на възлагане, които да бъдат пряко ангажирани с изпълнението на дейностите, състоящи се като минимум от следните експерти:
2.1. Проектантски екип:
а) ръководител на проектанския екип;
б) проектант по част „конструктивна”;
в) проектант по част „електро“;
г) проектант по част „ВиК“;
2.2. Инженерно-технически състав:
а) Технически ръководител
б) Отговорник/специалист по контрола на качеството;
в) Координатор/длъжностно лице по безопасност и здраве.
3. Участтикът трябва да има внедрени системи за управление на качеството на продукта и опазване на околната среда.


1. Участникът трябва да докаже, че е изпълнил следните дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета а именно:
1.1. През предходните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата е изпълнил поне 2 (две) услуги по изготвяне на технически и/или работни проекти за изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на обществени и/или жилищни и/или производствени сгради.
1.2. През предходните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата е изпълнил поне 2 (две) строителни дейности, с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата процедура.
2.1. Проектантски екип:
а) ръководител на проектанския екип - „магистър”, с придобита специалност „архитектура” или еквивалентна, пълна проектантска правоспособност, професионален опит при разработването на минимум един технически или работен проект за изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на сгради с категория не по-ниска от тази на сградите, предвидени за изпълнение в поръчката;
б) проектант по част „конструктивна”- има призната образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” със специалност „Промишлено и гражданско строителство“ (ПГС), или „Строителство на сгради и съоръжения“ (ССС), или еквивалентна (включително и за чуждестранни експерти и/или експерти с придобита в чужбина специалност);
опит като проектант по част „конструктивна” при разработването на минимум един технически или работен проект за изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на сгради с категория не по-ниска от тази на сградите, предвидени за изпълнение в поръчката и пълна проектантска правоспособност.
в) проектант по част „електро“ - образователна степен „бакалавър” или „магистър” със специалност „електроинженер” или еквивалентна (за чуждестранни експерти и/или експерти с придобита в чужбина специалност); пълна проектантска правоспособност; професионален опит като проектант по част „електро” при разработването на минимум един технически или работен проект за изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на сгради с категория не по-ниска от тази на сградите, предвидени за изпълнение в поръчката;
г) проектант по част „ВиК“ - призната образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър” със специалност „ВиК“, „ХТС“ или еквивалентна (за чуждестранни експерти и/или експерти с придобита в чужбина специалност); пълна проектантска правоспособност и професионален опит като проектант по част „ВиК” при разработването на минимум един технически или работен проект за изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на сгради с категория не по-ниска от тази на сградите, предвидени за изпълнение в поръчката;
2.2. Инженерно-технически състав:
а) Технически ръководител - отговарящ на изискванията на чл. 163а, ал. 2, във връзка с ал. 4 от ЗУТ, или еквивалентни, минимум 5 (пет) години професионален опит по признатата му специалност и опит като технически ръководител на поне 2 (два) строителни обекта за изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на сгради.
б) Отговорник/специалист по контрола на качеството с придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквивалентна; притежаващ валиден към датата на подаване на офертата документ за преминат курс за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти.
в( Координатор по безопасност и здраве, който има професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквивалентна и валидно удостоверение за координатор или длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


3.1. Участниците следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 (9001:2015), или еквивалентен, с предметен обхват в областта на сградното строителство.
3.2. Участниците следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана интегрирана система за управление на околна среда по стандарт ISO 14001:2004 (14001:2005), или еквивалент, с предметен обхват в областта на сградното строителство.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/03/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/03/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Град Дряново,Община Дряново, ул. Бачо Киро № 19, заседателна зала

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат
да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва