Деловодна информация
00040Община Свиленград
И-566 31/01/2019 (дд/мм/гггг)
не
00040-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Свиленград 000903825
бул. България № 32, стая 302
Свиленград BG422 6500 България
инж. Иванка Димитрова; инж. Грозденка Дюлгерова, Янка Грудева +359 0379-74310/ +359 0379-74308/ +359 0379-74328
obshtina@svilengrad.bg +359 0379-74371

Интернет адрес/и

www.svilengrad.bg

https://svilengrad.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15042016-g/izgrazhdane-na-kompostirashhata-instalacziya-i-sptstvashhata-infrastruktura/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://svilengrad.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15042016-g/izgrazhdane-na-kompostirashhata-instalacziya-i-sptstvashhata-infrastruktura/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Свиленград 000903825
бул. България № 32, стая 302
Свиленград BG422 6500 България
Мария Димитрова +359 0379-74302
obshtina@svilengrad.bg +359 0379-74371

Интернет адрес/и

www.svilengrad.bg

https://svilengrad.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15042016-g/izgrazhdane-na-kompostirashhata-instalacziya-i-sptstvashhata-infrastruktura/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане на компостиращата инсталация и съпътстващата инфраструктура” по Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG16M1OP002-2.005-0010 по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г.”
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката е „Изграждане на компостиращата инсталация и съпътстващата инфраструктура” по Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG16M1OP002-2.005-0010 по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г” и включва:
-СМР на основна техническа инфраструктура – изграждане на Компостираща инсталация за разделно събрани зелени и биоразградими отпадъци - община Свиленград
- СМР на съпътстваща техническа инфраструктура
-Закупуване/доставка/ монтаж (пускане в експлоатация) на оборудване, съоръжения и обзавеждане, включващо: електронна везна, PLS и автоматизация, вкл. обучение; съоръжение за измиване на гуми, вкл. обучение; контейнер офис, с офис оборудване; трафопост; модулно съоръжение за пречистване на питейни води за битови нужди.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
777840.77      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

землището на гр.Свиленград

Предметът на поръчката е „Изграждане на компостиращата инсталация и съпътстващата инфраструктура” по Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG16M1OP002-2.005-0010 по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020г” и включва:
-СМР на основна техническа инфраструктура – изграждане на Компостираща инсталация за разделно събрани зелени и биоразградими отпадъци - община Свиленград
-СМР на съпътстваща техническа инфраструктура
-Закупуване/доставка/ монтаж (пускане в експлоатация) на оборудване, съоръжения и обзавеждане: електронна везна, PLS и автоматизация, вкл. обучение, включващо: съоръжение за измиване на гуми, вкл. обучение; контейнер офис, с офис оборудване; трафопост; модулно съоръжение за пречистване на питейни води за битови нужди.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение - П1    50%
Цена
П2-50%
II.2.6) Прогнозна стойност
777840.77      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и биоразградими отпадъци- община Свиленград”, Договор №BG16M1OP002-2.005-0010 по ОПОС 2014-2020г.

Класирането на допуснатите до оценка оферти се извършва на база получената от всяка оферта „Комплексна оценка” (КО). Максималният брой точки, който може да получи дадена оферта е 100 точки. Формулата по която се изчислява (КО) за всеки участник е: КО = П1 х 50% + П2 х 50% , където П1 е Срок за изпълнение, П2 е Ценово предложение
Методиката за оценка е подробно описана в Приложение №6
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя за втора група строежи, четвърта категория, а за чуждестранните лица-аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата в която е установен.
Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква А: Годност, т.1). Преди сключване на договора на основание чл.67, ал.6 от ЗОП възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа) или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката ( при спазване на чл.112, ал.1, т.4 от ЗОП, когато е необходимо), които може да изиска и на основание чл.67, ал.5 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт (или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството в което е установен).

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката (обектът, предмет на поръчката е втора група строежи, четвърта категория) или произтичащо от нормативен акт(или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството в което е установен).
Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ . Преди сключване на договора на основание чл.67, ал.6 от ЗОП възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи, доказващи наличие на валидна застраховка “Професионална отговорност”, които може да се изискат и на основание чл.67, ал.5 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
2.Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката;
3.Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството


1).През последните 5 години от датата на подаване на офертата участникът да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката. Забележка: Дейности с предмет „идентичен или сходен” да се счита строителство свързано с изграждане на Регионална система за управление на отпадъците (РСУО) и/или компостираща инсталация.Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 1а) от ЕЕДОП (посочва се списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството.Преди сключване на договора на основание чл.67, ал.6 от ЗОП възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключи изпълнението, мястото вида и обема, както и да ли е изпълнено в съответствие с нормативни изисквания, които може да се изискат и на основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП.2). Участникът трябва да разполага с екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, както следва: Технически ръководител, строителен инженер, или архитект, или строителен техник или еквивалентно образование; минимум 3 (три) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл.163а, ал.4 от ЗУТ; Специалист по контрол на качеството - минимум 3 години опит свързан с контрол по качеството при изпълнение на СМР; Специалист по здравословни и безопасни условия на труд- минимум 3 години опит свързан с осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 6) от ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: (трите имена и позиция;Образование (степен, № на диплома, учебно заведение);Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции). Преди сключване на договора на основание чл.67, ал.6 от ЗОП възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на персонал и/или с ръководен състав(изискан от възложителя), които ще изпълняват обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата(специалност, образование, професионална квалификация, професионален опит), които може да изиска и на основание чл.67, ал.5 от ЗОП. 3).Участникът трябва да има внедрена система за управление на качество, съгласно стандарт ISO 9001:2015/ БДС EN ISO 9001:2015 с обхват строителство, или еквивалентен сертификат. Удостоверяване: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, като посочи и публичния регистър, в който се съдържа информация за наличието на тези сертификати. Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на валиден документ за внедрена система за управление на качество ISO 9001:2015/ БДС EN ISO 9001:2015 с обхват строителство, или еквивалентен валиден документ.Продължава в VІ.3.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


По отношение на участниците в процедурата не следва да са налице основанията за отстраняване по чл. 54, ал, 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 от ЗОП. Не могат да участват в процедурата за дъзлагане на настоящата обществена поръчка, които са дружества регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и свързаните с тях, вкл. и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, освен ако не е налице изключението по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС. Свързани лица по смисъла на параграф 2, т. 45 от ДР на ЗОП, не могат да бъдат самастоятелни кандидати или участници в една и съща процедура. Липсата на обстоятелствата се декларира в част III, буква "Г" от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/02/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/03/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр.Свиленград, бул."България" №32, сградата на Общинска администрация, ет.2, малка заседателна зала

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от ІІІ.1.3.).Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация"или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация на органи за оценяване на съответствието Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.Възложителят приема други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС с включени непредвидени разходи. Гаранциите може да се представят под формата: на банкова гаранция, на парична сума, преведена по сметка на Община Свиленград: BIC-DEMIBGSF, IBAN-BG27DEMI92403300034744, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград, на застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Плащанията се извършват съгласно клаузите на договора за обществена поръчка.Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: http://www.nap.bg/;Относно задълженията, опазване на околната среда:Министерство на околната среда и водите: София1000, ул."У. Гладстон" № 67,Телефон: 02/ 940 6331; Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/;Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg,София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 44; Съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП „при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно резпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението.” .
Максимална обща стойност на поръчката е 777840,77лв. без ДДС с включени непредвидени разходи разпределена както следва: Максимална обща стойност за СМР на основна техническа инфраструктура е 522227.17лв. без ДДС с включени непредвидени разходи; Максимална обща стойност за СМР на съпътстваща техническа инфраструктура е 60069.60лв. без ДДС с включени непредвидени разходи; Максимална обща стойност за закупуване /доставка/монтаж (пускане в експлоатация) на оборудване, съоръжения и обзавеждане е 195544,00 лв. без ДДС.
Като се е съобразил с разпоредбата на чл. 46, ал. 1 от ЗОП, възложителят е взел мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора са за един обект и са взаимосвързани и разделянето на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителя по процедурата за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подаде в 10 дневен срок от изтичане на срока по чл.100 от ЗОП, съгласно разпоредбата на чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/01/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва