III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
Участниците следва да имат реализиран минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката /предоставяне на услуги по сервизно обслужване на автомобили и доставка на резервни части за тях/ през последните три финансови години в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Участниците в процедурата следва да имат реализиран минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката /предоставяне на услуги по сервизно обслужване на автомобили и доставка на резервни части за тях/ през последните три финансови години в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 200 000 (двеста хиляди) лева без ДДС. За доказване на критериите за подбор при подготвяне и подаване на оферта участникът попълва: Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ – общ годишен оборот и конкретен годишен оборот, от Единен европейски документ за обществен поръчки (ЕЕДОП) – Образец № 2 Забележка: В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител, следва да представи: Документи, съгласно чл.62, ал.1, т.4 ЗОП – оригинал на справка за общия оборот и оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката /предоставяне на услуги по сервизно обслужване на автомобили и доставка на резервни части за тях/ през последните три финансови години в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива и е приложимо.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1.Участниците, следва да притежават опит в изпълнението на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.Под дейност, която е с предмет „идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка“, следва да се разбира предоставяне на услуги по сервизно обслужване на автомобили, доставка на резервни части за тях по отношение на не по-малко от 60 броя автомобила, доставка и обслужване на GPS устройства и системи. Посочените услуги може да са предоставяни на едно или на различни правни основания. 2. Участниците следва да разполагат с квалифициран персонал за изпълнение предмета на поръчката като осигурят и най-малко едно лице във всеки един от сервизите/автомивките, посочени в списъка на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качество, ангажирано с осъществяване на услугите/доставките и отговорно за контрол на качеството при извършването им. В случай, че декларираните сервиз и автомивка в даден изискуем град се намират на едно място и се управляват от едно лице, е допустимо посочване на само едно лице за тях, ангажирано с осъществяване на услугите/доставките и отговорно за контрол на качеството при извършването им. 3. Участниците следва да имат на разположение /собствени, наети или др./ сервизни бази, минимум 10 /десет/, находящи се на територията на градовете: Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Монтана, Плевен, Пловдив, Русе, София, Стара Загора. Участникът следва да има на разположение /собствен, нает или др./ автомобил за репатрация - пътна помощ. Участникът следва да има на разположение /собствени, наети или др./ автомивки за предоставяне на услугите по почистване, предмет на поръчката, минимум 10 броя, находящи се на територията на градовете: Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Монтана, Плевен, Пловдив, Русе, София, Стара Загора.
1.Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка за последните три години, считано от датата на подаване на оферта. За доказване на критериите за подбор при подготвяне и подаване на оферта участникът попълва: Част IV, Раздел В от ЕЕДОП. В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител, следва да представи: Документи, съгласно чл.64, ал.1, т.2 ЗОП – оригинал на списък на дейностите, с предмет еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника през последните три години, считано от датата на подаване на оферта, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената дейност – копия заверени за вярност с оригинала. Доказателствата за изпълнените дейности могат да бъдат под формата на удостоверения/референции, издадени от получателите на дейностите, в които се посочват вида на извършените услуги и/или доставки, датите и получателите; удостоверение от компетентен орган; чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата и др. по преценка на участниците. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива и е приложимо. 2. Участниците следва да разполагат с квалифициран персонал, като осигурят и най-малко едно лице във всеки един от сервизите/автомивките, посочени в списъка на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качество, ангажирано с осъществяване на услугите/доставките и отговорно за контрол на качеството при извършването им. За доказване на критериите за подбор при подготвяне и подаване на оферта участникът попълва: Част IV, Раздел В от ЕЕДОП. В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител, следва да представи: Документи, съгласно чл.64, ал.1, т.3 ЗОП – оригинал на списък на техническите лица, които отговарят за контрола на качеството с посочване на имена, длъжности, образование/квалификация, телефон за контакт. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива и е приложимо. 3. Участникът следва да разполага с поне 10 сервизни бази, в градовете посочени по т. 3 по-горе, като всяка от тях трябва да е оборудвана със съоръжения за извършване на ремонт и диагностика на автомобилите /по марки, в съответствие с посоченото в Списъка на автомобилите към документацията за участие/, с принадлежащи отделения за приемане и оглед на автомобилите преди постъпване за ремонт за установяване на съответните неизправности; диагностика на автомобили; отделение за ремонт и възстановяване; тенекеджийско-бояджийско отделение; отделение за смяна на масла и течности; отделение за монтаж на гуми, баланс; акумулаторно отделение; отделение за автоклиматични, алармени и електро инсталации; звено за извършване на годишен технически преглед; автомивка за измиване и почистване на автомобили; сервизна база с магазин и склад за резервни части и консумативи. Участникът следва да има на разположение поне 1 /собствен, нает или др./ автомобил за репатрация - пътна помощ. Участникът следва да има на разположение поне 10 автомивки в градовете посочени по т. 3, като всяка от тях трябва да се намира в радиус до три километра от следните административни адреси /офиси на Възложителя/: за гр.Благоевград – пл.Македония № 2, за гр.Бургас - ул. “Калофер“ №10, за гр.Варна - бул. "Мария Луиза" 30, за гр.Велико Търново - ул."Баба Мота" №13, , за гр. Монтана – ул. „Аспарух“ № 8, за гр.Плевен - ул."Димитър Константинов" №23А, за гр.Пловдив - ул. "Абаджийска"№ 25, за гр.Русе - бул.”Цар Освободител” № 123, тото-пункт, за гр.София - ул."Хайдушко изворче" № 28, за гр.Стара Загора - ул. "Армейска" № 5а. За доказване на критериите за подбор при подготвяне и подаване на оферта участникът попълва: Част IV, Раздел В от ЕЕДОП. В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител, следва да представи: продължава в р.VI.3)
|