Деловодна информация
04666
01-01-799 04/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
04666-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Български спортен тотализатор 202766380
ул. Хайдушко изворче № 28
София BG411 1618 България
Десислава Стоянова +359 28181823
op@toto.bg +359 28181801

Интернет адрес/и

www.toto.bg

http://profile.toto.bg/24e98a8ce0e36fe46a4102cf56ce57d7


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile.toto.bg/24e98a8ce0e36fe46a4102cf56ce57d7
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

хазарт

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Осъществяване на услуги по извънгаранционно сервизно обслужване и поддръжка на автомобилите от автопарка на БСТ и доставка на необходими авточасти
50112000      
Услуги

Предметът на поръчката обхваща осигуряването на редовно и навременно техническо поддържане, извънгаранционно сервизно обсбужване, осъществяване на ремонтни дейности с доставка на необходими авточасти, поддържане на съществуващата система за проследяване на автомобили и устройствата, които са монтирани за целта в тях, доставка и монтаж на допълнителни проследяващи устройства и др. свързани с това услуги, на автомобилния парк на ДП БСТ (изброени и описани в приложения към документацията Списък) - 111 бр., на територията на градовете: гр.София, гр.Бургас, гр.Благоевград, гр.Варна, гр.Монтана, гр.Плевен, гр.Пловдив, гр.Русе, гр.Стара Загора и гр.Велико Търново.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
263000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50112000      
34300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

България

т.1. услуги по извънгаранционно сервизно обслужване и поддръжка на автомобилите от автопарка на БСТ-111 бр., в т.ч., но не само:
- диагностициране състоянието на автомобилите;
- техническо обслужване, съгласно предписанията на производителите на автомобилите;
- техническо обслужване и ремонт на дефектирали части;
- периодични технически прегледи на автомобилите;
- смяна на автомобилните гуми;
- транспорт на аварирали автомобили;
- почистване на автомобили.
т. 2. доставка на резервни авточасти, консумативи, материали и принадлежности;
т. 3. Достъп и поддръжка до/на уеб базирана софтуерна система за проследяване на монтирани в 64 бр. автомобила на Възложителя устройства за проследяване по стандарт „GPS”, следгаранционна поддръжка на устройствата и при необходимост – доставка, монтаж и гаранционно поддържане на допълнително количество устройства по стандарт „GPS”, съвместими със системата.
Критериите по-долу
 
ДА Технически показател - гаранционен срок /Гi/    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
263000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Източник на финансиране - от средствата за издръжка на Възложителя, формирани по реда на чл.30 Устройствен правилник на БСТ
За сключв. на договор, изпълнителят тр. да представи:
Гаранцията за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на д-ра; Декларации по чл. 42, ал. 2, т. 2; чл. 59, ал. 1, т. 3; чл. 66, ал. 2 ЗМИП; Документите по чл. 67, ал. 6 ЗОП; Друго съгласно чл. 112 ЗОП
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да имат реализиран минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката /предоставяне на услуги по сервизно обслужване на автомобили и доставка на резервни части за тях/ през последните три финансови години в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си.

Участниците в процедурата следва да имат реализиран минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката /предоставяне на услуги по сервизно обслужване на автомобили и доставка на резервни части за тях/ през последните три финансови години в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 200 000 (двеста хиляди) лева без ДДС.
За доказване на критериите за подбор при подготвяне и подаване на оферта участникът попълва: Част IV: „Критерии за подбор“, Раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ – общ годишен оборот и конкретен годишен оборот, от Единен европейски документ за обществен поръчки (ЕЕДОП) – Образец № 2
Забележка: В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител, следва да представи:
Документи, съгласно чл.62, ал.1, т.4 ЗОП – оригинал на справка за общия оборот и оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката /предоставяне на услуги по сервизно обслужване на автомобили и доставка на резервни части за тях/ през последните три финансови години в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива и е приложимо.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците, следва да притежават опит в изпълнението на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.Под дейност, която е с предмет „идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка“, следва да се разбира предоставяне на услуги по сервизно обслужване на автомобили, доставка на резервни части за тях по отношение на не по-малко от 60 броя автомобила, доставка и обслужване на GPS устройства и системи. Посочените услуги може да са предоставяни на едно или на различни правни основания.
2. Участниците следва да разполагат с квалифициран персонал за изпълнение предмета на поръчката като осигурят и най-малко едно лице във всеки един от сервизите/автомивките, посочени в списъка на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качество, ангажирано с осъществяване на услугите/доставките и отговорно за контрол на качеството при извършването им. В случай, че декларираните сервиз и автомивка в даден изискуем град се намират на едно място и се управляват от едно лице, е допустимо посочване на само едно лице за тях, ангажирано с осъществяване на услугите/доставките и отговорно за контрол на качеството при извършването им.
3. Участниците следва да имат на разположение /собствени, наети или др./ сервизни бази, минимум 10 /десет/, находящи се на територията на градовете: Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Монтана, Плевен, Пловдив, Русе, София, Стара Загора.
Участникът следва да има на разположение /собствен, нает или др./ автомобил за репатрация - пътна помощ.
Участникът следва да има на разположение /собствени, наети или др./ автомивки за предоставяне на услугите по почистване, предмет на поръчката, минимум 10 броя, находящи се на територията на градовете: Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Монтана, Плевен, Пловдив, Русе, София, Стара Загора.


1.Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка за последните три години, считано от датата на подаване на оферта. За доказване на критериите за подбор при подготвяне и подаване на оферта участникът попълва: Част IV, Раздел В от ЕЕДОП. В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител, следва да представи: Документи, съгласно чл.64, ал.1, т.2 ЗОП – оригинал на списък на дейностите, с предмет еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника през последните три години, считано от датата на подаване на оферта, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената дейност – копия заверени за вярност с оригинала. Доказателствата за изпълнените дейности могат да бъдат под формата на удостоверения/референции, издадени от получателите на дейностите, в които се посочват вида на извършените услуги и/или доставки, датите и получателите; удостоверение от компетентен орган; чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата и др. по преценка на участниците. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива и е приложимо.
2. Участниците следва да разполагат с квалифициран персонал, като осигурят и най-малко едно лице във всеки един от сервизите/автомивките, посочени в списъка на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качество, ангажирано с осъществяване на услугите/доставките и отговорно за контрол на качеството при извършването им.
За доказване на критериите за подбор при подготвяне и подаване на оферта участникът попълва: Част IV, Раздел В от ЕЕДОП. В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител, следва да представи: Документи, съгласно чл.64, ал.1, т.3 ЗОП – оригинал на списък на техническите лица, които отговарят за контрола на качеството с посочване на имена, длъжности, образование/квалификация, телефон за контакт. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива и е приложимо.
3. Участникът следва да разполага с поне 10 сервизни бази, в градовете посочени по т. 3 по-горе, като всяка от тях трябва да е оборудвана със съоръжения за извършване на ремонт и диагностика на автомобилите /по марки, в съответствие с посоченото в Списъка на автомобилите към документацията за участие/, с принадлежащи отделения за приемане и оглед на автомобилите преди постъпване за ремонт за установяване на съответните неизправности; диагностика на автомобили; отделение за ремонт и възстановяване; тенекеджийско-бояджийско отделение; отделение за смяна на масла и течности; отделение за монтаж на гуми, баланс; акумулаторно отделение; отделение за автоклиматични, алармени и електро инсталации; звено за извършване на годишен технически преглед; автомивка за измиване и почистване на автомобили; сервизна база с магазин и склад за резервни части и консумативи.
Участникът следва да има на разположение поне 1 /собствен, нает или др./ автомобил за репатрация - пътна помощ.
Участникът следва да има на разположение поне 10 автомивки в градовете посочени по т. 3, като всяка от тях трябва да се намира в радиус до три километра от следните административни адреси /офиси на Възложителя/: за гр.Благоевград – пл.Македония № 2, за гр.Бургас - ул. “Калофер“ №10, за гр.Варна - бул. "Мария Луиза" 30, за гр.Велико Търново - ул."Баба Мота" №13, , за гр. Монтана – ул. „Аспарух“ № 8, за гр.Плевен - ул."Димитър Константинов" №23А, за гр.Пловдив - ул. "Абаджийска"№ 25, за гр.Русе - бул.”Цар Освободител” № 123, тото-пункт, за гр.София - ул."Хайдушко изворче" № 28, за гр.Стара Загора - ул. "Армейска" № 5а.
За доказване на критериите за подбор при подготвяне и подаване на оферта участникът попълва: Част IV, Раздел В от ЕЕДОП.
В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 ЗОП, участникът избран за изпълнител, следва да представи: продължава в р.VI.3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/02/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Хайдушко изворче № 28, Централно управление на ДП БСТ, ет. 2 - заседателна зала

Лицата по чл. 54, ал.2 ППЗОП, желаещи да присъстват при отваряне на офертите, следва да представят документите, посочени в раздел "Допълнителна информация" от настоящото обявление.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


януари 2021 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Възложителят отстранява от участие участник:
- за когото е налице някое от следните основания, предвидени в чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1, т. 1,3,4 и 5 ЗОП. Такъв участник има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надежност, съгласно чл.56,ал.1 ЗОП. Не се отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 55, ал.1, т.1. ЗОП, ако се докаже, че не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата в която е установен; Тези обстоятелства за отстраняване са приложими и ако са относими към член на обединение от физич. и/или юдирч. лица-участик;
- който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в ЗОП, обявлението за обществена поръчка или документацията, в т.ч. и такъв, за когото важат забраните по чл. 3,т.8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако за него не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон и за за когото са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество;
- свързани лица съгласно §2, т.45 на ДР ЗОП;
- който представи оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката;
- който не е представил в срок обосновка по чл. 72, ал.1 ЗОП;
2. Лицата по чл.54, ал. 2 ППЗОП, желаещи да присъстват при отварянето на офертите, следва да представят:
За участници в процедурата – представляващ/и участника представят док. за самоличност, копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответния участник. Чуждестранните участници представят документа, удостоверяващ актуалното състояние, и в превод на бълг. език. За упълномощените представители на участниците - док. за самоличност, пълномощно, копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответния участник. Чуждестранните участници представят документа, удостоверяващ актуалното състояние, и съответното пълномощно и в превод на български език. За представителите на средствата за масово осведомяване - док. за самоличност, служебна карта или др. документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие.
3.Продължение от Раздел III.1.3
Документи, съгл. чл.64, ал.1, т.4 ЗОП-оригинал на списък на собствените или наетите сервизи,автомивки, автомобили за репатриране, с точен адрес и тел./марка и регистр.№, правното основание на което се ползват и описание на наличното оборудване в сервизната база. Документите се представят и за и за подизпълнителитеи третите лица ако има такива и е приложимо.
4. Допълнение към II.2.5. Финанс.критерий/Ф/ се състои от следните подпоказатели, които се оценяват с макс. бр. точки:
- цена за предоставяне на услуги по диагностициране състоянието на автомоб. Ф1 – 10 точки;
- цена за техническо обслужване, съгласно предписанията на производителите на автомоб. Ф2 – 15 точки;
- цена за техническо обслужване и ремонт на дефектирали части Ф3 – 15 точки;
- цена за периодични технически прегледи на автомоб. Ф4 – 10 точки;
- цена за смяна на автомоб. гуми Ф5 – 10 точки;
- цена за транспорт на аварирали автомоб. Ф6 – 5 точки;
- цена за почистване на автомоб. /средно вътрешно+външно/ – Ф7 – 10 точки;
- цена за достъп и поддръжка до/на уеб базирана софтуерна система за проследяване на монтирани в 64 бр. автомоб. уст-ва за проследяване по стандарт „GPS” и следгаранционна поддръжка на уст-вата – Ф8 – 10 точки;
- процент отстъпка от цената на дребно за доставка на резервни авточасти, консумативи, материали и принадлежности, която цена е определена съответно от вносител/производител – Ф9 – 10 точки;
- цена за доставка и монтаж на 1 бр.проследяващо уст-во по стандарт „GPS”, съвместимо със системата – Ф10 – 5 точки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10 - дневен срок от настъпването на обстоятелства по чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/02/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва